Over restaurant FAB

De beroemde keuken van Californië

FAB brengt de beroemde keuken van Californië naar! Maastricht op de knusse Maastrichtse markt. Hier geniet van de salades, lunch, diner en bovenal, de meest overheerlijke cheesecake! Hier krijg je, anders dan je van het Amerikaanse concept zou verwachten, geen snelle, honger stillende gerechten met te veel vet en te veel suiker, maar uitgekiende ontbijten en huisgemaakte lunches, die zowel oogstrelend zijn als een streling voor de tong. Geniet van de Californische keuken!

Meer informatie over restaurant FAB

- Ontbijt 08:00 - 11:00

W. B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral de hoofdgerechten (tequila lime chicken en short ribs) waren top, maar dat geldt zeker ook voor de toetjes (w.o. de cheese cake). Jammer dat de wijn niet uit de USA was. Kwestie van prijs, wist de eigenaar overtuigend uit te leggen. Vriendelijke bediening. Je voelt je even helemaal terug in de USA. Een gordijn bij de ingang zou de tocht in het voorste deel van het restaurant tegenhouden. Voor herhaling vatbaar, zeker ook gelet op de prijs-kwaliteitsverhouding.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
FABulous ;) lekker eten, goede en oprechte bediening en een zeer gezellig sfeertje. Zeker een aanrader en even iets anders voor Maastricht! De mini kaas hamburgers zijn echt super lekker. Wij komen nog wel een keertje terug :)
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het voorgerecht was eigenlijk al genoeg qua hoeveelheid. Goede kwaliteit prijs verhouding. Aanrader.
Elin C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
FAB een heel leuk en gezellig restaurant met een prettige sfeer! Het is een mooi oud pand op de markt met een leuke moderne inrichting. Personeel is erg vriendelijk en het eten was echt overheerlijk! Heel leuk concept voor hamburgers met friet. En de cake was verrukkelijk, nog nooit zo iets lekkers gegeten. Prijs was ook top!
Ronja M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vandaag samen met mijn vriend gegeten bij FAB. dit was de eerste keer en wij zijn aangenaam verrast. Heerlijke sweet potatoes fries, buffalo wings en quessadillas. kort samengevat: heerlijk gegeten en komen zeker nog een keertje terug!
N. S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We aten hier met 5 personen op het terras. Californian cuisine met European flair! Bediening is perfect. Vriendelijk, alert en heeft humor. We hadden drie voorgerechten samen. Die waren prima. De hoofdgerechten waren goed. Meerdere kleine hamburgers (ook vegaburgers), spareribs, kip- en halloumifajitas. Bij: knapperige frietjes van gewone en zoete aardappels of een kleine salade. We gaan zeker nog eens terugkomen. De weeïge zoete lucht van de waterpijpen bij de shishalounge ernaast was iets minder, maar dat is wat t is..
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De zaak is kleiner dan ik verwachtte, maar is modern, strak ingericht. Wij kozen voor de Tuna Salad, een heerlijke gegrilde tonijnsteak in een salade met tomaat, haricots verts en rode ui. Grote portie. Toch gekozen voor de cheesecake als nagerecht die hier een mytisch imago lijkt te krijgen wij kunnen slechts beamen dat de cheesecake voortreffelijk is! De regular homemade Icetea heeft weinig smaak (zonder suiker).
Natje_5 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Super grote porties. Echt lekker. Ik wist niet zo goed wat te verwachten maar het was super. Vriendelijk personeel. De volgende dag terug geweest om van de cake te proeven. Zooo lekker.
Martino1250 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Als je ergens wilt eten. Waar u zichzelf op het gemak voelt en de sfeer van america wil mee maken dan is dit uw plek. FAB Maastricht echt een aanrader. De mangorita is echt kei lekker. Cheescake is hemels!!
Dianadekkers .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Vandaag bij Fab ontbeten . Blueberry pancakes met ahornsiroop ! Echt een aanrader . Samen met een heerlijke grote kop thee. Zo lekker dat we vanmiddag weer terug zijn gegaan voor de lunch .We dronken huisgemaakte icetea die ook nog eens werd bijgevuld . Daarbij een wrap met pulled pork en heerlijke frietje . Als toetje huisgemaakte red velvet cake. De bediening is heel vriendelijk, het eten vers dus van ons een dikke vette 10
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk ontbeten hier! Genoeg keuze en lekker!!! Eitjes vers en smaakvol. Zeer vriendelijke bediening. Het was er alleen nogal fris, beetje warmer mag ??. Echt een aanrader.
Ivis77 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Bij mijn ouders op bezoek in Heerlen en eens naar Maastricht gereden om wat rond te kijken en een snackje, neergestreken bij FAB omdat de recenties meer dan okay waren en ik moet zeggen dat we er prima hebben gegeten. Ik had een menu met kleine hamburgertjes wat er leuk uitzag en ook allemaal prima smaakte. De vriendelijke eigenaar maakt tijd voor al zijn klanten in het kleine maar knusse en strak aangeklede restaurantje. Het had allemaal net wat extra's.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Centraal op de markt zit dit fijne ontbijt/lunchtentje, ideaal om even rustig wat te eten. De brunchplate is enorm met o.a. een croissantje, eitjes en een grote berg gebakken aardappeltjes -niet ieders keus als ontbijt waarschijnlijk maar je kunt na zo'n ontbijtje uren shoppen! Ook ruime keus uit broodjes, thee, sapjes etc. Bediening neemt z'n tijd maar dat draagt wel bij aan de relaxte sfeer hier.
Lysenka R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het ziet er erg gezellig uit. In eerste instantie zijn we daar gaan zitten om even op te warmen met een lekker bakje thee. Genoeg keuze thee werd er opgenoemd.
Nadat de buren, nacho's bestelde hebben wij gevolgd. Zag er zo lekker uit en dat was het ook!
Personeel erg vriendelijk. Vooral de eigenaar (denk ik) zelf. Heeft echt plezier in zijn werk en heeft humor! Een echte aanrader!
Happiness1977 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vandaag heerlijke sliders gegeten met een mix van friet/zoete aardappel en uienringen,er was heel veel keuze aan burgers ik koos voor de cheese en met bacon(volgende keer kies ik een andere variant waar ik ook benieuwd naar ben)het was heerlijk!!mijn vriendin koos voor de salade met hallomi kaas,een plaatje om te zien mooi opgedient en zo vers. Als dessert namen we een stuk cheesecake met frambozensaus en wilde we de carrotcake ook proeven dus besloten we te delen gewoon goddelijk met liefde gemaakt en dat proef je....kortom goed dat we hier zijn beland na een dagje winkelen.
Mooie zaak, moderne inrichting en zeer vriendelijk personeel die je echt welkom laat voelen.....tot snel FAB want we willen zeker meer proeven van jullie menukaart
Naomi Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wat hebben wij het hier ontzettend fijn gehad ! Uiterst vriendelijk personeel waardoor je je direct thuis voelt!

