Over restaurant Everything on a Stick

Alles op een stokje!

De naam zegt het al: alles wat je besteld wordt geserveerd op een stokje. Toch is dit restaurant veel meer dan saté of yakitori. De kaart is gevarieerd en de gerechten verfijnd. Deze unieke vorm van shared-dining wil je niet missen dus reserveer snel!

Meer informatie over restaurant Everything on a Stick

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening en eten. Leuk concept om alles op een stokje te serveren. Kom zeker terug.
Prijs kwaliteit vonden wij prima. Intieme sfeer
Remmelink .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij zijn hier wezen eten met de AH restaurant-actie. We waren skeptisch vanwege de ligging bij het Leidseplein en de kwaliteit van omliggende restaurants maar dit was totaal onterecht. We zijn goed ontvangen, kregen een uitleg van het menu en de wijnen. He restuarant is modern ingericht en heeft een fijne sfeer en akoestiek. Het eten kwam snel (maar niet te snel), goede service en heeerlijk eten (en goede wijn)! Aangezien de AH-restaurant-acties voor restaurants niet erg lucratief zijn hebben we een flinke fooi gegeven. Zeker een aanrader; ook zonder bon oid.
MatthijsAlkmaar .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg lekker gegeten, zeker een aanrader. We hadden een beetje een time rush omdat we naar de voorstelling in het DeLaMar moesten, hier werd keurig rekening mee gehouden!
Petra.s .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ik vond de zaak wat kil overkomen. Er waren weinig gasten en het was niet zo warm binnen. De bazin (?) kwam op mij wat kortaf en zakelijk over, alsof ze niet zo blij was dat we daar met de AH restaurantactie kwamen. Het eten was prima, vooral het hoofdgerecht, de vleesschotel vonden wij lekker. De porties waren zeker voldoende en het is een leuk concept.
Lekkereten2014 V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten en de bediening waren goed. Maar als je een grote eter bent moet je vooraf of achteraf langs de McDonalds. Wij hebben dat ook aan het personeel gezegd.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Inderdaad is alles op een stokje. Van voorgerecht tot nagerecht. Beperkte keuze ook als je van de kaart eet maar alles smaakte prima.
Informele sfeer, vlotte bediening. Interieur is vrij sober en een beetje te donker waardoor niet zo gezellig. Maar dat desondanks een hele gezellige avond gehad.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Op 28 oktober met een groep van 12 personen gegeten bij Everything on a Stick, waar we hadden gekozen voor “Unlimited shared dining”.
Omdat we met een grote groep waren was het niet mogelijk van de kaart te kiezen maar moesten we het doen met de “Chef’s choice”.
Dit hoeft geen probleem te zijn maar het was mij vooraf bij het reserveren niet meegedeeld.

