Exki

Meer informatie over restaurant Exki

Voordelig
Xxx1 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
gegeten bij Exki op het Amsterdam Centraal Station. Veel keuze uit gezonde gerechten en heerlijke taarten, voor een prima prijs
Lekker_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Broodje was veel te hard, extra betalen voor het eten bij Exki en dan ook nog een vieze tafel aantreffen. Te duur en niet lekker
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Niet meer op t Plein maar nog wel op de Turfmarkt: heerlijke koffie, gezonde en meestal ook duurzame maar vooral belangrijk: lekkere broodjes, quiches, soepen etc.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Een heerlijke lunchplek met allerlei verse, gezonde en biologische producten. Van verse ijsthee tot lekkere broodjes, soepen, maaltijdsalades en hele maaltijden. Je kunt kiezen voor meenemen of ter plekke opeten, en in het laatste geval warmen ze het met alle liefde voor je op. Probeer ook zeker de verse muntthee en de cappuccino, deze zijn super.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
De chiquere en gezondere variant In het genre zelfbedienings-/take-awayrestaurant. 3-gangen dinermenu voor slechts 10 euro. Voorgerecht: keuze uit drie verschillende soepen: de tomaat-mozzarella en waterzooi waren erg lekker. Hoofd: keuze uit zo'n 10 soorten warme gerechten. Helaas waren er een aantal al uitverkocht. De bulgursalade met tonijn, de zalm-courgettequiche, de lasagna en de pasta met lamsvlees smaakten goed. Wel waren de porties wat aan de kleine kant. Toetje: keuze uit brownie of muffin. Smaakten ook prima, maar ze waren wel heel erg klein! De bediening was geweldig. Het is eigenlijk zelfbediening, maar - misschien gezien de zeer uiteenlopende leeftijden van ons gezelschap - de ober was zo vriendelijk om ons toch te komen bedienen! We voelden ons zeer welkom! De inrichting is wat eenvoudig, niet bijster origineel: houten tafeltjes en stoeltjes, banken tegen de muur, hier en daar wat fauteuiltjes. De ruimte is wel lekker licht. En de locatie is mooi, gelegen aan het Plein. Prima adres om goedkoop, lekker en gezond te eten.
Andrea M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Ik kende Exki al een tijd uit België, waar het voor mij altijd het gezonde lunchalternatief was. En de taartjes zijn ook groot en lekker :-) Was dus verrukt toen ik las dat ze in Den Haag openden. Voor take-away vind ik de prijzen wel heftig, voor hetzelfde geld kun je net zo lekker maar versgemaakt lunchen in de stad. Maar als je weinig tijd hebt, en het moet mee in de tas: dan zeker Exki!
Smaak En Sfeer .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Het is wel erg aann de prijs voor wat je krijgt maar er is dan ook veel keuze uit allerlei gezonde quiches, broodjes en salades. Vooral de verse sapjes zijn erg de moeite waard. Je kan binnen zitten aan minitafeltjes of op op het terras. De porties mogen wel wat groter. Het dagmenu voor twee personen (soep/quiche en na) was echt te weining. Vraag dan nog 2 euro meer en geef wat grotere stukken. of noem het een luchmenu dan is de verwachting ook anders.