Evin

Bergweg 313B 3037 EN Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Evin

Turkse trots

Evin is dé plek in Rotterdam waar exotische en eeuwenoude recepten met lokale ingrediënten worden omgetoverd tot adembenemende gerechten. De eigenaar en chef-koks besteden veel aandacht aan zowel het werk in de keuken als op de restaurantvloer. Gasten krijgen hier een unieke Turkse eetbeleving, een ervaring die ze niet snel zullen vergeten. Absoluut een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Evin

- Diner vanaf 13:30

Voordelig
Eleonora V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De bediening was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten. ruime keuze in gerechten en de maaltijd wordt smaakvol opgediend. Via internet geboekt en echt een aangename verrassing! Zeker aan te bevelen!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De kok, Cubra en Murat zijn grotendeels aanwezig (indien zij niet aanwezig zijn dan is er natuurlijk ook ander vakkundig en vriendelijk personeel aanwezig hoor).

Deze 3-eenheid zorgen er voor dat in deze ruim opgezette sfeervol Turks restaurant je er direct thuis voelt.

Al het eten is zeer lekker, aandachtig en vakkundig gemaakt en gepresenteerd.

En mocht je iets van de menukaart niet begrijpen dan zorgt Cubra voor een perfect Turks-Nederlandse vertaling en ditto uitleg.

Eindelijk een Turks restaurant dat zeer vriendelijk open staat voor niet-Turken.

Het gevolg hiervan is een gemêleerd publiek van vele multi-culturele achtergronden en dat is ook precies waar de stad Rotterdam om bekend staat.

Bij Evin komt dit allemaal zeer vriendelijk bij elkaar.

Ook de lunches zijn uitstekend (en bovenal ook betaalbaar).

Een aanrader voor zakenlunches/diners EN privé !!!

Goed gedaan Murat (hij is de eigenaar en wij kennen elkaar al 20 jaar waarvan de laatste 15 jaar ik als stamgast eter wekelijksj Murat's restaurant frequenteer !!

