Everest Tandoori Restaurant

Noordeinde 15 2311 CA Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Vanille ijs
      Kulfi ijs

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Everest Tandoori Restaurant

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Everest Tandoori Restaurant

Adri T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Reeds vaker hier geweest. Vandaag via het AH-menu. Jammer dat je geen curry kunt kiezen. De mixed grill was prima en ruim voldoende, maar curry voelt meer Indiaas aan. Prijs/kwaliteit niveau goed.
T. Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten, fijne bediening, verrassend toetje(mango ijsstukjes) zeker aan te bevelen!
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Ah menu genomen en uitstekende bediening maar eten was ronduit flauw.
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Was er nu een Griekse muurschildering? Sober, maar netjes ingericht. Gratis starter van het huis grote Indiase crackers met lekkere sausjes.
Het eten was erg lekker! Mijn vegetarische hoofdgerecht werd in een leuk " emmertje" opgediend.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
prijs/kwaliteit prima
Freek A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijk gegeten met erg vriendelijke bediening.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Een adres om zeker terug te komen.
Het eten was goed verzorgd en we hebben zeer smakelijk gegeten.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
De keuze binnen het Albert Heijn keuze menu was wat beperkt en er waren geen aanpassingen op mogelijk. Dat gezegd hebbende was het eten prima en een erg vriendelijk service. Persoonlijk had ik graag meer soorten bier op de kaart willen zien.
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
We hebben ontzettend lekker gegeten van begin tot eind! De mixed grill was heerlijk en ik heb erg genoten van de Lassi bij het eten. Wij eten bijna nooit Indiaas, maar gaan na deze keer zeker nog terug komen!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Prettig, pittig restaurant. Fijn gezeten en vriendelijke bediening. Kwaliteit prijs perfect.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Inrichting niet bijzonder
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Weer ontzettend lekker gegeten. Vriendelijke mensen en heerlijk eten. Wat wil je nog meer? Oh ja en voor een goede prijs!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. de inrichting is eenvoudig, dus daar moet je niet voor gaan. Wél voor de authentieke smaak van de gerechten!
Maar als er vrij veel mensen zijn, is het geluidsniveau erg hoog. Twee tafels verder zaten vier luidruchtige gasten. Wij konden woordelijk verstaan wat er besproken werd.
Maar desondanks zou ik er wéér naar toe gaan!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Beste Indisn restaurant van NL voor mij, heerlijk.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
ERG lekker weer gegeten bij Everest. Vriendelijke bediening, goed eten. Lassi is ook erg lekker daar.
Was ook geen probleem met allergie voor noten, is keurig en netjes aangepast.
Ik ben er over een paar weken weer :)
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Met AH restaurantactie hier gegeten. Je kan kiezen uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten. Wanneer je een vegetarisch hoofdgerecht kiest, mag je zelf een keuze maken uit alle vegetarische gerechten. Vooraf kregen we - ongevraagd - Papadam met geweldige sausjes. Een aardig gebaar! Alle voorgerechten smaakten heerlijk; wij deelden de Samosa, de Onion Bhaji en de Kip Tikka. 3 van de 4 in ons gezelschap gingen door met de Mixed Grill als hoofdgerecht. Die was heel veelzijdig en smaakte goed! Ik had de pittige Groente Jalferzi, ook dat was prima, inderdaad lekker pittig, maar zeker niet té. Vervolgens kozen we allevier voor het Kulfi ijs als toetje en dat is een absolute aanrader! We sloten de avond af met een kopje koffie of thee. De koffie smaakte volgens mijn disgenoten vrrrassend lekker ☺.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vonden de gerechten erg eentonig. Vleesgerechten waren droog. Ligt misschien aan speciaal menu (AH).
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Originele gerechten, smakelijk bereid en prima opgediend (mixed grill op gloeiende plaat, en incl. warme borden en rechaud). Inrichting is sober maar o.a. met enkele mooie Himalaya prenten. Heerlijke avond gehad.
H.M.M. S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prima gegeten! Vriendelijke bediening.