Express-Zo

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Niekark .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Als laatste stop tijdens een fietstocht door de prachtige Kempen, kwamen we aan bij Express-Zo. Een heerlijk en sfeervol terras, en bijzonder plezierige en attente bediening. Apperitief was lekker, en we kozen daarna voor het tapas-menu: 10 hapjes naar keuze van de chef. De nachos en het brood vooraf waren prima, de 4 voorgerechten goed gevarieerd en erg smakelijk. De 5 hoofdgerechten vielen wat tegen, drie ervan waren weinig tapas-achtig en weinigzeggend qua smaak. Heb vooral iets als patatas bravas gemist. De kaart biedt keuze uit 30 tapas-gerechten en in plaats van de chef samen te laten stellen, zou het naar mijn idee beter zijn om de gast hieruit zelf een keuze te laten maken. Maar prijs-prestatie was prima en Express-Zo is zeker een aanrader!
Sander C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Heel erg lekker gegeten, alles (maar dan ook alles!) wordt volgens mij vers bereid. Menu kaart biedt veel varietie en afwisseling. Bediening is gewoon top
Al met al gewoon super en dat voor een scherpe prijs. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan!
Marion1959 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Prima bediening, uitgebreide tapaskaart maar wij kozen voor a la carte.
Huiswijn (cabernet/merlot) was lekker.
Eendenborst goed bereid. " Engelse Griek" was ook lekker!
Fijne avond gehad, prettige sfeer, alleen het had iets minder gekund met de zijden bloemcreaties.....
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Prijs-kwaliteit is niet in verhouding. Het smaakt allemaal wel oké, maar zeker niet bijzonder, terwijl de gerechten best prijzig zijn. De smaak is flauw en alles smaakt een beetje hetzelfde. Bediening let niet op. Steeds erg lang moeten wachten en uiteindelijk meerdere malen moeten roepen voordat ze opmerkten dat we al enige tijd droog stonden. Dit gebeurde niet eenmalig, maar na iedere ronde opnieuw. Teleurstellend en prijzig.
Gourmet Of Gourmand? .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Tijdens een kort verblijf hier hebben we hier op een mooie nazomerdag de fiets gestald. We waren te vroeg voor de lunch, maar dat was geen probleem: "Gaat u maar vast zitten". De carpaccio van ossenhaas met truffelmayonaise, zongedroogde tomaten, pijnboompitten, parmezaanse kaas en rucola was uitstekend. De pestosaus heb ik niet eerder zo goed gehad. Men serveert een warm broodje gecombineerd met drie schaaltjes met de genoemde mayonaise, een boterzachte olie en zeezout: dopen maar, dus. Het personeel is vriendelijk en het tempo van serveren prettig. Buiten ziet alles er netjes uit en al spoedig is het terras gevuld met gasten. Terecht!
Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Het is al weer 3 weken geleden dat we hier aandeden, maar het stukje vlees dat ik hier kreeg was werkelijk af. Flank van Angus rund, mooi zacht van smaak. Het geheel was verzorgd en lekker gewoon.

Het interieur is geweldig, iets wat Engels country doet het aan.

Veel soorten speciaal bier, ook de Westvleteren van de broeders van de Sint-Sixtusabdij van Westvleteren is hier verkrijgbaar. Dit bier is al jaren het beste biertje van de wereld .

Voor herhaling vatbaar.