Over het restaurant Fabuleus

Laat je verrassen bij Fabuleus!

Kom binnen in dit heerlijke Frans Mediterraan restaurant. Eigenaar en chef-kok Harold Smits biedt je een fantastische culinaire beleving in een prachtig interieur. De kwaliteit en niveau van het eten laten je versteld staan. Laat je verrassen en geniet van een heerlijk etentje bij Fabuleus!

Meer informatie over restaurant Fabuleus

Ton H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Luk S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Voor ons was dit het eerste bezoek aan Fabuleus, het zal de laatste keer niet zijn. We hebben voortreffelijk gegeten in een heel gezellige omgeving. Een aanrader!
Geja H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Fabuleus. De borden waren super mooi opgemaakt. De bediening was erg kundig en gaf een super wijn advies. De inrichting is sfeervol. De eendenborst gegaard in ganzenvet was erg lekker en was zo lekker mals. Kortom wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug.
devriesenco .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima gegeten met het AH menu, goede menukeuze ook voor een visgetarier. Geen verschil in bediening, aankleding, service of gerechten omdat het een AH menu betrof. Net als anders top gegeten en topservice.
sak.kooiman K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten de borden waren een plaatje het was eigenlijk jammer om op te etenHet is beslist voor herhaling vatbaar
Ank V.
Alles was fabuleus
viergever-kooiman .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vriendelijk en atent personeel, Maaltijd ziet er verzorgd uit. En niet onbelangrijk warme tot hete borden. Kom ik niet overal tegen Rustige achtergrond muziek niet storend.
Gerda Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten (AH menu). Dit restaurant doet zijn naam eer aan, echt fabuleus. Vriendelijke ontvangst en zeer goede en vriendelijke bediening. Bij elke gang uitleg door de gastvrouw over de producten. Daarbij heerlijke wijn en een verrassend toetje. Wij komen zeker terug.
A.P. B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Fabuleus. De kok heeft ons laten genieten van zijn verrassende smaak combinaties! Mooi opgemaakte borden, een feest voor het oog. Vriendelijke bediening, mooie ambiance. Alles aanwezig voor een geslaagde avond!
Jg P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten bij "Fabuleus" in Zuidlaren is een feest. Dat kwam goed uit, want we hadden iets te vieren! We werden er onthaald op verfijnde en originele gerechten, in een prima balans. Prachtige wijnen completeerden het geheel. Wat begon als een lust voor het oog, eindigde met een voldaan gevoel, met name vanwege het rijk gevarieerde smakenpalet. Vriendelijke en deskundige bediening gaven ons een gevoel van warm welkom. Voor ons werd het daardoor een hoogtij dag om nooit te vergeten!
Fam. Postma. (13-4-2017)
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een prachtige beleving, bijzonder hoge kwaliteit voor een prachtige prijs. Absolute aanraden is het 5-gangen verrassingsmenu, uitgelezen smaken en een wijnarrangement wat bijzonder complementair is. Hele goede afstemming tussen keuken en bediening, perfecte timing en wachttijd tussen de gangen door. Deze kok heeft ons een prachtig avondje bezorgd, waar de vriendelijke bediening zeker ook haar rol in had!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Nadat een ander restaurant vol zat en ons dit restaurant adviseerde, zijn wij hierheen gereden.

We werden zeker niet teleurgesteld. Goed, lekker eten. Zoals je van een restaurant mag verwachten. Het verrassingsmenu, dat ik heb genomen, was gevarieerd en ook goed. Genoten van de verschillende smaken, die ons werden gepresenteerd. De vis was goed gegaard en het toetje was erg smakelijk.

