Over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Karakter in het verhaal

Ze zijn geïnspireerd geraakt door beroemde Franse schrijver de La Fontaine- (1621-1695) die de welbekende Fabels heeft geschreven waar in de meeste gevallen dieren met menselijk eigenschapen centraal staan en waar een moraal wordt verteld. Hier is het concept 'Bistro meets Restaurant', een ongedwongen sfeer voor iedereen. De inrichting bestaat uit verschillende tafelmogelijkheden, van hoog tot laag en van rond tot vierkant. Het terras heeft een gunstige zonligging en auto's kunnen voor de deur gratis parkeren.

Verder bieden wij de mogelijkheid om ook voor grotere tafels de hoofdgerechten uit onze kaart te kiezen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fabels Eten & Drinken

NS station op 10 minuten loop afstand
  • Kom je met de auto?
    Winkel Centrum Snel en Polanen
  • : Gratis parkeren voor de deur

maandag gesloten- echter voor groepsboeking vanaf 20 Personen kunnen wij u bedienen.

Jouw recensie over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Gebruik gemaakt van de Primera actie. Driegangenmenu met keuze uit hele kaart. Voor bepaalde gerechten geldt een supplement. Voorgerecht carpaccio en gebakken mosselen. Uitstekend. Hoofdgerechten stoofpotje en sliptongetjes dito. Nagerechten, taart, caramel met ijs en dame blanche matig. Bij hoofdgerechten veel frietjes (ongezouten, uitstekend) en wat groenten. Iets minder friet en wat meer groenten zou een te overwegen optie zijn. Bediening vriendelijk en attent. Als niets daarover gezegd wordt zit er maar korte tijd tussen de gerechten. Om snel even iets smakelijks te eten na het winkelen of na werktijd is dit een prima restaurant.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben lekker gegeten, prettige bediening, fijn bijgepraat met onze vrienden zonder ons door de bediening 'gestoord' te voelen.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima eten, sommige onderdelen leken alleen uit de magnetron te komen. De kaart had wel een ruime keuze voor iedereen wat wils
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prima salade en lekker frietjes, vriendelijke bediening, kortom super eetcafé!
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gewoon een heerlijk restaurant waar je prettig wordt bediend. Ruim van opzet en een fijne sfeer.
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima gegeten. Leuke verrassing was een aktie met korting op de rekening. Attente bediening.
Eleonore V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Moesten lang wachten op hoofdgerecht, maar verder was alles goed.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima eten, gunstige prijzen! Bediening was redelijk goed op het neerkwakken van waterglazen en fles na! Wel goede prijs/kwaliteit verhouding! Locatie is niet heel charmant maar dat zie je s’avonds niet!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig gegeten. Eten was prima bereid. Er werd heel goed rekening gehouden met voedsel allergie.
E. W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellig restaurant.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een voudige kaart toch voor ieder wat vlees en vegetarisch. Bediening verloopt vlot aandacht voor de gasten.wij hebben weer genoten
Ivonne T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het was weer heerlijk
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Erg vriendelijk personeel en het eten was heerlijk! Een fijne avond gehad dus! Oh er is een minimaal aan tekst die je moet versturen..
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Portie mag groter en wat meer salade en saus op het bord ..verder heerlijk gegeten . De bediening was uiterst vriendelijk.
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima eten maar het is niet heel bijzonder. Bediening is correct maar helaas hebben wij soms iets langer moeten wachten dan nodig was gezien het restaurant bijna leeg was.
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk personeel.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Carpaccio was erg lekker. Biefstukpuntjes en stoofschotel waren smaakvol. Vond het wel jammer dat er niet een beetje salade bij zat, was voor mijn partner geen probleem. Wel een pluspunt dat je ook wedges kan bestellen i.p.v. patat.
Ivonne T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Erg lekker gegeten
Nora B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima restaurant ,personeel vriendelijk en snel .
Het voorgerecht was prima we hadden carapccio,het hoofdgerecht was erg karig kleine hoeveelheid vis en nauwelijks groente.het bijgeleverde schaaltje friet was ook minimaal.
Het nagerecht was heerlijk.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed mals vlees, super bediening! Leuke avond gehad!