Evin

Bergweg 313B 3037 EN Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Evin

Turkse trots

Evin is dé plek in Rotterdam waar exotische en eeuwenoude recepten met lokale ingrediënten worden omgetoverd tot adembenemende gerechten. De eigenaar en chef-koks besteden veel aandacht aan zowel het werk in de keuken als op de restaurantvloer. Gasten krijgen hier een unieke Turkse eetbeleving, een ervaring die ze niet snel zullen vergeten. Absoluut een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Evin

Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt vanaf 11:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 13:30

Jouw recensie over het restaurant Evin

Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Personeel zeer vriendelijk. Leuke inrichting.
Nuray A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het was echt heel erg gezellig! Heel erg bedankt allemaal, was een hele leuke avond dankzij jullie en het eten was ook erg lekker.
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Wederom prima gegeten hier. Vlotte en zeer vriendelijke bediening.
Fatos O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Het eten smaakte erg goed, echter was het personeel fantastisch! Erg vriendelijk en vakkundig. Er kwam zelfs als extra service een fonteintje boven het dessert als verrassing voor de jarige onder ons. Zij voelde zich hierdoor extra jarig! Kortom; een absolute aanrader. Misschien wel de beste Turkse keuken in Rotterdam.
Ch P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima plek om te eten. Aardige bediening en genoeg op het bord. Weinig keuze met de AH kaart, maar dat was geen probleem.
Jelly M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Prima zaak, erg rustig op een doordeweekse dag. Goede vriendelijke bediening. Voedsel redelijk goed. "Smeerseltjes" (vooraf) goed.
Thom S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij hebben een voor- en hoofdgerecht genomen. De kwaliteit van het eten is goed net als de wijze van presenteren. Vriendelijk personeel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Adri T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We waren al een keer eerder - met veel genoegen - bij Evin geweest. Nu voor het eerst na de heropening (een ingrijpende renovatie / make over).
Vandaag een driegangenmenu via de AH-actie. Prima kwaliteit en met gevoel voor smaak opgediend.
Een zeer prettige ambiance in het restaurant om lekker rustig te tafelen.
Ook zonder AH-actie is dit restarant een aanrader. Op de menukaart staat altijd een driegangenkeuzemenu voor een zeer redelijke prijs.
Kortom: uitstekende keuze voor een heerlijk avondje uit!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wat een vriendelijke bediening in een prachtige zaak met heel lekker eten.
Genrvandalen D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heel vriendelijke bediening en lekker gegeten met de ah actie.
Zeker een gelegenheid om terug te komen
Kristel Y.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het voorgerecht (mezze) was gevarieerd, mooi opgemaakt en heel smaakvol. Wij hadden als hoofdgerecht de mixed grill vlees en mixed grill vis. Het was heel royaal en smaakte heerlijk. De medewerkers waren heel vriendelijk. Kortom: een aanrader!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lekker gegeten, heel vriendelijke bediening, leuk sfeervol restaurantje, en nog voor weinig geld ook.
Sylvia F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij kwamen eten met onze AH restaurantzegels. We hebben totaal niet de indruk gehad hierdoor een minder uitgebreid menu aangeboden te krijgen. Het eten was heerlijk, royale porties en een zeer vriendelijke bediening. We komen hier graag weer eens terug!.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Erg mooie zaak. Goede service, betaalbare en heerlijke gerechten. Echt een Turkse avond uit!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten, prima kwaliteit!
Demy P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Mooi restaurant. Wij zijn zeer vriendelijk geholpen en het personeel was ook zeer snel. Het eten was heel erg lekker en de prijzen waren laag. Wij komen hier zeker nog terug!
Ziya I.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij hebben vanavond uitstekend gegeten. Het bedienend personeel was voortreffelijk. De uitleg bij alle gerechten was prima. De kwaliteit van de gerechten was zeer goed. Er is geen punt van kritiek te bedenken. We komen zeker terug en gaan deze ervaring zeker aan onze vrienden en bekenden doorgeven.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Mooie lokatie en heerlijk gegeten hele vriendelijke bediening
Mvg Jos w.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wij waren er voor de eerste keer met de AH restaurantactie.
Bij binnenkomst kregen we verschillende mezzes met brood. Daarna kregen wij te horen wat er op het menu stond voor het hoofdgerecht. Een mixed grill (van vlees, vis of groentes). Het uiterst vriendelijke meisje wat ontzettend behulpzaam raadde ons aan om voor de een een mixed vlees te nemen en voor de ander een mixed vis, omdat we moeilijk konden kiezen en zo het geheel konden delen.
Ze heeft ons ook nog een uitermate goede Turkse wijn aanbevolen die perfect aansloot bij zowel het vlees als de vis.
Het eten ansich was lekker maar de bediening tilde de avond net een stapje hoger waarvoor hulde!
David U.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De kwaliteit van het vlees is prima. In het kader van de AH-restaurant actie was het niet mogelijk gerechten van de kaart te kiezen, maar was er een 3-gangen menu vooraf vastgesteld. Het vegetarisch gerecht had wat spannender gemogen.