Goede prijskwaliteitverhouding.
A.P. B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, wat een smaak beleving! Laat je verrassen met een 4 of 5 gangen menu fantasie van de kok. Nog nooit zo lekker gegeten!
WGr .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond een fabuleus 5-gangen verrassingsmenu beleefd via de Heerlijk 10-daagse. De gastvrouw was erg attent, vriendelijk en goed op de hoogte van alle geserveerde gerechten met ingrediënten. De gerechten waren zeer bijzonder: subliem van smaak, gaarheid en presentatie op de borden. Het brood wordt bij Fabuleus dagelijks zelf gebakken. De wijnen zijn ook prima. Er waren niet veel gasten vanavond, dus we kregen alle aandacht. Je moet er wel de tijd voor nemen. Maar dan ben je ook een ervaring rijker. Na afloop kwam de chefkok Harold nog even aan tafel een praatje maken. Bij het afrekenen bleek dat we een karafje water niet hoefden te betalen. Dat noem ik nu echte service en aandacht en je gasten verwennen. Wij vinden Fabuleus zeker een Michelin ster waard. Zuidlaren staat op de kaart met zo'n restaurant.
roadrats .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Eenmaal per jaar laten wij ons met ons internationale gezin (Finland, Duitsland, Engeland en Nederland) graag culinair verwennen in een goed restaurant. Dit jaar viel onze keuze op Fabuleus. Een 5 gangen verrassingsmenu gecombineerd met een bijpassend wijnarrangement heeft onze smaakpapillen op een ongekende manier verwend. Een keur aan verschillende producten die niet alleen oogstrelend worden opgediend maar ook nog eens een mooi uitgebalanceerde gang met elkaar vormen. Hier is duidelijk een keukenbrigade aan de gang met heel veel liefde en passie voor het vak. Maar met alleen een goede keuken ben je er niet, uit ervaring weten wij dat de bediening een avond kan maken of breken. Onze avond hier liet het samenspel tussen klant en keuken op de perfecte manier samenvallen. Al bij binnenkomst was er de meedenkende klik, zonder onderdanig te zijn wordt er meegedacht met de wensen van de klant, bij elk gerecht of wijn een zeer getailleerde toelichting en dat steeds weer met een stralende lach. Het zit 'm soms in kleine details, even oog hebben voor vertrekkende gasten, als een ander gezelschap het hoofdgerecht krijgt opgediend daarna aan onze tafel een kort excuus voor het geval we even ietsje langer moesten wachten, het laat zien dat je naast het beheersen van het vak duidelijk oog hebt voor je gast. De keuken leunt duidelijk tegen een ster maar hier laat deze hoge kwaliteit zich ook nog eens heel redelijk betalen. Een pareltje in Zuidlaren.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk gegeten, verrassend goed. Geen standaard gerechten, lokale ingrediënten prachtig opgediend en vooral voortreffelijk van smaak. Mooie combinaties met uitstekend wijnarrangement. Absolute aanrader.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
De naam 'fabuleus' wordt waargemaakt!
In plaats van het heerlijk uitziende maandmenu te nemen aten we à la carte en kort gezegd we hebben voortreffelijk gegeten, met een plezierige bediening in een rustige, wat 'bistro achtige' omgeving.
Omdat , na onze prosecco, een 2e fles wat teveel werd maakte de ober ons attent op de wijnen (wit en rood) buiten de kaart om die hij open had en wij konden deze ook per glas nuttigen. Wijnen die heel goed bij onze gerechten zouden passen. Een gouden advies, heerlijke wijnen die inderdaad een geweldige combinatie vormden met de gerechten. Dit was wijn & spijs zoals het moet zijn! Na de kok/eigenaar complimenten te hebben gemaakt voor zijn bijdrage aan onze meer dan geslaagde avond gingen we huiswaarts, beseffende dat 'fabuleus' een restaurant is om terug te keren, misschien dan wel voor het maandmenu.......
Fabuleus12 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een avondje eten bij fabuleus, is werkelijk fabuleus!
Een ware smaaksensatie al die heerlijke gerechten en kruiden.
Ik had gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement. De wijnen waren ook heel goed gekozen. Een zeer vriendelijke gastvrouw en bediening. Als je in de buurt van Zuidlaren bent is Fabuleus een echte aanrader!
groenhen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben een verrassingsmenu van 4 gangen genomen en deze was voortreffelijk van A tot Z. Veel smaakvariatie en kwalitatief goede producten. Wat mij betreft eten op sterren niveau.
Positief verrast door een bezoek van de chef kok die belangstellend vroeg of alles naar wens was.
Kortom een geslaagde avond en een restaurant die ik kan aanbevelen als je op hoog niveau wil eten voor een redelijke prijs.