Fabuleux

Verwersstraat 23 5211 HT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Fabuleux

Fabelachtig smullen

Je bevindt je in een sprookje. Je eet in een prachtig pand in de historische straat vol met oude gebouwen van Den Bosch. Binnen krijg je het huiskamergevoel door de gemoedelijke sfeer. De Franse streekgerechten zijn zo zalig dat je het bijna niet gelooft.

Halve fles mineraalwater

Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Fabuleux

JHCM V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De gastheer Paul van Gestel begrijpt waar de gasten om vragen.Een goed ontvangst sfeer en gezelligheid staat hoog.Pure gerechten,heeft geen zout en peper nodig.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hebben een heerlijk 5 gangen menu genomen met een bijbehorend wijnarrangement. Alles was voortreffelijk en we hebben een prima avond gehad. Zelfs onze wens om aan het raam te zitten was gehonoreerd. Complimenten.
Ralf K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Hele goede bediening, veel verstand van zaken. Je voelt je echt gast, zonder dat het te stijf is of overdreven allemaal. Gerechten in detail echt met zorg uitgevoerd. Optisch super, smaak geweldig. Wijnarrangement past prima bij de gangen. Gewoon top!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Op het eten helemaal niks aan te merken!
Maar bij lekker eten hoort tevens goede wijn (heerlijk) en een goed gesprek. Helaas zaten we achter in restaurant en was er onzettend veel lawaai (agv twee grote groepen) daarbij slechte akoestiek waardoor een normaal gesprek met mijn tafelgenoten niet mogelijk was. Een vermoeiende avond, daardoor voor mij een belangrijke reden om niet terug te komen.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Super restaurant! Heerlijke wijnen gecombineerd met voortreffelijke gerechten. Zeer goede bediening in huiskamersfeer. Ster waardig!
r.dorst60 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten en bijpassend gedronken. Akoestiek niet geweldig als er dan ook nog een groep van 12 rumoerige Bosschenaren achter je zit moet je zeer geconcentreerd zijn je eigen gezelschap te verstaan. Dat was het enige - puntje
R_Dierckx .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben hier een heerlijke avond gehad bij Fabuleux. Het eten was voortreffelijk, en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Voor de tweede keer hier wezen eten. 6 gangen vegetarisch incl wijnarrangement gehad: weer heerlijk gegeten! Goede smaken, mooie gerechten, verrassende wijnen, sloten perfect aan bij de gerechten (is bij een vegetarisch menu niet altijd zo vanzelfsprekend). Vriendelijke spontane eigenaar. Kortom een top avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, 3 gangen verrassingsmenu. fantastische ambiance, prachtig oud pand met hoog plafond en originele ornamenten. Zeer vriendelijke eigenaar en attente medewerkers. Top!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Mooie ambiance, leuk personeel, heerlijke, originele en fraaie gerechten en een mooi, passend en origineel wijnarrangement wat met een leuk verhaal en veel flair gebracht werd door de sommelier.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Bij binnenkomst was het maar 16 graden. Veel te koud. Toen we daar iets over zeiden kregen we als reactie dat het gebouw niet goed te verwarmen was omdat het een oud gebouw was. Ook andere gasten hoorden we daarover klagen. Op het eind van de avond maakte ik er een grapje tegen een van de eigenaars en die legde uit dat ze een technisch probleem gehad hadden waardoor de verwarming te laat aangezet kon worden. Dat hadden we graag gehoord toen we erover klaagden. Een genoegdoening was ook op zijn plaats geweest maar die bleef uit.
stur66 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het 5 gangen verrassingsmenu is echt een feest! Prachtig opgemaakt borden met heerlijke verwennerijen! Zoveel smaken. Het bijpassende wijn arrangement maakt het helemaal compleet! Zeer vriendelijke bediening. Alles Top.
Jacques T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Wijn was veel te koud
Bediening is enigzins 'vreemd' ..goed bedoeld maar iets te aanwezig.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij hadden het 5 gangen verassingsmenu. De gerechten en bijpassende speciale wijnen zijn heerlijk. gewoonweg top! bediening is super!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben een fantastische avond gehad met heerlijk eten en bijpassende wijnen. Fijne service. Deze avond is voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!
e.l.ijskes .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een gastvrije ontvangst in een aangename, rustige ambiance (modern, mooi gedekt, goede kunst aan de muren).
De start is goed met 2 lekkere amuses, het eten heerlijk (3 gangen), prijs/kwaliteit verhouding ook goed; kortom een plek om terug te komen!
David D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
We waren op zoek naar een leuk restaurant in het centrum van Den Bosch om te lunchen, en kwamen via via uit bij Fabuleux. Erg vriendelijke ontvangst door de gastheer, die ons ook voorzag van informatie over de gerechten en wijnen. Een mooi twee gangen lunch genoten, inclusief amuse (soepje en heerlijke bieten muffin), bestaande uit verschillende vlees gerechten (voor, o.a. tartaar, cantharellen, ...) en vis (hoofd, kabeljauw met kalfsjus, risotto, ...). Bij koffie / thee kregen wij verschillende heerlijke amuses, inclusief bijvul.

Geserveerde wijnen top, en werden ruim ingeschonken.

Erg fijn restaurant om zeker vaker terug te komen en / of aan te bevelen. Zal hier zeker 's avonds eens naartoe willen gaan! Chapeau voor de witte brigade ook.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een topper in 's-Hertogenbosch. Ook zeer geschikt voor als je iets te vieren hebt.
Punt van aandacht: gelijke aandacht voor alle gasten.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Mooi restaurant. Vriendelijke bediening die hier en daar wat steken laat vallen. Het eten is prima en kent mooie smaken. De borden zijn mooi opgemaakt. We hebben iedereen die er werkt aan tafel gehad. Dat was wat onrustig.
Josephina D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We vonden de sfeer uitstekend, de service was indrukwekkend, vooral door de kennis en professionaliteit van de sommelier. We hebben genoten van de avond. Chapeau!