Evin

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Evin

Turkse trots

Evin is dé plek in Rotterdam waar exotische en eeuwenoude recepten met lokale ingrediënten worden omgetoverd tot adembenemende gerechten. De eigenaar en chef-koks besteden veel aandacht aan zowel het werk in de keuken als op de restaurantvloer. Gasten krijgen hier een unieke Turkse eetbeleving, een ervaring die ze niet snel zullen vergeten. Absoluut een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Evin

- Ontbijt vanaf 11:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 13:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Evin

Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We werden hartelijk ontvangen en hebben een heerlijk Turks menu gegeten. Op advies van de gastvrouw hebben we de gerechten met elkaar gedeeld. De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed!
Carlos C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en hele klantvriendelijke en service gerichte bediening. Zeer nette zaak met een leuke uitstraling. Kortom een goed en betaalbaar restaurant waar je heerlijke Turkse gerechten kan eten.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke bediening, goede porties, eten niet heel bijzonder, maar lekker!
We zijn op een donderdagavond gegaan, was ook heerlijk rustig!
annie C.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Lekker eten en goede service!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We waren met AH restaurant actie.
Zeer hartelijke ontvangst.
Alle gerechten waren even lekker en goede porties.
Ook zonder deze actie is dit restaurant een aanrader.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Erg gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Er werden goede aanbevelingen gegeven, eten was lekker en goed verzorgd.
Zeker voor herhaling vatbaar.
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Onze 2 e keer in dit superrrrrr goede restaurant , De eigenaar herkende ons vrij direct wij komen uit Deventer, ik vind vooraf de champignons een echte aanrader ! Mijn partner nam voor het eerst Iskender Kebap deze smaakte echt verrukkelijk en een ruime hoeveelheid wat je in dit restaurant krijgt echt toppie .. Wij komen zeker weer hier terug ...
ML J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Verzorgd restaurant. Vriendelijke bediening. Met AH actie hier gegeten. Voorgerecht bestond uit verschillende lekkere Turkse smeersels met brood en champignons uit oven. Hoofdgerecht was lamsvlees met groenten uit oven met salade. Helaas maar twee mini stukjes lamsvlees en verder groenten. Was teleurstellend voor lamsschotel. Dessert was heerlijke baklava. Vanwege ramadan was tot half tien erg rustig. Iedereen was in voorbereiding op verdere avond.
H A.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Personeel zijn vriendelijk, Bediening is vlot, Kwaliteit van eten is goed en ook lekker en ik zal aanraden aan iedereen .
Maike E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goede service, eten was prima, niet uitmuntend. Maar wel goed gegeten.
En zeer vriendelijk service en erg goedkoop. Op zich tevreden
walter P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
wij hebben net bij Evin gegeten,dinsdagavond dus erg rustig echter plezierig verrast door de gastvrijheid en prettige bediening.eten van topkwaliteit en goede wijnen voor een prettige prijs.
echt een aanrader.een rotterdamse topper wij komen zeker nog een keer terug.
H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wat een ontzettend aardig restaurant. Mooi, ruim opgezet decor, hartelijke ontvangst en attente bediening. Brood en tafelwater gratis, goede wijnen tegen betaalbare prijzen. Voor de AH restaurantactie waren de keuzemogelijkheden voldoende. Als hoofdgerecht kozen we voor de 'mix grill' en de 'mix vis.' Zeer populair, begrepen we, en terecht: mooie porties en zeer smakelijk. Actie of niet, we komen hier beslist weer terug!
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Wij kwamen dit restaurant binnen en het voelde gelijk als een heel warm welkom zo vriendelijk dat het ontvangst was , ze hebben een uitgbereide kaart met veel variatie in de gerechten . Aanrader van de warme voorgerechten de champignons echt zo heerlijk ... Mijn partner nam het 3 gangen keuze diner voor maar liefst 16.50 echt grandioos . . Ze verdienen echt alle lof !! Rob Geus zou eens langs moeten bij dit restaurant. . Wij komen zeker terug ..
L W.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Wij zien hier per toeval binnengekomen op de verkiezingsavond van 15 maart , Wat zijn wij vriendelijk ontvangen.
De bediening stond er alleen voor ondanks de enorme drukte, maar had alles perfect onder de controle. Ik en mijn vriendin hebben heerlijk gegeten en willen de uiterst vriendelijke jonge dame bedanken voor de gastvrijheid en komen zeker terug als we weer in de buurt zijn !
A O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een paars restaurant? Op de een of andere manier associeer ik paars niet met lekker eten. Maar het was allemaal prima. Het was vrijdag, dus was de lamsbout beschikbaar. Had wat jus kunnen gebruiken, maar was heerlijk mals en de combinatie met paddestoelen pakt goed uit. De vegetarische gevulde aubergine was eveneens zeer smakelijk.
Nog maar eens terug om wat andere gerechten van de uitgebreide kaart te proeven. Voor het geld moet je het niet nalaten: de meeste gerechten kosten minder dan 15 euro en de dagschotel is zelfs maar 9 euro. Lekkere wijn, zeer vriendelijke bediening.
Angelique R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Geweldige bediening en service...!! De dame die ons bediende was erg lief voor onze kinderen. Ze dacht mee bij het kiezen van gerechten en betrok ze bij het geheel. Zelden zo professioneel en ook nog sociaal betrokken personeel meegemaakt. Daarbij smaakte het eten ook nog eens heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed! We komen zeker nog een keer terug!
Hester D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Net uit eten geweest bij EVIN met een groupon-bon. Het was allemaal tóp: bijzonder vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn, heerlijk eten, mooie zaak. Ondanks kortingsbon geen mindere behandeling....
Een aanrader!
L W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten en gezellige sfeer. De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij en zij is zeer begaan met de klanten. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader!
Mustafa A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende prijzen, uitgebreide keuze ik het menu. Lekker genoten van het eten. Kortom een top restaurant!!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk eten, meer dan voldoende, goede service en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Enige negatieve is hoe het restaurant is ingericht. Niet mijn smaak, te paars en te kil. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.