Fabels Eten & Drinken

Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
prima plek om tussen de middag te lunchen met collega's, partner, kinderen of vrienden.Wij hadden twee producten: tosti en club Kip. Tosti's zijn betaalbaar en niet te duur. Club Kip is ruim belegd en bereid met verse producten. Ondanks het zeer warme weer bleef het personeel vriendelijk en beleefd. Bij het bestellen van een glas spa werd ons gevraagd of wij liever een fles wilden, als wij immers een tweede glas spa zouden bestellen was de fles al voordeliger. Attent van de ober!
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het eten viel ons erg tegen, waar we anders gewend waren bij Fabels. De kwaliteit van de tonijn was niet goed, de frietjes veel te zout en er zat een beetje sla bij het gerecht zonder groente. Hier betaal je €20,- voor, veel te veel. Toen we er iets van zeiden had medewerksters hier eigenlijk niets op te zeggen.
AkkermanT .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Fabels hanteert een dagmenu. Echter als je er om 18 uur komt, zijn de dagmenu' op..
Dan heb je je drankje al..
Vandaag gaf de ober zelfs toe dat ze maar een paar dagmenu' uitgeven en dan zijn ze " op". De klanten blijven dan zitten en bestellen iets duurders van dr kaart.
Wij komen niet terug..
Thecla F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij zijn zeer slecht geïnformeerd tijdens de high wine over de soorten wijn die wij geserveerd kregen. Wij vroegen om een kan kraanwater , nee dat hadden ze niet ,wel een fles .dat we vervolgens bijna 5 euro voor een liter water moesten betalen was ons niet verteld . Bij reclamatie hiervan werd ons verteld dat we dan maar om een glas water hadden moeten vragen . We zijn ronduit bedonderd !! Wees hierop bedacht mensen een high wine met een vieze nasmaak !!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De tonijn was goed gegaard en het vegetarische gerecht bomvol van smaak. Top van het personeel dat de dessertspecialiteit aanrade wat eigenlijk goedkoper was dan we bestelden. Uitstekend!
Tonnie S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteren met z'n zessen bij fabels gegeten..het begint met de menukaart, die is zo vet en vaak gevouwen.. Nou ja.. Bij het serveren van de menu's kwam voor 6 mensen 1 bakje friet en 1 bakje sla waar een gemiddelde hamster zich in 30 seconde doorheen werkt.. Friet bijbestellen is mogelijk. Staat het notabene ook nog op de factuur.. Dat is nog eens lef... Het eten was redelijk maar het gevoel bestolen te zijn overheerst... Voor ons geen fabels meer
Jacobus48 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vlees- en visgerechten zijn goed. De hoeveelheid groente bij de hoofdgerechten is beperkt. Het reserveren van een tafel voor zes personen bleek een wassen neus te zijn. Nadat we een drankje hadden genomen op het terras en naar binnen gingen, bleek de gereserveerde tafel inmiddels bezet te zijn. Voor ons, zestigplussers, was inmiddels een drietal hoge tafels met barkrukstoelen voorzien van glazen en bestek. Het werd een avondje met een 'actieve zit'. Gelukkig zijn er in de nabije omgeving nog genoeg eetgelegenheden om deze belachelijke, klantonvriendelijke actie van de Fabels bedrijfsleiding niet nog eens te hoeven meemaken.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima bediening... zaterdags lekker op terras. koffie, baco en dan wat eten, maar eerst even vechten ;-) voor een lekker plekje Jan
marietje01 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Hele leuke plek om te lunchen. Het bospaddestoelenpotje en de fabelsburger zijn echte aanraders.
Gezellige en snelle bediening.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Wát een gezellige tent! Komt grotendeels door de twee heren die ons bedienden. Misschien ligt het aan ons en zijn we de stugge West Friezen gewend, maar wat zijn de mensen hier super vriendelijk. De obers wisten na 1 ronde drinken precies wie wel en geen ijs in het drinken wilden en wel of geen citroen. Top!!
