Everest Tandoori Restaurant

Meer informatie over restaurant Everest Tandoori Restaurant

• Airconditioning , Catering
avi2 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
India heeft het laagste percentage vleesconsumptie er er zijn meer vegetariërs dan in alle andere landen bij elkaar. Dus kom ik – tientallen jaren strikt vegetarisch – graag bij een Indiaas restaurant als ik de kans krijg. In Nederland, UK, USA, Duitsland en zelfs China heb ik er meerdere bezocht. Dus na bezoek aan Corpus in Leiden maar eens gaan shoppen en dan naar Everest Tandoori met de family. Het was kwart voor 5 en men was officieel nog niet open, maar de eigenaresse zag ons en maakte toch open. Ze vertelde in een gezellig praatje dat zij, en haar broer in de keuken, uit Bhutan kwamen en dat hun kaart bestond uit gerechten uit hun land maar ook uit Nepal en uiteraard India. Nou, om het kort te houden, de bediening – dochter en nichtje – was aardig, charmant en vriendelijk, de (veelal bekende) gerechten waren duidelijk voorzien van teksten over de mate van pittigheid en dat werkte perfect. De linzensoep, samosa met muntsaus, onion bhaji en papadam met sausmix waren een perfect opwarmer. De biertjes waren koel en de hoofdgerechten, een mix van een korma, gebakken champignons, sag paneer, heerlijke saffraanrijst en kulcha nan, waren de overtreffende trap. Een perfecte balans van kruiden en smaken. De afsluitende mix van vers fruit met kokos-/mango- en vanilleijs was de spreekwoordelijke kers op de taart. Ronduit een meer-dan-voortreffelijke authentieke uitvoering van de gerechten, chapeau voor de kok, ambiance was prima, personeel zeer vriendelijk en talkative, wat wil je nog meer. Niets. Gewoon een aanrader voor iedereen die van lekker eten zonder poespas houdt.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Goed gegeten en behulpzaam personeel. Mijn vriendin doe wel eens in India geweest is, waande zich weer in die sfeer. We hadden maar een uurtje en de keuken had goed hun best gedaan. Onze maaltijden waren van goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs. Restaurantkaart app werd ook goed op gereageerd. Everest Tandoori vind ik zeker een aanrader.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten en prima service!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eerste kennismaking met dit restaurant via de AH-actie. Uitstekend gegeten voor een zeer aanename prijs.
Bediening erg vriendelijk en beschaafd. Een adres om terug te komen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker Indiaas restaurantje voor als je in de buurt wat wil eten. Zelf hou ik erg van pittig eten, maar ik ga hier ook regelmatig met vrienden naar toe die mild willen eten. Op de menukaart is heel duidelijk per categorie aangegeven hoe pittig de gerechten zijn. Heerlijk eten voor een heel schappelijke prijs!
Serge T.
Vlotte bediening,smaakvol eten.
Rineke D.
Ben gewoon tevreden!.
sara V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een vrij lage prijs. Met de AH actie mochten we alles vd kaart kiezen. Zeker een aanrader. Wij gaan hier vaker eten
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vanavond hier met heel veel smaak gegeten. Het eten was van hele goede kwaliteit. De Samosa vooraf was enorm smakelijk, ook de uien met kikkererwten waren erg lekker. De kip tikka madras was heel compleet van smaak. Het was een volle kruidige pedisse smaak. Je proefte gewoon dat het gerecht niet alleen door pepers op smaak gebracht was. Absoluut voor herhaling vatbaar. Ik kom er zeker weer terug.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker eten, slechte prijs/kwaliteit verhouding bij de wijnen. Sfeer zou wat winnen bij het vervangen van de elektrische kaarsen voor echte.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met AH/Iens restaurantactie na lange tijd weer eens bij Everest neergestreken. Direct viel op dat het restaurant een opfrisbeurt heeft gehad sinds de laatste keer dat we er waren. Het ziet er goed uit. Het zat op vrijdagavond vol en was gezellig in het restaurant. De sheek kebabs als voorgerecht zijn een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we een biryani met koningsgarnalen en tandoori tikka masala. Fijn dat er bij de biryani een groentecurry zat, anders zou het wat droog zijn. De tandoori tikka masala was erg mild en de kip mals. Garlic naan erbij kan niet ontbreken, erg lekker. Porties ruim voldoende voor ons. Als afsluiter een ijsje maakte deze avond compleet. Ik heb genoten en kom zeker terug: ook zonder actie zijn de prijzen erg voordelig voor de kwaliteit van het eten wat je krijgt.
