Exodus

31-104209490

Meer informatie over restaurant Exodus

Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Een kleine schone zaak in het winkelcentrum Binnenhof in Ommoord (Rotterdam).
Ondanks dat je hier ook kan eten hadden wij ervoor gekozen om de Shoarmaschotels mee naar huis te nemen. Het is fijn dat er voor de afhaalklanten een aparte ruimte is gemaakt, zodat de andere gasten hier geen hinder van ondervinden.
Wij hebben gekozen voor de Lamsshoarma zonder patat maar met extra broodjes.
De eigenaar is aardig en klantvriendelijk. Thuis bleek dat de schotel een goede keuze was geweest. Het vlees was lekker van smaak, broodjes goed op temperatuur en meer dan voldoende sla met komkommer, knoflook en sambalsaus. Er is een bezorgservice maar helaas vallen wij buiten de bezorgafstand. Volgende keer dus maar opnieuw naar Ommoord rijden, maar dat is de rit zeker waard.
Je kan
Emz .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Ik eet altijd een kapsalon döner kebab. Je kan zelf aangeven of je dikke of dunne friet erin wil. De eigenaar is er vaak en is altijd heel aardig. Je kan er ook gezellig gaan zitten. Ik kom er regelmatig en raad het zeker aan.
Fritsi .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
De beste spareribs van Rotterdam, smelten bijna op je tong zo zacht en lekker. Voor geen geld: 12 euro! Woensdag is het onbeperkt spareribs (16 euro + drankje) en eet je meer dan je lief is. zo lekker is het hier. De bij geserveerde frites zijn ook lekker maar nog net niet het niveau van de spareribs. Het decor is dat tussen een snackbar en restaurant in. Bediening is vriendelijk. Locatie is minder, aan de buitenrand van Rotterdam in een klein winkel centrum. In de zomer is er een klein terras.