Wij zaten binnen, maar je kon ook in de serre zitten waar heerlijke warmtelampen hangen. Tip voor Fabels, repareer het achterste damestoilet.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Gezellig restaurant aan de oude markt. Tot ver in de winter kun je hier op het terras eten door de heaters en dekentjes. Dat is 's avonds erg gezellig. De bediening is prima. Het eten is lekker, mooi opgemaakte borden. Niet te duur. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
We wilden eigenlijk alleen voor een drankje op het heerlijke verwarmde en gezellig terras van Fabels zitten om lekker bij te kletsen. Uiteindelijk kregen we ook wel trek. Mijn tafelgenoot heeft voor de daghap pasta met zalm en spinazie gekozen, met name de zalm was nog mooi rose. Ik heb voor de Visfabel gekozen, gewoon een mooi gerechtje bestaande uit krokante tonijn sushi, Hollandsche garnalen cocktailtje, gerookte zalm en crostini's. Het smaakte heerlijk, ook de bediening was erg vlot en vriendelijk.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Gezellig gegeten bij Fabels.
Als hoodgerecht Côte de Boeuf gehad. Die vond ik matig, veel pezen en zenen. Volgende keer wat anders bestellen. Rest van de gasten waren meer tevreden over het eten, daarom toch een 7 gegeven.
Nagerecht was chocolade, deze was erg machtig. Alleen bestellen als je echt nog honger hebt na het hoofdgerecht. Anders is het te machtig.
Rest van de gasten hadden kaasplank. Deze was ook mooi opgemaakt maar ook te veel. Dus helaas is er redelijk wat kaas blijven staan. Jammer van de verspilling. Misschien kleinere porties serveren?
Bediening mag sneller, ondanks dat het een maandagavond was, dus rustig, moesten we regelmatig vragen voor een drankje.
Decor is oké voor een grand-cafe, maar niet echt iets voor een restaurant.
Conclusie, voor mij is Fabels een gezellig grand-cafe waar je eventueel ook iets kunt eten.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Ik heb met een vriendin geluncht bij Fabels. Mijn broodje viel erg tegen! Ik had een broodje warme geitenkaas. Het broodje moest ik zoeken; dit bestond uit 1 plak geroosterd brood. Hierboven op lag veel te veel geitenkaas, wat daardoor te overheersend was. Erg jammer!
Nina W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Gisteravond lekker met z'n vieren gegeten bij Fabels. De muziek stond wat hard, maar dat is vergeven als ik meeneem dat buiten een festival aan de gang was. Ik had voor een aspergesoep, heerlijk. Hoofd lamshaasjes en na een chocoladefabel. Toen het hoofdgerecht ons werd geserveerd gaf de ober aan "dat we maar een gil moesten geven voor extra garnituur". We zijn vier grote eters dus al vrij snel vroegen we om wat extra aardappeltjes en salade. Jammer dat dit pas werd geserveerd toen we het eten al ophadden. Verder een prima avond gehad, tot we de rekening kregen. Sorry, maar aangeven dat extra garnituur geen probleem is, het te laat op tafel zetten en er vervolgens wel €5,60 voor op de rekening zetten gaat er bij mij niet in. Wat een afknapper, voorlopig even geen fabels.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Goede koffie, prima eten, moderne aankleding van de ruimte. De plekjes bij de open haard zijn een aanrader. Wel last gehad van een humeurige bedrijfsleider die bij het laatste bezoek constant zijn personeel zat af te kafferen in het bijzijn van gasten. Dat heeft voor mij persoonlijk een beetje de sfeer bedorven.
CSM .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Hier gegeten afgelopen week, de sfeer was vooral druk, door de zeer aanwezige muziek en de ober die zichzelf erg hip vond. Meerdere malen kelners aan tafel die eigenlijk aan een andere tafel moesten zijn ("oh, u had dit niet besteld?").
Tapas gegeten, deze waren ok maar niet verrassend (m.u.v. de tonijn). De glazen waren lang leeg voordat ze weer gevuld werden.
Gezellige avond gehad maar niet de moeite van het her-bezoeken waard.