Over het restaurant Fabuleus

Laat je verrassen bij Fabuleus!

Kom binnen in dit heerlijke Frans Mediterraan restaurant. Eigenaar en chef-kok Harold Smits biedt je een fantastische culinaire beleving in een prachtig interieur. De kwaliteit en niveau van het eten laten je versteld staan. Laat je verrassen en geniet van een heerlijk etentje bij Fabuleus!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fabuleus

Bushalte op 5 minuten afstand

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Fabuleus

Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
In 1 woord super! Aanwinst voor Zuidlaren
Marina K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een smaakvol ingericht restaurant met een fijne ambiance... Het eten was voortreffelijk, de prijs kwaliteit verhouding heel gunstig, de bediening is vriendelijk en verstaat zijn/haar vak. Wij hebben genoten ! Met een blij gevoel naar huis...
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Weer lekker gegeten met een prima uitleg van de menu lijst plus de melding dat als we nog belang bij wild hadden dat er nog mogelijkheden waren.
Bij de koffie na afloop nog een heerlijke whisky gekregen.
Ook nog even gesproken over het uitbreiden van de matige assortiment whisky. Er komen wat leuke single malts bij.
Na afloop nog even met de chef kok gesproken over het menu (positief).

Kort samen gevat ik ben hier nog niet uit gegeten.
Emmeke O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Verrassend goede ambiance. Smaakvol en fraai verzorgd. Komen zeker terug!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fijne ongedwongen maar opmerkzame bediening. Geweldige muziek op de achtergrond, maar bovenal heerlijk gegeten. Mooie gerechtjes, bijpassend wijn arrangement. Een aanrader!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een heerlijk Drie gangen menu. Alles mooi gepresenteerd en smaakvol. Voorgerecht oa nagelhout , hoofd eenden bout en na een appeltaartje met bolletje ijs. De topper was de bout en de puree hierbij. We waren de enige gasten (11). Merlot als heerlijke huiswijn. De bediening was welwillend maar alles ging niet heel soepel. Niet goedkoop maar zeker de moeite waard
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goed gegeten en zeer smakelijk. Wild was goed klaar gemaakt. Met iets teveel liflafjes op het bord. Bediening was goed maar moet nog leren wat er precies op het bord ligt.
Antonietta F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten. Bijzondere dingen met zorg voorbereid. Prettige bediening.
Hebben bij de gerechten een wijnarranchement genomen en de geschonken wijnen waren heerlijk en pasten goed bij de gerechten.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We maakten gebruik van de aktie met AH-bonnen. Prettige bediening, mooie ambiance en prima eten. Ook zonder AH-bon komen we terug in dit restaurant.
Vivian001 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. AH 3 gangen menu met 2 keuzes was goed bereid en geserveerd. Diner met eerlijke gerechten en mooi opgemaakt.
Prima locatie en goede sfeer.
Lykle D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De menu's van de normale kaart zijn aan de prijs. Voor de AH-actie was een speciale kaart. Je had steeds keus uit 2 gerechten. Dat lijkt wat weinig. Het geleverde was van prima kwaliteit. Echt genieten.
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Het bedienend personeel was prettig en relaxed. Wij zullen zeker nog een keer teruggaan en onze vrienden ook.!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hadden geboekt via AH actie.
Het restaurant voert een specifiek AH menue.
Geen probleem , keuze uit 2 voorgerechten, hoofdgerechten en dessert
Het was in een woord "heerlijk"
Ook ruime keuze uit wijnen.

Genoten!
G.L. S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De prijs kwaliteit verhouding is slecht. De keuzes voor het standaard 3-gangen menu waren beperkt en men bood geen alternatief aan toen wij daarom afzagen van een voorgerecht...
J.L. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gastvrije omgeving met enthousiast personeel en verrassende gerechten. Kok kwam even praatje maken bij de gasten !
Kortom, uit eten waar je blij van wordt.
Jan H. K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een prettig ingericht restaurant en lekker gegeten. 3-gangenmenu; Verse producten, prima geporsitioneerd en plezierige bediening.
fam. A.H. Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was weer fabuleus! Mooi opgemaakte borden met verrassende smaken. Het was erg druk in het restaurant en daardoor was de bediening wat rommelig. Desondanks een heerlijke avond gehad.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
we waren met zes personen, ontvangst was prima personeel ook we moesten helaas wel heel erg lang wachten op ons voorgerecht (anderhalf uur) gelukkig was er genoeg te praten maar op een gegeven moment hebben we er wel wat van gezegd.. aan het eind kwam de chef kok langs of het allemaal goed had gesmaakt etc.
Hij gaf aan dat doordat de ene groep gasten te vroeg en de andere juist te laat arriveerden dit de oorzaak was van het lange wachten. De koffie na de maaltijd werd ons aangeboden prima, een prima geste. We hadden het ah menu wat verder prima was maar wel een beetje uitgekleed maar dat zag je natuurlijk ook weer terug in het prijskaartje. Gaan nog een keer heen maar nemen dan iets uit het ''normale'' menu. Blij dat Fabuleus aanslaat in Zuidlaren!
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten was voortreffelijk, mooi geserveerd met vele bijzondere gerechten. Een culinaire aanrader. De bediening was bovendien betrokken en attent.
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede uitleg bij de keuze opname.
Idem bij het serveren.
Prima tijdsindeling tussen de gangen
Accurate bediening en interessante producten uitleg van de kok-eigenaar.