Everest Tandoori Restaurant

Meer informatie over restaurant Everest Tandoori Restaurant

• Airconditioning , Catering
Tristan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lekker eten! Waar we voor kwamen, bediening en inrichting niet bijzonder. Garlic nan was misschien iets te droog. Jalfrezi was erg goed!
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
lekker gegeten. Gerechten waren heerlijk gekruid. Lekker Naan brood. Vriendelijke bediening
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Net als eerdere keren lekker en gezellig gegeten hier.. Bezoek aan dit restaurant heeft maar een minpuntje ; sterke etensgeur in kleding en haren bij het verlaten restaurant.
Diana F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, veel en goede smaak, goed pittige gerechten. (Voor Kebab en onion badji, hoofd chicken korma tikka en een van de milde specialiteiten met whisky en kip)
Everest thee en mango lassi is goed op smaak. Vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten. Het Royal Tandoori menu was prima, de bediening vlot en correct, de rekening viel reuze mee. We komen terug.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Nogal traditionele Indiaas restaurant. Redelijk tot goede kwaliteit. Hebben er lekker gegeten.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk en authentiek eten!
Super aardige bediening. Niet duur. Aankleding van het restaurant kan wat opgepimpt
avi2 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
India heeft het laagste percentage vleesconsumptie er er zijn meer vegetariërs dan in alle andere landen bij elkaar. Dus kom ik – tientallen jaren strikt vegetarisch – graag bij een Indiaas restaurant als ik de kans krijg. In Nederland, UK, USA, Duitsland en zelfs China heb ik er meerdere bezocht. Dus na bezoek aan Corpus in Leiden maar eens gaan shoppen en dan naar Everest Tandoori met de family. Het was kwart voor 5 en men was officieel nog niet open, maar de eigenaresse zag ons en maakte toch open. Ze vertelde in een gezellig praatje dat zij, en haar broer in de keuken, uit Bhutan kwamen en dat hun kaart bestond uit gerechten uit hun land maar ook uit Nepal en uiteraard India. Nou, om het kort te houden, de bediening – dochter en nichtje – was aardig, charmant en vriendelijk, de (veelal bekende) gerechten waren duidelijk voorzien van teksten over de mate van pittigheid en dat werkte perfect. De linzensoep, samosa met muntsaus, onion bhaji en papadam met sausmix waren een perfect opwarmer. De biertjes waren koel en de hoofdgerechten, een mix van een korma, gebakken champignons, sag paneer, heerlijke saffraanrijst en kulcha nan, waren de overtreffende trap. Een perfecte balans van kruiden en smaken. De afsluitende mix van vers fruit met kokos-/mango- en vanilleijs was de spreekwoordelijke kers op de taart. Ronduit een meer-dan-voortreffelijke authentieke uitvoering van de gerechten, chapeau voor de kok, ambiance was prima, personeel zeer vriendelijk en talkative, wat wil je nog meer. Niets. Gewoon een aanrader voor iedereen die van lekker eten zonder poespas houdt.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Goed gegeten en behulpzaam personeel. Mijn vriendin doe wel eens in India geweest is, waande zich weer in die sfeer. We hadden maar een uurtje en de keuken had goed hun best gedaan. Onze maaltijden waren van goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs. Restaurantkaart app werd ook goed op gereageerd. Everest Tandoori vind ik zeker een aanrader.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten en prima service!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eerste kennismaking met dit restaurant via de AH-actie. Uitstekend gegeten voor een zeer aanename prijs.
Bediening erg vriendelijk en beschaafd. Een adres om terug te komen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker Indiaas restaurantje voor als je in de buurt wat wil eten. Zelf hou ik erg van pittig eten, maar ik ga hier ook regelmatig met vrienden naar toe die mild willen eten. Op de menukaart is heel duidelijk per categorie aangegeven hoe pittig de gerechten zijn. Heerlijk eten voor een heel schappelijke prijs!
Serge T.
Vlotte bediening,smaakvol eten.
Rineke D.
Ben gewoon tevreden!.
sara V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een vrij lage prijs. Met de AH actie mochten we alles vd kaart kiezen. Zeker een aanrader. Wij gaan hier vaker eten
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vanavond hier met heel veel smaak gegeten. Het eten was van hele goede kwaliteit. De Samosa vooraf was enorm smakelijk, ook de uien met kikkererwten waren erg lekker. De kip tikka madras was heel compleet van smaak. Het was een volle kruidige pedisse smaak. Je proefte gewoon dat het gerecht niet alleen door pepers op smaak gebracht was. Absoluut voor herhaling vatbaar. Ik kom er zeker weer terug.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker eten, slechte prijs/kwaliteit verhouding bij de wijnen. Sfeer zou wat winnen bij het vervangen van de elektrische kaarsen voor echte.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met AH/Iens restaurantactie na lange tijd weer eens bij Everest neergestreken. Direct viel op dat het restaurant een opfrisbeurt heeft gehad sinds de laatste keer dat we er waren. Het ziet er goed uit. Het zat op vrijdagavond vol en was gezellig in het restaurant. De sheek kebabs als voorgerecht zijn een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we een biryani met koningsgarnalen en tandoori tikka masala. Fijn dat er bij de biryani een groentecurry zat, anders zou het wat droog zijn. De tandoori tikka masala was erg mild en de kip mals. Garlic naan erbij kan niet ontbreken, erg lekker. Porties ruim voldoende voor ons. Als afsluiter een ijsje maakte deze avond compleet. Ik heb genoten en kom zeker terug: ook zonder actie zijn de prijzen erg voordelig voor de kwaliteit van het eten wat je krijgt.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Everest Tandoori is een niet al te groot restaurant wat sfeervol is ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker met vrij veel keuzes. De cappuccino is aan te raden als dessert.
choo .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We mochten kiezen uit de menukaart.
Het was voor herhaling vatbaar. Ik was er al eens eerder geweest, maar mijn tafelgenoot nog niet en voor haar was het ook voor herhaling vatbaar.
De bediening was vriendelijk, net als de vorige keer.