Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Fabels eten & drinken is geïnspireerd door de bekende schrijver genaamd La Fontaine- die de welbekende Fabels heeft geschreven en veelal dieren gebruikt om wijze levensles te omschrijven. Het concept is Bistro meets restaurant, in een ongedwongen sfeer, eerlijke producten en schappelijke prijzen. De inrichting bestaat uit verschillende tafel mogelijkheden, van hoog tot laag- rond tot vierkant- terras heeft gunstige zonligging en Autos kunnen voor de deur gratis parkeren. De keuken heeft een eigentijds karakter en verschillende keuze menus zijn mogelijk- ook speciale wensen en allergie is bij ons keuken Team geen probleem. Verder bieden zij ook de mogelijkheid om grotere gezelschappen uit de kaart het menu samen te stellen en geven graag meer informatie naar de mogelijkheden.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fabels Eten & Drinken

NS station op 10 minuten loop afstand
  • Kom je met de auto?
    Winkel Centrum Snel en Polanen
  • : Gratis parkeren voor de deur

maandag gesloten- echter voor groepsboeking vanaf 20 Personen kunnen wij u bedienen.

Jouw recensie over het restaurant Fabels Eten & Drinken

truusvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Marleo2 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontvangst goed, snel geholpen. Duidelijk uitleg over AH actie. alle hoofdgerechten tot en met 15.00 euro en nagerechten tot en met 6,50 en voorgerechten tot en met 8,50 konden worden gekozen voor een 3 gangenmenu priis van 26,50.
Bij de voorgerechten staat en item, verzameling voorgerechten om te delen. Wij gevraagd of dit ook voor 1 persoon kon. Geen probleem. Later komt andere dame de bestelling opnemen, en ik wilde dit specifieke voorgerecht bestellen. Dat kon vanavond niet was de opmerking. Uitgelegd dat haar collega anders verteld had. Zij zou bestellen voor 1 persoon.. wij hebben nog aangegeven dat eventueel een van de andere gasten aan onze tafel dan ook wel dit menu wilde. Hij had zelf paling besteld. Toen e.e.a. werd opgediend kreeg ik ook paling, zonder dat dit even vooraf was overlegd. Hij was overigens erg lekker, maar het gaat om de communicatie.
Het hoofgerecht bestond uit vlees of vis, wij hadden respectievelijk een stoofpotje rundvlees, kabeljauw, tongfilet en varkenshaasje besteld. Dat kregen we ook maar dat was alles!!! Geen groente en of aardappeltjes of friet. Wij gevraagd of we er nog iets bijkregen, dat bleek 2 schaaltjes friet, helaas op de verkeerde tafel geserveerd. Groente is een fabel in deze zaak. Dit ook aangegeven bij het afrekenen. De nagerechten waren lekker, daarna een dubbele espresso besteld, kreeg een enkele!!!. Kortom eten is goed van smaak, communicatie is een puntje om aan te werken. Groente is een must om te komen tot een uitstekend goed en betaalbaar restaurant.
Vera P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuke attente en vriendelijke bediening. Niet te vrij en niet te afstandelijk. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was maar ook niet te vaak. Gaan we zeker vaker eten.
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
goed geregeld allemaal.eten was prima,bediening vriendelijk,mooie locatie,veel parkeergelegenheid,aan te bevelen aan andere mensen.
Dies V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het duurt wel heel erg lang allemaal. Tussen elk gerecht zeker een half uur tot 3 kwartier . Het excuus van dat het ineens zo druk was mag geen excuus zijn. Ze weten dat het in het weekend druk is. Voor ons een reden om niet meer naar Fabels te gaan. Jammer want de keuken is goed.
Dorien L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was top, gezellige sfeer en inrichting. Hier komen we zeker nog een keer terug.
J K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zoals altijd is het eten goed, juiste temperatuur en de krijgt wat je verwacht.
Helaas duurde het wel wat lang voordat je je eerste gang kreeg, waarschijnlijk kwam dit door de drukte maar toch zou dit beter moeten kunnen. Wat wel zeer goed is is de zit-ruimte in het restuarant. Niet bovenop elkaar.
Bridge60 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben hier lekker gegeten. Het was er druk. Dat heeft er wellicht toe geleid dat we bij binnenkomst minutenlang (!) werden genegeerd door het personeel dat de tafels bediende. Wij vonden dat niet heel erg, maar een enkele opmerking in de trant van: ik kom zo bij u zou wel een veel betere indruk geven. Door de drukte waren de wachttijden aan tafel wel heel erg lang. De coördinatie tussen de bediening was niet optimaal. We hadden het gezellig, dus we hebben weinig hinder ondervonden van de trage voortgang (behalve de eerste honger), maar de tijd tussen binnenkomst en het brengen van het hoofdgerecht bedroeg ruim 1,75 uur en dat zou ik niet altijd waarderen
