FAB

Markt 6 6211 CH Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant FAB

De beroemde keuken van Californië

FAB brengt de beroemde keuken van Californië naar! Maastricht op de knusse Maastrichtse markt. Hier geniet van de salades, lunch, diner en bovenal, de meest overheerlijke cheesecake! Hier krijg je, anders dan je van het Amerikaanse concept zou verwachten, geen snelle, honger stillende gerechten met te veel vet en te veel suiker, maar uitgekiende ontbijten en huisgemaakte lunches, die zowel oogstrelend zijn als een streling voor de tong. Geniet van de Californische keuken!

Meer informatie over restaurant FAB

- Ontbijt 08:00 - 11:00

Shirley E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het eten was tov voorgaande keren, matig. Service was 'zeer' traag, wel vriendelijk. 45 minuten wachten op het eten en werd het koud opgediend.
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een top service! Ook voor een echt Amerikaans ontbijt of lunch kun je hier terecht. Heerlijke smaken, verse producten. Absolutely FABulous!
alesha D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Super lekker eten en vriendelijke bediening. De breakfast staat nu op mijn wishlist
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijke verse producten! Goede bediening. Aanrader. Klein restaurantje maar erg goed
Kristel B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Super leuk, leuke enthousiaste bediening, leuke zaak en heul lekker eten voor een zeer schappelijke prijs. Echte aanrader!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Vriendelijke ongedwongen sfeer, leuke gerechten op de kaart. Jammer alleen dat we met ons drieen aan een heel klein tafeltje in een hoekje werden gezet, was niet zo confortabel.
Stella S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goed ontbijtje, vers bereid met veel keus. We gaan hier vaker komen!
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eten was heerlijk en meer dan voldoende! Service was goed
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima ontvangst; een amerikaans welkom. Goede gastheer en lekker eten.
Annette U.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kennismaking met FAB en erg goed bevallen. Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Vooral het toetje chocolade/caramel cake .. Yummy!
Zal FAB zeker aanbevelen aan anderen als ze Maastricht bezoeken.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Top gegeten! Heerlijke gerechten en goede service. Enige puntje van kritiek is koude lucht die steeds binnen komt als je dicht bij de voordeur zit.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral de hoofdgerechten (tequila lime chicken en short ribs) waren top, maar dat geldt zeker ook voor de toetjes (w.o. de cheese cake). Jammer dat de wijn niet uit de USA was. Kwestie van prijs, wist de eigenaar overtuigend uit te leggen. Vriendelijke bediening. Je voelt je even helemaal terug in de USA. Een gordijn bij de ingang zou de tocht in het voorste deel van het restaurant tegenhouden. Voor herhaling vatbaar, zeker ook gelet op de prijs-kwaliteitsverhouding.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Fijne bediening, leuk is dat je een paar kleine hamburgers kunt bestellen met verschillende smaken.
Wij hadden een pulled pork, 1 met bacon en 1 normale met sla en augurk daarbij frites met zoete aardappel frietjes. Maar 3 hamburtjes incl. Frietjes was voor ons veel. Daardoor kon er geen dessert meer bij.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
FABulous ;) lekker eten, goede en oprechte bediening en een zeer gezellig sfeertje. Zeker een aanrader en even iets anders voor Maastricht! De mini kaas hamburgers zijn echt super lekker. Wij komen nog wel een keertje terug :)
max N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Klein restaurant met lekkere gerechten. De kwaliteit van het eten is goed.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het voorgerecht was eigenlijk al genoeg qua hoeveelheid. Goede kwaliteit prijs verhouding. Aanrader.
Elin C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
FAB een heel leuk en gezellig restaurant met een prettige sfeer! Het is een mooi oud pand op de markt met een leuke moderne inrichting. Personeel is erg vriendelijk en het eten was echt overheerlijk! Heel leuk concept voor hamburgers met friet. En de cake was verrukkelijk, nog nooit zo iets lekkers gegeten. Prijs was ook top!
Ronja M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vandaag samen met mijn vriend gegeten bij FAB. dit was de eerste keer en wij zijn aangenaam verrast. Heerlijke sweet potatoes fries, buffalo wings en quessadillas. kort samengevat: heerlijk gegeten en komen zeker nog een keertje terug!
N. S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We aten hier met 5 personen op het terras. Californian cuisine met European flair! Bediening is perfect. Vriendelijk, alert en heeft humor. We hadden drie voorgerechten samen. Die waren prima. De hoofdgerechten waren goed. Meerdere kleine hamburgers (ook vegaburgers), spareribs, kip- en halloumifajitas. Bij: knapperige frietjes van gewone en zoete aardappels of een kleine salade. We gaan zeker nog eens terugkomen. De weeïge zoete lucht van de waterpijpen bij de shishalounge ernaast was iets minder, maar dat is wat t is..
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De zaak is kleiner dan ik verwachtte, maar is modern, strak ingericht. Wij kozen voor de Tuna Salad, een heerlijke gegrilde tonijnsteak in een salade met tomaat, haricots verts en rode ui. Grote portie. Toch gekozen voor de cheesecake als nagerecht die hier een mytisch imago lijkt te krijgen wij kunnen slechts beamen dat de cheesecake voortreffelijk is! De regular homemade Icetea heeft weinig smaak (zonder suiker).