Over restaurant Fabuleus

Laat je verrassen bij Fabuleus!

Kom binnen in dit heerlijke Frans Mediterraan restaurant. Eigenaar en chef-kok Harold Smits biedt je een fantastische culinaire beleving in een prachtig interieur. De kwaliteit en niveau van het eten laten je versteld staan. Laat je verrassen en geniet van een heerlijk etentje bij Fabuleus!

Meer informatie over restaurant Fabuleus

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
WGr .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond een fabuleus 5-gangen verrassingsmenu beleefd via de Heerlijk 10-daagse. De gastvrouw was erg attent, vriendelijk en goed op de hoogte van alle geserveerde gerechten met ingrediënten. De gerechten waren zeer bijzonder: subliem van smaak, gaarheid en presentatie op de borden. Het brood wordt bij Fabuleus dagelijks zelf gebakken. De wijnen zijn ook prima. Er waren niet veel gasten vanavond, dus we kregen alle aandacht. Je moet er wel de tijd voor nemen. Maar dan ben je ook een ervaring rijker. Na afloop kwam de chefkok Harold nog even aan tafel een praatje maken. Bij het afrekenen bleek dat we een karafje water niet hoefden te betalen. Dat noem ik nu echte service en aandacht en je gasten verwennen. Wij vinden Fabuleus zeker een Michelin ster waard. Zuidlaren staat op de kaart met zo'n restaurant.
Roadrats .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Eenmaal per jaar laten wij ons met ons internationale gezin (Finland, Duitsland, Engeland en Nederland) graag culinair verwennen in een goed restaurant. Dit jaar viel onze keuze op Fabuleus. Een 5 gangen verrassingsmenu gecombineerd met een bijpassend wijnarrangement heeft onze smaakpapillen op een ongekende manier verwend. Een keur aan verschillende producten die niet alleen oogstrelend worden opgediend maar ook nog eens een mooi uitgebalanceerde gang met elkaar vormen. Hier is duidelijk een keukenbrigade aan de gang met heel veel liefde en passie voor het vak. Maar met alleen een goede keuken ben je er niet, uit ervaring weten wij dat de bediening een avond kan maken of breken. Onze avond hier liet het samenspel tussen klant en keuken op de perfecte manier samenvallen. Al bij binnenkomst was er de meedenkende klik, zonder onderdanig te zijn wordt er meegedacht met de wensen van de klant, bij elk gerecht of wijn een zeer getailleerde toelichting en dat steeds weer met een stralende lach. Het zit 'm soms in kleine details, even oog hebben voor vertrekkende gasten, als een ander gezelschap het hoofdgerecht krijgt opgediend daarna aan onze tafel een kort excuus voor het geval we even ietsje langer moesten wachten, het laat zien dat je naast het beheersen van het vak duidelijk oog hebt voor je gast. De keuken leunt duidelijk tegen een ster maar hier laat deze hoge kwaliteit zich ook nog eens heel redelijk betalen. Een pareltje in Zuidlaren.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk gegeten, verrassend goed. Geen standaard gerechten, lokale ingrediënten prachtig opgediend en vooral voortreffelijk van smaak. Mooie combinaties met uitstekend wijnarrangement. Absolute aanrader.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
De naam 'fabuleus' wordt waargemaakt!
In plaats van het heerlijk uitziende maandmenu te nemen aten we à la carte en kort gezegd we hebben voortreffelijk gegeten, met een plezierige bediening in een rustige, wat 'bistro achtige' omgeving.
Omdat , na onze prosecco, een 2e fles wat teveel werd maakte de ober ons attent op de wijnen (wit en rood) buiten de kaart om die hij open had en wij konden deze ook per glas nuttigen. Wijnen die heel goed bij onze gerechten zouden passen. Een gouden advies, heerlijke wijnen die inderdaad een geweldige combinatie vormden met de gerechten. Dit was wijn & spijs zoals het moet zijn! Na de kok/eigenaar complimenten te hebben gemaakt voor zijn bijdrage aan onze meer dan geslaagde avond gingen we huiswaarts, beseffende dat 'fabuleus' een restaurant is om terug te keren, misschien dan wel voor het maandmenu.......
Fabuleus12 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een avondje eten bij fabuleus, is werkelijk fabuleus!
Een ware smaaksensatie al die heerlijke gerechten en kruiden.
Ik had gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement. De wijnen waren ook heel goed gekozen. Een zeer vriendelijke gastvrouw en bediening. Als je in de buurt van Zuidlaren bent is Fabuleus een echte aanrader!
Groenhen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben een verrassingsmenu van 4 gangen genomen en deze was voortreffelijk van A tot Z. Veel smaakvariatie en kwalitatief goede producten. Wat mij betreft eten op sterren niveau.
Positief verrast door een bezoek van de chef kok die belangstellend vroeg of alles naar wens was.
Kortom een geslaagde avond en een restaurant die ik kan aanbevelen als je op hoog niveau wil eten voor een redelijke prijs.
EstherL69 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Hele fijne avond gehad bij Fabuleus. Elk bord is een schilderijtje en elke hap om even stil van te worden. Zeer vriendelijke gastvrouw met kennis van eten en drinken. Een hele prettige ervaring, absolute aanrader en voor herhaling vatbaar. Dank aan het hele team.
Plante .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Chef kok Harold Smits doet de naam van zijn restaurant eer aan. De geserveerde gerechten waren fabuleus. Met oog voor detail werden de mooiste gerechten geserveerd in een sfeervolle ambiance. Hadden gekozen voor een viergangen verrassingsmenu en werden ook echt verrast.
Een aanrader voor wie in de buurt is, maar ook zeker de moeite van een ritje waard.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Per toeval kwamen wij bij Fabuleus terecht. Het eerste wat opviel is de hartelijke ontvangst.

