Over het restaurant Everything on a Stick

Alles op een stokje!

De naam zegt het al: alles wat je besteld wordt geserveerd op een stokje. Toch is dit restaurant veel meer dan saté of yakitori. De kaart is gevarieerd en de gerechten verfijnd. Deze unieke vorm van shared-dining wil je niet missen dus reserveer snel!

Meer informatie over restaurant Everything on a Stick

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Everything on a Stick

Sharon T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk. Kom er graag????????
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ontvangst voelde het humeur van de hostess een beetje sjaggie aan, maar dat draaide later bij. Er werd goed rekening gehouden met de allergiën van mijn partner. Het AH actie menu was gevarieerd, maar net iets te veel voor ons beide. Tussen de gerechten door was het af en toe wat langer wachten.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wat een leuk concept! En wat een goede bediening, we hebben heerlijk gegeten en voelden ons echt uit. Zeer aan te raden en zeker voor herhaling vatbaar!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten , goede uitkeg. Het restaurant was fldxibel bij de keuze van het soecuake AH redtaurantmenu

Een aanrader.
carlijnhintzen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg geslaagde avond gehad bij EOAS, behalve dat ze ons toetje waren vergeten en we daar uiteindelijk een uur op moesten wachten! Verder goed en lekker gegeten.
Olof G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eten was wel goed, maar duurde erg lang. Wel aan de dure kant voor wat je kreeg.
Rosanne1511 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten. Wel een vast menu met de restaurant-actie van de Albert Heijn, hier had wat meer keuze in mogen zitten (vlees, vis of vega, ik had ook wel wat willen variëren met die 3 in één gang).
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Fijn restaurant, rustig op doordeweekse dag, uitgebreid menu gekregen met de AH restaurantactie. Mooie en diverse gerechten, lekker gegeten!
Veerle L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Fijne sfeer, lekker eten. (al zijn de garnalen met chilisaus wel erg pittig als je dit niet van te voren weet) Restaurant zit op een leuke locatie. Ook schoon
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke en gezellige eetgelegenheid op loopafstand van het Rijksmuseum. Vriendelijke bediening, vers en uitstekend bereid eten. Lekker! Een mooie afsluiting van een dagje Amsterdam. We komen zeker terug.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We eten al een paar jaar hier. Het is een leuk concept en en het smaakt allemaal prima.
Attent personeel (1). Maar dat is eigenlijk te weinig, zelfs voor een maandagavond.

Het interieur mag wel weer een verfje.
KusagiH .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De bediening was langzaam, onvriendelijk, ongeduldig en vergeetachtig. Twee uur en drie rondes later wordt gezegt dat we het dessert moeten bestellen aangezien de tijd bijna om is. Een extra ronde wordt niet gegeven wanneer het gevraagd wordt. Er waren op elk tijdstip van de avond drie tafels aanwezig dus het zou niet aan drukte kunnen liggen. Beetje jammer, ging er eerst met plezier heen.
Vivian H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Op zich was het eten wel lekker, maar doordat alles in een keer op tafel gezet werd was de helft al koud voor je er aan toe was.
Het concept is erg leuk, de sfeer is goed, bediening ook vriendelijk. parkeergelegenheid voor de deur.
enige minpuntje is dus het snelle afkoelen van het eten omdat alles in een keer komt.
Bernice B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Via de Albert Heijn Actie zijn we hier eens gaan eten. Dit beviel heel erg goed, het voorgerecht was verrassend en de andere gerechten smaakten ook goed. We waren met 2 personen en hadden een vlees en een vis plate besteld. We kregen van alle soorten vlees en vis 2 stokjes, dus erg leuk om samen te delen!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met AH actie gegeten. Voorgerecht en dessert kon je uit twee/drie keuzes kiezen, hoofdgerecht kon je tussen de vis, vlees, vega plaat kiezen. Samen een vis en vlees plaat genomen waardoor we zes verschillende sticks hebben gegeten samen met groente en potatostick. Was zeer smakelijk! Toetje was ook okee, de aardbeienstick was alleen niet onze smaak. Al met al een heerlijk menu gegeten en vriendelijke bediening!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
ik heb lekker gegeten, het eten was verrassend. Het leuke vond ik dat je van alle gerechten er 2 krijgt zodat je kan proeven. prima
Nikkie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Helemaal leuk en lekker en origineel zeker een aanrader! Echt alle gerechtjes komen op een stokje en dat is wel heel erg bijzonder
rijkertjes .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Op zich een leuk concept. Was alleen wel heel onduidelijk wat de ah actie inhield. Wij hebben besloten om het niet te doen. Je kan van de kaart 2 gerechtjes kiezen maar er moet nog een derde gerecht gekozen worden dat wordt bij hun een side dish genoemd. Bijvoorbeeld groente of aardappel of rijst. Je mag zo vaak bestellen als je wilt in 2 uur tijd. Op een gegeven moment wilden wij alleen maar de gerechtjes bestellen en niet meer de side diches maar dat was niet mogelijk. Wij vinden dit een verspilling van eten want het wordt niet opgegeten. In deze tijd vinden wij dit niet echt wenselijk.
Bastiaan N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Op zich lekker eten. Maar wel heel irritant dat je niet eens een glas kraanwater kan krijgen. Alleen betaald water... minpunt voor mij.
Annelore B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was lekker maar niet heel bijzonder qua smaken of bereiding. Daarbij was vooraf niet duidelijk wat we als 3-gangen menu mochten verwachten aangezien zij die niet gebruikelijk op de kaart hebben staan. De service was oké maar ook daarin niet echt bijzonder.