Evin

Bergweg 313B 3037 EN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Evin

Turkse trots

Evin is dé plek in Rotterdam waar exotische en eeuwenoude recepten met lokale ingrediënten worden omgetoverd tot adembenemende gerechten. De eigenaar en chef-koks besteden veel aandacht aan zowel het werk in de keuken als op de restaurantvloer. Gasten krijgen hier een unieke Turkse eetbeleving, een ervaring die ze niet snel zullen vergeten. Absoluut een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Evin

- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 13:30

Maike E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goede service, eten was prima, niet uitmuntend. Maar wel goed gegeten.
En zeer vriendelijk service en erg goedkoop. Op zich tevreden
walter P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
wij hebben net bij Evin gegeten,dinsdagavond dus erg rustig echter plezierig verrast door de gastvrijheid en prettige bediening.eten van topkwaliteit en goede wijnen voor een prettige prijs.
echt een aanrader.een rotterdamse topper wij komen zeker nog een keer terug.
H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wat een ontzettend aardig restaurant. Mooi, ruim opgezet decor, hartelijke ontvangst en attente bediening. Brood en tafelwater gratis, goede wijnen tegen betaalbare prijzen. Voor de AH restaurantactie waren de keuzemogelijkheden voldoende. Als hoofdgerecht kozen we voor de 'mix grill' en de 'mix vis.' Zeer populair, begrepen we, en terecht: mooie porties en zeer smakelijk. Actie of niet, we komen hier beslist weer terug!
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Wij kwamen dit restaurant binnen en het voelde gelijk als een heel warm welkom zo vriendelijk dat het ontvangst was , ze hebben een uitgbereide kaart met veel variatie in de gerechten . Aanrader van de warme voorgerechten de champignons echt zo heerlijk ... Mijn partner nam het 3 gangen keuze diner voor maar liefst 16.50 echt grandioos . . Ze verdienen echt alle lof !! Rob Geus zou eens langs moeten bij dit restaurant. . Wij komen zeker terug ..
L W.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Wij zien hier per toeval binnengekomen op de verkiezingsavond van 15 maart , Wat zijn wij vriendelijk ontvangen.
De bediening stond er alleen voor ondanks de enorme drukte, maar had alles perfect onder de controle. Ik en mijn vriendin hebben heerlijk gegeten en willen de uiterst vriendelijke jonge dame bedanken voor de gastvrijheid en komen zeker terug als we weer in de buurt zijn !
A O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een paars restaurant? Op de een of andere manier associeer ik paars niet met lekker eten. Maar het was allemaal prima. Het was vrijdag, dus was de lamsbout beschikbaar. Had wat jus kunnen gebruiken, maar was heerlijk mals en de combinatie met paddestoelen pakt goed uit. De vegetarische gevulde aubergine was eveneens zeer smakelijk.
Nog maar eens terug om wat andere gerechten van de uitgebreide kaart te proeven. Voor het geld moet je het niet nalaten: de meeste gerechten kosten minder dan 15 euro en de dagschotel is zelfs maar 9 euro. Lekkere wijn, zeer vriendelijke bediening.
Angelique R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Geweldige bediening en service...!! De dame die ons bediende was erg lief voor onze kinderen. Ze dacht mee bij het kiezen van gerechten en betrok ze bij het geheel. Zelden zo professioneel en ook nog sociaal betrokken personeel meegemaakt. Daarbij smaakte het eten ook nog eens heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed! We komen zeker nog een keer terug!
Hester D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Net uit eten geweest bij EVIN met een groupon-bon. Het was allemaal tóp: bijzonder vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn, heerlijk eten, mooie zaak. Ondanks kortingsbon geen mindere behandeling....
Een aanrader!
L W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten en gezellige sfeer. De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij en zij is zeer begaan met de klanten. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader!
Mustafa A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende prijzen, uitgebreide keuze ik het menu. Lekker genoten van het eten. Kortom een top restaurant!!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk eten, meer dan voldoende, goede service en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Enige negatieve is hoe het restaurant is ingericht. Niet mijn smaak, te paars en te kil. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Maasche .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was ok, bij de kipspies geen los sausje, gerecht hierdoor droog. Atmosfeer prima.
Bediening netjes. Vergeleken met andere turkse restaurants scoort deze gemiddeld naar mijn mening. Locatie in Rdam Noord lastig met parkeren.
Sianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten, keurig geholpen en tegen een goede prijs!
Jeffrey T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
In dit restaurant kan je heerlijk Turks eten voor een betaalbare prijs. Het menu is gevarieerd. De service is uitstekend. Het eten is van constante goede kwaliteit. Het restaurant is een aanwinst in Rotterdam!
Eleonora V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De bediening was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten. ruime keuze in gerechten en de maaltijd wordt smaakvol opgediend. Via internet geboekt en echt een aangename verrassing! Zeker aan te bevelen!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De kok, Cubra en Murat zijn grotendeels aanwezig (indien zij niet aanwezig zijn dan is er natuurlijk ook ander vakkundig en vriendelijk personeel aanwezig hoor).

