Over het restaurant Everything on a Stick

Alles op een stokje!

De naam zegt het al: alles wat je besteld wordt geserveerd op een stokje. Toch is dit restaurant veel meer dan saté of yakitori. De kaart is gevarieerd en de gerechten verfijnd. Deze unieke vorm van shared-dining wil je niet missen dus reserveer snel!

Meer informatie over restaurant Everything on a Stick

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

Carina A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goed, rustig en een lekker restaurant
Stef H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Toffe tent met gezellige en vooral snelle bediening. Eten was vers, goed en smakelijk gekruid, gevarieerd en vooral bijzonder! Aanrader voor een leuke avond uit want het concept "alles op een stokje" voeren ze goed uit! Komen zeker nog eens langs.
C. P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De ontvangst was niet heel erg vriendelijk. We hadden 4 dagen van te voren gereserveerd met de ah restaurantactie. Bij binnenkomst werd gezegd dat zij niet meer deelname aan deze actie. Uiteindelijk werd de manager gebeld die aangaf dat er gelukkig toch nog gebruik van gemaakt kon worden.
Net als buiten was het in het restaurant enorm koud. Hierdoor was het eten ook snel afgekoeld. Het eten was mooi opgemaakt, daar is dan ook meteen alles mee gezegd. Het vlees had weinig smaak en proefte aangebrand.
We hebben na het hoofdgerecht ruim 30 minuten moeten wachten voordat er gevraagd werd welk dessert wij wilden. Na het dessert zijn we meteen vertrokken. Voor de algehele beleving vond ik de prijs te veel.
S W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was echt top (wel kleine porties) maar de service alles behalve. Na ze eindelijk aan de telefoon gekregen te hebben om te reserveren werd er kort af gecommuniceerd. Bij binnenkomst viel het op dat het doodstil was (geen muziek) wat wij zelf wel jammer vonden maar dat is natuurlijk persoonlijk. Vervolgens was er tijdens het eten geen rekening gehouden met de vooraf doorgegeven allergieën. Ook mochten we geen kraanwater bij onze fles wijn en waren we dus verplicht om een fles water van 5€ te kopen. Tenslotte bij het betalen kwam er 10% bovenop omdat we met Credit Card wilde betalen en dat vind ik toch echt niet meer kunnen in deze tijd. Jammer, want het restaurant heeft zeker potentieel.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten gister avond! Alles wat we kregen was lekker en origineel geserveerd (ook niet duur). Wij komen snel weer.

Mariëtte&Iris
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We wilden aanvankelijk gebruik maken van de AH restaurantactie. Ipv 4 personen kwamen we uiteindelijk met zijn 3en, dus werd het minder aantrekkelijk om gebruik te maken van de actie. Zeker toen ons verteld werd dat we aan onze tafel allemaal gebruik moesten maken van de actie (en niet 1 persoon a la carte kon bestellen), maar het 4e gratis menu niet kregen. Dit zou betekenen dat we minder keuze voor meer geld zouden hebben. En het menu was al vastgesteld, met alleen keuze tussen vlees, vis of vega. We hebben afgezien van de actie en a la carte 5 stokjes voor 15 euro pp besteld. Het eten was heerlijk. Helaas was niet alles van het menu aanwezig, geen chicken wings en geen rose wijn. Maar keuze genoeg om dit op te vangen. De ober moest in zijn eentje alle tafels bedienen, wat een pittige klus voor hem was en voor wachttijd zorgde.