Een aanrader !!!
Braban B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Voor de 2e keer met zijn viertjes gegeten in dit moderne en sfeervolle Turkse restaurant. Het was opnieuw heerlijk.
De bediening is attent en uiterst vriendelijk.
Als voorgerecht kregen wij een ruime mix warme en koude mezze.
Bij het hoofdgerecht voldoende keuze tussen vlees en vis.
Vooral de Yogurtlu Kebab is heerlijk.
Uitstekende Turkse rode wijn en als afsluiting een prima kop koffie.
Uniek in Rotterdam: eens gratis parkeren voor de deur.
Nogmaals; dit restaurant verdiend meer klandizie !
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten, wij zijn bediend door een hele aardige gastvrouw. De gerechten zijn goed uitgelegd. Het was voor ons de eerste keer maar zeker niet voor het laatst. Wij komen hier vaker terug!
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten! Echt verrassend leuk en lekker en dat voor die prijs (27€ voor 2 personen, 3 gangen)!. We mochten gebruik maken van de groupon actie. We starten met heerlijke mezzes (kleine hapjes met smeersels) en heerlijk brood wat steeds werd aangevuld. Ik had een heerlijk vegetarisch hoofdgerecht en mn partner een lekker vlees gerecht. Toetje paste gewoon niet, we zijn voor een kopje koffie gegaan. Ontzettend aardige bediening, vriendelijk en ieder moment voor je klaar. Heeft een fancy uitstraling en fijne stoelen met veel ruimte tussen de tafeltjes zodat je privacy hebt. Zoals in veel mediterrane landen hing er een grote televisie, had persoonlijk niet gehoeven aangezien het verder een vrij chique uitstraling heeft. Ook nog lekkere wijn. Wij komen zeker vaker terug!!
Susana S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Afgelopen vrijdag wezen eten en de service, verleend door de dames Kubra en Vanessa was geweldig! Leuke dames, een aanwinst voor het restaurant :). Tevens was het eten super lekker. Ladies, zoals beloofd dus jullie recensie. Tot snel! Groetjes, Susana & Andrea
Lisanne T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker eten, we hadden de Mixed grill voor 2 personen. Het vlees was goed bereid en de salade ook prima. We werden bediend door een vrouw van rond de 25 jaar, super lieve dame, heel beleefd en gastvrij, we hebben ook een goede fooi achtergelaten. Decor zag er gezellig en warm uit. Zeker een aanrader
Braban B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Afgelopen zondag met zijn viertjes voor het eerst gegeten in dit Turkse restaurant. We hadden een Groupon-bon maar daar merkte we niets van. Eten was heerlijk, gevarieerd en meer dan voldoende. Daarnaast een prima volle (rode) huiswijn en een uiterst vriendelijke bediening.
Inrichting is verrassend modern maar zeker niet kil.
Tot slot is het gratis parkeren voor de deur (redelijk uniek in Rotterdam).
Dit restaurant verdiend meer klandizie. Wij komen in ieder geval zeker terug.
Sanne__5 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Fijn Turks restaurant , wij hebben met ze vieren heerlijk gegeten uitstekende uitleg over de gerechten en bediening zeer attent onlangs de drukte .
Voor ons is dit de 2de keer en zeker niet de laatste keer dat we er komen.
Tinaa .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vergleken met de prijs was het eten goed ! Service was erg slecht ondanks dat het niet druk was moesten we steeds naar een ober roepen.
Decor is mooi maar zit totaal geen sfeer in muziek hoorde je ook bijna niet was erg stil en saai.
Bar.blomme .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We zijn er nu voor de tweede keer wezen eten. En het was weer geweldig. Leuke bediening op je vragen over het eten krijg je goede uitleg. Flinke porties je gaat er met een goed gevulde maag weer naar huis. Wij komen zeker weer terug!!!
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Via een Groupon deal hier gegeten. En het was heerlijk. Mooie zaak, goed eten voor een goede prijs (ook zonder Groupon deal). Er kwamen veel Turkse mensen eten, dat lijkt me een goed teken :-) Wij gaan zeker terug komen!
Parkeren is door de weeks vanaf 18.00u gratis.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Als voorafje hadden wij lekkere gemengde warme en koude mezze, als hoofdgerecht yogurtlu kebab en mixed grill, allebei heerlijk Turks gekruid en mals. Als dessert echt lekkere baklava met pistachenootjes. Mooi modern ingerichte en ruime zaak.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Afgelopen zaterdag voor de eerste keer gegeten bij Evin, nou we komen hier zeker terug. Heerlijk vers eten, goede smaken, heel vriendelijk en vrolijk personeel, mooie inrichting.
Klein punt van kritiek, men doet wel heel zuinig met rijst en aardappeltjes als bijgerechten en iets meer uitleg van de gerechten zou ook fijn zijn.
Maar verder een prima restaurant.
Lacey R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Bediening was geweldig. Het eten zoals altijd smaakvol en vers! De porties zijn aardig groot. Ook handig dat je een drankje kan doen daar. Ik vind dit een erg goed en luxe ingerichte restaurant
Raquel G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gisteren via Groupon ( 3 keuzegangen menu). Gezien de vele goede reviews waren wij erg enthousiast. Bij ingang werden we niet ontvangen en zijn maar zelf naar de bar gelopen.
De medewerker gaf aan dat zij onderbezet waren en erg druk.

Kwaliteit van het eten vonden we matig. Het was niet heel bijzonder. Wij hadden een mix vis gerecht( in roomsaus) geen rijst of friet erbij en weinig groenten verder hadden we ook een mixed grill hierbij kwam een klein beetje rijst en een stuk broccoli. Weinig tot geen uitleg over de gerechten.
Mathildemaassen .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Lekker eten (menu besteld), vriendelijke bediening (en gratis thee gekregen), mooi restaurant. We komen zeker een keer terug!
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
We hebben met 7 personen gegeten bij Evin. De ontvangst was heel warm en vriendelijk. Als voorgerecht kregen we een samenstelling van verschillende gerechten, allemaal even lekker. Als hoofdgerecht wilden de jongste kinderen graag een eigen gerecht maar de rest koos ervoor om de hoofdgerechten te delen zodat we alles konden proeven. De kinderen kozen nog een heerlijk ijsje voor € 3,50. We hebben heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Absoluut een aanrader, wij komen zeker terug!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Eerste keer hier geweest.
Uitstekend gegeten. Goede uitleg over het eten.
We hebben ons laten verrassen.
Super service.
Leuk decor.
Hier komen wij beslist terug.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We zijn met vier personen wezen eten bij Evin, mooie ruime zaak, vriendelijk ontvangst. Ook al heeft Evin een uitgebreide kaart toch hebben wij gekozen voor een driegangen menu. Een prima prijs kwaliteits verhouding en mede door de tips en aandacht van de bediening een heerlijk diner. Ons nagerecht werd een keur van verschillende gerechtjes. Heerlijke Turkse thee en koffie na, top.
Gaan we zeker nog een keer terug komen om de kaart beter te bestuderen.