Exodus

Kan beter
Lang
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vies eten, moet veel beter kunnen dit. Spareribs valt nauwelijks op te kauwen en kan meteen de vuilnisbak in. Weggegooit geld dit.
Den N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
We hadden trek en er zijn niet veel restaurants waar je na 21u nog binnen kan lopen. Er werd gerookt in de zaak maar snel gestopt toen we binnen kwamen. De kapotte zonwering ligt nog steeds in het restaurant waardoor een aantal tafels lastig te bereiken zijn. Een lams schotel en een falafel schotel besteld en die waren prima. Lekker gekruid, fris groen erbij maar het genieten hield op toen de eigenaar met gast twee tafels van ons vandaan gingen zitten roken..?!?!?!
JAMMER we zijn direct vertrokken en hebben bij het afrekenen de reden van ons abrupt vertrek aangegeven wat met schouder ophalen werd beantwoord.
RobRibberink .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Met z'n drietjes hier voor het eerst gegeten, kende wel al de bezorgmaaltijden.
Waren de enige bezoekers, dus kwamen qua aandacht niets te kort. Maar de dame (en later ook heer ) in kwestie was zeer vriendelijk.
Lekker gegeten, erg grote porties, jongste dochter die vrij lastig is met wat ze niet kent heeft ook zitten smullen.
Alleen het nagerecht... Oudste dochter bestelde een dame blanche, en die leek daar echt niet op! Sterker, wij dachten eerst dat het kinderijsje van de jongste de dame blanche was! Dat kan echt veel beter, Exodus!
Maar dat was dan ook het enige min-puntje.