Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Karakter in het verhaal

Wij zijn geinspireerd door de wijze lessen van de Schrijver genaamd La Fontaine- die de welbekende Fabels heeft geschreven en veelal dieren gebruikt om Levens lessen te omschrijven.

Ons concept is Eetcafe meets bistro, in een ongedwongen sfeer. De inrichting bestaat uit verschillende tafel mogelijkheden, van hoog tot laag- rond tot vierkant- terras heeft gunstige zonligging en Autos kunnen voor de deur gratis parkeren.

De keuken heeft een eigentijds karakter, en verschillende keuze menus zijn mogelijk.

Verder bieden wij ook de mogelijkheid om grotere gezelschappen uit onze kaart het menu samen te stellen en geven graag meer informatie naar de mogelijkheden.

tot snel bij Fabels eten & drinken

NS station op 10 minuten loop afstand
  • Kom je met de auto?
    Winkel Centrum Snel en Polanen
  • : Gratis parkeren voor de deur

maandag gesloten- echter voor groepsboeking vanaf 20 Personen kunnen wij u bedienen.

Frank D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk restaurant, prima bediening en lekker eten. Duidelijke uitleg van de kaart. Prijs kwaliteit verhouding is prima! Een aanrader.
lvanstam .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten en erg goede bediening. De sfeer was gezellig in het restaurant. Zeker een aanrader! Wij komen er ook snel weer terug!
michel S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Bij binnenkomst wordt je direct hartelijk verwelkomt. Het restaurant heeft een leuke sfeer. De bediening is zeer vriendelijk en heeft tijd voor je. De keuken is uitstekend en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Kortom: Een absolute aanrader.
henkvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Goede ontvangst en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. precies goed. Ondanks dat het redelijk vol zat, hadden ze alle tijd voor je (dat gevoel gaven ze je in ieder geval ). Komen er vast en zeker nog eens terug.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Goede bediening. Sfeervolle inrichting. En betaalbaar.
T V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een hartelijk ontvangst, we hebben lekker gegeten, de sfeer was goed, Het was gezellig druk, en voor herhaling vatbaar. Misschien kan alleen de vegetarische kaart wat uitgebreider!
pietwijnen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een prima kwaliteit van het diner met een erg gunstig tarief en een ruime keuze. Je bepaald zelf wat je van de huiskaart kiest als je via de AH actie gaat dineren. De prijzen staan er achter. Maar voor € 26,50 heb je al een ruime keuze. Een goede service en klant gerichtheid.
Wout R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De kwaliteit van het eten was goed, de ontvangst was ook goed en de inrichting vonden wij redelijk. De prijs-kwaliteisverhouding was precies goed. We vonden het wat rumoerig en het duurde erg lang voordat het eten geserveerd werd. De drankjes werden wel vlot gebracht. We waren er na een dagje uit met familie, de oudste was 84 jaar. Door de lange wachttijden zijn wij niet van plan ooit nog eens terug te gaan naar Fabels na een voor de rest van de dag een geslaagd dagje uit.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gezellig ontvangst, top bediening, heerlijk eten. Denken met je mee.
Kortom zoals een etentje moet zijn! Bedankt! Wij hebben genoten.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gezellige sfeer, lekker uit de wind op het terras gezeten, beide lekker vegetarisch gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een erg leuk prijsje.
Wij deden mee met de AH restaurant actie en vond het leuk dat wij nog best veel keuze hadden. Zowel voor- hoofd- als nagerecht.
De bediening was alleen helaas niet heel snel met de drankjes.
festa .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Jammer dat er een tafel staat in de looproute naar het toilet. Zowel voor degenen aan tafel als voor degene die er langs moet
C D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De jongeman van de bediening legde alles goed uit en was zeer netjes.
Het eten was goed warm een minpuntje bij de stukjes ossenhaas staat met groente beschreven op de menu kaart. De groente was wel ff zoeken.
Omar P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk buiten gezeten, bediening was heel vriendelijk, opmaak van het eten was dik in orde en het eten smaakte erg goed. Prijs/kwaliteit verhouding was heel goed.
Beatrix61 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Had surf en turf maar vond de gamba's taai en de vleesstukjes waren droog.
het is een leuk restaurant werd door verschillend personeel geholpen
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en snelle, correcte bediening. Was onze eerste keer, maar zeker een aanrader. We hadden gereserveerd via de Albert Heijn actie en dit werd prima afgehandeld. Henk Walberk
vanweenen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gerechten waren prima. Wij hadden AH-restaurant actie. Alles van de kaart mocht gekozen, eventueel met bijbetaling. Ik had scholen (dagvangst), was erg lekker.
Ardt K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prettige bediening, goed eten. Restaurant is mooi en sfeervol, in een omgeving die minder tot de verbeeldings spreekt. Een aanrader voor een prettig avondje uit eten.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk om door de AH actie onverwacht bij een restaurant bij mij om de hoek uit te komen waar je dan toch te vaak voorbij loopt. Hele goede rib eye, betaalbare en lekkere sliptong, prima bediening. Zullen nu vaker gewoon binnen lopen....