Fabuleux

Verwersstraat 23 5211 HT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Fabuleux

Fabelachtig smullen

Je bevindt je in een sprookje. Je eet in een prachtig pand in de historische straat vol met oude gebouwen van Den Bosch. Binnen krijg je het huiskamergevoel door de gemoedelijke sfeer. De Franse streekgerechten zijn zo zalig dat je het bijna niet gelooft.

Halve fles mineraalwater

Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,2

Jouw recensie over het restaurant Fabuleux

Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
heerlijk gegeten, prachtige ambiance en goede bediening
personeel is vriendelijk en servicegericht
er wordt goed rekening gehouden met de individuele wensen van de klant
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk gegeten en lekker gedronken Heerlijk gegeten en lekker gedronken Heerlijk gegeten en lekker gedronken Heerlijk gegeten en lekker gedronken Heerlijk gegeten en lekker gedronken Heerlijk gegeten en lekker gedronken Heerlijk gegeten en lekker gedronken
Noud B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Fantastisch !
Super heerlijk, elk gerecht dat werd voorgezet.
Vol smaak en perfect opgemaakt.
Met fijne bijpassende wijnen en een uitstekende gastheer.
Een topavond voor ons !
Greetje M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten en superleuke bediening. Tot de volgende keer
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hebben werkelijk een heerlijk 5 gangen menu gegeten. Alles was voortreffelijk van smaak en goede bijpassende wijnen. Aller vriendelijks personeel. Hartelijk dank hiervoor, we komen zeker nog een keer terug!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
We hebben weer een fantastische avond gehad: heerlijk eten en drinken en een vakkundige leuke gepassioneerde sommelier aan tafel! Ons favoriete restaurant voor een bijzondere gelegenheid.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Hoog niveau in bediening met goede uitleg over de gerechten en wijnen. Verrassing bestaat vooral uit hetgeen culinair wordt bereid en voorgeschoteld: menu is een prima opbouw van gangen, welke ieder voor zich fantastisch zijn voor wat betreft samenstelling en ingrediënten.
Noelle V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Super service. Goede bijpassende wijnen met een enthousiast verhaal vol passie. Gerechten zijn verrassend en bovenal heerlijk. Onze avond was een feestje. Dankjulliewel daarvoor!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Voortreffelijk restaurant waar topkok Busio de heerlijkste gerechten samenstelt en bereidt. Fraaie ambiance. Al met al een zeer genoeglijke avond.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Ik heb heel erg lekker gegeten met bijpassend wijnarrangement. Ik ben meer dan tevreden en beveel dit restaurant graag aan bij anderen.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het was een geweldige ervaring. Mooie gerechten, kalm tempo,zeer attente bediening . Een volmaakt middagje uit met de kerst.
AJPF F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Met het gezin een heerlijk kerstmenu op in een gemoedelijke ongedwongen sfeer. 6 gangen met kwaliteitsprodukten vergezeld van met 'drive' gepresenteerde wijnen.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Geweldige avond geweldige gastheren geweldig eten!
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Wij hebben een hele mooie avond gehad met twee koppels. Lekkere en leuke gerechten die ietwat afvlakten toen we het einde naderde, gerecht vijf (van vijf gangen) en de koffie. Bij de koffie zou de keuze moeten zijn of je er een palet aan zoet bij wil hebben of gewoon alleen een koffie. Zeker een aanrader, top!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van het jubileum menu. Fraai restaurant met zeer vriendelijke en kundige bediening. Goede wijnkeuzes bij de gerechten. Top!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Je kon kiezen uit een 3- tot 7 gangendiner. Wij kozen voor het 3 gangen, omdat we niet hele grote eters zijn. We gokten goed. Met een amuse erbij (lekker soepje en een kroketje) was het meer dan genoeg. Ze schijnen het 7-gangendiner wel aan te passen qua hoeveelheid, maar mis je dan veel van de kleine eenhaps-lekkernijen die op je bord liggen?
Het was een jubileummenu van de chef en hij heeft zich bewezen!
Prettige voorbeeldige ontvangst en bediening.
Harmen V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prachtige inrichting (hoge plafonds met ornamenten gecombineerd met moderne elementen, sfeervolle verlichting). Vriendelijke en ongedwongen bediening. Wij hadden 5 gangen verrassingsmenu, lekkere amuses, 4 uit 5 gangen erg lekker (oa snoekbaars en fazant), 1 gang (met kreeft) vonden we persoonlijk iets minder geslaagd qua balans/samenhang. Erg fijne avond gehad. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug
Joseph V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Weinig keuze op de kaart, maar is absoluut geen minpunt, de gerechten die gemaakt worden zijn van een hoog niveau. alleen jammer dat de wasbakken op het herentoilet verstopt zitten.
Roel P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Van Harte Aanbevolen als je gezellig en goed en echt lekker wilt eten (zonder op sterrenniveau te mikken). De entourage is uitstekend en de ontvangst en bediening zeer voorkomend zonder formeel te worden.
Isa S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Akoestiek kan beter, schilderij met geluiddempend materiaal en onder de tafels geluiddempend materiaal geplakt zou dit kunnen verminderen. Foto aan muur niet iets voor in een restaurant. Wij aten in het achterste gedeelte. Personeel loopt wel heel hard. Verder een fijne avond gehad en heerlijk gegeten.