riwinu .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Everest Tandoori is een niet al te groot restaurant wat sfeervol is ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker met vrij veel keuzes. De cappuccino is aan te raden als dessert.
choo .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We mochten kiezen uit de menukaart.
Het was voor herhaling vatbaar. Ik was er al eens eerder geweest, maar mijn tafelgenoot nog niet en voor haar was het ook voor herhaling vatbaar.
De bediening was vriendelijk, net als de vorige keer.
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed gegeten, maar niet echt bijzonder. De keuze is hier en daar eigenlijk wat beperkt. Zo kun je maar moeilijk iets anders vinden dan de bekende klassiekers. Hoewel de verlichting wat warmer zou kunnen, zit je er wel lekker ruim. Prettige stoelen - en dat is wel eens anders. Bediening o.k., niet bijzonder vriendelijk.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de AH restaurant voucher. We dachten alleen een keuzemenu te kunnen kiezen maar we hadden vrije keuze uit voor- hoofd- en nagerechten. Na afloop wordt er dan een (gemiddeld) bedrag van de rekening gehaald. Erg prettig, vaak heb je juist beperkte keuze.
Het eten was prima en de service snel en vriendelijk, maar het was ook niet zo druk in het restaurant. Eigenlijk niets op aan te merken en zeker een aanrader om ook zomaar te bezoeken!
Marie-Christine G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het restaurant ziet er niet bijzonder uit, de inrichting is eenvoudig. Ik vond de sfeer echter prima en het eten erg lekker. Perfecte papadums en naanbrood, en overheerlijke tandoori kip. De bediening is vriendelijk en prettig, zonder poespas.
Een paar minpuntjes: ik vond de viscurry vrij zout, en naderhand ruikt je kleding nog tijdenlang naar Everest.
Afifeeshber .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving. Gerechten waren lekker en het was rustig genoeg om te kunnen bijpraten. Service was ook goed.
sara V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goede kwaliteit van het eten. Gisteren gerecht uitgekozen wat niet zo in de smaak viel maar dat heeft meer met smaak als met kwaliteit te maken. Vorige keren heerlijke gerechten gegeten
Arianne R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We zijn hier wel vaker gaan eten, en aangezien ze meededen met de AH-actie, besloten we nog een keertje te gaan. We kozen allebei voor het vegetarische menu, met vooraf samosa, een vegetarische curry naar keuze met bijgerechten en koffie/thee toe.
De samosa was lekker: precies pittig genoeg en met een lekkere muntsaus. Ook onze curry's waren prima. Ik koos voor een pittige, mijn partner een iets mindere. Die van mij was goed, hoewel hij nog wel wat pittiger had gemogen. Ook zat er bloemkool in, waar ik niet zo van houd, maar dat is natuurlijk niet de schuld van het restaurant; ik heb er ook niet naar gevraagd.
We gingen uiteindelijk tjokvol terug naar huis. Misschien dat dat voor sommige een minpuntje zou zijn, dat je als je een menu kiest, niet alles op krijgt.
Dit is een echte aanrader voor Leiden. We komen er geregeld en zijn ook dit keer niet teleurgesteld.
Kamana R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en snel bediening. Gegrilde koningsgarnalen zijn niet te missen en zo lekker nan brood zeg. Hier komen we zeker terug!