Over het restaurant Everything on a Stick

Alles op een stokje!

De naam zegt het al: alles wat je besteld wordt geserveerd op een stokje. Toch is dit restaurant veel meer dan saté of yakitori. De kaart is gevarieerd en de gerechten verfijnd. Deze unieke vorm van shared-dining wil je niet missen dus reserveer snel!

Meer informatie over restaurant Everything on a Stick

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

Imel H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij zaten hier tijdens de AHactie
Je kon kiezen uit een menu van vlees/vis/vegetarisch.
Het eten was lekker, voldoende grootte per portie. De opmaak mooi en de wachttijd gering.
De toetjes waren ook goed, 1 vonden wij erg lekker maar dit is een kwestie van smaak.
De drankkaart is wel vrij prijzig waardoor het totale bedrag redelijk fors uitkomt
Tapwater wordt niet geschonken wat jammer is omdat de gemeente Amsterdam daar wel een besluit over genomen heeft. Wel netjes dat het vooraf gemeld werd; of je kreeg de keuze van een flesje spa blauw of rood. (Tapwater hoort gewoon gegeven te worden zonder erom te vragen in mijn ogen)
De bediening was kundig, waar 1 serveerster bij uitblonk maar het was oke.
De toiletten kunnen een heel stuk schoner. Ze stonken en waren niet schoon. Ik ging wel maar heb niet mijn behoefte gedaan. En dat komt niet vaak voor. Wat jammer is omdat ik van mening ben dat de kok/bediening ook gaat en dan mijn eten klaarmaakt/serveert. Beetje jammer.
Maar het gaat om het eten en daar was niets op aan te merken. :-)
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker gegeten. Verrassende gerechten. Vooral de desserts zijn onweerstaanbaar. Ontvangt en bediening heel vriendelijk en correct!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten is echt lekker en ziet er ook nog eens mooi uit. Via de ah actie is t heel simpel, vis of vega vooraf, hoofdgerecht vlees of vis en toetje keuze uit 3. Geen keuze stress, top! De inrichting doet denken aan een kantoor/ filmzaal. De bediening...die kan wat kort gehouden maar is goed bedoeld! Het is net welke serveerster je treft.
Bregje M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik heb samen met een vriendin prima gegeten bij EOAS. Het tempo van serveren lag echter wel heel hoog, we hadden denk ik met ruim een uur weer weg kunnen zijn. Wat erg tegenviel waren de ontvangst en de bediening, er werd kortaf gecommuniceerd, niet vriendelijk en welkom.
Melinda P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben hier via de AH actie gegeten. Echt een share and dinnig restaurant dus was echt smullen. Het eten was erg lekker. We komen zeker een keer terug!
Shar F.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Super fijne avond gehad. Wezen eten met mijn vriend en dochter van 4. De service was top alleen de inrichting is donker. Aangezien het dinsdag was, was het best rustig maar daar hebben wij verder geen "last" van gehad.
Het eten was heerlijk, gebruik gemaakt van de ah actie. Hier kom ik zeker terug.
Jan-Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Mooi strak interieur, prima bediening en goed eten. Goede keuzemogelijkheden bij de AH-restaurantactie (vlees, vis of vega). Het was wel erg rustig toen wij er waren (zondagavond 18:30)
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuk concept en heerlijk eten. Snelle service. Leuk tentje maar het tafeltje waar we naar gewezen werden, stond een beetje weggestopt..
R H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten, maar personeelshouding (bellen in restaurant, mensen terugsturen naar de ingang bij binnenkomst en niet enthousiast) is een groot verbeterpunt.
Het is duidelijk een all you can eat, want het tempo tussen de gangen lag hoog. Binnen een kleine ander half uur stonden we weer buiten. Mooi restaurant en leuke gerechten op een stokje.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Prima gegeten en lekker rustig . Zeker aanrader om even lekker, rustig , betaalbaar samen te eten. Ook leuk concept...gaan zeker eens terug.
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Met AHbon gegeten. Leuk concept, lekker eten, goede service. Opzich goede ligging, maar tussen 2 coffeeshops in, dus zonder bon was het mij nooit opgevallen en was ik er zo voorbij gelopen. Ik zou hier zeker nog een keer eten.
Danique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten en relaxt gezeten! We waren behoorlijk lang binnen zonder enige druk te voelen, dat ze de tafel zo weer nodig hadden of iets dergelijks.

Het vegetarische menu was zeker aan te raden!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
en maaltijd, die je niet iedere dag meemaakt. Zeer aangename temperatuur in het restaurant. Geluidsarme airco.
Koffie na afloop had iets heter gekund.
L.S B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het is heel jammer voor het potentieel van dit restaurant dat men niet de moeite heeft genomen om de ambiance aan te pakken. De serveerster was of chagerijnig of gewoon niet sociaal. Heel jammer. We komen hier niet terug.
jora .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weer een keer hier gegeten, de bediening is vriendelijk, als het eenmaal drukker wordt duurt het allemaal wat langer voordat het bestelde geserveerd wordt. Dit is op zich geen probleem, maar binnen het concept van all you can eat binnen 2 uur natuurlijk wel. Het eten was weer lekker, vooral de gedraaide aardappelen, de garnalen, de beef en de kippenstukje zijn erg lekker. Tegenvaller (eigenlijk weer) was het lamsvlees. De champignons, courgette en maiskolfjes waren ook er lekker. En toe blijft het bananentoetje heerlijk.
Jammer dat zij geen buiten hebben met dit lekker weer, de locatie leent zich er ook niet voor zij zitten tussen twee coffeeshops, dus je zit dan tussen de wietlucht.
Vien K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het eten was heerlijk. De bediening is erg aardig. Heel leuk concept! Hier kom ik zeker nog eens terug. Ook met ah actie zeer geslaagd.
Tosca G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heel erg leuk menu via de AH actie. Ik had er niets van verwacht want ik ga eigenlijk nooit eten in de buurt van het Leidseplein. Maar het was echt boven verwachting! Ik zou dit restaurant ook aanraden om te gaan met collega's.
Jesi .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
leuk concept, vriendelijke bediening die alles uitlegde en leuk sfeertje en het eten was smaakvol...leuk om een keer te bezoeken!
Kimberly L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg ongeïnteresseerd personeel. Onbeleefd ook. Beide serveersters waren uiterst kortaf en gaven ons geen fijn gevoel. Eten is prima en lekker. Leuk om te hapjes te delen.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten was prima en past ook goed in een koolhydraatarm dieet. Helaas was de bediening echt verschrikkelijk onvriendelijk en ongeinteresseerd. Of dat kwam omdat we met de ah actie kwamen eten of omdat ze hun werk gewoon niet leuk vinden was ons een raadsel, maar we voelden ons niet welkom. Erg jammer.