Het interieur is helemaal volgens de nieuwste trends en is erg hip. Wij hebben beide voor de chicken dipper gekozen wat ons erg heeft gesmaakt! Ook de zelfgemaakte Ice Tea is een aanrader !

Kortom: een ontzettend gezellige bistro met een goede orginele kaart.

For the waiter from Finland; you were an amazing warm hearted person, who made us feel welcome in FAB! Keep the good work going. We will come back if we stay in Maastricht again!
W3 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Eindelijk een echte Amerikaanse eetgelegenheid. Na 2,5 jaar in Amerika te hebben gewoond voelt het bijna nostalgisch om hier naartoe te gaan. Een echte sunday brunch met blueberry pancakes, yoghurt, fruit, eieren en nog veel meer. Smaakte heerlijk. Bediening is erg vriendelijk en het is een gezellig tentje om te zitten. Wij gaan hier zeker vaker naartoe!!!
Thank you for your kind words! We're glad to hear you enjoyed brunch and hope to see you guys soon again. Go Celtics!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Deze nieuwe bistro is gevestigd op een prachtig punt op de Maastrichtse markt, en biedt iets wat de stad nog niet kent: een Amerikaanse oriëntatie. Reken op Amerikaanse salades, lunchgerechten, diner en... werkelijk heerlijke cheesecake. De twee eigenaars heten je van harte welkom, zelfs al voor ontbijt! Kan niet wachten terug te komen hier.
Thank you for your review, JanWillem! We'll be sure to keep cheesecake in stock for your next visit!
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Een tijd geleden even snel gaan lunchen bij FAB! Ondanks dat het startperiode was heerste er een gezellige sfeer. Ik werd geholpen door de vriendelijke gastheer (ik vermoed de (mede)eigenaar?) en bestelde de mini-burgertjes. En ze waren lekker! Ook verassend, de frietjes waren gemaakt van een mix van een gewone en zoete aardappelen. Leuke zaak, het is ze gegund!