Over het restaurant Everything on a Stick

Alles op een stokje!

De naam zegt het al: alles wat je besteld wordt geserveerd op een stokje. Toch is dit restaurant veel meer dan saté of yakitori. De kaart is gevarieerd en de gerechten verfijnd. Deze unieke vorm van shared-dining wil je niet missen dus reserveer snel!

Meer informatie over restaurant Everything on a Stick

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Everything on a Stick

Paul R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We eten al een paar jaar hier. Het is een leuk concept en en het smaakt allemaal prima.
Attent personeel (1). Maar dat is eigenlijk te weinig, zelfs voor een maandagavond.

Het interieur mag wel weer een verfje.
KusagiH .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De bediening was langzaam, onvriendelijk, ongeduldig en vergeetachtig. Twee uur en drie rondes later wordt gezegt dat we het dessert moeten bestellen aangezien de tijd bijna om is. Een extra ronde wordt niet gegeven wanneer het gevraagd wordt. Er waren op elk tijdstip van de avond drie tafels aanwezig dus het zou niet aan drukte kunnen liggen. Beetje jammer, ging er eerst met plezier heen.
Bernice B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Via de Albert Heijn Actie zijn we hier eens gaan eten. Dit beviel heel erg goed, het voorgerecht was verrassend en de andere gerechten smaakten ook goed. We waren met 2 personen en hadden een vlees en een vis plate besteld. We kregen van alle soorten vlees en vis 2 stokjes, dus erg leuk om samen te delen!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met AH actie gegeten. Voorgerecht en dessert kon je uit twee/drie keuzes kiezen, hoofdgerecht kon je tussen de vis, vlees, vega plaat kiezen. Samen een vis en vlees plaat genomen waardoor we zes verschillende sticks hebben gegeten samen met groente en potatostick. Was zeer smakelijk! Toetje was ook okee, de aardbeienstick was alleen niet onze smaak. Al met al een heerlijk menu gegeten en vriendelijke bediening!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
ik heb lekker gegeten, het eten was verrassend. Het leuke vond ik dat je van alle gerechten er 2 krijgt zodat je kan proeven. prima
Nikkie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Helemaal leuk en lekker en origineel zeker een aanrader! Echt alle gerechtjes komen op een stokje en dat is wel heel erg bijzonder
rijkertjes .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Op zich een leuk concept. Was alleen wel heel onduidelijk wat de ah actie inhield. Wij hebben besloten om het niet te doen. Je kan van de kaart 2 gerechtjes kiezen maar er moet nog een derde gerecht gekozen worden dat wordt bij hun een side dish genoemd. Bijvoorbeeld groente of aardappel of rijst. Je mag zo vaak bestellen als je wilt in 2 uur tijd. Op een gegeven moment wilden wij alleen maar de gerechtjes bestellen en niet meer de side diches maar dat was niet mogelijk. Wij vinden dit een verspilling van eten want het wordt niet opgegeten. In deze tijd vinden wij dit niet echt wenselijk.
Bastiaan N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Op zich lekker eten. Maar wel heel irritant dat je niet eens een glas kraanwater kan krijgen. Alleen betaald water... minpunt voor mij.
Annelore B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was lekker maar niet heel bijzonder qua smaken of bereiding. Daarbij was vooraf niet duidelijk wat we als 3-gangen menu mochten verwachten aangezien zij die niet gebruikelijk op de kaart hebben staan. De service was oké maar ook daarin niet echt bijzonder.
Sam L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten is altijd op en top. Service erg goed. Vriendelijk medewerkers en nogmaals het eten is echt heerlijk! De krabkoekjes zijn echte aanraders en de patato twister! Rest natuurlijk ook, maar dat zijn wel onze favorieten! Ook erg leuk om ze te bezoeken tijdens de rollende keukens in het Westerpark! Nou ons zullen ze regelmatig terug zien komen! Groetjes van Sam Rituals Lahlal ????????
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Voor tweede keer geweest met de AH aanbieding , en was weer TOP !!! Heerlijk gegeten , bediening snel en vriendelijk .... zeker een aanrader !!!
Tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hadden samen een zeer geslaagde avond . Alleen jammer dat een recensie uit zo'n lang verhaal moet bestaan en dat kort maar krachtig niet kan.
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten was heerlijk, zaak mag wel wat sfeervoller worden ingericht. Echter wel een gecompliceerd systeem met de menukaart en het onbeperkt eten van de kaart. Perse elke ronde een bijgerecht bestellen. Beetje moeilijk doen om het moeilijk doen. Eten ziet er goed uit en smaakt heerlijk.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
ah actie was erg goed! Het eten was super en veel, aanrader vriendelijk personeel dus zeker de moeite waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ik kan er kort over zijn. Voor de vierde keer hier gegeten met de AH restaurant zegels. Alles was perfect!
Van voor-, hoofd-, nagerecht en de fles wijn maakte het helemaal af.
Aan te bevelen aan anderen.
Cyriel M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De vegetarische gerechten waren erg lekker en ook de vlees gerechten waren heerlijk. Lekkere gin-tonics ook, echt een aanrader!
Demelsa W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De service liet echt te wensen over. Vanaf binnenkomst werden we al bot begroet etc. Het eten was wel oké. Helaas niet voor herhaling vatbaar
Imel H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij zaten hier tijdens de AHactie
Je kon kiezen uit een menu van vlees/vis/vegetarisch.
Het eten was lekker, voldoende grootte per portie. De opmaak mooi en de wachttijd gering.
De toetjes waren ook goed, 1 vonden wij erg lekker maar dit is een kwestie van smaak.
De drankkaart is wel vrij prijzig waardoor het totale bedrag redelijk fors uitkomt
Tapwater wordt niet geschonken wat jammer is omdat de gemeente Amsterdam daar wel een besluit over genomen heeft. Wel netjes dat het vooraf gemeld werd; of je kreeg de keuze van een flesje spa blauw of rood. (Tapwater hoort gewoon gegeven te worden zonder erom te vragen in mijn ogen)
De bediening was kundig, waar 1 serveerster bij uitblonk maar het was oke.
De toiletten kunnen een heel stuk schoner. Ze stonken en waren niet schoon. Ik ging wel maar heb niet mijn behoefte gedaan. En dat komt niet vaak voor. Wat jammer is omdat ik van mening ben dat de kok/bediening ook gaat en dan mijn eten klaarmaakt/serveert. Beetje jammer.
Maar het gaat om het eten en daar was niets op aan te merken. :-)
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker gegeten. Verrassende gerechten. Vooral de desserts zijn onweerstaanbaar. Ontvangt en bediening heel vriendelijk en correct!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten is echt lekker en ziet er ook nog eens mooi uit. Via de ah actie is t heel simpel, vis of vega vooraf, hoofdgerecht vlees of vis en toetje keuze uit 3. Geen keuze stress, top! De inrichting doet denken aan een kantoor/ filmzaal. De bediening...die kan wat kort gehouden maar is goed bedoeld! Het is net welke serveerster je treft.