Fabels Eten & Drinken

La Fontaineplein 31 3446 BX Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Karakter in het verhaal

Deze zaak is geinspireerd op de wijze lessen uit de Fabel. Te typeren als een eetcafe meets bistro, bekleed met hoge tafels en een schattig haardje. De keuken is Frans klassiek met een eigentijds karakter, zoals de gebakken zalm met zoete aardappel.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fabels Eten & Drinken

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vooraf gemeld dat we iets later kwamen en dat was geen probleem. Het menu is vanaf 26,50. Daar waar je hogere bedragen ziet betaal je dus meer. Een prima concept. Het mosselpannetje was erg smaakvol. Daarna de trio van vis. Heerlijke sappige zalm, witvis en een sliptongetje. Het grand dessert vond ik niet bijzonder voor de prijs. Ik had gehoopt op lekkere dingen uit de streek. De bediening zou iets meer om zich heen mogen kijken of iemand nog wat wil drinken. Al met al goed gegeten. Ik kom hier nog wel een keertje eten.
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hadden rauwe kip.
Erg slecht voor de gezondheid.
We hebben er wat van gezegt.
Na een hele boze discussie zijn we weggegaan. De kip werdt er mediun gebakken...
hoefde niks te betalen.
Te druk en bedienig duurde te lang.
Ze konden de drukte niet aan

1 keer maar nooit meer jammer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hadden nog niet eerder bij Fabels gegeten, gereserveerd via AH restaurantactie. Hoewel het erg druk was kregen we voldoende aandacht van het (vriendelijke) personeel, hadden een goede tafel voor 6 pers + kinderwagen. De drie gangen, drankjes etc kwamen door in het juiste tempo. Kwaliteit en smaak van de gerechten was uitstekend, alleen de sateh saus werd als iets te zoet beoordeeld. Huiswijnen zeer goed te drinken. Het werd een perfecte avond, we komen hier graag weer terug!
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Was prima eten, we zijn zeer vriendelijk bediend en ze gaven goed de tijd tussen de gangen. Aanrader! Ze hebben zelf wat dingetjes veranderd in het "proeverijtje" vanwege mijn zwangerschap.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was erg druk op deze woensdag, vlak voordat de AH-dineractie afloopt. Dus flinke wachttijden.
Daarom besloten we -op eigen initiatief- maar brood te bestellen: twee halve broodjes voor EUR 6,00. Had overigens ook wel aan ons gevraagd kunnen worden of we brood wilden...
Hoofdgerecht Tournedos was prima (maar wel met bijbetaling); hoofdgerecht zalm in bladerdeeg, was veel bladerdeeg en absoluut minder dan een ons zalm.
Toen we de bediening daarop aanspraken zei hij dat het zeker 180 gram moest zijn en hij zou de chef daarover zou aanspreken. Wij hebben er verder niets meer over gehoord. Toen we er na het afrekenen (zonder de voor bij gebruikelijke fooi) nog eens over begonnen, was de mededeling "Ik heb de keuken erover aangesproken en wat wilt u nu voor EUR 48,00".
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bediening was super ! Het restaurant was helemaal bezet, daardoor moesten we iets langer wachten, dat is dus normaal. Biefstuk was geweldig, echt aanrader ! De varkenshaas was ook goed alleen jammer dat er een stukje bij zat wat nog echt rauw was. Verder alles heerlijk en komen zeker nog terug !
bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gister gegeten met AH spaarkaarten. Eten was prima/goed, nieuwe eigenaren heeft Fabels goed gedaan ea is net iets verfijnder her en der. Jammer, niet een hele uitgebreide dessertkaart, ik zeg zet er cheesecake op altijd een succes. 3 personen bedienden de hele volle zaak, dat was soms net iets te weinig. Maar alle 3 erg vriendelijk. Door de AH spaarkaarten was het enorm goed betaalbaar. Gezellige avond gehad.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
je wordt uiterst vriendelijk ontvangen, je voelt je welkom.
De bediening is persoonlijk en attent er wordt rekening gehouden met je wensen. Het eten is heerlijk, dus een aanrader voor wie van gezelligheid en lekker eten houdt.
C D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was lekker; de voorgereechten verdienen zeker alle lof (geitensalade en mosselen). Het duurde wel erg lang voordat het voorgerecht en daarna ook het hoofdgerecht kwam. het water voor de thee na het eten was echt te koud, er kon bija geen thee van gemaakt worden.
Wij betaalde met z'n 2-en 1 hoofdgerecht (AH restaurantactie) en daardoor was de prijs echt wel goed; anders zou ik het best een stevige prijs vinden.
Danita S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Super vriendelijke bediening. Ze hadden iets vaker langs mogen komen voor drankjes.
Sander k K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuk restaurant op een plek Waar je het niet verwacht / heerlijk gegeten vooral de schol en tournedos - leuk personeel die informeel zijn en aanvoelen wat en Wanneer de gasten iets willen.
Aanrader gewoon goed - accoustiek iets te Luid want was aardig vol-
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De bediening en service was prima op orde. Echter heb ik zelden zo slecht gegeten. Ik heb er de hele avond een vieze smaak in mijn mond aan over gehouden. De tonijn was zo slecht dat we hem terug gestuurd hebben. Ik kan niet begrijpen dat zoiets de keuken kan verlaten. De vervanging was beter maar nog steeds ranzig. De ossehaas was zeer matig bereid. Mij kinderen hadden een schnitzel die net aan eetbaar was. Groente garnituren erg vettig en niet goed op smaak. De versheid van de producten was marginaal. Kortom de prijs kwaliteit verhouding was echt slecht. Ik kom hier nooit meer terug.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig restaurant met opdringerige eigenaar die ons verveelde met een praatje over hoe de schol gebakken werd terwijl we er niet in geinterresseerd waren. Hij nam de bestelling op zonder iets te noteren wat resulteerde in fouten. Mijn schoonzus kreeg ander drinken dan ze besteld had en ik mocht wat langer wachten op mijn hoofdgrecht daar ze ook mij iets anders voor mijn neus zetten. Toen de bestelde tonijnsteak eindelijk daar was, bleek hij doorgebakken. Wat de smaak geen goed deed. De roergebakken groente dreef in de ketjap. Ook kregen wij vooraf brood met lekker aïoli en kruidenboter. Heel aardig, echter het werd wel berkend helaas. Wij hadden het niet besteld. Ook hadden wij vooraf laten weten allemaal apart af te willen rekenen om na afloop niet zo moeilijk te hoeven doen. We kregen toch gewoon alles op 1 rekening. Voor mij geen Fabels meer. Overigens heeft het personeel zich wel verontschuldigd
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk genoten 3 gangen keuze menu voor ieder wat wils- vis vlees en vegetarisch- huseljjke sfeer en leuks spontane medewerkers - Verder Prima set de auto voor de deur hele dag Gratis mag parkeren - zeker voor herhaling vatbaar-
Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima restaurant, lekker gegeten en vriendelijke en gastvrije bediening!
Leant V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Vorige week woensdag met 12 man van ZBo onze vergadering afgesloten bij Fabels. Hebben we vaker gedaan. Altijd top! Deze keer viel het erg tegen. Voorgerecht garnalen. deze werden 5 min. na de andere gerechten geserveerd. Mijn collegae hadden hun voorgerecht al bijna op! Hoofdgerecht: Tournodos. Iedereen had zijn gerecht al. Ik had nog niks. De eigenaar kwam bij mij en zei mij dat het nog een paar minuten zou duren. Mijn collegae schik en zeiden o.a. heb je wel besteld? Na 20 minuten kwam mijn biefstuk. Er zat zelfs een vetrandje aan!? Ieder ander was al aan zijn laatste happen toe. Ik kreeg wel nieuwe, warme patatjes. Mijn collegae maakten een weddenschap dat ik ook wel het nagerecht als laatste zou krijgen.
Dame blanche En je raad het al iedereen kreeg zijn nagerecht en ik kreeg niks! Ik verwachtte dat de serveerster, die uiteraard mij had opgemerkt met gezwinde spoed naar de keuken zou lopen om e.e.a. te herstellen. Toen iedereen zijn toetje op had, kwam zij achter mij staan en vroeg mij of ik mijn toetje nog wilde. Ik heb toen maar bedankt! Overal kan iets fout gaan, maar tot 3x toe? Dus slechte bediening en slechte service. Als ik het zelf had moeten betalen hadden ze aan mij een kwade.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Caparcio-salade blijkt bij aankomst aan de tafel ineens "gewoon" carparcio te zijn?? Nul over gecommuniceerd, heel raar

