Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vegetarische salade van rode biet, Drentse Lady's Blue geitenkaas, stukjes peer, pijnboompitten en granaatappel
      Carpaccio van Black Angus rund met limoenolie, rucola, pijnboompitten en geraspte Parmezaanse kaas
      Mediterrane vissoep gevuld met diverse soorten vis en schaal- en schelpdieren
  • Hoofdgerechten
    • Tomatenrisotto met lente-ui, zongedroogde tomaatjes, bleekselderij, oregano, knoflook en Parmezaanse kaas en een Panzarotti met mozzarella, artisjok, spinazie en pijnboompitten
      Gekonfijte eendenbout met saus van sinaasappel, dadels, rode ui en mint
      Vis van de dag
  • Nagerecht
      Proeverij Fabuleus
      Proeverij Fabuleus

Over het restaurant Fabuleus

Laat je verrassen bij Fabuleus!

Kom binnen in dit heerlijke Frans Mediterraan restaurant. Eigenaar en chef-kok Harold Smits biedt je een fantastische culinaire beleving in een prachtig interieur. De kwaliteit en niveau van het eten laten je versteld staan. Laat je verrassen en geniet van een heerlijk etentje bij Fabuleus!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fabuleus

Bushalte op 5 minuten afstand

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Fabuleus

Marjorie K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk eten,perfecte bediening, gezellig restaurant.
Aanrader!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, alleen werd, ik denk een stagiaire, voor ons duidelijk hoorbaar verteld, wat ze moest doen.Terwijl ze ons prima geholpen had. Jammer.
A M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Uitstekende bediening en heerlijk gegeten. Bijzonder ontspannen sfeer en ambiance.
MM W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
AH menu met keuze uit vis/ vlees of vegetarisch voor- en hoofdgerecht.
Byzonder mooie samenstelling, heerlijk gegeten voor 35 euro voor 2 personen + drankjes.
Aardige en attente bediening.
De tafel van Bert D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Sfeervolle entourage, vriendelijke gastheren en het eten voortreffelijk! Wij hadden een geslaagde avond!
Monique S.
We hebben van een heerlijk menu via de AH restaurantactie genoten. Goede bereiding, prachtig opgemaakte borden en uitgeserveerd op mooi servies.
Pieter ..
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten ,bedient prima een echte aanrader
Julien E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Het eten viel tegen, er waren bijna geen andere gasten en daardoor viel de sfeer wat tegen. De bediening bedoelde het heel goed, maar kwam wat te onpersoonlijk over, mag iets losser.
Wilfried H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Jonge bediening, maar ze deden het netjes.
Rens W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
AH Restaurantactie menu gegeten. Het was een keuze menu. Alles smaakte erg lekker, de porties waren niet groot maar precies voldoende. Ik had gebakken dorade filet en mijn vriendin de gekonfijte eendebout als hoofdgerecht. De bediening was gedeeltelijk erg jong (15) en gedeeltelijk onervaren, maar deden goed hun best. De akoestiek vond ik matig, je kon de andere tafels horen praten, en ondanks dat ik daar absoluut niet gevoelig voor ben tochte het en had ik last van de koude wind... waarschijnlijk hadden wij niet de beste plek in het restaurant...
Poppe K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Voor herhaling vatbaar
Francien S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Lekker en gezellig gegeten.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Goed verzorgd, genoten van de afwerking en opmaak van het eten. Voorgerecht was heerlijk(vegetarisch), mijn hoofdgerecht eendebout was verrukkelijk .toetje zalig
Kleinminpuntje van mijn vrienden: zij hadden de risotto ,die wat weinig smaak had,dat kan beter.
Samenvattend: compliment voor de kok en de bediening
Luurt B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellig restaurant ,bediening vriendelijk en de3gangen menu van AH uitstekende kwaliteit wat je ook Kiest. Aanrader
GAM V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten werd gezellig opgediend. Bescheiden en kleurrijk nagerecht dat passend was bij de goed vullende maaltijd. Gelukkig niet te veel, maar wel verrassend lekker. Al met al een aanrader.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Goed restaurant.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
een prima locatie
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker gegeten in een aangename omgeving
Magriet R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
De ontvangst en bediening waren heel goed. Heerlijke gerechten, creatief opgemaakte borden. Een sfeervol restaurant!
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fantastisch en gezellig restaurant met heel goede keuken