De eerste gang was veelbelovend, garnalen (2 stuks op een stokje) en een stukje zalm, beide erg lekker.
Daarna een variatie aan kip (gort droog), lam (vol met vet en zenen), rund (heel, heel erg taai) en kabeljauw (redelijk). Als bijgerecht gepofte aadappel (smakelijk) en Tornado patatoes (leuk om te zien maar droog en zonder smaak), flauwe soppige champignons en groentes. De bediening was vriendelijk maar traag. Het dessert was een regelrechte aanfluiting. Een aardbei met een klein beetje chocolade erop, een ondefinieerbaar grijs klef bolletje en banaan in filodeeg (redelijk). Het is een leuk concept maar vanwege de kwaliteit van het eten was het een hele grote teleurstelling, zeker voor de € 27 die je hiervoor moet betalen.
Chi Ho M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Super leuk concept! Eten was erg lekker en de bediening was erg snel en vriendelijk. Inrichting was prima. Het is zeker waard voor je geld om hier te eten. Ik ga zeker weer een keer terug!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten was lekker, echt precies andere dingen dan dat je zelf klaar zou maken, en daarom ga ik ook naar een restaurant. het werd ook snel gereserveerd, er zat precies genoeg tijd tussen de gerechten. De sfeer was gezellig, de bediening was erg aardig. De grootste verbazing was echt wel de rekening, zo ontzettend goedkoop! super.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met een vriendin wezen eten. Wij hebben lekker gegeten. De wijn was perfect. Het vlees goed gekruid en lekker mals. Ook de zalm was heerlijk.
Galoeh A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Werd verrast door het lekkerlijle eten, en er hing een fijne sfeer. Ongeacht het feit dat je iedereen veel esprekkem hoorde hebben was er absoluut geen overlast van het geluid.
Salinas G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Dit restaurant voor de eerste maal bezocht maar niet ons ding. Best aardig eten maar de bediening slecht en niet professioneel. Ook zaten we voorin aan een erg ongezellige tafel. De gerechtjes ook vaak niet warm. Bij nieuwe gerechtjes kreeg je geen nieuw bordje of bestek zodat alles er niet meer zo aantrekkelijk uitzag. Gaan niet terug.
Bodineg .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We gingen hierheen met de Ah actie, omdat het concept ons erg leuk leek. Had veel recensies gezien die zeiden dat het te weinig eten was, hier was ik het zeker niet mee eens. Wij hebben allen meer dan genoeg gehad, wellicht omdat we met een groep van 6 waren. Eten kwam snel, eigelijk ge snel... je wilt graag wat meer tijd om je vorige gang te laten zakken. Verder was het eten lekker en hebben we ervan genoten. De rekening was wel even schrikken. Totaal €200 voor 6 man. Prima prijs mits het een top restaurant is, dit is leuk en lekker maar erg simpel en kan je zelf makkelijk maken voor 1/10 van de prijs. Al met al zonde en jammer en niet zo slim van het restaurant zelf. Nu zijn we als probeersel gegaan en waren blij maar door de prijs zullen we er zeker niet terug keren.
Michelledekip .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We waren hier met de AH actie. Eten was wel prima, maar niet geweldig ofzo. Wij vonden de porties erg klein en wij zijn nog vrouwen die niet veel eten. Locatie en ambiance is erg leuk!
Suzanne_roem .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Everything on a Stick! De voorgerechten waren weer eens wat anders dan normaal, en erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we beiden de meat platter. Dit was ruim voldoende en erg smakelijk. De bediening was ook erg vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Mama.mi .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij aten hier na de Uitmarkt, met de AH-actie. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat dit menu tamelijk uitgekleed was. Zeker als ik kijk naar de kaart van dit restaurant. AH-klanten krijgen geen glaasje water bij de wijn, maar moeten dan Spa Blauw bestellen, a Euro 2, 75. Niet alle gerechten op de plank waren even warm. Van de vieze borden en het gebruikte bestek van het voorgerecht, moesten wij ook het hoofdgerecht nuttigen. Dat vind ik niet kunnen. Leuk concept, zeer smakelijk eten, alles aan een prikker of stokje, maar een bolletje cheesecake valt dan toch echt uit elkaar! Verder een opvallend leuke tent, tussen twee coffeshops!
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Goede kok alle gerechten met zorg gemaakt en heerlijk. Lijkt te weinig mensen voor bediening maar de dame die ons hielp liet dat niet blijken , vriendelijk en goede uitleg ovwr wijnen en eten.
Anitalindeman .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voor en hoofdgerecht heerlijk. Nagerecht ook maar wel heel weinig. Leuk ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
W-H- .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was kwalitatief goed en erg lekker. Erg leuk concept dat alles met een stokje wordt geserveerd. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. We konden naast de keuze vlees of vis niet zelf kiezen wat we aten. Ons menu was vergelijkbaar met een menu op de kaart waarbij je wel keuze had uit alle gerechten. Helaas betaalden wij wel ruim €10 meer. Hierdoor voelden we ons een beetje belazerd.
Pienkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was heerlijk, heel bijzonder en (erg) veel. De bediening goed en vriendelijk.
In verhouding tot wat we te eten kregen was het ook nog eens niet duur.
Het enige minpuntje was dat we, naast de wijn die we dronken, voor een flesje water €4,75 moesten betalen: erg veel. We vroegen water en kraanwater was ook goed geweest. Maar goed: al met al waren we zeeeer tevreden! Voor herhaling vatbaar als we in Amsterdam zouden wonen.