G. B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De wachttijd was erg lang en het geluidsniveau erg hoog,, de varkenshaas was veelste droog, er was ons ook niet gevraagd hoe wij deze zouden willen hebben, deze klacht werd gecompenseerd met een kopje koffie en groenten kennen ze niet, maar wat wil je voor € 26,50 voor 2 personen met een Albert Heijn kaart
SFR V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Na een dagje Leiden op de terugweg naar Brabant dit restaurant gekozen om de files te vermijden.
Zeer vriendelijk ontvangst en lekker gegeten van ons drie gangen menu. Daarin waren nog vele keuzes te maken.
Het was een mooie afsluiting van een gezellige dag.
Anneloes D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben hier met 8 personen gegeten. Ontzettend fijne sfeer. We hadden een ronde tafel erg gezellig. Het eten was erg goed, de bediening ook en zelfs de eigenaar kwam even een persoonlijk praatje maken. Aanrader!
hartea .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
prima restaurant, heerlijk gegeten, prettige bediening.
wij kwamen hier door de AH restaurantactie en ondanks onze reservering was er geen tafel beschikbaar.
kreeg de indruk dat er een andere gast tussen was geschoven, wij moesten ruim een half uur wachten.
ter vergoeding is ons wel een drankje gratis aangeboden, was dus weer goed.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bij binnenkomst moesten we even wachten op de tafel. Binnenvwas geen plek, dus even buiten gewacht. De volgende koppels echter kregen meteen een tafel. Ze waren ons even vergeten, leek het. Maar oke, het was druk. Drankje, brooodje en besteld. We bestelden rond kwart voor acht, moesten rond half tien weg naar de film. Om tien over acht kwam bediening melden dat er iets mis was gegaan, wat we ook alweer hadden besteld. Oke, kan gebeuren. Maar om 5 over half negen nog geen gerecht. Op het moment dat we dachten; we gaan de drankjes betalen en eten bij de snackbar om de hoek, kwam het voorgerecht. Smaak was goed. Bediening gevraagd of half tien weggaan haalbaar was. Dat moest goed komen zei ze. Tien over negen kregen we het hoofdgerecht. Dan maar snel eten... smaak was wel weer goed, maar dit is toch niet de bedoeling. Tijd voor een toetje of koffie was er niet; maar dit werd wel berekend. Door de leuke acties daar niks van gezegd.
Er werd hard gewerkt, maar de bediening leek de drukte niet aan te kunnen. Teleurstellend. Wij komen niet meer terug.
P.A. J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gezellig restaurant aan de binnenkant. Aan de buitenkant ziet het er niet zo gezellig uit.
We hebben heerlijk gegeten. Met de AH bonnen. Service prima. Personeel had het druk, de drankjes konden wat sneller in geschonken worden.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Rosette V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten was goed en de service is niks op aan te merken. Wel vonden zowel ik als mijn vriend dat we wel eens lekkerder hebben gegeten en dat het meer een plek is om gezellig te borrelen of om even snel een hapje te eten met een grotere groep. Maar het was zeker niet slecht!
j.a.vanroon V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
enorme wachttijd voor gerechten
een uur voor voorgerecht en drie kwartier voor hoofd gerecht
conclusie hier ga ik voorlopig niet meer eten.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Met de AH-dinerbonnen gereserveerd. Het was een vol restaurant en men vertelde ons dat het wat lang kon duren alvorens we werden bediend, maar niet met de drankjes vooraf. Inderdaad.
Je kon voor het hoofdgerecht kiezen uit meer dan genoeg gerechten tot €15,- , wilde je wat anders dan was er een meerprijs. We hebben heerlijk gegeten. Sommige van ons wilde geen dessert maar liever gewoon koffie en thee. Dat kon.... Na afloop was dat op de rekening gewoon afgetrokken, wat wij heel fideel vonden. Dit restaurant raad ik aan met de AH bonnen, maar ook natuurlijk om gewoon te eten..
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima service en binnen een heerlijke sfeer. Eten was zeer goed.
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, glutenvrij was totaal geen probleem. zeer vriendelijk ontvangst en bediening een echte aanrader ruime gratis parkeergelegenheid
Elles R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We gingen voor het eerst bij Fabels eten, we werden hartelijk ontvangen en kregen snel de kaart en onze drankjes. De bestelling werd ook vrij vlot opgenomen en toen begon het wachten. 3 kwartier gewacht op ons voorgerecht, smaakte prima de kinderen hadden geen voorgerecht dus die moesten nog langer wachten. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat ruim een uur. Op een gegeven moment wel gevraagd of ons eten er al aan kwam en toen hoorde we dat de borden opgemaakt werden. Als je zo lang moet wachten krijg je een leeg gevoel waardoor je eten niet meer lekker smaakt, erg jammer.....