Over het restaurant Fabuleus

Laat je verrassen bij Fabuleus!

Kom binnen in dit heerlijke Frans Mediterraan restaurant. Eigenaar en chef-kok Harold Smits biedt je een fantastische culinaire beleving in een prachtig interieur. De kwaliteit en niveau van het eten laten je versteld staan. Laat je verrassen en geniet van een heerlijk etentje bij Fabuleus!

Meer informatie over restaurant Fabuleus

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Fabuleus

Wilfrid H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Jennie J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Had nog iets friet of gebakken aardappels bij gemogen.
Verder was het allemaal top!
Gezellige entourage , vriendelijk personeel
evansprundel .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De gastvrouw was i.v.m.ziekte niet aanwezig en dus ging er nog wel wat mis.De rekening klopte niet.We hadden voor een paar dagen later weer gereserveerd, dit was niet genoteerd.Het dekken van de tafel ging niet vlekkeloos en de kennis van de gerechten was matig.Dit was overmacht, de bediening kon dit ook niet helpen, te onervaren.
henkprins1 P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Verrassende gerechten en combinaties van ingrediënten. Beslist geen standaard menu.
Attente en zeer vriendelijke bediening.
Een aanrader, waar we beslist nog een keer terugkomen.
sj.boonstra .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Onze eerste kennismaking met dit restaurant was een bijzondere ervaring. Ongelooflijk lekker gegeten en zeer plezierige en ongedwongen sfeer. Wij komen hier zeker terug!
Koosje H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Verrasend en heerlijk. Vriedelijke bediening en fijne sfeer.
Zeker aan te bevelen .wij hebben fijne avond gehad.
Jan Koosje
Eliza S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed gegeten, prachtig opgemaakt kunstwerkjes! prima bediening. Alleen jammer dat het erg rustig was, weinig andere gasten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prima tempo tussen de gerechten in, lekker gegeten met veel verassende gerechten. Alles van zeer goede kwaliteit.het personeel is open en vriendelijk, zegt het ook als men het niet weet en vraagt indien nodig na.
Aaldrik S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mijn vrouw en ik zijn tevreden. Eindelijk een keer geen patat en opgebakken aardappelen . De ober gaf spontane uitleg .Van alle restaurants die wij van de AH aktie bezocht hebben staat deze boven aan. Afz . A.Smit
lexsavor .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Veel kleine hapjes, smaakvol en gevarieerd, proeven was telkens een feest, bediening goed op de hoogte, rustig en efficient, echt waar voor je geld.
Grietje V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het restaurant deed zijn naam eer aan: het was in een woord....Fabuleus. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie.
Lambertus H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gisteravond met vrienden in Fabuleus gegeten.
We hadden er al vaker gegeten ..
Onze vrienden eveneens.
Het eten was weer geweldig lekker.
Deze keer met de AH kaarten.
We hadden elder in Drenthe en Groningen ook gegeten met de AH aktie,maar die haalden geen van allen de kwaliteit van Fabuleus.
We komen zeker gauw weer terug.
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij kwamen hier voor de tweede keer. Dat zegt al heel wat! De kok levert echte kunstwerkjes op je bord met een fabuleuze smaaksensatie.
cfa.milders .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Verrassende gerechten. Smaakvol. Goede bediening. Leuk ambiance. Wat ons betreft hoeft er geen achtergrondmuziek te zijn.
Gina E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Fabuleus. De gerechten waren met zorg bereid. Zelfs met de AH menu kon een vegetarische variant geserveerd worden. Prima!
ginkeltjevan .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
het ziet er allemaal prima uit en we werden erg vriendelijk te woord gestaan. We hebben heerlijk gegeten,
De keuze was ook goed
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Harold kookt perfect, dat wisten we al, maar ook het "Albert Heijn" was weer een feestje voor de ogen en de tong.
Alles is met zorg opgemaakt en wordt uitstekend uitgelegd door een enthousiaste bediening.
In combinatie met een verblijf in B&B Villa Vogelzang heb je een heerlijk verblijf in het mooie Zuidlaren.
surani .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooie presentatie met veel smaak-variatie en kleur. Fijne rustige achtergrondmuziek in een prettige en mooie omgeving. 3-gangen keuzemenu van AH, zeer verassend en heerlijke smaken en de wijnen ook lekker. Rustige aangename bediening en leuk dat de kok ook nog zelf even een praatje kwam maken om te vragen of alles naar wens was.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Aan de kok lag het niet, alles smaakte ons goed. De kaart is wat beperkt maar de kwaliteit was prima, zonder overigens in de topklasse vallen. Alleen zijn de prijzen in onze beleving echt te pittig voor dit -verder niet echt bijzondere- restaurant.
En dat slechts 2 tafeltjes bezet zouden zijn op deze zondagavond hadden wij niet verwacht. Waarom het gezelschap met 4 -uiteraard wat luidruchtige- kleine kinderen dan uitgerekend pal naast ons moest worden geplaatst in het verder lege restaurant, begrepen wij niet.
De bediening vonden wij wat stug en afstandelijk, en onvoldoende oplettend (aan de andere tafel werd op een gegeven moment zelfs één van de peuters er op uitgestuurd om de ober te gaan zoeken).
Kortom: lekker gegeten maar verder viel het een beetje tegen, gezien de meeste eerdere recensies.
Tjiddy N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prachtig restaurant de banken zaten voor mij iets te laag zat wel lekker zacht,zal hier zeker een keer terug komen
wel aanbevolen voor vrienden en familie.