Factory Kitchen

Zuidsingel 66 3811 HD Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Factory Kitchen

De andere kant van de wereld

De Nieuw-Zeelandse keuken midden in Amersfoort! Het decor van bruin leer, baksteen en hout doet warm en stoer aan. Dit concept zie je ook terug in de manier van presenteren: friet wordt hier geserveerd in een echt frietmandje. De Engelse menukaart is veelzijdig en staat vol met gerechten een wereld van je vandaan.

Meer informatie over restaurant Factory Kitchen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Factory Kitchen

Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Verlichting mag wat minder fel, heerlijk gegeten, het zwarte brood is erg bijzonder! Spicy dip superlekker.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg gezellig restaurant.
Amerikaans sprekend personeel, je hebt het idee dat je op vakantie bent. goede muziek en goede speciaal bieren. Eten was ook prima.Wel wat prijzig maar als het lekker is maakt dat niet uit.
fredenthea .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Tsja. We hebben hier gegeten en vonden het eerlijk gezegd vrij gewoontjes/matig.

Burgers waren ok, bijgeleverde portie friet was vrij klein. Maar wat niet zo best was was de bijgeleverde goedkoop smakende stopverfachtige frietsaus . Jammer dat er niet voor een iets kwalitatievere saus was gekozen.

Voor 4 euro werd een klein schaaltje colesalad bijgeleverd die ok was maar ook niet bijzonder .

De toetjes waren ook ok, maar sprongen er ook niet echt uit . Fabrieksijs, mierzoete saus en slagroom uit een prefab spuitbus.

Prijzen waren zeker voor het gebodene te hoog.

Hoewel het echt niet druk was ging het allemaal vrij traag, er zat een vrij lange tijd tussen het serveren van de burgers en het toetje.

bediening was ok maar ook niet bijster hartelijk.

Ik zal dit restaurant niet nogmaals bezoeken.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Superheerlijk gegeten en genoten van enorm goede en vooral ook gezellige service. Absoluut een aanrader als je van lekker Nieuw Zeelands eten en gezelligheid houdt. Gewoon doen, zal je geen spijt van krijgen!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
gastvrij, heerlijk gegeten, leuke tent.
Freia M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en persoonlijke aandacht. En vooral ook een uitgebreide keuze aan NZ biertjes!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prijzen aan dure kant voor de plek. Ziet er leuk uit maar niet plek om lang te blijven zitten. Wijn per glas 6,-, een fles met vijf glazen eruit 38.
Kwaliteit eren was zeer goed!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Eten is prima, maar net paar euro te duur per gerecht. Origineel concept. Inrichting niet sfeervol maar misschien is dit typisch nieuw-zeelands. Als ze de peertjes in de lampen vervangen wordt t al beter.
claudia D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
friet te vet en niet doorbakken, 22,15 uur ging licht vol aan en muziek hard met de bedoeling dat we zouden gaan; ze wilden overduidelijk afsluiten. wijn kost 6 euro per glas zonder dat ze daar melding van maken; veel te duur
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een leuke avond gehad met goede service van de eigenaar. Ze had echt kennis van haar zaak (eten en drinken). De kaart is klein maar alle producten worden met zorg op je tafel gezet
Proefanoniem L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk Nieuw Zeelands restaurant met een verrassende menukaart. Heerlijke vlees en visgerechten en goede services. De wijn en biertjes komen ook uit Nieuw Zeeland. Aanrader!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke bediening en heerlijk eten!
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker eten maar het is wel aan de prijs. Als het goedkoper zou zijn zou ik er vaker heen gaan :-)
Josette V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Vandaag hier hegeten. Het eten was heerlijk, maar je moet erg lang wachten. Langer dan 30 min. We waren (3 pers) er samen met nog 1 tafeltje van 2. Nadat we de desertkaart kregen hebben we het bedienend personeel van het terras moeten plukken om desrt te bestellen. Voltallig personeel, 4 man was aan het roken. Een stinkende serveerster aan de tafel. Afrekenen was ook moeilijk, daar men zeer druk was met schoonmaken.
Conclusie: geweldig eten als je het niet erg vind om bediend te worden door traag en ongeitereseerd personeel
Ted J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Dit is de 2de keer dat wij hier hebben gegeten, ditmaal op zondagavond, het was erg rustig wat er voor zorgde het eten vlot geserveerd werd.
Het eten was wederom erg smakelijk en goed bereid. De green lip mussels en courgette taartjes vooraf en de t bone en rumpsteak met ei waren allen zeer goed bereid! Absoluut een aanrader om een x te gaan eten met een heerlijk nieuw Zeelands biertje erbij
rene W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke 'visboot' gehad en zeer gezellige en prettige bediening. Toptent!
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Buiten gezeten op een zomerse avond. Teras op een rustig straatje, wel goedkoop plastic meubels maar prima plek om te zitten. Service was erg goed - een jongen man die voor onze het hele avond goed zorgde, met genoeg aandacht en genoeg humor. Goede wijn, lekker vis boot voor twee met alles en nog wat, inc green-lipped mussels uit NZ. Eton mess als toetje ook heerlijk. Kortom een bijzondere aanwinst voor Amersfoort, echt een klein stukje NZ in midden Nederland.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en het overtrof het eerste bezoek. Nog steeds stoer en op het oog eenvoudig maar schijn bedriegt. De gerechten zijn verrassend, subtiel en de wijnen maken het geheel compleet. De Marlborough Sauvignon blanc stuift het glas uit en bij de verschillende hoofdgerechten werden passende rode wijnen geadviseerd die ook per glas geserveerd werden. Uiteraard wijnen uit Nieuw Zeeland. Top!
Alexandra J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Superlekker gegeten. Gerechten mooi opgemaakt. Ook goede kaart voor kinderen.
ambar G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met de Groupon: 'Steak met saus naar keuze' gereserveerd. Steak klopt, saus naar keuze is er niet. Er zit vanzelf een koude mayonaise-achtige saus bij. Er werd ook niet gevraagd hoe wij de steak gebakken wilden hebben. Voorgerechten waren erg lekker, steak was ok. De wijnprijzen vermeld op IENS kloppen echt niet! De wijn per fles of glas is echt veel duurder! Verder ok restaurant met leuke inrichting. Wij vonden het grote tv scherm met beelden uit Nieuw Zeeland storend: je aandacht wordt er steeds naar toe getrokken.