Exki

Turfmarkt 224 2511 DJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Exki

Jouw recensie over het restaurant Exki

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Eigenlijk kan ik niets slechts aanmerken op het assortiment: de koffie is heerlijk, net als het gebak of juist de broodjes, de soep en de warme gerechten. Alles is elke dag vers. Toch kom ik daar niet meer...

Ik ben maandenlang (tijdens mijn WW :)) vaste klant geweest in de Exki: voor (heel veel!) cappuccino en thee, af en toe een gebakje erbij, en een lunch of juist diner.

De laatste keer dat ik er was ben ik zo onbeschoft behandeld door de eigenaar en dat ten overstaan van nota bene 10 andere gasten, dat ik mijn klantenkaart heb gepakt en deze direct heb ingeleverd.

Dat gedrag accepteer ik niet, en al helemaal niet als ik daar al maandenlang elke dag ongeveer voor 25 euro vaste klant ben. Dat heb ik de eigenaar verteld en hij heeft me in niet mis te verstane bewoordingen verteld niet langer welkom te zijn.

De reden dat hij zo uit zijn plaat ging? Omdat ik vragen had over een aanbieding van ze: is een cappuccino (mijn vaste koffiebestelling) ook een 'koffie' volgens de actievoorwaarden?

Kennelijk niet. Hoe dan ook, mij zie je daar niet meer terug.
xxx1 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
gegeten bij Exki op het Amsterdam Centraal Station. Veel keuze uit gezonde gerechten en heerlijke taarten, voor een prima prijs
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Niet meer op t Plein maar nog wel op de Turfmarkt: heerlijke koffie, gezonde en meestal ook duurzame maar vooral belangrijk: lekkere broodjes, quiches, soepen etc.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
De chiquere en gezondere variant In het genre zelfbedienings-/take-awayrestaurant. 3-gangen dinermenu voor slechts 10 euro. Voorgerecht: keuze uit drie verschillende soepen: de tomaat-mozzarella en waterzooi waren erg lekker. Hoofd: keuze uit zo'n 10 soorten warme gerechten. Helaas waren er een aantal al uitverkocht. De bulgursalade met tonijn, de zalm-courgettequiche, de lasagna en de pasta met lamsvlees smaakten goed. Wel waren de porties wat aan de kleine kant. Toetje: keuze uit brownie of muffin. Smaakten ook prima, maar ze waren wel heel erg klein! De bediening was geweldig. Het is eigenlijk zelfbediening, maar - misschien gezien de zeer uiteenlopende leeftijden van ons gezelschap - de ober was zo vriendelijk om ons toch te komen bedienen! We voelden ons zeer welkom! De inrichting is wat eenvoudig, niet bijster origineel: houten tafeltjes en stoeltjes, banken tegen de muur, hier en daar wat fauteuiltjes. De ruimte is wel lekker licht. En de locatie is mooi, gelegen aan het Plein. Prima adres om goedkoop, lekker en gezond te eten.