Al met al een fijne avond gehad en lekker gegeten.
Esra D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Goede en snelle service en ondanks een hoog plafond een gezellige entourage. Je krijgt veel eten (heerlijk die grillsmaak in het vlees) alleen vond ik de nagerechtjes vrij klein. We kregen overigens ineens een extra bordje met desserts omdat het niet goed bleek doorgegeven aan de keuken oid. Dus dat was even boffen ;-) Oja en een erg lekkere huiswijn! Echt een aanrader!
Lech B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Leuke tent! Wij hadden geen idee wat wij konden verwachten. Echter positief ervaren.
Waarschijnlijk gaan wij hier spoedig weer een keer heen.
Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening en eten. Leuk concept om alles op een stokje te serveren. Kom zeker terug.
Prijs kwaliteit vonden wij prima. Intieme sfeer
Remmelink .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij zijn hier wezen eten met de AH restaurant-actie. We waren skeptisch vanwege de ligging bij het Leidseplein en de kwaliteit van omliggende restaurants maar dit was totaal onterecht. We zijn goed ontvangen, kregen een uitleg van het menu en de wijnen. He restuarant is modern ingericht en heeft een fijne sfeer en akoestiek. Het eten kwam snel (maar niet te snel), goede service en heeerlijk eten (en goede wijn)! Aangezien de AH-restaurant-acties voor restaurants niet erg lucratief zijn hebben we een flinke fooi gegeven. Zeker een aanrader; ook zonder bon oid.
MatthijsAlkmaar .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg lekker gegeten, zeker een aanrader. We hadden een beetje een time rush omdat we naar de voorstelling in het DeLaMar moesten, hier werd keurig rekening mee gehouden!
petra.s .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ik vond de zaak wat kil overkomen. Er waren weinig gasten en het was niet zo warm binnen. De bazin (?) kwam op mij wat kortaf en zakelijk over, alsof ze niet zo blij was dat we daar met de AH restaurantactie kwamen. Het eten was prima, vooral het hoofdgerecht, de vleesschotel vonden wij lekker. De porties waren zeker voldoende en het is een leuk concept.
Lekkereten2014 V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten en de bediening waren goed. Maar als je een grote eter bent moet je vooraf of achteraf langs de McDonalds. Wij hebben dat ook aan het personeel gezegd.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Inderdaad is alles op een stokje. Van voorgerecht tot nagerecht. Beperkte keuze ook als je van de kaart eet maar alles smaakte prima.
Informele sfeer, vlotte bediening. Interieur is vrij sober en een beetje te donker waardoor niet zo gezellig. Maar dat desondanks een hele gezellige avond gehad.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Op 28 oktober met een groep van 12 personen gegeten bij Everything on a Stick, waar we hadden gekozen voor “Unlimited shared dining”.
Omdat we met een grote groep waren was het niet mogelijk van de kaart te kiezen maar moesten we het doen met de “Chef’s choice”.
Dit hoeft geen probleem te zijn maar het was mij vooraf bij het reserveren niet meegedeeld.

De eerste gang was veelbelovend, garnalen (2 stuks op een stokje) en een stukje zalm, beide erg lekker.
Daarna een variatie aan kip (gort droog), lam (vol met vet en zenen), rund (heel, heel erg taai) en kabeljauw (redelijk). Als bijgerecht gepofte aadappel (smakelijk) en Tornado patatoes (leuk om te zien maar droog en zonder smaak), flauwe soppige champignons en groentes. De bediening was vriendelijk maar traag. Het dessert was een regelrechte aanfluiting. Een aardbei met een klein beetje chocolade erop, een ondefinieerbaar grijs klef bolletje en banaan in filodeeg (redelijk). Het is een leuk concept maar vanwege de kwaliteit van het eten was het een hele grote teleurstelling, zeker voor de € 27 die je hiervoor moet betalen.
Chi Ho M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Super leuk concept! Eten was erg lekker en de bediening was erg snel en vriendelijk. Inrichting was prima. Het is zeker waard voor je geld om hier te eten. Ik ga zeker weer een keer terug!
maaike V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten was lekker, echt precies andere dingen dan dat je zelf klaar zou maken, en daarom ga ik ook naar een restaurant. het werd ook snel gereserveerd, er zat precies genoeg tijd tussen de gerechten. De sfeer was gezellig, de bediening was erg aardig. De grootste verbazing was echt wel de rekening, zo ontzettend goedkoop! super.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met een vriendin wezen eten. Wij hebben lekker gegeten. De wijn was perfect. Het vlees goed gekruid en lekker mals. Ook de zalm was heerlijk.
Galoeh A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Werd verrast door het lekkerlijle eten, en er hing een fijne sfeer. Ongeacht het feit dat je iedereen veel esprekkem hoorde hebben was er absoluut geen overlast van het geluid.
Salinas G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Dit restaurant voor de eerste maal bezocht maar niet ons ding. Best aardig eten maar de bediening slecht en niet professioneel. Ook zaten we voorin aan een erg ongezellige tafel. De gerechtjes ook vaak niet warm. Bij nieuwe gerechtjes kreeg je geen nieuw bordje of bestek zodat alles er niet meer zo aantrekkelijk uitzag. Gaan niet terug.