Fabels Eten & Drinken

La Fontaineplein 31 3446 BX Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Karakter in het verhaal

Deze zaak is geinspireerd op de wijze lessen uit de Fabel. Te typeren als een eetcafe meets bistro, bekleed met hoge tafels en een schattig haardje. De keuken is Frans klassiek met een eigentijds karakter, zoals de gebakken zalm met zoete aardappel.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fabels Eten & Drinken

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
vanweenen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ardt K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prettige bediening, goed eten. Restaurant is mooi en sfeervol, in een omgeving die minder tot de verbeeldings spreekt. Een aanrader voor een prettig avondje uit eten.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk om door de AH actie onverwacht bij een restaurant bij mij om de hoek uit te komen waar je dan toch te vaak voorbij loopt. Hele goede rib eye, betaalbare en lekkere sliptong, prima bediening. Zullen nu vaker gewoon binnen lopen....
msmits .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker gegegeven. Voldoende keus. Gezellige sfeer. Prima prijs kwaliteit verhouding. Attente bediening.
Voor herhaling vatbaar.
eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De bediening is meer met zichzelf en met elkaar bezig dan met hun gasten. Het eten is goed en de inrichting is wel sfeervol
GJ V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Dit heerlijke restaurant bleek een aangename verrassing. Het zit een beetje verstopt in een winkelcentrum, maar biedt voor een hele redelijke prijs verrukkelijke verwennerijen.
kittywentholt .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten met ons gezin. Bediening was top. Heel leuk naar de kinderen toe.
Konden kiezen uit de menukaart. Dus genoeg keus
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Werd goed en adequaat gereageerd op vragen cq opmerkingen
Wij-twee .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Genoten van het driegangenmenu. De gebakken mosseltjes waren lekker, maar iets minder pittig zou nog smaakvoller geweest zijn. De kalfsfricandeau was erg goed. De 3 vissoorten als hoofdgerecht waren perfect. De aardappelpartjes waren iets te lang gebakken, maar op de frietjes was niks aan te merken.
Samengevat : we gaan zeker nog een keer terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Er was geen tafel vrij op het gereserveerde tijdstip en wij waren niet de enige. Gelukkig was het nog lekker weer en konden we buiten op het terras het voorgerecht nuttigen. Na 1,5 uur was er binnen een tafel vrij. Bediening is aardig en correct maar het duurt allemaal veel te lang. (Overboekt) De kwaliteit van het eten is OK, maar het is een weinig fantasievolle kaart . Een familierestaurant aan de rand van een Vinex wijk. Niet echt bijzonder dus.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker gegeten en kunnen genieten van buiten op het terras eten. Goede bediening, goede prijs/kwaliteit en voldoende keus. Erg genoten van gebakken mosselen als voorgerecht, kabeljauw als hoofdgerecht en cheesecake als toetje.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hier komen wij dus NOOIT meer.... Na 55 minuten wachten kregen we eindelijk ons voorgerecht, en nog eens 50 minuten later ons hoofdgerecht.... Volstrekt onacceptabel. Om ons heen alleen maar chagrijnige gezichten van gasten die hetzelfde meemaakten. Het personeel is vriendelijk en het eten prima, maar de lange wachttijden hebben ons plezier vergald. Toen we eindelijk na 2,5 uur de rekening kregen klopte die ook niet.... Echt een aanfluiting; de keuken is hier duidelijk onderbezet.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ontvangst en bediening was zeer hartelijk. Wij hebben onze ogen uitgekeken dat er een gezelschap van meer dan 20 man/vrouw tegelijk werden uitgeserveerd. Knap, en dan nog de aandacht voor de andere tafels zoals je wenst als je gezellig een avondje uit eten gaat. De porties waren zeer ruim bemeten en werkelijk niets op aan te merken. Wij zijn hobby koks en vinden vaak dat wij, als wij uit eten gaan, het gerecht vaak zelf misschien wel lekkerder zelf klaar maken, of dat het heel simpel qua smaakbeleving is. Bij Fabel waren de smaken voor ons verrassend en heerlijk en hebben ideeën opgedaan om thuis weer eens iets anders op tafel te zetten. Hier gaan wij zeker nog een keer naar toe.
linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zeer goed eten, leuke spontane bediening! Voor herhaling vatbaar!
Johanneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima restaurant! Vooral bediening/personeel was prettig. Vriendelijk en niet opdringerig. Eten smaakte prima. We hadden het drie-gangen keuze menu en dat was in hoeveel meer dan voldoende. Als voorgerecht de proeverij genomen en dat is echt een aanrader!
Ook prettig dat je kan parkeren voor de deur!
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vooraf gemeld dat we iets later kwamen en dat was geen probleem. Het menu is vanaf 26,50. Daar waar je hogere bedragen ziet betaal je dus meer. Een prima concept. Het mosselpannetje was erg smaakvol. Daarna de trio van vis. Heerlijke sappige zalm, witvis en een sliptongetje. Het grand dessert vond ik niet bijzonder voor de prijs. Ik had gehoopt op lekkere dingen uit de streek. De bediening zou iets meer om zich heen mogen kijken of iemand nog wat wil drinken. Al met al goed gegeten. Ik kom hier nog wel een keertje eten.
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hadden rauwe kip.
Erg slecht voor de gezondheid.
We hebben er wat van gezegt.
Na een hele boze discussie zijn we weggegaan. De kip werdt er mediun gebakken...
hoefde niks te betalen.
Te druk en bedienig duurde te lang.
Ze konden de drukte niet aan

1 keer maar nooit meer jammer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hadden nog niet eerder bij Fabels gegeten, gereserveerd via AH restaurantactie. Hoewel het erg druk was kregen we voldoende aandacht van het (vriendelijke) personeel, hadden een goede tafel voor 6 pers + kinderwagen. De drie gangen, drankjes etc kwamen door in het juiste tempo. Kwaliteit en smaak van de gerechten was uitstekend, alleen de sateh saus werd als iets te zoet beoordeeld. Huiswijnen zeer goed te drinken. Het werd een perfecte avond, we komen hier graag weer terug!
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Was prima eten, we zijn zeer vriendelijk bediend en ze gaven goed de tijd tussen de gangen. Aanrader! Ze hebben zelf wat dingetjes veranderd in het "proeverijtje" vanwege mijn zwangerschap.