Fabula

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Proefkonijn22 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Prima gegeten bij Fabula. Een heerlijk terras met speeltuin er bij. Ook binnen kan er gespeeld worden, dus ook prima met slecht weer. De pannenkoeken zijn prima, maar ook de salades en schotels zijn van goede kwaliteit. De carpaccio is heerlijk. De shoarma schotel is onze favoriet! Wij komen hier zeker terug.
Margarita V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Pannekoeken zijn wat apart. Zowel van textuur als van smaak.
Kinderen kunnen er leuk spelen in de speeltuin.
Helaas, als je wat steviger bent is zitten op de terrasstoelen een drama.
Snel weggegaan hierdoor.
Peter901 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Heerlijke pannenkoeken gegeten bij Fabula en, ondanks de drukte, erg snel geserveerd! De kinderen hebben zich kostelijk vermaakt in de speelkelder en speelzolder en voor we naar huis gingen mochten ze in de prachtig gedecoreerde schatkamer een cadeautje uitzoeken! Uitermate vriendelijke en bekwame bediening. Sfeer in het restaurant is gezellig, vooral met alle kerstlampjes, maar het is wel een grote ruimte.
Speurneus11 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Lekker gegeten bij Fabula. Wij hadden allemaal een wereldpannenkoek en dat is absolute top. Ook de voorgerechten en nagerechten waren zeer naar onze zin. De kinderen hadden het super naar de zin in de speeltuin binnen en buiten! Het was geweldig. De entourage is prachtig. Absoluut een aanrader.
Janneke083 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Echt nog nooit zo'n slecht pannenkoekrestaurant meegemaakt... De tomatensoep was volgens mij opgewarmde soep uit blik. Bestelling waren ze vergeten om door te geven naar de keuken dus na 1,5 uur wachten maar naar gevraagd. Krijgen we ook nog de verkeerde pannenkoeken... Bedrijfsleider/eigenaar niet gezien maar laat dit oplossen door jonge meisjes van 16. Pannenkoeken waren helaas ook nog niet lekker. Speelgelegenheden voor de kinderen zijn leuk maar dat is dan ook het enige positieve wat ik kan bedenken...
Proefkonijn22 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Een super plek voor kinderen! Fantastische speeltuin binnen en buiten. De pannenkoeken waren prima en wat ook heel fijn was, was dat er ook alternatieven waren. De maaltijdsalade met kip was absoluut goed en de sateschotel was niet alleen smakelijk maar ook nog eens heel veel. Een goed prijs/kwaliteitverhouding. wij waren zeer tevreden en gaan volgende week weer.
Saskia366 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Erg slecht! Kinderen kunnen er goed spelen maar voor kwaliteit hoef je hier niet te zijn!! Het belangrijkste waar het omdraait de pannenkoeken zijn uitermate slecht!! Dik klef en smakeloos zoals je ze ook in de supermarkt vind. Mijn dochtertje lust geen pannenkoeken dus heeft friet gehad, bij de rekening kregen we voor 2 kinderen muntjes en niet voor mijn dochter. Ik zei dat ze er waarschijnlijk vergeten waren, maar dit bleek niet het geval. Het antwoord van hun: Wij zijn een pannenkoekenhuis en zoals op de menu kaart staat zijn de muntjes bij de pannenkoeken. Niet bij de friet. Maak dat je dochter van 5 maar eens wijs, waarom zij geen muntjes krijgt en de rest wel. Echt belachelijk!!!

Speelruimte voor kinderen is enorm groot, maar helemaal appart van het restaurant. Kinderen moeten naar de zolder of kelder, waardoor je ze totaal niet meer aan tafel ziet.
Wolando .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Wat een tegenvaller! De pannenkoeken waren ronduit slecht. We moesten erg lang wachten (50 minuten nadat we hadden besteld) . En toen we uiteindelijk de pannenkoeken kregen, bleek dat er geen geitenkaas was, dus hadden ze maar Brie gedaan.....???? Nou, nee, bedankt.... Geen excuses, geen oplossing, nog geen gratis drankje. Ook de kinderen vonden de pannenkoeken niet lekker.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Samen met een aantal bevriende families, als afsluiting van een dagje Brabant, gegeten in Fabula. Dit restaurant is een zeer geschikt oord voor (kleine) kinderen. Terwijl wij wachtten tot de bestelling was opgenomen en geserveerd, konden onze kids hun hart ophalen in de ruime speelkelder met onder anderen een ballenbak en een ruimte met grote plastic bouwstenen. Ook kregen ze, afhankelijk van hun bestelling, muntjes waarvoor ze bij een jonge dame die eruit zag als een koningin, in een schatkamer vol cadeautjes iets mochten uitzoeken. Het personeel was vriendelijke. Het belangrijkste gerecht, de pannenkoek, vond ik tegen vallen, de pannenkoek was dik en niet krokant. Wat mij betreft kan dit veel beter. Ook miste ik de vers geperste sinaasappelsap.