Over het restaurant Fabuleus

Laat je verrassen bij Fabuleus!

Kom binnen in dit heerlijke Frans Mediterraan restaurant. Eigenaar en chef-kok Harold Smits biedt je een fantastische culinaire beleving in een prachtig interieur. De kwaliteit en niveau van het eten laten je versteld staan. Laat je verrassen en geniet van een heerlijk etentje bij Fabuleus!

Meer informatie over restaurant Fabuleus

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Fabuleus

Antonietta F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten. Bijzondere dingen met zorg voorbereid. Prettige bediening.
Hebben bij de gerechten een wijnarranchement genomen en de geschonken wijnen waren heerlijk en pasten goed bij de gerechten.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We maakten gebruik van de aktie met AH-bonnen. Prettige bediening, mooie ambiance en prima eten. Ook zonder AH-bon komen we terug in dit restaurant.
Vivian001 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. AH 3 gangen menu met 2 keuzes was goed bereid en geserveerd. Diner met eerlijke gerechten en mooi opgemaakt.
Prima locatie en goede sfeer.
Lykle D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De menu's van de normale kaart zijn aan de prijs. Voor de AH-actie was een speciale kaart. Je had steeds keus uit 2 gerechten. Dat lijkt wat weinig. Het geleverde was van prima kwaliteit. Echt genieten.
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Het bedienend personeel was prettig en relaxed. Wij zullen zeker nog een keer teruggaan en onze vrienden ook.!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hadden geboekt via AH actie.
Het restaurant voert een specifiek AH menue.
Geen probleem , keuze uit 2 voorgerechten, hoofdgerechten en dessert
Het was in een woord "heerlijk"
Ook ruime keuze uit wijnen.

Genoten!
G.L. S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De prijs kwaliteit verhouding is slecht. De keuzes voor het standaard 3-gangen menu waren beperkt en men bood geen alternatief aan toen wij daarom afzagen van een voorgerecht...
J.L. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gastvrije omgeving met enthousiast personeel en verrassende gerechten. Kok kwam even praatje maken bij de gasten !
Kortom, uit eten waar je blij van wordt.
Jan H. K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een prettig ingericht restaurant en lekker gegeten. 3-gangenmenu; Verse producten, prima geporsitioneerd en plezierige bediening.
fam. A.H. Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was weer fabuleus! Mooi opgemaakte borden met verrassende smaken. Het was erg druk in het restaurant en daardoor was de bediening wat rommelig. Desondanks een heerlijke avond gehad.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
we waren met zes personen, ontvangst was prima personeel ook we moesten helaas wel heel erg lang wachten op ons voorgerecht (anderhalf uur) gelukkig was er genoeg te praten maar op een gegeven moment hebben we er wel wat van gezegd.. aan het eind kwam de chef kok langs of het allemaal goed had gesmaakt etc.
Hij gaf aan dat doordat de ene groep gasten te vroeg en de andere juist te laat arriveerden dit de oorzaak was van het lange wachten. De koffie na de maaltijd werd ons aangeboden prima, een prima geste. We hadden het ah menu wat verder prima was maar wel een beetje uitgekleed maar dat zag je natuurlijk ook weer terug in het prijskaartje. Gaan nog een keer heen maar nemen dan iets uit het ''normale'' menu. Blij dat Fabuleus aanslaat in Zuidlaren!
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede uitleg bij de keuze opname.
Idem bij het serveren.
Prima tijdsindeling tussen de gangen
Accurate bediening en interessante producten uitleg van de kok-eigenaar.
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten was voortreffelijk, mooi geserveerd met vele bijzondere gerechten. Een culinaire aanrader. De bediening was bovendien betrokken en attent.
j.a.bouma B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voorgerecht: mijn salade was lekker, maar te weinig geitenkaas, het andere voorgerecht met vis ging. hoofdmaaltijd: aan eendenbout zat weinig smaak en zag er niet lekker gebraden uit, voor de hoopjes groenten was er sorry een reactie van voorgekauwde groentes, vrij smakeloos, ik miste een lekker gebakken aardappeltje, de vis vond mijn vriendin droog, ze zei ik maak het zelf lekkerder klaar, het nagerecht chocolade mouse was lekker, maar doe er dan niet zo'n zuur ding bij, het andere was redelijk. Al met al ondanks de prettige accommodatie en de vriendelijke bediening niet echt voor herhaling vatbaar, we zijn het beter gewend in Zuidlaren.
henkvogelenzang .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was een fijne avond maar we hadden ook een leuk stel meegenomen die graag de kookkunsten van de kok wilde proeven.Het was een avondvullend programma die voor herhaling vatbaar is.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening.
Diner was goed, prachtig opgemaakt op de borden. Lekker gegeten en voldoende.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De sfeer is het restaurant is leuk, leuke eigentijdse inrichting. De bediening is vriendelijk maar niet adequaat.
We moesten erg lang wachten op het door ons gevraagde brood en water, waarbij pas later een uitleg kwam, dat het brood nog gebakken moest worden. De ene serveerster kon niet uitleggen wat er op ons bord lag.
Toen wij vervolgens weer erg lang moesten wachten op ons voorgerecht en daar wat van zeiden, maakten ze vervolgens een fout door het voorgerecht van een van ons te vergeten en meteen het hoofdgerecht te serveren.
De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten goed.
Toen vervolgens het hoofd gerecht alsnog werd geserveerd waren de filodeeg rolletjes taai, hetgeen toch de indruk wekt dat het in de magnetron is opgewarmd.

De bediening was nadat wij hier wat van hadden gezegd vlot.
Men maakte de missers echter niet goed door bijvoorbeeld de koffie of een van de bestelde flessen water voor rekening van het huis te nemen.
Kortom in potentie een goed restaurant, men moet echter wel de service sterk verbeteren.
Vilma P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten, de bediening was echt goed. De sfeer was heel prettig.Niet lawaaiiig.Geen last van andere gasten. Goede temperatuur, niet te warm of tochtig. Wij waren zeer tevreden.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Aan te bevelen, vriendelijk personeel, origenele gerechten, vooral de opmaak van de kleine hapjes groente, mooie aankleding, gezellige sfeer.
obhs410 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten! Door deze actie kom je in restaurants waar je anders nog niet aan toe was gekomen! Voor herhaling vatbaar! Porties zijn redelijk , iets meer bijgerecht kan geen kwaad. Voor de grote eter wellicht iets te weinig! Mooie samenstelling van de gerechten, leuk uitleg! Prijzen zeer acceptabel!