Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Karakter in het verhaal

Ze zijn geïnspireerd geraakt door beroemde Franse schrijver de La Fontaine- (1621-1695) die de welbekende Fabels heeft geschreven waar in de meeste gevallen dieren met menselijk eigenschapen centraal staan en waar een moraal wordt verteld. Hier is het concept 'Bistro meets Restaurant', een ongedwongen sfeer voor iedereen. De inrichting bestaat uit verschillende tafelmogelijkheden, van hoog tot laag en van rond tot vierkant. Het terras heeft een gunstige zonligging en auto's kunnen voor de deur gratis parkeren.

Verder bieden wij de mogelijkheid om ook voor grotere tafels de hoofdgerechten uit onze kaart te kiezen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fabels Eten & Drinken

NS station op 10 minuten loop afstand
  • Kom je met de auto?
    Winkel Centrum Snel en Polanen
  • : Gratis parkeren voor de deur

maandag gesloten- echter voor groepsboeking vanaf 20 Personen kunnen wij u bedienen.

Jouw recensie over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima eten maar het is niet heel bijzonder. Bediening is correct maar helaas hebben wij soms iets langer moeten wachten dan nodig was gezien het restaurant bijna leeg was.
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk personeel.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Carpaccio was erg lekker. Biefstukpuntjes en stoofschotel waren smaakvol. Vond het wel jammer dat er niet een beetje salade bij zat, was voor mijn partner geen probleem. Wel een pluspunt dat je ook wedges kan bestellen i.p.v. patat.
Ivonne T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Erg lekker gegeten
Nora B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima restaurant ,personeel vriendelijk en snel .
Het voorgerecht was prima we hadden carapccio,het hoofdgerecht was erg karig kleine hoeveelheid vis en nauwelijks groente.het bijgeleverde schaaltje friet was ook minimaal.
Het nagerecht was heerlijk.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed mals vlees, super bediening! Leuke avond gehad!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke avond gehad voor prima prijs.
Alyssa D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een hele hele hele krappe voldoende.. Erg jammer om bij dit restaurant te zien dat ze goede intenties hebben, maar op sommige punten gewoon echt enorm tekort schieten. Als je simpelweg geen verwarming hebt in je restaurant, zorg dan voor een warmtegordijn bij je voordeur of een 'gewoon' gordijn, zodat je de ergste kou tegenhoudt.. Zorg dat de kruidenboter smeerbaar is bij een stokbroodje.. Doe nét even iets meer patatjes bij het hoofdgerecht.. Maak je saus zelf als je een niet al te grote kaart hebt ipv een kant en klare zoute saus.. Kook je groentes niet dood..
Het zijn al die kleine dingen die uiteindelijk het verschil maken. Hoeft niet eens heel veel extra te kosten qua inkoop. Bediening absoluut niets op aan te merken trouwens! Prijs-kwaliteit verhouding wel echt onvoldoende. Waren nu 50 euro kwijt en dat is prima voor 2 personen, maar als ik voor dit etentje 100 had moeten betalen (de normale prijs) hadden we enorm gebaald!
Oja en nog 1 tip: vraag áltijd aan je gasten of alles naar wens is geweest.. ;)
Dolf W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Fabels is een gezellige eetgelegenheid die het midden houd tussen een bistro en restaurant met een gemoedelijke sfeer. Aan persoonlijke aandacht en service geen gebrek! Van binnen eigentijds ingericht, echter de locatie zelf is matig, zijnde bij een winkelcentrum in een buitenwijk. We hebben lekker gegeten en dankzij de actie goed te betalen. Als je van lekker eten houd een aanrader.
Tolien T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima eten, gezellige locatie.
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was lekker, alleen het vlees werd na iets te lang wachten (onbedoeld) koud geserveerd. Dat werd netjes rechtgezet. Het restaurant was vol en dan is het te lawaaiig om een redelijk gesprek te kunnen voeren.
Door dit alles is de prijs, dus in relatie met bovenstaande, redelijk aan de maat.
cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Fijne ontvangst, prima eten en service
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Was lastig de aandacht van de medewerkers te trekken.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goede ontvangst. Zeer vlotte en correcte bediening. Eten was zeer goed. Echt een aanrader
Cora O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Service was ook goed.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Zeer snel persoonlijke aandacht. Zonder meer vriendelijke sfeer.
Ellyrijpert R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Bij de reservering stond 50 % korting op de rekening maar wij hebben het volle pond betaald en dat begrijp ik niet.
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuke tent, 2 grote groepen dus erg rumoerig, lekker gegeten maar de tijd tussen de gerechten was erg lang
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten bij Fabels. Bediening erg hartelijk. Prima tijd tussen de gerechten door. De kaart bevat voor ieder wat wils. Voor deze prijs kun je lekker 3 gangen menu eten. Biefstuk is ook echt eens medium (vaak al geen rood vlees meer te ontdekken). Ik kom hier gerust nog eens terug!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Een voor ons nieuw restaurant in een buitenwijk van Woerden. Gemakkelijk bereikbaar en direct bij een parkeerterrein. Een wat donkere inrichting, een vriendelijke bediening en een overzichtelijke menukaart. Jammer dat de IENS-kortingsactie alleen bleek te gelden voor driegangenmenu's. Dat stond niet op het internet. Maar het eten smaakte gelukkig heerlijk. Wij hadden daardoor een heerlijke avond.