Fabuleux

Verwersstraat 23 5211 HT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Fabuleux

Fabelachtig smullen

Je bevindt je in een sprookje. Je eet in een prachtig pand in de historische straat vol met oude gebouwen van Den Bosch. Binnen krijg je het huiskamergevoel door de gemoedelijke sfeer. De Franse streekgerechten zijn zo zalig dat je het bijna niet gelooft.

Halve fles mineraalwater

9,5
9,1
Harold1976 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Enige tijd geprobeerd te boeken bij Fabuleux en eindelijk onze eerste ervaring met deze zaak.
Gezien de recensies hadden we toch wel een bepaalde verwachting.
De ontvangst en de bediening waren prettig als ook de inrichting van de zaak.
Een kort gesprek gevoerd met de ober aan de tafel en tijdens dit gesprek werd mij vertelt dat Fabuleux gelijkwaardig was aan de Opera in Den Bosch ( bestaat helaas niet meer ) maar dan met een verfijndere keuken.
We hebben gekozen voor de 5 gangen.
Zowel de amuses als de 5 gangen waren niet verfijnd.
Het eerste gerecht bestond uit een kom met sla en +/- 100 gram garnalen waarnaar wij bijna al voldaan waren.
Ook de overige gangen vielen erg tegen en er was niets verfijnds aan.
Het nagerecht ( een perzik in een kom die volgezogen was met een zoete saus ) was zelfs onder het niveau van een bistro.
Al met al, een prettige bediening , een mooie zaak maar het eten was erg ver beneden het niveau dat wij verwacht hadden en was de €190 ( met een paar wijntjes ) niet waard.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk eten en perfecte service!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ontvangst is uiterst plezierig! Heerlijk gegeten, gekozen voor het 4- gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement.
Sommelier gaf leuke uitleg bij de kozen wijnen.
Echt helemaal af deze avond.
Ulla V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
C'était fabuleux! Fijne keuken met pure smaken en een supervlotte bediening! Doe zo verder!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Top restaurant, alles klopte, super lekker gegeten en heerlijke wijnen.
Het was in 1 woord geweldig!! Echt een aanrader!
M V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima gerechten, zowel kwantitief als kwalitatief. Over wijn valt niet te twisten zeggen ze, maar de Portugese was wel wat jong en stroef.
Kees Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Erg lekker gegeten! Verwennerij!
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gastronomisch top restaurant, super wijnen, goede ambiance en fantastisch gastheerschap, doen er alles aan om het diner tot een culinair feest te maken!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
FFabuleux was ook echt fabuleux, chef Bussio verstaat zijn vak. Alle gerechten uitstekend van smaak en ook opmaak. Enige minpuntje: bij een wijnarrangement de volle prijs per glas wij rekenen zou wellicht lager kunnen zeker bij een 7 gangn verrassingsmenu. Verder alleen maar complimenten we hebben genoten.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heeeerlijk gegeten en ons heel welkom gevoeld!!
Jeanne M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wat een feestje is het iedere keer weer bij Fabuleux. We zijn aangenaam verrast door het heerlijke verrassingsmenu. De wensen die we vooraf aangaven werden gehonoreerd. De wijnen waren uitstekend. Vakkundige en enthousiaste bediening. We komen graag terug! En jullie hebben er weer fans bij!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een avond lekker in de watten gelegd worden en heerlijk genieten van mooie kunstwerkjes die op je bord voorbij komen waarmee je maakpapillen absoluut worden verwend. Het verrassingsdiner is het letterlijk en met de wijnkeuze van de chef erbij maakt het geheel compleet. Absolute aanrader!
cees M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
ik kom hier graag nog eens !!!mooie gerechten in een ongedwongen sfeer,zonder overdreven aandacht voor de gast gewoon prettig dus.
Venice K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Van tevoren gebeld voor een tafeltje aan de raam, was meteen geregeld. Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst. Geen stijve sfeer, wat je wel zou kunnen verwachten bij een restaurant op dit niveau, gewoon lekker los en ruimte voor een grapje. Willen je het naar je zin maken! Eten is heerlijk, geen twijfel over mogelijk.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Beste restaurant van den Bosch!! Wederom heerlijk gegeten. Altijd een feestje om naar toe te gaan. In dit restaurant is de gast echt koning!!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Grandioos voor alle zintuigen..... Een groot compliment voor Paul en zijn crew!
harrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wat een een geweldige ontvangst en hartelijkheid. We hadden het lunch menu genomen waarbij zonder problemen rekening werd gehouden met voorkeuren. De amuse, het voorgerecht en hoofdgerecht waren zonder meer geweldig en zeker voor die prijs. Eerste keer in Fabuleux maar zonder meer een pareltje in Brabant en kunnen niet wacht tot de volgende keer.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Een avondvullend programma voor 4 personen door het 5-gangen menu. We waren met 4 personen waarvan 1 persoon geen vis eet en 1 persoon geen vlees. Deze extra uitdaging was natuurlijk geen enkel probleem. Alles was heerlijk. Wijnen pasten er ook prima bij en het personeel heeft een goed gevoel voor timing. Enige puntje waardoor het geen 10 is, is dat er een foutje in de rekening zat (wat na aangeven hersteld is).
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een heerlijk avondje dineren met onze zoon in een prachtige ambiance. Fijne ontvangst en een chef die zijn vak meer dan verstaat. Heerlijke verrassingsmaaltijd (3 gangen) en genoten van de versheid en maak van de gerechten.
Gerbrand N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Enige minpuntje was dat we naast de ingang zaten en het buiten onder nul was, waardoor bij open gaan van de deur telkens een koude vlaag mee kwam, verder was het prima.