Over het restaurant FAB

De beroemde keuken van Californië

FAB brengt de beroemde keuken van Californië naar! Maastricht op de knusse Maastrichtse markt. Hier geniet van de salades, lunch, diner en bovenal, de meest overheerlijke cheesecake! Hier krijg je, anders dan je van het Amerikaanse concept zou verwachten, geen snelle, honger stillende gerechten met te veel vet en te veel suiker, maar uitgekiende ontbijten en huisgemaakte lunches, die zowel oogstrelend zijn als een streling voor de tong. Geniet van de Californische keuken!

Meer informatie over restaurant FAB

- Ontbijt 08:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant FAB

Anneleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
FAB staat garant voor lekker en modern eten in een chille omgeving. Precies waar ik op zoek naar ben! De Chicken Dipper en de Nachos Con Pollo zijn allebei aanraders. En probeer als dessert zeker de Blueberry Pancakes! Ook de huisgemaakte limonades zijn echt de moeite.
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
leuke tent, lekker eten, lang moeten wachten hoewel niet echt druk.
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Afgegaan op de goede recensies maar het eten was ronduit slecht. Met zes personen gegeten, we hadden allemaal een ander gerecht. Daarbij lang moeten wachten voor het eten kwam. Dat kan gebeuren als het druk is. Vriendelijke bediening en grappige inrichting. Helaas had de kok een slechte dag..
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekker gelunched, mini hamburgers en fajita vega waren beide erg lekker. Warme chocolademelk was niet zo warm, kreeg gelijk een nieuwe. Super toppie. Komen graag nog eens terug.
Celine M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten bij FAB. Riku is een prettige gastheer, vriendelijk, gastvrij en grappig. Zeker ook even plaats houden voor een toetje (red velvet!!)
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuk restaurant aan de markt. Niet te moeilijk gewoon lekker eten. Frietjes waren wel wat zout maar verder gewoon goed. Amerikaanse bediening zorgde ervoor dat we echt het idee hadden in het buitenland te zitten.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Goed eten, goede prijs. Rustig.
An M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Lekker gegeten. Leuke kaart. Wel erg lang wachten. Werd ook door personeel opgemerkt en gecompenseerd door heerlijk dessert.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Geweldige frieten, erg leuk concept, heerlijke taarten als toetjes buiten de kaart.
Toch paar puntjes van kritiek, gasten waren allemaal Amerikaanse studenten en het was erg koud in de zaak.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gewoonweg super!
Vriendelijke ontvangst, super bediening, met een spontane glimlach.. Je wordt er gewoon goedgezind van. Ze luisteren naar de klant, aanpassingen zijn mogelijk.
Het eten was heerlijk, ikzelf had een menu van 5 mini hamburgers, deze waren alle 5 heel lekker.
Het nagerecht was ook fantastisch.
Kortom, wij komen hier zeker terug en nemen nog meer mensen mee!
Dikke aanrader!!
Romy U.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Samen met mijn vriendinnen verassend lekker gegeten!! Niet te duur en grote hoeveelheden! En het snickers toetje.... wauw!
Shirley E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het eten was tov voorgaande keren, matig. Service was 'zeer' traag, wel vriendelijk. 45 minuten wachten op het eten en werd het koud opgediend.
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een top service! Ook voor een echt Amerikaans ontbijt of lunch kun je hier terecht. Heerlijke smaken, verse producten. Absolutely FABulous!
alesha D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Super lekker eten en vriendelijke bediening. De breakfast staat nu op mijn wishlist
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijke verse producten! Goede bediening. Aanrader. Klein restaurantje maar erg goed
Kristel B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Super leuk, leuke enthousiaste bediening, leuke zaak en heul lekker eten voor een zeer schappelijke prijs. Echte aanrader!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Vriendelijke ongedwongen sfeer, leuke gerechten op de kaart. Jammer alleen dat we met ons drieen aan een heel klein tafeltje in een hoekje werden gezet, was niet zo confortabel.
Stella S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goed ontbijtje, vers bereid met veel keus. We gaan hier vaker komen!
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eten was heerlijk en meer dan voldoende! Service was goed
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima ontvangst; een amerikaans welkom. Goede gastheer en lekker eten.