Faber

Meint Veningastraat 123 9601 KE Hoogezand Nederland Kaart

Over restaurant Faber

Voor ieder wat wils

Restaurant Faber is een fris en modern restaurant gelegen in het Noorden van Nederland. De traditioneel Hollandse keuken biedt een breed scala aan culinaire hoogstandjes en steeds wisselende seizoensgebonden specialiteiten. Of je nu komt voor een diner voor twee of een familiediner, bij Faber ben je verzekerd van een sfeervolle en tot in de puntjes verzorgde avond!

Meer informatie over restaurant Faber

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 06:30 - 23:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,1
Melvin P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Nu ongeveer een jaar gemiddeld één keer per week ben ik voor mijn werk te vinden bij Hotel Faber voor zowel diner, overnachting als ontbijt. Bij Hotel Faber is het als thuis komen na een lange werkdag! Ik heb nooit een ander hotel in de buurt overwogen. De inrichting is huiselijk en zorgt daarmee voor een gezellige warme sfeer. Het eten is heerlijk en altijd voldoende. De kok doet ook erg zijn best om dit alles leuk op te dienen. De service van de obers tijdens het diner is perfect in balans: oprechte interesse zonder opdringerig te zijn. Wat de hotelkamers betreft; deze voldoen prima en zijn ook altijd schoon. De twee belangrijkste onderdelen van een hotelkamer, het bed en de douche, voldoen aan mijn wensen. Tijdens het ontbijt is er voor elk wat wils en koffie en thee wordt persoonlijk bereid. Al met al is Hotel Faber zeker een aanrader voor mensen die willen overnachten in Hoogezand en omgeving!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wat is het toch heerlijk als je in je eigen plaats prima kan eten. Ongeveer één keer per maand brengen wij een bezoek aan Faber en gaan dan in het kroeg gedeelte eten. Soms kom je veel Hoogezanders tegen, dit zorgt altijd voor gezelligheid. Service van al het personeel is fantastisch, attent en vriendelijk. Ze maken altijd tijd voor een persoonlijk praatje. Onze favorite, is ook Fabers favorite: kalfslever/spek/ui/appel/appelcompote/gebakken aardappelen. Wij blijven hier voor terug komen. En het dessert is altijd een verassing, zelf biedt het personeel aan om ons te laten verassen, enkele keer doen we dit dan ook. Maar een irishkoffie om mee af te sluiten is hier ook prima.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Ook nu weer fantastisch gegeten bij hotel Faber. Heerlijk gekookt, fantastische bediening, goede stoelen. Kortom: een superavond gehad. Echt een aanrader.
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Subliem! Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Klant is koning, en zo hoort het! Komen zeker terug! Een aanrader
Mazu .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Geweldig lekker gegeten bij Faber. De gerechten waren prachtig opgemaakt op het bord. De smaken verrassend en verfijnd lekker. Alle gerechten overtroffen de verwachting. Bijzondere combinaties. De bediening was erg klantvriendelijk en ontspannen. Mooie eetgelegenheid. We komen hier zeker terug. Een aanrader.
Zeehond2003 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Het was zoals voorgaande keren weer helemaal TOP. De proeverij als voorgerecht was zalig. Als hoofdgerecht had ik vis en mijn man vlees en beide waren prima en goed van smaak. Ook het dessert was weer een verrukking....heb geen andere woorden ervoor dan UITMUNTEND. Zou een ieder aanraden om hier een heen te gaan want je smaakpupillen worden zeer geprikkeld en als je bent geweest kom je beslist weer terug.
Mees88888 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Leuke tijd gehad bij Faber in Hoogezand! Voorgerecht een trio van: soepje, vis (markeel en zalm) en rundercarpaccio met sla. Daarna hoofdgerecht waarbij je keuze kan maken uit vlees of vis en als toetje ijs, slagroom, wafel en cakeje met nootjes. Bediening was erg behulpzaam, de bijgerechten gebakken aardappeltjes (lekker krokant gebakken!), patat, sla, worteltjes en chinese kool konden wij onbeperkt bijbestellen zonder extra kosten. Dit vinden wij top. Als je iets niet lust dan kan je dat gewoon zeggen en krijg je iets anders. Sfeer is ontspannen en erg gezellig ingericht restaurant.
Nadine H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Voor 8 personen, waarvan 2 kids, gereserveerd ter ere van mijn verjaardag....
Wat een heerlijk warm ontvangst! Prachtige aankleding en een supermooie tafel voor 8.
We hadden een 3-gangen diner die van het begin tot het einde werkelijk geweldig was en ook prachtig geserveerd!!
Een proeverij van voorgerechten die smaakte naar meer, een op eikenhoutsnippers gegrilde biefstuk die bijna smolt in je mond met allemaal verukkelijke bijgerechten en als overheerlijke afsluiter een enorme macaron gevuld met ijs! Jammmmmie
De kids hebben ook gesmuld van hun soepje, frietjes en verassingsijs:-)
Bediening krijgt van ons ook een 10!
Zeker een aanrader en dat zo dicht bij huis....TOP!!
Arwil.54 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
De plaats waar we zaten was niet ideaal , we zaten in een doorloop naar de naastgelegen zaal.
Veel onrust , geloop heen en weer.
Het personeel was druk , vergat zaken die geregeld en besteld waren.
Het eten was lekker . Minpuntjes waren : de spruitjes hard en de patat taai.
De prijs was prima.
Johndekens .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Over alle gerechten waren we even tevreden.
Leuk opgediend in een sfeervolle omgeving.
Oók de bediening was zeer accuraat.
Ireentjuh .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heerlijk eten! Goede vriendelijke service. Ik ga hier zeker vaker eten. Ik had de gevulde maiskip. Heerlijk mals stukje kip.
Loers .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Restaurant Faber is een aanrader, gezellige warme omgeving waar je heerlijk kunt eten.
Gastvrij en een goede bediening. Genoeg keuze en lekker eten voor jong en oud.
We zullen zeker nog een keer terug komen met ons gezin.
Fokko.r .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016