Verder is de akoestiek bij een vol huis erg slecht, je verstaat jezelf nog maar nauwelijks
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prima, nieuwe eigenaar. Heeft hart voor de zaak
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Op vrijdagavond met vriendinnen gegeten. Het eetcafe ligt op een hoek van een winkelcentrum. Niet echt gezellig. Maar binnen ziet het er goed uit. En het terras zat trouwens ook aardig val. Vanaf het terras kijk je wel de goede kant op. Als voorgerechten de geitenkaaskroketjes en voor de andere twee een selectie voorgerechten. Het waren er op 4, deels van de kaart. Goede variatie en lekker. Daarna de fish en chips, simpel, veel en goed. De sliptongetjes waren wel erg klein. Erbij een kleine hoeveelheid warme groenten en veel gebakken aardappels. De surf en turf was wat flauw. Daarna nog de kaas. Een goede selectie uit lokale kazen en royaal. De andere twee koffie met lekkernijen. Erbij wat wijntjes en ook nog wat brood. De bediening is zeer attent en houdt alles goed in de gaten. De gerechten kwamen in een mooi tempo door.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het eetcafe zit op de hoek van een nogal sfeerloos winkelcentrum in een nieuwbouwwijk, maar het interieur is aardiger dan de buitenkant doet vermoeden. Het eten was niet bijzonder. We hadden fish en chips met wat sausjes en een klein beetje sla waar geen dressing door zat. De bediening is hartelijk. Al met al een doorsnee eetcafe, zoals je ze overal in Nederland kunt vinden.