Je kan kiezen voor een drie, vier of vijf gangen menu. Wij kozen voor brood vooraf. Eendenborst als hoofdgerecht en
Semifreddo als dessert. Je kan kiezen voor een wijnarrangement. Wij kozen voor drie bij de gerechten passende wijnen.

Het eten smaskte voortreffelijk. Het werd mooi geserveerd maar smaakte ook goed. De gerechten zijn ware kunstwerken. Een symfonie aan smaken. Al met al was het een echt avondje uit eten. Een hele totale ervaring qua smaakbeleving. Echt een aanrader.
Sijpkes .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Het verrassingsmenu was geweldig. Tig bijzondere smaken en originele combinaties. Prachtig restaurant met een hele romantische, warme sfeer. Vriendelijke mensen. Een plek om lang te tafelen.
Marcovandervinne .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wij zijn met ons 2-en hier op een zaterdagavond geweest. De inrichting was erg fijn: sfeervol, romantisch. We hadden een 3-gangen menu, de amuse vonden we iets te experimenteel (maar goed, daarvoor ga je wel naar dit soort restaurants tenslotte), maar hoofdgerecht en nagerecht waren fantastisch. Kortom, een aanrader!
Josjit .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk bij Fabuleus gegeten. Leuke voorgerechten. Drie-gangen menu tegen schappelijke prijs. De Rosé is een aanrader. En wat ook prettig is: gratis parkeren in de buurt.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Hebben hier op een zaterdagavond met vrienden gebruikt gemaakt van de Groupon aanbieding (5-gangen menu), incl. wijnarrangement. Het eten (en de wijnen) was niet zoveel mee mis, al was het ook niet bijzonder. De bediening was echter ronduit dramatisch. Geen enkele ervaring, ongeïnteresseerd en bijzonder onhandig. Bovendien forse fout in de rekening die ook bij navragen werd volgehouden. Wij komen hier nooit weer!
Jackelien S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Afgelopen zaterdag voor de 4e x bij Fabuleus gegeten en ik was deze x aangenaam verrast! Het eten was de andere keren ok, maar afgelopen zaterdag heb ik genoten! We hadden het 4-gangen verrassings menu en het was echt heerlijk. Het wijnarrangement maakte het helemaal af! Een puntje ter verbetering: iets meer uitleg over de wijnen zou helemaal top zijn!
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Op donderdagavond 29 oktober 2015 echt heerlijk gegeten (vijfgangendiner met Groupon)! Dit was genieten! Goede en vriendelijke bediening in een aangename omgeving. Het enige waarover je zou kunnen "klagen", is de tijd tussen de gangen. Maar de heerlijke gerechten maakten de wachttijd ruimschoots goed!
J.wilt1 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Het is een goed restaurant, mooie aankleding, helaas waren wij de enigste gasten!
de bediening was correct, alleen bij het afrekenen ging ze een beetje moeilijk doen!
ze wist niet dat ze daar aan mee deden...ik was blij dat ik rezervering e.d uitgeprint bij mij had!
Jeanet77 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Via Groupon kennisgemaakt met dit restaurant. Waren met een ander stel en allemaal dik tevreden na afloop. Prima porties (het is een vijfgangen menu), mooi opgemaakt en je krijgt wel degelijk de nodige verrassingen. De kerrie-kokos soep en nagerecht waren voor ons de absolute uitschieters. Goede passende wijnen, kortom op zeker weer een keer terug.
Tkoning .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij hebben hier gegeten met een Groupon bon en hadden verwacht dat naderhand dit restaurant door ons vaker zou worden bezocht. Dit is immers de doelstelling van de Groupon bon. Echter het geheel was erg teleurstellend. Het voorgeschotelde was smakeloos en bijzonder weinig t.o.v. hetgeen andere gasten kregen. De bediening was onervaren en stuntelig. Al met al jammer en een gemiste kans voor dit restaurant.
Mvginneken .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Gisteren 4 gangen verassingsmenu gekozen. In een woord voortreffelijk. Mooie, nette locatie, goede wijn. Prijs kwaliteits verhouding meer dan goed. Voor eenzelfde menu betaal ik in andere delen van het land veel meer. Puntje van kritiek is dat het nagerecht naar mijn idee te snel na het hoofdgerecht werd geserveerd.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Heerlijk gegeten! We hadden een verrassingsmenu, zoals altijd verrassend lekker.
We verheugen ons ook op de nieuwe zomerkaart.