Fabbrica Bergen

Breelaan 21 1861 GC Bergen Nederland Kaart
31-728200301

Over restaurant Fabbrica Bergen

Geniet in deze schitterende zaak

Een zaak die je zo in het hippe Meatpacking District in New York kunt neerzetten, schitterend! Gelukkig voor ons, vind je Fabbrica gewoon in het mooie Bergen. Hier ga je niet alleen heen voor het interieur, maar ook voor het heerlijke eten. Geen gedoe op je bord, maar gewoon puur eten dat is bereid met de mooiste producten.

Meer informatie over restaurant Fabbrica Bergen

Piet H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Penny V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellige zaak. Leuk personeel die aandacht heeft voor gasten. Een echte aanrader
Ard S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Zeer attente bediening. Voorste gedeelte was vrij rumoerig (en ook gezellig) maar daar had iemand in ons gezelschap last van. Verzocht om rustigere plek in het achterste gedeelte. Was geen probleem en ook snel geregeld. Komen zeker weer terug.
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
La Fabbrica is voor ons een vast adres, waarmee wij elke keer ons korte bezoek aan Bergen afronden. Een geweldige entourage; 'the place to be'. Er is sfeer, hectiek, ontmoeting en leven. Het eten is bovendien prima en de wijnen zijn bijpassend lekker. Maar het ontbreekt aan aandacht en zorgvuldigheid. Ik schreef er vorig jaar al over, maar nu viel het nog meer op. Vijf verschillende mensen aan tafel en geen afstemming. Het voorgerecht was er voordat het bestelde steenovenbrood (altijd lekker bij La Fabbrica) er was. Terwijl we bruiswater hadden besteld werd plat gebracht. Drie keer moesten we aan het wijnarrangement, dat we hadden besteld, herinneren. De vierde keer kwamen fles en glazen nadat het dessert al op was (terwijl we zo lang als verantwoord was, gewacht hadden). Voor € 75,00 / pp wil je gezien worden en aandacht krijgen. En ondertussen blijft het 'een prachtige tent'.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Zaterdagavond 3-gangen menu gegeten in dit hippe restaurant in Bergen centrum. Fijne ontvangst bij binnenkomst. Het zat helemaal vol, maar er was voldoende bediening (voor in ieder geval onze hoek van het restaurant). Achteraan zitten is rustiger (minder rumoerig) dan vooraan of naast de open keuken. Lekker gegeten met verse zalm, kalfsvlees op Oosterse wijze en dessertproeverij van banaanmousse, zelfgemaakte magnumijsje & krokant ovenvers koekje. Vooral voorgerecht was erg goed qua smaken en textuur.
De bediening was alert en vriendelijk. Vanwege de drukte moesten we iets langer wachten tussen de gangen door. Een gezellige avond, ondanks dat prijs/kwaliteit uit balans is. Je betaalt blijkbaar ook voor een stukje hippe sfeer. Reserveren is aan te bevelen.
Onneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
met z'n tweetjes hadden wij ons hier op verheugd, maar wat een tegenvaller!
Lang wachten op onze drankjes en als dat dan eindelijk komt wordt het geserveerd door ongeinterreseerd personeel.
het hoofdgerecht was zowel voor mij en mijn partner weinig en smakeloos.
wij besloten geen toetje te nemen en zijn met een zeer lichtere portemonnaie en geen happy gevoel weg gegaan.
Het enige wat ze hier serveren is gebakken lucht!
Hier moet u NIET gaan eten!
Yolande V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Voorgerecht 1 soft shell crab; gefrituurd niet verwacht op een broodje bapao.
Jammer en een slechte combinatie qua smaak.
Voorgerecht 2; eendeborst met eendelever. Jammer er was geen eendelever meer. Had vooraf gemeld kunnen worden.
Hoofdgerecht 1 ; pasta vongole en groene salade. Voortreffelijk.
Hoofdgerecht 2; iberico varken goed.
Nagerecht; uit het menu. Bramen met zelfgemaakt ijs. Mierzoet. Alleen 3 bramen waren smaakvol. Jammer.
Leuke zaak met leuke bediening.
P-kuipers .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wat een mooie zaak. Ruim opgezet en over veel punten nagedacht. Afgelopen zondagavond hier gegeten. Bedienend personeel goed. Attent en vriendelijk. Weet waar ze over praten. Fles huis-wijn en glas bubbels vooraf. 4-tal Bar-bites genomen als voorgerecht. Mooie gerechten en goed op smaak. 1 Hoofdgerecht surf en turf genomen, shared. Vond ik persoonlijk minder en een erg klein portie. Bearnaisesaus erbij gevraagd. Was geen vers getikte saus en miste de dragon. Bleek later ook nog eens dat ik hiervoor 3 euro extra moest betalen. Jammer, had anders gekund. Tot-slot de prijsstelling. Gem. hoofdgerecht 28 euro. Al met al toch een kleine 100 euro moeten afrekenen. Erg duur in verhouding dus.
Emce .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Fabbrica. De bediening is vriendelijk en zet zonder vragen een fles water op tafel! Het is een groot restaurant maar doordat ze de gasten achterin plaatsten was het toch gezellig, voor is de sfeer wat minder. De fruit de mers was prima, we moesten wel om een kommetje water met citroen vragen voor onze handen. Lekker toetje, een beetje groot, maar veel mensen zullen dat waarderen! Een aanrader als je op vakantie bent in Bergen.
Marit.kriek .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Super avond, topbediening, met name het persoonlijke happy birthday lied heeft voor een hele persoonlijke avond gezorgd!
Fred_boekhorst .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het restaurant Fabbrica in Bergen is een aanrader! Met een groep van 6 personen hebben we de rijke menukaart verkend, alle gerechten smaakten voortreffelijk. De entourage is typisch 'New York-style' , we hebben ervan genoten. Er is een prima wijn aanbod, de Chablis smaakte voortreffelijk. Tenslotte is de bediening zeer correct, efficient en vriendelijk.

