Fabuleux

Verwersstraat 23 5211 HT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Fabuleux

Fabelachtig smullen

Je bevindt je in een sprookje. Je eet in een prachtig pand in de historische straat vol met oude gebouwen van Den Bosch. Binnen krijg je het huiskamergevoel door de gemoedelijke sfeer. De Franse streekgerechten zijn zo zalig dat je het bijna niet gelooft.

Halve fles mineraalwater

Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6

Jouw recensie over het restaurant Fabuleux

Mark T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een geweldig avondvullende ervaring gehad.
Bediening was heel wisselend; van zeer amikaal tot zeer timide.
De wijnen waren prachtig en waren goed passend bij de gerechten.
D D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn partner en ik zijn onlangs weer bij Fabuleux gaan eten. Dit keer hadden we het 5-gangen verrassingsdiner. De gerechten waren wederom voortreffelijk. De gangen volgden elkaar in een prettig tempo op, waar meer tijd was genomen tussen de voorgerechten en het hoofdgerecht. De bijpassende wijnen pasten perfect bij de gerechten. De bediening was goed en vriendelijk, soms wel wat aanwezig. We vragen ons af waarom dit restaurant nog geen Michelin ster heeft aangezien het zeker niet onder doet aan Sense, en beter is dan Noble. De inrichting aan de voorkant van het pand is sfeervol, aan de achterkant is het wat killer. Maar dit staat wat ons betreft een gezellige avond zeker niet in de weg.

Het blijft een echte aanrader!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Zoals altijd weer een feestje om bij Fabuleus te eten en drinken. Heerlijk gegeten, vlot bediend en fijne wijn die er goed bij paste.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten; de verrassing menu met 5 gangen was perfect!
corinevandongen .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zeer mooie creatieve gerechten, uitstekend afgestemd qua smaken, Goed verzorgd, met tafellinnen, prettige service, Zeer tevreden, en zeker aan te raden.
JHCM V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De gastheer Paul van Gestel begrijpt waar de gasten om vragen.Een goed ontvangst sfeer en gezelligheid staat hoog.Pure gerechten,heeft geen zout en peper nodig.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hebben een heerlijk 5 gangen menu genomen met een bijbehorend wijnarrangement. Alles was voortreffelijk en we hebben een prima avond gehad. Zelfs onze wens om aan het raam te zitten was gehonoreerd. Complimenten.
Ralf K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Hele goede bediening, veel verstand van zaken. Je voelt je echt gast, zonder dat het te stijf is of overdreven allemaal. Gerechten in detail echt met zorg uitgevoerd. Optisch super, smaak geweldig. Wijnarrangement past prima bij de gangen. Gewoon top!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Op het eten helemaal niks aan te merken!
Maar bij lekker eten hoort tevens goede wijn (heerlijk) en een goed gesprek. Helaas zaten we achter in restaurant en was er onzettend veel lawaai (agv twee grote groepen) daarbij slechte akoestiek waardoor een normaal gesprek met mijn tafelgenoten niet mogelijk was. Een vermoeiende avond, daardoor voor mij een belangrijke reden om niet terug te komen.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Super restaurant! Heerlijke wijnen gecombineerd met voortreffelijke gerechten. Zeer goede bediening in huiskamersfeer. Ster waardig!
r.dorst60 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten en bijpassend gedronken. Akoestiek niet geweldig als er dan ook nog een groep van 12 rumoerige Bosschenaren achter je zit moet je zeer geconcentreerd zijn je eigen gezelschap te verstaan. Dat was het enige - puntje
R_Dierckx .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben hier een heerlijke avond gehad bij Fabuleux. Het eten was voortreffelijk, en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Voor de tweede keer hier wezen eten. 6 gangen vegetarisch incl wijnarrangement gehad: weer heerlijk gegeten! Goede smaken, mooie gerechten, verrassende wijnen, sloten perfect aan bij de gerechten (is bij een vegetarisch menu niet altijd zo vanzelfsprekend). Vriendelijke spontane eigenaar. Kortom een top avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, 3 gangen verrassingsmenu. fantastische ambiance, prachtig oud pand met hoog plafond en originele ornamenten. Zeer vriendelijke eigenaar en attente medewerkers. Top!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Mooie ambiance, leuk personeel, heerlijke, originele en fraaie gerechten en een mooi, passend en origineel wijnarrangement wat met een leuk verhaal en veel flair gebracht werd door de sommelier.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Bij binnenkomst was het maar 16 graden. Veel te koud. Toen we daar iets over zeiden kregen we als reactie dat het gebouw niet goed te verwarmen was omdat het een oud gebouw was. Ook andere gasten hoorden we daarover klagen. Op het eind van de avond maakte ik er een grapje tegen een van de eigenaars en die legde uit dat ze een technisch probleem gehad hadden waardoor de verwarming te laat aangezet kon worden. Dat hadden we graag gehoord toen we erover klaagden. Een genoegdoening was ook op zijn plaats geweest maar die bleef uit.
Stur V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het 5 gangen verrassingsmenu is echt een feest! Prachtig opgemaakt borden met heerlijke verwennerijen! Zoveel smaken. Het bijpassende wijn arrangement maakt het helemaal compleet! Zeer vriendelijke bediening. Alles Top.
Jacques T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Wijn was veel te koud
Bediening is enigzins 'vreemd' ..goed bedoeld maar iets te aanwezig.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij hadden het 5 gangen verassingsmenu. De gerechten en bijpassende speciale wijnen zijn heerlijk. gewoonweg top! bediening is super!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben een fantastische avond gehad met heerlijk eten en bijpassende wijnen. Fijne service. Deze avond is voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!