Fabels

Vrijdag 09.30 - 02.45 uur
Zaterdag 09.00 - 01.45
Zondag 10.00 - 01.45 uur

6,5

Jouw recensie over het restaurant Fabels

Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We vierden hier een verjaardag en we hadden een vrouwelijke serveerster die gewoon sjaggerijnig en totaal niet persoonlijk was.
Audrey A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Voor herhaling vatbaar echter ik had via deze site gereserveerd maar bij aankomst was dat niet bekend. Er werd wel adequaat gereageerd. Pluim voor het personeel.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De gemaakte reservering via IENS was niet bij het restaurant bekend. Zeetong was veel te hard gebakken, kon wel gefrituurd zijn, alle drie erg slecht. Aantal gerechten vergeten te serveren.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Personeel (blonde man) erg onvriendelijk en ongeduldig. De service is zeer langzaam. Verder is het eten prima en de locatie gezellig. Toch een onvoldoende voor de bediening.
Mariane B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zeer gezellige entourage! Op het terras mooi uitzicht op de ruïne kerk. Heerlijk eten! Alles stond snel.maar niet te snel op tafel. Gezellige bediening. En goede sfeer.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gisteren hier geluncht. Zaak zat rampvol dus begrijp dat de bediening het druk heeft. Maar.... er kon geen lachje of vriendelijk woord vanaf. Veel moeite om contact te krijgen ook. Eten was prima maar de volgende keer ga ik ergens anders heen. Jammer.
milco V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
goed eten, leuke bediening, top locatie in het midden van het mooie BErgen.
Porties zijn groot genoeg en goede variatie. Wel een beetrje te weinig vegetarische hoofdgerechten
Anne mieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Leuke tent, kennelijk gaat t te goed. Het personeel komt flauw en arrogant over en is erg druk met zichzelf. Erg jammer. Was vroeger leuker.
Louis A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wat een slecht restaurant is dit, zeker de manier waarop het wordt gemanaged. Binnen vroegen wij aan de persoon die blijkbaar de leiding heeft, of wij alvast een tafeltje buiten konden reserveren zodra er eentje vrijkwam.
Er werd ons bits te kennen gegeven dat men niet aan reserveren doet. Vervolgens keerde hij ons de rug toe. Ontzettend onbeschoft! Na lang wachten toch een tafeltje bemachtigd, eten matig en de bediening kan veel beter. Er zijn gelukkig veel en veel betere restaurants in Bergen. De "manager" moet misschien een baan buiten de horeca zoeken.
Valentijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben weer heerlijk bij jullie gegeten. Andre en Shan Rzepka alles was weer geweldig. Echt een aanrader dus ... wij wensen jullie veel liefde en geluk in jullie prachtige restaurant .
Jeannette F.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Bij binnenkomst in een leeg restaurant (iedereen zat buiten) werd ons te verstaan gegeven dat we niet aan het door ons uitgekozen 4-persoons tafeltje mochten zitten (we waren met z'n tweetjes). Dan konden ze dat tafeltje niet meer gebruiken voor een gezelschap van 4 personen. We moesten verkassen! Wat mij het meest ergerde was de toon waarop dit werd gezegd. Wat een klantonvriendelijk restaurant!!
We zijn vrij snel vertrokken en hebben vervolgens heerlijk bij Zusters gegeten.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten in deze gezellige ambiance. Ongedwongen sfeer. Eenvoudig menu, maar altijd lekker. Was voor mij al de 6 de keer dat ik hier kwam. Altijd goed.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Wij hadden wat te vieren. Met acht personen aangeschoven. De bediening was correct en vriendelijk. Ondanks de doordeweekse dag was het een volle bak en hierdoor heel rumoerig. Glutenvrij was geen enkel probleem, keurig dus. Het eten was van prima kwaliteit en de borden leuk opgemaakt. Zeker een goed adres.
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Ik zit er weleens aan de bar een carpaccio te eten .
Wat een goede zaak zeg .
De smaken waren in balans en de service is goed.
Prijs kwaliteit : een 8
Locatie : fabelachtig
Sfeer : onbevangen
Inrichting : vind ik wel goed niet te druk i.i.g.
Conclusie : ben er trots op dat ik er ben geweest .
Louis A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Dit is gewoon een heel leuk restaurant in Bergen. Geen pretenties, je kunt er niet reserveren, maar er is altijd wel plek. Wij waren er redelijk vroeg, schoven aan in een knus hoekje en zagen dat er allerlei rommel op de grond lag (stukken bitterbal, broodkruimels, etc.). De gastvrouw gaf aan dat dit door "ouders met kinderen" kwam. Tja.... Onze gastvrouw was echter de hele avond zo vrolijk en vriendelijk dat we het haar maar hebben vergeven dat die rommel pas heel laat werd opgeruimd. Het eten was prima: erg lekker brood met smeerseltjes, kreeft en sate en heerlijke desserts. Gewoon goed bereid zonder fratsen. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Lekkere wijnen ook! We komen snel terug.
Roos L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Fabels, niet te ingewikkeld en voor een prima prijs. Bediening was super, aardige mensen met veel aandacht. Wij zaten binnen, heel gezellig ingericht! Als we weer eens in Bergen zijn komen we zeker terug.
Karinkim M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gezellig, knus restaurant. Eten voldoende en goed. Gekozen van krijtbord het visgerecht.
Omdat wij vooraf al ergens hadden geborreld geen voorgerecht en dessert. Al zaggen de gerechten die voorbij gingen er erg lekker uit. Vriendelijk personeel en komt voldoende langs.
Ivk .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Regelmatig eten we een hapje in dit fijne restaurant. Het eten is altijd goed, een aantal vaste gerechten op de menu kaart, wat wij persoonlijk altijd fijn vinden. Daarnaast altijd verrassende wisselende gerechten en een prettig geprijsd dagmenu (niet in het weekend). Kwaliteit- prijsverhouding is zeker in balans. De bediening attent, vriendelijk en vlot. Daar het er altijd vrij druk is kan het soms wel wat rumoerig zijn, maar zeker niet storend. Al met al een aanrader voor een gezellig en lekker hapje eten buiten de deur.
In G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gelunched bij fabels. Ik had een venkelsoepje met Hollandse garnalen en mijn vriend een broodje fabels. Smaakten beide erg goed. Ook de inrichting is een dik pluspunt. De bediening mag alleen iets vriendelijker.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Het restaurant is gezellig ingericht, de tafeltje staan wel wat dicht op elkaar.
Het is er altijd druk, reserveren kan alleen vanaf 6 personen, dat is wat minder, want daardoor ben je gedwongen om heel vroeg te komen, omdat er anders geen plaats meer is.

Wij vonden het eten vrij matig. Ik had als voorgerecht gerookte zalm, deze was redelijk, maar niet echt verfijnd.
Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de Zeetong, deze vond ik niet lekker, weing smaak en de bijbehorende salade/groenten waren gewoon slecht.
De wijnen waren overigens uitstekend.

We hebben hier jaren geleden wel eens beter gegeten, jammer.

Bediening
De bediening doet zijn werk plichtmatig en efficient. Er is weing persoonlijke aandacht. Je krijgt een beetje het gevoel van een fabriek, waar jouw tafeltje weer snel vrij moet komen voor de volgende.

Conclusie
Dit was voor ons de laatste keer.