Fabuleux

Verwersstraat 23 5211 HT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Fabuleux

Fabelachtig smullen

Je bevindt je in een sprookje. Je eet in een prachtig pand in de historische straat vol met oude gebouwen van Den Bosch. Binnen krijg je het huiskamergevoel door de gemoedelijke sfeer. De Franse streekgerechten zijn zo zalig dat je het bijna niet gelooft.

Halve fles mineraalwater

Uitmuntend
9,5
cees M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
ik kom hier graag nog eens !!!mooie gerechten in een ongedwongen sfeer,zonder overdreven aandacht voor de gast gewoon prettig dus.
Venice K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Van tevoren gebeld voor een tafeltje aan de raam, was meteen geregeld. Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst. Geen stijve sfeer, wat je wel zou kunnen verwachten bij een restaurant op dit niveau, gewoon lekker los en ruimte voor een grapje. Willen je het naar je zin maken! Eten is heerlijk, geen twijfel over mogelijk.
carola S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Beste restaurant van den Bosch!! Wederom heerlijk gegeten. Altijd een feestje om naar toe te gaan. In dit restaurant is de gast echt koning!!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Grandioos voor alle zintuigen..... Een groot compliment voor Paul en zijn crew!
harrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wat een een geweldige ontvangst en hartelijkheid. We hadden het lunch menu genomen waarbij zonder problemen rekening werd gehouden met voorkeuren. De amuse, het voorgerecht en hoofdgerecht waren zonder meer geweldig en zeker voor die prijs. Eerste keer in Fabuleux maar zonder meer een pareltje in Brabant en kunnen niet wacht tot de volgende keer.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Een avondvullend programma voor 4 personen door het 5-gangen menu. We waren met 4 personen waarvan 1 persoon geen vis eet en 1 persoon geen vlees. Deze extra uitdaging was natuurlijk geen enkel probleem. Alles was heerlijk. Wijnen pasten er ook prima bij en het personeel heeft een goed gevoel voor timing. Enige puntje waardoor het geen 10 is, is dat er een foutje in de rekening zat (wat na aangeven hersteld is).
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een heerlijk avondje dineren met onze zoon in een prachtige ambiance. Fijne ontvangst en een chef die zijn vak meer dan verstaat. Heerlijke verrassingsmaaltijd (3 gangen) en genoten van de versheid en maak van de gerechten.
Gerbrand N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Enige minpuntje was dat we naast de ingang zaten en het buiten onder nul was, waardoor bij open gaan van de deur telkens een koude vlaag mee kwam, verder was het prima.
danny D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met mijn gezin ,de verjaardag van onze dochter hier gevierd. Geweldige ontvangst, vrolijke en attente personeel.
We hadden de 5 gangen menu met vis en vlees. Het was geweldig. De dranken ook voortreffelijk.
We komen zeker terug.
agnetademan .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer warm welkom, fijne betrokken bediening die echt meedenkt met de klant. Heerlijk gegeten. Mooie luxe gerechten. Mooi pand.
Fons R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Hoge kwaliteit gerechten. Helemaal top
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten van het 3 gangen verrassingsmenu. Mooie gerechten die erg goed waren klaar gemaakt en dan ook prima smaakten. Eén van ons had een bijpassend wijnarrangement dat goed aansloot bij de keuzes van de kok. Een uitstekende ervaring in dit restaurant.
Marie-Jose V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij zaten in het achterzaaltje. Dat is minder gezellig dan voor. We hadden aangegeven ons liefdejubileum te vieren maar daar is niks mee gedaan. Het eten was echt werkelijk fantastisch en de wijnen ook! Wel jammer van het Pickwick theezakje. Die heb ik thuis ook. Beter als iemand groene thee citroen vraagt, de losse thee met een schilletje citroen erbij geven.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu 4 gangen. Ben benieuwd naar de 7 gangen variant...
remkobies .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wederom een top avond gehad. Naast het heerlijke eten blijft vooral de bediening ongeëvenaard. Perfect afgestemd op de mood van de gasten. Briljant!!!
joshartman .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het was gewoon fabuleus !!!
Ontvangst, bediening en kwaliteit eten was echt geweldig !
Zeer goede bediening met uitstekende uitleg over de wijnen en gerechten. Kortom, ster-niveau en een absolute aanrader.
Als wij (vanuit Assen) weer een keertje een paar dagen Den Bosch aandoen, gaan we zeker weer reserveren bij Fabuleux !!
Gator .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik heb niet de pretenties een culinair recensent te zijn, dus ik laat me niet verleiden om alle gerechten en gerechtjes poëtisch te beschrijven. Wat ik wel kan, is een algemene indruk geven van de eetbeleving. En die is fantastisch. De bediening is prettig professioneel informeel, de inrichting en aankleding van het restaurant strak maar niet steriel. De ontvangst, bediening en het afscheid prettig en hoffelijk. We namen het vijf gangen verrassings-diner. Dit werd vooraf gegaan door een heerlijke ruim bemeten amuse die je gerust een extra 6e gang kon noemen. Alle gerechten waren prima op smaak, veel vis, veel verschillende groente, mooie sauzen, en uitstekend op temperatuur. Afsluitende dessert was grandioos. De espresso daarna met friandises erg lekker en ook weer prima op temperatuur. Kortom, heerlijk gegeten in ons eigen 's-Hertogenbosch. Wat mij betreft een ster waard.
Gator .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Grandioos eten dat ook nog eens op temperatuur wordt geserveerd met goede wijn in een prettig informele sfeer. Zelfs de afsluitende espresso was top.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond met aangenaam gezelschap de avond doorgebracht bij Fabuleux. Wat een geweldige ervaring! De ontvangst was vriendelijk en met een dosis humor. Het viergangenmenu was heerlijk en verrassend, de adviezen deskundig en adequaat. Al met al een zeer geslaagde avond. Hier komen zij zeker terug!
T.E. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
De bediening is aimabel, de wijnen goed maar vooral het eten voortreffelijk: chef Busio is nog steeds een grootheid. Beste restaurant van Den Bosch