Factory Kitchen

Zuidsingel 66 3811 HD Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Factory Kitchen

De andere kant van de wereld

De Nieuw-Zeelandse keuken midden in Amersfoort! Het decor van bruin leer, baksteen en hout doet warm en stoer aan. Dit concept zie je ook terug in de manier van presenteren: friet wordt hier geserveerd in een echt frietmandje. De Engelse menukaart is veelzijdig en staat vol met gerechten een wereld van je vandaan.

Meer informatie over restaurant Factory Kitchen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Factory Kitchen

Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke bediening en heerlijk eten!
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker eten maar het is wel aan de prijs. Als het goedkoper zou zijn zou ik er vaker heen gaan :-)
Josette V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Vandaag hier hegeten. Het eten was heerlijk, maar je moet erg lang wachten. Langer dan 30 min. We waren (3 pers) er samen met nog 1 tafeltje van 2. Nadat we de desertkaart kregen hebben we het bedienend personeel van het terras moeten plukken om desrt te bestellen. Voltallig personeel, 4 man was aan het roken. Een stinkende serveerster aan de tafel. Afrekenen was ook moeilijk, daar men zeer druk was met schoonmaken.
Conclusie: geweldig eten als je het niet erg vind om bediend te worden door traag en ongeitereseerd personeel
Ted J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Dit is de 2de keer dat wij hier hebben gegeten, ditmaal op zondagavond, het was erg rustig wat er voor zorgde het eten vlot geserveerd werd.
Het eten was wederom erg smakelijk en goed bereid. De green lip mussels en courgette taartjes vooraf en de t bone en rumpsteak met ei waren allen zeer goed bereid! Absoluut een aanrader om een x te gaan eten met een heerlijk nieuw Zeelands biertje erbij
rene W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke 'visboot' gehad en zeer gezellige en prettige bediening. Toptent!
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Buiten gezeten op een zomerse avond. Teras op een rustig straatje, wel goedkoop plastic meubels maar prima plek om te zitten. Service was erg goed - een jongen man die voor onze het hele avond goed zorgde, met genoeg aandacht en genoeg humor. Goede wijn, lekker vis boot voor twee met alles en nog wat, inc green-lipped mussels uit NZ. Eton mess als toetje ook heerlijk. Kortom een bijzondere aanwinst voor Amersfoort, echt een klein stukje NZ in midden Nederland.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en het overtrof het eerste bezoek. Nog steeds stoer en op het oog eenvoudig maar schijn bedriegt. De gerechten zijn verrassend, subtiel en de wijnen maken het geheel compleet. De Marlborough Sauvignon blanc stuift het glas uit en bij de verschillende hoofdgerechten werden passende rode wijnen geadviseerd die ook per glas geserveerd werden. Uiteraard wijnen uit Nieuw Zeeland. Top!
Alexandra J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Superlekker gegeten. Gerechten mooi opgemaakt. Ook goede kaart voor kinderen.
ambar .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met de Groupon: 'Steak met saus naar keuze' gereserveerd. Steak klopt, saus naar keuze is er niet. Er zit vanzelf een koude mayonaise-achtige saus bij. Er werd ook niet gevraagd hoe wij de steak gebakken wilden hebben. Voorgerechten waren erg lekker, steak was ok. De wijnprijzen vermeld op IENS kloppen echt niet! De wijn per fles of glas is echt veel duurder! Verder ok restaurant met leuke inrichting. Wij vonden het grote tv scherm met beelden uit Nieuw Zeeland storend: je aandacht wordt er steeds naar toe getrokken.
Stephanie O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, prima vleesgerechten, wijn goed, maar wel aan de dure kant!!
Foktjen K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en lang kunnen natafelen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anoniem V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vorig weekend hier gegeten, op een zondag avond, was gezellig druk.
Als voorgerecht de corn frites, lekkere smaak combinatie! Als hoofd de reef and Beef. Een perfect gebakken steak, met tiger prawns in een knoflooksausje. Erg lekker en lekker veel garnalen. Goeie glazen wijn erbij. Koffie en als dessert death by chocolate, mijn favoriet! Een dessert waar chocola in de hoofdrol staat! Mmm
Zeker voor herhaling vatbaar voor het geweldige eten en de gezellige sfeer!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
De voorgerechten waren niet bijzonder van smaak. De lam was veel te rauw. De fish n chips waren ook niet bijzonder.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de verschillende wijntjes & biertje waren ook uitstekend. Bediening vriendelijk en nam de tijd voor ons. Komen zeker nog een keertje terug, tenslotte hebben we nog "maar" 2 menu's van de kaart kunnen proeven!
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijke, supergoed belegde burgers hebben wij hier gegeten! Ons doel is om alle burgers van Amersfoort geproefd te hebben, en deze staan (zowel de normale als de vegetarische) tot nu toe met stipt op nummer 1! De sfeer in het restaurant is ook goed en de bediening maakt gezellig een babbeltje als de drukte het toelaat. Wij gaan voor onze volgende burgerdate niet een andere burger proberen ergens anders, maar weer deze overheerlijke burgers bestellen in The Factory Kitchen!
Proefanoniem L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een gezellig restaurant aan de Zuid Singel te Amersfoort. De Nieuw Zeelandse gerechten zijn heerlijk van smaak. De bieren en wijnen komen ook uit Nieuw Zeeland en smaken erg goed. Een heerlijke avondje uit eten. Voor herhaling vatbaar.
Anoniem V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Erg lekker gegeten! Genoeg keuze op de kaart! Alle wijnen en bieren uit Nieuw-Zeeland. De eigenaresse kan hier veel over vertellen. Gezellig sfeer, we komen zeker terug!
Erna E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte Nieuw Zeelandse sfeer.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk geluncht! Fish and chips, zalige kabeljauw in heerlijke panade met daarbij frites en een bakje ravigotte saus. Ruime portie, 2 grote stukken vis per persoon. Vriendelijke bediening, goeie sfeer!
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Afgelopen weekend in dit restaurant gegeten. Het eten was OK, maar niet in verhouding tot de prijs die er voor betaald moet worden. Voor de side dishes betaal je 4 euro per dish terwijl het hoofdgerecht zelf al aan de prijs is.
Ook voor een kopje thee betaal je 3 euro.
Over het algemeen dus veel te duur voor wat je ervoor krijgt.