Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vegetarische salade van rode biet, Drentse Lady's Blue geitenkaas, stukjes peer, pijnboompitten en granaatappel
      Carpaccio van Black Angus rund met limoenolie, rucola, pijnboompitten en geraspte Parmezaanse kaas
      Mediterrane vissoep gevuld met diverse soorten vis en schaal- en schelpdieren
  • Hoofdgerechten
    • Tomatenrisotto met lente-ui, zongedroogde tomaatjes, bleekselderij, oregano, knoflook en Parmezaanse kaas en een Panzarotti met mozzarella, artisjok, spinazie en pijnboompitten
      Gekonfijte eendenbout met saus van sinaasappel, dadels, rode ui en mint
      Vis van de dag
  • Nagerecht
      Proeverij Fabuleus
      Proeverij Fabuleus

Over het restaurant Fabuleus

Laat je verrassen bij Fabuleus!

Kom binnen in dit heerlijke Frans Mediterraan restaurant. Eigenaar en chef-kok Harold Smits biedt je een fantastische culinaire beleving in een prachtig interieur. De kwaliteit en niveau van het eten laten je versteld staan. Laat je verrassen en geniet van een heerlijk etentje bij Fabuleus!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fabuleus

Bushalte op 5 minuten afstand

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Fabuleus

Henk R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
goede bediening, vriendelijk personeel en uitstekende gerechten
Anna A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker eten en vriendelijk personeel.
GH D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gelijk bij aanvang werd gemeld dat het erg druk was, dus dat het wat langer kon duren.Er was een speciale kaart waar je uit kon kiezen. Dus prima! Eerst werd er een amuse gebracht, met uitleg. Vervolgens het voorgerecht, vissoep en partner had een carpaccio. Weer met uitleg. De wijn liet men ons even proeven om een keuze te kunnen maken. Het hoofdgerecht was weer perfect. Partner had tonijn en ik had eendeborst. Weer uitleg bij alles wat er op je bord lag. Prachtig opgemaakte borden. Het nagerecht was een proeverij, heerlijk. En bij de koffie waren er kleine koekjes en chocolaatjes. Perfecte gerechten en een uitstekende bediening. We komen zeker terug!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Echte aanrader.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben genoten van een heerlijke avond
MM W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Met AH actie gegeten: mooi menu, keuze uit 3 gerechten. Eendebout en tonijn: heerlijk bereid en prachtig om te zien. Keurige en vlotte bediening. Een restaurant om vaker te komen!
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hebben hier echt heel lekker gegeten! De bediening was aardig en de sfeer van het restaurant was heel mooi. We komen zeker nog een x terug.
Nicolien W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Erg lekker en goed gegeten, complimenten aan de kok. Bediening ook uitstekend.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De opgediende maaltijden leken wel schilderijen. Met zorg opgemaakt en smaakten heerlijk. Werden van te voren gewaarschuwd voor langere wachttijd wegens personeelstekort. Maar de serveerster deed haar uiterste best en bleef heel vriendelijk. Kortom een echte aanrader!
Renée B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Uitstekend restaurant. We hebben genoten. Een restaurant waar je nog de tijd kunt nemen om te genieten van met zorg en passie bereidde gerechten. De eigenaar / kok heft een mooie kaart samengesteld en maakt contact met zijn klanten. Hele prettige ambiance. We komen zeker terug. En dat alles zo dichtbij Groningen. Aanrader! Momenteel ook nog een mooie aangepaste kaart in het kader van de Albert heyn actie!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
op een mooie zaterdagavond heerlijk buiten gegeten. De bediening kwam zich excuseren dat we wat langer moesten wachten, het was binnen heel druk. De vangst van de dag was op , maar na onze teleurstelling kenbaar gemaakt te hebben, konden er toch nog 2 stukjes zeewolf besteld worden De keuze was echter al gemaakt. Bietensalade en heerlijke en goed gevulde vissoep vooraf. Tomaten risotto en zeewolf en het Fabuleuze dessert.
Alles begeleid door een wijnarrangement.. Voor het lange wachten ( wij hadden er geen last van ) kregen we de koffie van het huis....een geweldige avond.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We zijn hier al eens eerder geweest en toen was het eten uitstekend en nu weer. Ook de inrichting is hetzelfde en daar kan men wel eens mee wat veranderen. In een gedeelte van het restaurant is een vervelende drempel.
Margreet W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Via Albert Hein kaart gegeten en echt kwaliteit voor ons geld gekregen. Kan geen enkel negatief puntje bedenken. Fabuleus!
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een rest.in een mooi pand. Qua kleurstelling mag het iets vrolijker. Toiletten voor mensen met een beperking niet of nauwelijks bereikbaar. Kwalieit goed..prijs stevig..garnituur bepaald niet overdadig, zoals dat ook voor de voorgerechten geldt.Fabuleus een veel te zwaar beladen naam voor hetgeen wordt geboden.Probeer nieteen sterren.restaurant teevenaren.als je nog niet opdat niveau bevindt.
Rudolfdeurloo D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Op rumoerig terras gegeten ,gelegen aan drukke weg. Wel mooi koel tijdens warme dag.
Binnen ziet het er gezellig uit. Al met al prima gegeten!
Conny F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Met AH actie hier heerlijk gegeten. Zeer gastvrij. Terras aan de straatkant zorgt voor verkeersrumoer maar ook levendigheid.
Milly P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Wachttijden tussen de gerechten door duurde te lang, eten was prima.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Zeer lekker gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding prima. En een zeer vriendelijke jongeman die ons bediende. Grote Klasse!
Trijnie B.
We zaten buiten tot 22.00 uur. Heerlijk maar wel veel lawaai van het verkeer
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
lekker eten maar erg weinig met 3 gangen. Prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding niet juist, erg duur.