Over het restaurant FAB

De beroemde keuken van Californië

FAB brengt de beroemde keuken van Californië naar! Maastricht op de knusse Maastrichtse markt. Hier geniet van de salades, lunch, diner en bovenal, de meest overheerlijke cheesecake! Hier krijg je, anders dan je van het Amerikaanse concept zou verwachten, geen snelle, honger stillende gerechten met te veel vet en te veel suiker, maar uitgekiende ontbijten en huisgemaakte lunches, die zowel oogstrelend zijn als een streling voor de tong. Geniet van de Californische keuken!

Meer informatie over restaurant FAB

- Ontbijt 08:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant FAB

Xander K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Hier eenmalig gegeten. De accoustiek is zo slecht dat je je tafelpartner niet kn verstaan door het lawaai van andere tafeltjes.
De kaart is zeer onlogisch en de sparibs zijn van een slecht niveau.
Leuk geprobeerd, maar een zeer overschat cijfer wat dit restaurant heeft.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
We waren blij verrast. Kwamen binnen dat we even dachten...mmmm....waar zijn we terechtgekomen, maar de vriendelijke Engelse bediening (voor ons geen probleem overigens) maakte gelijk alles goed. De burgers die wij hadden waren heerlijk. Echt Amerikaans en wij kunnen dat weten!
manon K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Alles top. Alleen een tip: Doe iets aan de kou bij zitplaatsen bij de deur.
Tjeu B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We kozen als ontbijt / lunch voor het vegetarische ontbijt. Heerlijk was het!
De koffie (dubbele espresso) was echter niet heel goed, slap van smaak. Een glaasje water was niet mogelijk, want dat doen we hier niet. Dat was een misser wat mij betreft.
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Lekker gegeten, leuk concept met de mini-hamburgertjes! En de beste cheesecake ever!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
FAB geeft een nieuwe betekenis aan comfortfood. Hele leuke, knusse aankleding met een sfeervolle industriële indruk.

Service is top, personeel geeft je graag advies bij bepaalde gerechten. Er is keuze uit een aantal heerlijke voorafjes, die prima te delen zijn. Aan hoofdgerechten komt men ook niks tekort, ik at hier de sliders. Schattige hapklare hamburgertjes in verschillende soorten. Prima als je niet kan kiezen!

Bij dit restaurant kan je prima een stukje USA inademen, reserveren is wel gewenst. Knus is ook snel vol!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gastvrijheid zoals het hoort en heerlijk gegeten.
anyi M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Tafeltjes stonden erg dicht op elkaar
Jeff R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten, knus restaurant en fijne sfeer, mede dankzij de sympathieke bediening. Absolute aanrader voor iedereen die Maastricht bezoekt.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
zeer klein. eten voor waarde was prima. en het eten smaakte goed
Anneleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
FAB staat garant voor lekker en modern eten in een chille omgeving. Precies waar ik op zoek naar ben! De Chicken Dipper en de Nachos Con Pollo zijn allebei aanraders. En probeer als dessert zeker de Blueberry Pancakes! Ook de huisgemaakte limonades zijn echt de moeite.
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
leuke tent, lekker eten, lang moeten wachten hoewel niet echt druk.
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Afgegaan op de goede recensies maar het eten was ronduit slecht. Met zes personen gegeten, we hadden allemaal een ander gerecht. Daarbij lang moeten wachten voor het eten kwam. Dat kan gebeuren als het druk is. Vriendelijke bediening en grappige inrichting. Helaas had de kok een slechte dag..
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekker gelunched, mini hamburgers en fajita vega waren beide erg lekker. Warme chocolademelk was niet zo warm, kreeg gelijk een nieuwe. Super toppie. Komen graag nog eens terug.
Céline M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten bij FAB. Riku is een prettige gastheer, vriendelijk, gastvrij en grappig. Zeker ook even plaats houden voor een toetje (red velvet!!)
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuk restaurant aan de markt. Niet te moeilijk gewoon lekker eten. Frietjes waren wel wat zout maar verder gewoon goed. Amerikaanse bediening zorgde ervoor dat we echt het idee hadden in het buitenland te zitten.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Goed eten, goede prijs. Rustig.
An M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Lekker gegeten. Leuke kaart. Wel erg lang wachten. Werd ook door personeel opgemerkt en gecompenseerd door heerlijk dessert.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Geweldige frieten, erg leuk concept, heerlijke taarten als toetjes buiten de kaart.
Toch paar puntjes van kritiek, gasten waren allemaal Amerikaanse studenten en het was erg koud in de zaak.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gewoonweg super!
Vriendelijke ontvangst, super bediening, met een spontane glimlach.. Je wordt er gewoon goedgezind van. Ze luisteren naar de klant, aanpassingen zijn mogelijk.
Het eten was heerlijk, ikzelf had een menu van 5 mini hamburgers, deze waren alle 5 heel lekker.
Het nagerecht was ook fantastisch.
Kortom, wij komen hier zeker terug en nemen nog meer mensen mee!
Dikke aanrader!!