Deze 3-eenheid zorgen er voor dat in deze ruim opgezette sfeervol Turks restaurant je er direct thuis voelt.

Al het eten is zeer lekker, aandachtig en vakkundig gemaakt en gepresenteerd.

En mocht je iets van de menukaart niet begrijpen dan zorgt Cubra voor een perfect Turks-Nederlandse vertaling en ditto uitleg.

Eindelijk een Turks restaurant dat zeer vriendelijk open staat voor niet-Turken.

Het gevolg hiervan is een gemêleerd publiek van vele multi-culturele achtergronden en dat is ook precies waar de stad Rotterdam om bekend staat.

Bij Evin komt dit allemaal zeer vriendelijk bij elkaar.

Ook de lunches zijn uitstekend (en bovenal ook betaalbaar).

Een aanrader voor zakenlunches/diners EN privé !!!

Goed gedaan Murat (hij is de eigenaar en wij kennen elkaar al 20 jaar waarvan de laatste 15 jaar ik als stamgast eter wekelijksj Murat's restaurant frequenteer !!

Een aanrader !!!
Braban B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Voor de 2e keer met zijn viertjes gegeten in dit moderne en sfeervolle Turkse restaurant. Het was opnieuw heerlijk.
De bediening is attent en uiterst vriendelijk.
Als voorgerecht kregen wij een ruime mix warme en koude mezze.
Bij het hoofdgerecht voldoende keuze tussen vlees en vis.
Vooral de Yogurtlu Kebab is heerlijk.
Uitstekende Turkse rode wijn en als afsluiting een prima kop koffie.
Uniek in Rotterdam: eens gratis parkeren voor de deur.
Nogmaals; dit restaurant verdiend meer klandizie !
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten, wij zijn bediend door een hele aardige gastvrouw. De gerechten zijn goed uitgelegd. Het was voor ons de eerste keer maar zeker niet voor het laatst. Wij komen hier vaker terug!
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten! Echt verrassend leuk en lekker en dat voor die prijs (27€ voor 2 personen, 3 gangen)!. We mochten gebruik maken van de groupon actie. We starten met heerlijke mezzes (kleine hapjes met smeersels) en heerlijk brood wat steeds werd aangevuld. Ik had een heerlijk vegetarisch hoofdgerecht en mn partner een lekker vlees gerecht. Toetje paste gewoon niet, we zijn voor een kopje koffie gegaan. Ontzettend aardige bediening, vriendelijk en ieder moment voor je klaar. Heeft een fancy uitstraling en fijne stoelen met veel ruimte tussen de tafeltjes zodat je privacy hebt. Zoals in veel mediterrane landen hing er een grote televisie, had persoonlijk niet gehoeven aangezien het verder een vrij chique uitstraling heeft. Ook nog lekkere wijn. Wij komen zeker vaker terug!!
Susana S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Afgelopen vrijdag wezen eten en de service, verleend door de dames Kubra en Vanessa was geweldig! Leuke dames, een aanwinst voor het restaurant :). Tevens was het eten super lekker. Ladies, zoals beloofd dus jullie recensie. Tot snel! Groetjes, Susana & Andrea