Evergreen Veggies

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Evergreen Veggies

Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten besteld via Thuisbezorgd, dat is nooit gekomen.

Nadat ze na het aannemen van mijn telefoontje de hoorn naast het toestel legden na 2.5 uur zelf het eten maar opgehaald. Eenmaal aangekomen kregen we een heel onsamenhangend verhaal te horen.

Toen om 21:00 uur eindelijk het eten op tafel stond was de smaak wel eraf. Wij gaan er nooit meer naartoe. Wie het wel aandurft: succes!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bediening was vriendelijk. Hoewel het niet druk was, werden wij telkens vergeten. Prijzen op menukaart kwamen niet overeen met de prijzen bij het afrekenen.
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Afgekomen op een Rotterdampas actie waarbij je 50% korting kreeg op een menu voor 2 personen. Bij binnenkomst was het redelijk vol, met zo te zien andere Rotterdampasgebruikers. De serveerster was een wat warrige vrouw, die moeite had een bestelling van 2 spa rood en 1 witte wijn te onthouden en dat voor een tweede keer moest vragen. Dat vonden we in eerste instantie nog wel amusant. Maar in de loop van de avond ging de lol er wel van af, vooral omdat ze klaagde dat het zo druk was omdat er een zieke was. Niet mijn probleem als klant, dacht ik zo.
Vervolgens moesten we 3 kwartier wachten op een aardig, maar niet heel bijzonder voorgerecht van gefrituurde uien (die zo te proeven al een tijdje lagen en dus niet meer zo knapperig waren) en een pasteitje met kikkererwten.
Vervolgens was het weer een uur wachten op het hoofdgerecht. Waarom dat een uur moest duren is mij een volstrekt raadsel: het eten kwam overduidelijk uit een grote bak waar het al uren lag te stoven. Het was niet bijster warm en weinig knapperig of anderszins vers. Het had allemaal wel wat pittiger gemogen, maar alles was erg zoet en laf. En weer wat geleerd: in mushroom masala zitten geen paddestoelen (althans ik heb niets geproefd wat daar op lijkt). Maar het ergste van alles was wel dat er drie zwarte haren in de pilav zaten.
Bestek kregen we niet bij de tweede ronde en aangezien er geen personeel te bekennen was, hebben we dat maar snel zelf gepakt uit de bak,
Het toetje was een klein kogeltje deeg in suikerwater. Daar hoef je niet voor te blijven.
Toen we de gastheer achter de counter zagen staan, zijn we als een speer gaan afrekenen, omdat we bang waren dat we anders weer een uur moesten wachten op een rekening.
De gastvrouw was wel de belevenis van het jaar wat onbeschoftheid. Ze zou volgens mij prima volstaan in een communistisch land in de jaren '80. Klanten die naar de balie lopen om te vragen waar hun toetjes blijven negeerde ze volkomen. Klanten die binnenkomen worden niet begroet. En haar conversatie bij het afruimen is: en genoten van het heerlijke eten?
Hannah J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Met zijn tweeën hier gegeten met een cadeaubon. Eten was niet vies, op het toetje na dan, maar daar is ook alles mee gezegd. Salade bevatte ijsbergsla met 2 schijfjes tomaat en komkommer zonder dressing. Eén van de serveersters zei letterlijk geen woord, we werden een beetje bang van haar blik. Samenvattend: er zijn heel veel betere indiase restaurants.
Whats_eating_mimi .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Onlangs met een vriend gegeten bij Evergreen Veggies. Omdat ik niet veel vegetarische restaurants ken, was ik erg enthousiast en benieuwd. Natuurlijk had ik al wel gezien dat dit restaurant een lage score had, maar toch... ik wilde het zelf meemaken. Zo slecht kan het toch niet zijn? Nou, wel dus. Bij aankomst werden we geholpen door een niet al te vrolijke mevrouw. Ik bleef denken: als het eten maar goed is, want daar gaat het om. Helaas was het eten dramatisch slecht. Mijn voorgerecht was een maissoepje. Wel aardig, maar te zoet, te weinig mais en wat deden die wortelschillen in mijn soep? Toen het hoofdgerecht. Mijn tafelgenoot had fried dahl besteld en ik een ander gerecht met verschillende groenten. Bij deze gerechten zit de rijst niet inbegrepen. Wij bestelden daarom witte rijst en chapati. Beide hoofdgerechten waren flauw van smaak en weinig bijzonder; Indiaas voedsel op festivals smaakt zelfs beter. En zowel de rijst als de chapati smaakten oud en droog. Als nagerecht kozen we Mango Kulfi. Hopelijk maakte het ijs met die heerlijke pistache- en kardemomsmaak alles weer goed, maar nee. Wat wij kregen, waren gewoon 2 minibolletjes mango-ijs. Met misschien een klein vleugje kardemom.. of was dat toch mijn fantasie? Kortom: wil je lekker (Indiaas) eten? Loop Evergreen Veggies dan voorbij.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Wat is het heerlijk eten bij Evergreen Veggies! Een paradijs voor vegetariërs, maar eigenlijk voor iedereen die van Indiaas eten houdt. Er staan heerlijke originele gerechten op de kaart, absoluut niet de standaardgerechten die je al zo vaak bij andere Indiase restaurants vindt. Het is niet duur, voor 15 euro heb je al een voor- en hoofdgerecht. En alles is even vers en heerlijk gekruid. Het personeel lijkt niet erg ervaren, maar dat is ook weer de charme van Indiase restaurants en de vriendelijkheid maakt dat ruimschoots goed. Al met al een aanwinst voor Rotterdam, ik kom hier zeker terug!