Eten was prima; gelukkig was er nog wat ruimte voor het zeer voedzame, maar heerlijke, toetje.
De "proeverij" die als eerste gang werd opgediend was divers en bijzonder smakelijk.
Bediening zeer vriendelijk in een sfeervolle ambiance.
Andre.gol G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Uitstekende uitleg omtrent menu, complete verrassing betreffende proeverij, menu en nagerecht, uitstekende kwaliteit en bereiding vd gerechten.
Erg attente en zeer vriendelijke bediening!!
Een feestje om in deze ambiance(uniek) te gaan dineren, aanrader!
Muppetneus .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Menukeuze uit vlees of vis.
Alles was lekker, van de voorgerechtjes tot het dessert.
Goede kogelbiefstuk, die naar onze wens medium was gebakken.
Geen onderscheid in behandeling gasten, met of zonder bon. Ook wel eens anders meegemaakt.
Komen hier nog wel een keer!
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
De bediening was super vriendelijk, behulpzaam en beleefd. Het diner was al samengesteld, het voorgerecht heel leuk gedaan met een etagere aan diverse voorgerechten o.a: uiensoepje,broodje,humus,zalm,carpacio, kroketje,met saus en salade. Hoofdgerecht konden we kiezen uit kogelbiefstuk en zalm. De kogelbiefstuk was PERFECT ! Ook de bijgerechten voldoende en erg lekker. Het toetje was een verassing, zalig!! een chocoladetaartje met zachte chocolade vulling, bolletje pistache ijs, slagroom en een kletskop !! onze complimenten voor de kok. Het geheel was voldoende, erg lekker en een lust om naar te kijken.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Alles naar wens, een fijne bediening, wij komen zeker weer langs. Het eten werd goed uitgelegd ,de wortels en de spruiten waren iets te hard, daar moet je van houden, Verder alles naar wens.
Tthh .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Zo dicht in de buurt ,hebben hier nog nooit gegeten. Gezellig bij de haard even een drankje. Tafeltje bij het raam werd ons aangeboden, deze was net vrij gekomen. Het eten was heerlijk. Zowel de zalm als biefstuk was prima. ( met AH actie) Boven verwachting. Een restaurant om nog een weer te komen.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vriendelijke ontvangst. Tafeltje bij het raam. Restaurant al in kerstsfeer. Allereerst een biertje en een glas wijn. Voorgerechten werden geserveerd op een etagere.
Eerste etage een kerriesoepje in een mooi 'potje', lekker broodje en botertje, tweede etage groentenkroketje met zalm en makreel (heerlijk) en derde etage aangeklede carpacio.
Hoofdgerecht Victoriabaars op een doperwtensaus (verrassend) en een ribeyesteak met aardappelgarnituur, boontjes, rode kool (lekker), verse frietjes, salade en huisgemaakte mayonaise. Het dessert werd ook op een etagere opgediend. Eerste etage panacotta met een rode bessensaus, tweede etage vanille ijsbolletje met slagroom en een kletskop, derde etage een brownie met chocolade mousse. Koffie en een amaretto als afsluiting. We hebben heerlijk gegeten en van de gezellige sfeer genoten. Onze gastheer Frank heeft zijn best gedaan.
Tinajonkers17 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij werden zeer vriendelijk welkom geheten. Nadat men onze jassen had aangenomen werden wij naaar onze plaatsen begeleid. Het AH menu werd ons goed uitgelegd. Wij hebben heerlijk gegeten. Vooraf een proeverijen van diverse warme en koude voorgerechten. Daarna een mooie ros? gebakken ribeye, begeleid door friet, gebakken aardappelen, worteltjes en een heerlijk smakende rode kool. Het nagerecht was wederom een proeverijtje met een brownie, een kletskop met ijs en een puddinkje met vruchtensaus. Tijdens de maaltijd werd bij elke gang gevraagd of het naar wens was. Bij het hoofdgerecht werd nog een extra portie gebakken aardappeltjes gebracht. Wij zijn aangenaam verrast door Hotel Faber.