Wij komen hier graag terug!

Fred Boekhorst.
Annemarievanodijk .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
pretentieus restaurant, waar je 20 minuten op je biertje moet wachten, bij het voorgerecht een paar petieterige stukjes gamba's met moeite kunt ontwaren, bij de voorgerecht salade nicoise een paar plakjes volledig van smaak ontdane bleke tonijn aantreft. Hoofdgerecht Diamanthaas, te rauw, boerderijkip was wel aardig. Verschillende soorten wijn geprobeerd kwalitatief en kwantitatief matig. De eerste en de laatste keer dat we dit restaurant bezoeken.
Gerwinrut .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In het prachtige New-York style restaurant in het idylische Bergen is het goed toeven. Het eten is heerlijk, al vind ik het wel behoorlijk aan de prijs, maar de locatie zit bij de prijs in denk ik... Voor de rest prima service, weinig op aan te merken.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Mooi restaurant, prijs/kwaliteit verhouding toch niet helemaal OK. Kleine, wel mooi opgemaakte gerechten. Heel klein ( in 1e instantie vergeten ) stukje te sterk gefrituurde soft shell krab met zeewiersalade ( kun je precies zo in de supermarkt/groothandel kopen ) en sausje. Als hoofdgerecht de gesneden ribeye en makreel (laatste gerecht smaakte prima, maar was ook klein geportioneerd).
Geen aanrader, te pretentieus, zonder het waar te maken o.i.
Cyresse .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wauw, wat een avond. Heerlijk gegeten, alle gerechten juist geproportioneerd! De pizza Fabbrica Tartufo is zéker een aanrader! De bediening was casual, maar wel heel attent en oplettend, wat een onwijs goede combi is voor dit restaurant. Werden goed verzorgd door de twee jongens die bij ons liepen. Komen snel zeker terug, al is het alleen al voor de côte de boeuf of de pizza Fabbrica!
J.P. J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij bestelden sliptong besteld.
Waarom de kop en de randen eraf??? Zonde!
Laat deze keuze over aan de gasten.
Kwaliteit van de tong was wel erg goed.
Prijs/kwaliteit verhouding slecht. Aan de dure kant.
Ik moet er nog steeds aan wennen indien de gastheer vraagt "broodje om te beginnen?" dit op de rekening staat.
Rolf K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Topavond gehad. Wat een heerlijk oprechte en blije bediening met heerlijk en drinken. Hulde voor de eigenaars en vooral ook de jongen in de bediening met de donkere krullen; nog nooit zo'n lekkere Grappa geadviseerd gekregen! Als je dan toch nog een verbeterpuntje zou moeten noemen dan is het dat je wel heel erg dicht op elkaar zit, maar ach dat maakt het ook wel weer gezellig.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voor de eerste keer bij Fabbrica en we vonden het er erg leuk. De bediening is niet zo oplettend, hoewel we vroeg waren en er nog vrijwel niemand zat. Als je als klant moet opstaan om te vragen of je mag bestellen... Maar toen de bestelling eenmaal was opgenomen, verliep het allemaal soepel. We hadden allebei de ribeye met bearnaise, frites en sla. Het vlees was erg goed bereid en supermals. De bearnaise saus was vreemd genoeg koud. We hebben er nog iets van maar volgens de gastheer 'hoorde het zo'. Nou, wij hebben 'm toch liever warm. Hoewel we eigenlijk geen dessert meer wilden, zijn we toch voor de Snicker gegaan en die was verrukkelijk. De sfeer is prima, loungemuziek leuk en niet te hard. De prijs-kwaliteit verhouding is hier prima in orde. We komen terug!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Vanavond voor 2de keer hier gegeten .... Nu nieuwe kaart dus ..... keuzes zijn minder geworden en prijzen zijn aangepast. De sfeer is wat minder prettig geworden ..... Personeel is veel met elkaar bezig en weinig aandacht voor de gasten. De opname van de dessrtwensen duurde erg lang.... we zijn dan uiteindelijk maar zonder vertrokken......
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Zojuist fantastisch gegeten. We hadden een salade en een pasta, echt heerlijk! En wat een prachtige zaak, echt een aanrader!!