Fabuleux

Verwersstraat 23 5211 HT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Fabuleux

Fabelachtig smullen

Je bevindt je in een sprookje. Je eet in een prachtig pand in de historische straat vol met oude gebouwen van Den Bosch. Binnen krijg je het huiskamergevoel door de gemoedelijke sfeer. De Franse streekgerechten zijn zo zalig dat je het bijna niet gelooft.

Halve fles mineraalwater

Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,1

Jouw recensie over het restaurant Fabuleux

Isa S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Akoestiek kan beter, schilderij met geluiddempend materiaal en onder de tafels geluiddempend materiaal geplakt zou dit kunnen verminderen. Foto aan muur niet iets voor in een restaurant. Wij aten in het achterste gedeelte. Personeel loopt wel heel hard. Verder een fijne avond gehad en heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
k was met mijn neef en ging onverwacht hier naar toe, we hebben heerlijk gegeten en gedronken. Er werd rekening gehouden met onze wensen en goed geluisterd naar wat we wilden qua wijn.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
uitstekend restaurant zowel qua gerechten als ontvangst en service. voor herhaling absoluut vatbaar in een bijzonder aangename stad!
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met prima bediening. Gevraagd voor passende wijn bij elk gerecht en de combinatie eten en wijn was erg goed. Voor herhaling vatbaar.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
De gerechten waren absoluut van hoge kwaliteit, top! De bediening is erg gastvrij en staan open voor feedback. Complimenten!
ElsBerendsen .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten, fijne portionering en keurig tempo. We hebben een top-avond gehad, waarbij het ons aan niets ontbrak. We hebben werkelijk niks op of aan te merken.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bij restaurant Fabuleux kun je zeer goed eten en Paul weet zijn gerechten goed te combineren met heerlijke bijpassende wijnen.
Owen D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij hebben over heel de wereld bij hoog gewaardeerde restaurants gegeten maar dit restaurant staat voor ons echt in de top 3.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Weer heerlijke gegeten. Zeer verrassende gerechten met heerlijke wijnen erbij. Je wordt er altijd hartelijk ontvangen en de gastheer is niet formeel , maar gewoon heel plezierig in uitleg en het contact met de gasten.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Mooie combinaties, speciale wijnen, juiste tempo , helemaal compleet. De krab en het nagerecht waren de toppers. Gaan beslist nog terug.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer geslaagde avond. Hoge kwaliteit van het eten. Wijnarrangement ok. Het verrassingsmenu goed aangespast aan het seizoen en het warme weer!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een geweldig avondvullende ervaring gehad.
Bediening was heel wisselend; van zeer amikaal tot zeer timide.
De wijnen waren prachtig en waren goed passend bij de gerechten.
D D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn partner en ik zijn onlangs weer bij Fabuleux gaan eten. Dit keer hadden we het 5-gangen verrassingsdiner. De gerechten waren wederom voortreffelijk. De gangen volgden elkaar in een prettig tempo op, waar meer tijd was genomen tussen de voorgerechten en het hoofdgerecht. De bijpassende wijnen pasten perfect bij de gerechten. De bediening was goed en vriendelijk, soms wel wat aanwezig. We vragen ons af waarom dit restaurant nog geen Michelin ster heeft aangezien het zeker niet onder doet aan Sense, en beter is dan Noble. De inrichting aan de voorkant van het pand is sfeervol, aan de achterkant is het wat killer. Maar dit staat wat ons betreft een gezellige avond zeker niet in de weg.

Het blijft een echte aanrader!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Zoals altijd weer een feestje om bij Fabuleus te eten en drinken. Heerlijk gegeten, vlot bediend en fijne wijn die er goed bij paste.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten; de verrassing menu met 5 gangen was perfect!
corinevandongen .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zeer mooie creatieve gerechten, uitstekend afgestemd qua smaken, Goed verzorgd, met tafellinnen, prettige service, Zeer tevreden, en zeker aan te raden.
JHCM V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De gastheer Paul van Gestel begrijpt waar de gasten om vragen.Een goed ontvangst sfeer en gezelligheid staat hoog.Pure gerechten,heeft geen zout en peper nodig.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hebben een heerlijk 5 gangen menu genomen met een bijbehorend wijnarrangement. Alles was voortreffelijk en we hebben een prima avond gehad. Zelfs onze wens om aan het raam te zitten was gehonoreerd. Complimenten.
Ralf K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Hele goede bediening, veel verstand van zaken. Je voelt je echt gast, zonder dat het te stijf is of overdreven allemaal. Gerechten in detail echt met zorg uitgevoerd. Optisch super, smaak geweldig. Wijnarrangement past prima bij de gangen. Gewoon top!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Op het eten helemaal niks aan te merken!
Maar bij lekker eten hoort tevens goede wijn (heerlijk) en een goed gesprek. Helaas zaten we achter in restaurant en was er onzettend veel lawaai (agv twee grote groepen) daarbij slechte akoestiek waardoor een normaal gesprek met mijn tafelgenoten niet mogelijk was. Een vermoeiende avond, daardoor voor mij een belangrijke reden om niet terug te komen.