Over het restaurant Fabuleus

Laat je verrassen bij Fabuleus!

Kom binnen in dit heerlijke Frans Mediterraan restaurant. Eigenaar en chef-kok Harold Smits biedt je een fantastische culinaire beleving in een prachtig interieur. De kwaliteit en niveau van het eten laten je versteld staan. Laat je verrassen en geniet van een heerlijk etentje bij Fabuleus!

Meer informatie over restaurant Fabuleus

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

9,1
9,1
Hannie J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten was lekker en verzorgd maar voor mij iets te veel liflafjes. Liever een of een paar speciale hapjes als garnering maar geen bord vol.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben genoten van ons etentje. Bijzondere en lekkere gerechten met goede uitleg.
Vriendelijke bediening, die ook tijd nam om een praatje te maken. Prettige, rustige sfeer. Tijd tussen de gangen niet te lang en niet te kort. Precies goed.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een heel leuk restaurant, aanrader! Prachtig opgemaakte en lekkere gerechten, met de familie zaten we heel gezellig en rustig aan een ronde tafel. We hadden zowel een AH-restaurantmenu als een maandmenu. Allebeei heel goed. Bediening zeer vriendelijk, en ondanks drie keer van aantal veranderen bij de reservering was dit geen probleem.
K. L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goede gemoedelijke sfeer, gezellige achtergrondmuziek, keurige bediening, goede en verzorgde maaltijd.
Complimenten voor de kok en de bediening
engage .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We waren hier voor de eerste maal via de AH restaurant actie.
Het AH aanbod betrof een driegangen-menu waarbij steeds gekozen kon worden uit twee gerechten (salade - hoofgerecht vlees/vis - dessert).
De borden waren mooi opgemaakt en de gerechten waren zeer creatief door de keuze van de ingredienten en de wijze van bereiding (bijv.: rode èn gele biet, honingchips ipv een honingdressing, mousse van groenten ipv gekookte groenten, enz).
De bediening was attent en vlot. De inrichting was netjes en paste prima bij de geserveerde gerechten (Frans/mediterraans).
Door het AH-aanbod konden we op een gemakkelijke en voordelige manier kennis maken met de keuken van Fabules. Deze beviel prima en we hebben ons voorgenomen snel nog eens terug te komen om de reguliere menukaart uit te proberen.
erwin L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goed restaurant, lekkere gerechten met mooie presentatie en goede bijpassende wijn! Goede service, alleen een iets lange wacht tussen amuse en hoofdgerecht. Wel flexibel voor het nagerecht met mooie presentatie. Al met al zeer geslaagde avond :)
G V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuk restaurant. Heb hier met een AH bon (2=1) gegeten.

De verhoging naar een bepaald gedeelte in het restaurant heeft aandacht nodig. Daarom hadden wij het lage gedeelte gekozen.
Er werd goed op geattendeerd. Ondanks dit struikelde er gasten.
lrc.smale .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben met de AH restaurant zegels hier geweest. We heerlijk gegeten en positief verrast over hun heerlijke en creatieve culinaire gerechten. En wat waren die mooi geserveerd. De borden waren verwarmd waardoor ik een heerlijk goed warm diner geserveerd kreeg. Een uitmuntend voor het hoofdgerecht omdat deze goed warm was en bleef, tot het laatste stukje vlees op mijn bord. Zeker de moeite waard om hier te eten. Wij komen terug.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Na reeds meerdere keren in Fabuleus gegeten te hebben nu een keer met familie met de AH actiebonnen.
Bij Fabuleus kun je met deze actie kiezen uit steeds 2 voor,- hoofd en nagerechten. En zoals altijd zijn de gerechten van een voortreffelijk niveau. Ook was er de gastvrijheid en gastgerichtheid van het menu af te kunnen wijken als men iets absoluut niet lust en kwam de keuken met een voortreffelijk alternatieven.
Groot compliment!
Twee opmerkingen wil ik wel maken:
- m.b.t. het hoofdgerecht: er is wel erg veel variatie en dus kleine porties bij de groenten, iets minder verschillende en dan van die paar iets meer heeft mijn persoonlijke voorkeur.
- m.b.t. de inrichting: de banken aan de zijkant nodigen niet uit tot lang tafelen als men klein van stuk is of rugklachten heeft. Gelukkig werd voor ons een tafel aan het raam van 2 personen naar 4 personen gedekt.
Samenvattend Restaurant Fabuleus blijft ook gezien prijs/kwaliteit verhouding een aanrader om zich eens te laten verwennen.
mariannegrim1 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gastvrije ontvangst. Mooie ambiance. En een heel mooi menu. Daar is zeker over nagedacht.
Wij hebben er van genoten en zullen zeker terugkomen.
Akkie O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eten heerlijk en prachtig opgediend. Gerechten waren verrassend. Bediening prima en goede uitleg bij de gerechten
Sfeer en inrichting goed .Gaan vast nog wel een keer
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Was fantastisch, wij waren aangenaam verrast bij elk gerecht dat op tafel kwam. Erg aardige bediening.
Het was met recht fabuleus!
A. N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Zeer smaakvol en prachtig van kleur is het eten.
Het portie is aan de kleine kant . Een aardappeltje met kaas meer, is wenselijk.
prisma O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima eten ook het vaste AH-restaurant menu, weliswaar beperkte keuze, maar binnen de keuze zoals geconfijte eendebout en de op huid gebakken roodbaars waren precies zoals het hoort te smaken. Prachtig opgemaakt met leuke en lekkere kleine garneringen. Prima wijnen. Kortom Fabuleus is een aanrader.
hettie S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten maar lange wachttijd tussen de verschillende gerechten, dat was jammer.
J K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heel lekker gegeten, de borden zijn ook erg leuk opgemaakt. De bediening was vriendelijk en vlot. We komen zeker terug.
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Met de AH restaurant aktie, zeker de moeite waard. Uitstekende bediening. Alles was perfect.
We hebben geweldig genoten.
Frankenvrij .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Op alle fronten is dit restaurant aan te bevelen, Zij hebben getoond - en wij hebben geproefd- dat de naam van het restaurant de lading dekt. Zij doen die naam zeker eer aan: we vonden het FABULEUS!
fhe S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zeer beperkte keuze met ah restaurantbon. Dus gekozen voor normale menu. Duur en weinig fantasie.
Duurt bovendien erg lang.
Geen dessert met ijs aanwezig.
Geen aanrader.
R. D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was weer een feestje! Wat een mooie smaakvolle gerechten. We zijn hier al vaker geweest en kunnen het ieder aanbevelen.