Express Indian

31-206128488

Meer informatie over restaurant Express Indian

Lilapila .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Wij bestellen hier altijd Indian, altijd goed! Tot vandaag! We hadden de chilly chicken (heet) en gemengde groenten. Tot onze verrassing was de chilly chicken ipv heet, zoet! Een ketchup smaak! En de groenten zat helemaal geen smaak aan. Toch maar even gebeld, om te vragen of er een nieuwe kok was of iets. En we kregen gelijk iets anders toegestuurd. Heel netjes dachten wij nog, maakt het toch nog goed. Maar helaas was ook de balti chicken niet zoals normaal. Wederom heel zoet en smakeloos! Jammer, dit is voorlopig de laatste keer!
Dieuwke D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Vroeger woonden wij om de hoek bij Indian Express en aten we minstens 1 keer in de twee weken de butter chicken met wat (garlic) nan brood erbij. Na onze verhuizing is dit eigenlijk zo gebleven, en de diverse collega's en vriendinnen die plotseling bleven eten heb ik kunnen verblijden met (vooral) de butter chicken. Laatst de tikka massala een keer besteld, maar never change a winning team: dit was lang niet zo lekker en zat vol met wel heel veel verse koriander, waar ik geen fan van ben.

De porties zijn groot en samen met een bij- of voorgerechtje en wat nan kan je makkelijk met drie personen van 1 gerecht genieten. De Seekh Kebab is ook heerlijk erbij! Vroeger bestelde ik ook altijd extra hot sauce maar die is in de loop der tijd veranderd en ondertussen zo ontzettend heet (lichtgeel pepersausje) geworden dat dit een beetje teveel van het goede is geworden.

Absoluut pluspunt is ook. dat het eten door de goede verpakking altijd bloedheet is. Kortom heerlijk indiaas eten voor thuis, een aanrader.
Toska K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Hier halen wij wel eens af. Saag Paneer en Butten Chicken zijn favoriet! Nog geen problemen gehad. Service en decor weinig over te zeggen, vanwege take away.
Hassan_240 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
heb met vrienden wat eten gehaald bij express indian het zaak zelf is somber zeker niet om te gaan dineren eenmaal thuis eten uitgepakt dachten dat het rommel was zag er niet uit maar ja moeten toch eten rijst was plakkerig , lams taaie, kip droog , waw wat was dat slecht ervaring dan maar naar de vuilnis zak helaas , en toch tosti 's om de maag een beetje te vullen thuis snappen niet dat dit zaak erg hoog op iens staat ??
FoodieinAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Hier bestel ik vaak het tweepersoons menu van 30,-. Hier zit o.a. rijst, lams, paneer, naan en chicken tandoori bij. Erg lekker! Inmiddels heb ik veel Indiaas eten geproefd en deze behoord zeker in mijn top 3. De porties die je ontvangt zijn groot, dus de volgende dag heb je ook nog lekker wat te eten. Je kan ook afhalen, maar de eettent zit een beetje verstopt ergens achter de Overtoom. Je kan er binnen niet eten (althans er staat 1 tafel en 4 stoelen..). Ik zou voornoemd tweepersoons menu aan iedereen aanraden! De bezorging is prima. En schroom niet te vragen of ze het eten extra spicy maken, want dat is geen probleem.
Sevy .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013

For more than 20 years we know the owner of Indian Express and we do enjoy every time that we eat his food.
The food is absolutely authentic, well balanced and made from fresh ingredients. As take away restaurant, don’t expect a nice decorated place; it just does the job. We always order vegetarian food and everything is delicious: Onion bhaji and samosa are recommended as starters. Mutter paneer, saag paner, Bharta and mixed vegetable are really delicious. As drinking we strongly recommend the mango lassi!
In short, excellent food for a reasonable and decent price.