Fabels Eten & Drinken

La Fontaineplein 31 3446 BX Woerden Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Karakter in het verhaal

Ze zijn geïnspireerd geraakt door beroemde Franse schrijver de La Fontaine- (1621-1695) die de welbekende Fabels heeft geschreven waar in de meeste gevallen dieren met menselijk eigenschapen centraal staan en waar een moraal wordt verteld. Hier is het concept 'Bistro meets Restaurant', een ongedwongen sfeer voor iedereen. De inrichting bestaat uit verschillende tafelmogelijkheden, van hoog tot laag en van rond tot vierkant. Het terras heeft een gunstige zonligging en auto's kunnen voor de deur gratis parkeren.

Verder bieden wij de mogelijkheid om ook voor grotere tafels de hoofdgerechten uit onze kaart te kiezen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fabels Eten & Drinken

NS station Woerden op 10 minuten loop afstand
  • Kom je met de auto?
    A12 - Afslag Woerden- volg Winkel Centrum Snel en Polanen- La Fontainplein 31 GRATIS PARKEREN voor de deur
  • : Gratis parkeren voor de deur

Dinsdag t/m Vrijdag: 11:30 tot 22:30 uur
Zaterdag & Zondag: 17:00 tot 22:30 uur

Maandag gesloten- echter voor groepsboeking vanaf 20 Personen kunnen wij u bedienen.

Jouw recensie over het restaurant Fabels Eten & Drinken

Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
lang moeten wachten op de kaart, waren de koffie vergeten!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten en gezellig personeel

Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heel lekker gegeten. Er werd ook goed rekening gehouden met mijn voedselintolerantie. Er werd zelfs meegedacht en men ging er serieus mee om. Super fijn! Hierdoor heerlijk kunnen eten zonder klachten.
Rjf K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Eten en sfeer weer goed!
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk bediend en relaxte sfeer. Gewoon leuk!
Jolande A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Gezellig restaurant met goede prijs/kwaliteitverhouding. Goed aan te rijden en gratis parkeren voor de deur. Was voor ons een zakenetentje maar kom privé zeke nog eens terug
Bernard H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten met een leuk gezelschap in een gezellig huiselijke sfeer, zeer vriendelijk personeel en schappelijke prijzen

Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die in Woerden een hapje of een drankje wil doen !

Bedankt voor de super gezellige avond !!!
Sofie V.
Gezellige locatie,kwaliteit/prijsverhouding prima.
Vriendelijke bediening.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Goed eten bij dit restaurant. Wachttijd op spijzen is erg lang. Na opmerking vooraf gereserveerd gaven ze na de eerste toch een tweede rekening met de korting.
G B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Op het moment dat wij aanwezig waren was het druk. De bediening een beetje chaotiesch. Maar het eten was weer geweldig.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Na een dag vertoeven op de Christmas fair in Haarzuilens is het heerlijk om hier te gaan eten. Het is er gezellig en gastvrij. Vriendelijk personeel en het eten is er prima en zeker voor die prijs!
Joop J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Een zeer goed en gezellig restaurant. Aandacht voor het eten van zeer goede kwaliteit. Ruime keuze op de kaart. Een persoon extra in de bediening is wel nodig bij een vol restaurant. Een aanrader waar ik zeker terugkom
MIrjam M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vriendelijk binnen gelaten. Beiden Tomatensoep: prima.
Mijn man had de zalm, ook goed. Ik had surf en turf. Paar stukjes gamba en dik stuk steak. Rosé gebakken was gevraagd maar was van binnen echt nog rauw. Toen ik dit later kenbaar maakte bij het ophalen vd borden stak meneer zijn vinger in het rauw stuk vlees wat ik had laten liggen en zei;” O, het is nog wel warm!” Hè!? Nou nee, ik was klaar met eten, het vlees was al lang niet meer warm en nog steeds rauw.
Meneer zou het doorgeven aan de kok.
De twee koppen thee kregen we van het huis.
Op de rekening stond een fles bier die wij niet hadden besteld.. deze werd er uiteraard weer afgetrokken.
Al met al dus niet heel enthousiast.
Peggy H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Geen
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Jammer dat de bioscoopbonnen eerst bij de bioscoop gehaald moeten worden ipv beschikbaar in restaurant. Maar heerlijk eten en goede service.
G B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Erg lekker gegeten in een rustige sfeer. Bediening uitermate vriendelijk.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een fijne gezellige avond gehad.
Heerlijk gegeten.
Vlees en Vis.
Johanneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Vriendelijke bediening. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding zeer goed, met veel keus aan hoofdgerechten die 15 euro kosten. Aanrader!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een genoemde dagsoep (witlofsoep) bleek mosterdsoep te zijn. Smaakte goed. Al het bestelde smaakte goed, met gevarieerde bijlagen en was ruim voldoende. Het was ons tweede bezoek en we zijn van plan nog vaker terug te komen.