Fabuleux

Verwersstraat 23 5211 HT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Fabuleux

Fabelachtig smullen

Je bevindt je in een sprookje. Je eet in een prachtig pand in de historische straat vol met oude gebouwen van Den Bosch. Binnen krijg je het huiskamergevoel door de gemoedelijke sfeer. De Franse streekgerechten zijn zo zalig dat je het bijna niet gelooft.

Halve fles mineraalwater

Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,7
9,1

Jouw recensie over het restaurant Fabuleux

Ad E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Deskundig en vriendelijk, originele opmaak borden. Zou me niet verbazen als ze binnen 2 jaar een michelinster hebben. Als smaak nog iets krachtiger wordt.
Absolute aanrader
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
tijdens de lunch is het er leeg... prima voor zakenlunch , anders ongezellig. de sfeer is informeel en formeel tegelijk dat is erg plezierig
Berthine D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Genoten in Fabuleux van het heerlijke eten. Extra complimenten aan de gastheer die er voor zorgde dat wij ons echt gast voelden door zijn persoonlijke benadering. Fabuleus!!!!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijke gerechten, mooi wijn arrangement, vriendelijke en uitgebreide bediening. Er hangt wel een pittig prijskaartje aan.
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Zeer goed gegeten. Aanrader. Als je zakelijk wilt gaan eten, vraag dan of je achter mag zitten. daar staan de tafels wat verder uit elkaar.
Bart-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het diner is me goed bevallen. Een enthousiaste sommelier en voldoende professionele distantie in de bediening. Het weggaan was een domper. Achter de rekening moest ik zelf aangaan en het gezelschap en ikzelf mochten zelf onze jassen gaan zoeken. We hebben niemand meer gezien; we werden geen uitgeleide gedaan. Een vreemde ervaring in een restaurant van deze klasse.
Jantine J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was prima sfeer en de service was prettig & attent. Het wijnarrangement paste prima bij het eten. Een aanrader!
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wat een verwennerij bij Fabuleux! Hier klopt (bijna!) alles! De gerechtjes zijn mooi in balans en komen in het juiste formaat. De bijbehorende wijnen passen uitstekend. De bediening is kundig en geeft de juiste uitleg zonder opdringerig, populair of juist heel formeel te zijn. Voor ons is dit een voorbeeld van hoe een mooie avond dineren kan zijn. Een puntje van verbetering: na het afrekenen is geen goedenavond meer gewenst of gedag gezegd.
Alrico Q.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sfeervolle ambiance, niveau vaardig personeel, goede kennis van product,wijn en kwaliteit van maaltijd!
Ard E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu) en gedronken. Fijne, maar beetje chaotische, bediening. Erg vriendelijk fijne sfeer. Aanrader!
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Top eten, top wijnen en top bediening.
Wijn en eten waren direct heerlijk. Gastheer en wij moesten even aan elkaar wennen. Keurig en professioneel opgepakt. Compliment.
Het droeg allemaal bij aan een mooie avond met vrienden.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Genoten van een heerlijk 7 gangen menu met bijpassend wijnarregement van hetzelfde hoge niveau zoals we dat van fabuleus gewend zijn. Keer op keer komen wij tot de conclusie dat dit het beste restaurant van Den Bosch is!
Hjalmar B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Fantastisch gegeten met een heerlijk bijpassende wijnselectie waar vol overgave iedere keer een mooi verhaal werd gedeeld. De mensen werken duidelijk met passie voor hun vak. Persoonlijk hou ik wel van een ongedwongen levendige sfeer, jammer was wel dat de tafel naast ons een beetje "te levendig" was zodat het een storende factor werd voor andere gasten. Hier heeft het team van fabuleux natuurlijk weinig invloed op maar een kleine hint was wel op zijn plaats geweest...
max.herrmann .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten, de bediening en de locatie zijn uitstekend!
Jammer was dat het gezelschap vlak bij onze tafel heel erg luidruchtig was. Niet alleen wij maar ook andere gasten stoorden zich daar bijzonder aan. Ons inziens had daar zeker iets van gezegd mogen worden.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij fabuleux. Iedere keer worden we weer verrast door de goede en lekkere creaties van Johan Busio en zijn team. En wat een goede gastheer is Paul, professioneel, charmant en gevat. Wij blijven hier zeker terugkomen.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten in goede sfeer.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gisteren voor dinner gegeten bij Fabuleux. Het was druk, hierdoor was het ontvangst wat rommelig maar zeer hartelijk.
We hebben gekozen voor het verrassingsmenu, waar je voorkeuren kunt aangeven. Heerlijk gegeten, de geserveerde wijn waren goed gekozen bij de gerechten en smaakvol. De bediening is attent en vlot. Al met al een leuke avond gehad en we gaan er zeker vaker naar toe.
Inge U.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk eten in een fijne ambiance! Aardige ontvangst door de gastheren met prettige service.
De tafel van Frans H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten, verassend, goede uitleg en vriendelijk. Mooie wijnkaart.

's middags werd ik opgebeld door het restaurant om de reservering te bevestiging. Netjes, helaas kwam toen de vraag of ze de reservering uit Iens mochten halen, want dat was te duur.

Ik vind dit niet kunnen. Je maakt gebruik van een service of niet, maar ga ja klant hier niet mee lastig vallen. Dit heeft het bedrijf niet nodig.
Rob V.
Gezellig compact restaurant waar heerlijke gerechten geserveerd worden. Uitstekende bediening. Over ieder gerecht werd de samenstelling met veel passie toegelicht.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima 2 gangen lunch, mooie gerechtjes, uitstekend wijnadvies. We komen zeker terug.