Fabuleux

Verwersstraat 23 5211 HT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Fabuleux

Fabelachtig smullen

Je bevindt je in een sprookje. Je eet in een prachtig pand in de historische straat vol met oude gebouwen van Den Bosch. Binnen krijg je het huiskamergevoel door de gemoedelijke sfeer. De Franse streekgerechten zijn zo zalig dat je het bijna niet gelooft.

Halve fles mineraalwater

Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,1

Jouw recensie over het restaurant Fabuleux

Ard E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu) en gedronken. Fijne, maar beetje chaotische, bediening. Erg vriendelijk fijne sfeer. Aanrader!
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Top eten, top wijnen en top bediening.
Wijn en eten waren direct heerlijk. Gastheer en wij moesten even aan elkaar wennen. Keurig en professioneel opgepakt. Compliment.
Het droeg allemaal bij aan een mooie avond met vrienden.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Genoten van een heerlijk 7 gangen menu met bijpassend wijnarregement van hetzelfde hoge niveau zoals we dat van fabuleus gewend zijn. Keer op keer komen wij tot de conclusie dat dit het beste restaurant van Den Bosch is!
Hjalmar B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Fantastisch gegeten met een heerlijk bijpassende wijnselectie waar vol overgave iedere keer een mooi verhaal werd gedeeld. De mensen werken duidelijk met passie voor hun vak. Persoonlijk hou ik wel van een ongedwongen levendige sfeer, jammer was wel dat de tafel naast ons een beetje "te levendig" was zodat het een storende factor werd voor andere gasten. Hier heeft het team van fabuleux natuurlijk weinig invloed op maar een kleine hint was wel op zijn plaats geweest...
max.herrmann .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten, de bediening en de locatie zijn uitstekend!
Jammer was dat het gezelschap vlak bij onze tafel heel erg luidruchtig was. Niet alleen wij maar ook andere gasten stoorden zich daar bijzonder aan. Ons inziens had daar zeker iets van gezegd mogen worden.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij fabuleux. Iedere keer worden we weer verrast door de goede en lekkere creaties van Johan Busio en zijn team. En wat een goede gastheer is Paul, professioneel, charmant en gevat. Wij blijven hier zeker terugkomen.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten in goede sfeer.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gisteren voor dinner gegeten bij Fabuleux. Het was druk, hierdoor was het ontvangst wat rommelig maar zeer hartelijk.
We hebben gekozen voor het verrassingsmenu, waar je voorkeuren kunt aangeven. Heerlijk gegeten, de geserveerde wijn waren goed gekozen bij de gerechten en smaakvol. De bediening is attent en vlot. Al met al een leuke avond gehad en we gaan er zeker vaker naar toe.
Inge U.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk eten in een fijne ambiance! Aardige ontvangst door de gastheren met prettige service.
De tafel van Frans H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten, verassend, goede uitleg en vriendelijk. Mooie wijnkaart.

's middags werd ik opgebeld door het restaurant om de reservering te bevestiging. Netjes, helaas kwam toen de vraag of ze de reservering uit Iens mochten halen, want dat was te duur.

Ik vind dit niet kunnen. Je maakt gebruik van een service of niet, maar ga ja klant hier niet mee lastig vallen. Dit heeft het bedrijf niet nodig.
Rob V.
Gezellig compact restaurant waar heerlijke gerechten geserveerd worden. Uitstekende bediening. Over ieder gerecht werd de samenstelling met veel passie toegelicht.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima 2 gangen lunch, mooie gerechtjes, uitstekend wijnadvies. We komen zeker terug.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gisteren weinig tijd, even een hoofdgerecht. Ondanks een drukke en volle zaak, geen enkel probleem. A la Carte of uit het menu, ook geen probleem. Prachtige Tarbot van de grill met truffel. Zeer verfijnd, en harmonieus. Gastheer Paul van Gestel maakte het feest compleet, met zijn ongelooflijke enthousiasme en vakkennis. Maar ook de andere dames en heren in de bediening zijn uiterst correct. Prachtige zaak met mooie kunst aan de muur. Wij hebben bijzonder genoten, perfecte lokatie in de binnenstad, met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
vlammetjes .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
"Dat wordt weer smikkelen en smullen hatsekidee" was een bekend slogan van Lowietje de Vos uit de fabeltjeskrant. Echter was het dit keer geen fabeltje maar wederom "snoepen" op het hoogste niveau. Wat een prachtige gerechten; erg smaakvol en fantastisch bereid. En niet te vergeten de uitstekende wijnen. Een pluim voor chefkok Busio,sommelier van Gestel en hun brigade!!
anneszwart .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ik heb afgelopen zaterdag met twee vriendinnen gegeten bij Fabuleux en we concludeerden aan het einde van de avond zelden zo lekker gegeten te hebben. Daarnaast was de gastheer heerlijk Brabants en vermakelijk en de locatie prachtig! De omvang van de porties had soms iets kleiner gemogen, maar aangezien het zó goed was, was dit geen ramp. Echt een onvergetelijke avond. Groetjes uit Amsterdam, Arnhem en Zeeland.
Harold1976 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Enige tijd geprobeerd te boeken bij Fabuleux en eindelijk onze eerste ervaring met deze zaak.
Gezien de recensies hadden we toch wel een bepaalde verwachting.
De ontvangst en de bediening waren prettig als ook de inrichting van de zaak.
Een kort gesprek gevoerd met de ober aan de tafel en tijdens dit gesprek werd mij vertelt dat Fabuleux gelijkwaardig was aan de Opera in Den Bosch ( bestaat helaas niet meer ) maar dan met een verfijndere keuken.
We hebben gekozen voor de 5 gangen.
Zowel de amuses als de 5 gangen waren niet verfijnd.
Het eerste gerecht bestond uit een kom met sla en +/- 100 gram garnalen waarnaar wij bijna al voldaan waren.
Ook de overige gangen vielen erg tegen en er was niets verfijnds aan.
Het nagerecht ( een perzik in een kom die volgezogen was met een zoete saus ) was zelfs onder het niveau van een bistro.
Al met al, een prettige bediening , een mooie zaak maar het eten was erg ver beneden het niveau dat wij verwacht hadden en was de €190 ( met een paar wijntjes ) niet waard.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk eten en perfecte service!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ontvangst is uiterst plezierig! Heerlijk gegeten, gekozen voor het 4- gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement.
Sommelier gaf leuke uitleg bij de kozen wijnen.
Echt helemaal af deze avond.
Ulla V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
C'était fabuleux! Fijne keuken met pure smaken en een supervlotte bediening! Doe zo verder!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Top restaurant, alles klopte, super lekker gegeten en heerlijke wijnen.
Het was in 1 woord geweldig!! Echt een aanrader!
M V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima gerechten, zowel kwantitief als kwalitatief. Over wijn valt niet te twisten zeggen ze, maar de Portugese was wel wat jong en stroef.