Everest Tandoori Restaurant

Meer informatie over restaurant Everest Tandoori Restaurant

• Airconditioning , Catering
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vanavond hier met heel veel smaak gegeten. Het eten was van hele goede kwaliteit. De Samosa vooraf was enorm smakelijk, ook de uien met kikkererwten waren erg lekker. De kip tikka madras was heel compleet van smaak. Het was een volle kruidige pedisse smaak. Je proefte gewoon dat het gerecht niet alleen door pepers op smaak gebracht was. Absoluut voor herhaling vatbaar. Ik kom er zeker weer terug.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met AH/Iens restaurantactie na lange tijd weer eens bij Everest neergestreken. Direct viel op dat het restaurant een opfrisbeurt heeft gehad sinds de laatste keer dat we er waren. Het ziet er goed uit. Het zat op vrijdagavond vol en was gezellig in het restaurant. De sheek kebabs als voorgerecht zijn een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we een biryani met koningsgarnalen en tandoori tikka masala. Fijn dat er bij de biryani een groentecurry zat, anders zou het wat droog zijn. De tandoori tikka masala was erg mild en de kip mals. Garlic naan erbij kan niet ontbreken, erg lekker. Porties ruim voldoende voor ons. Als afsluiter een ijsje maakte deze avond compleet. Ik heb genoten en kom zeker terug: ook zonder actie zijn de prijzen erg voordelig voor de kwaliteit van het eten wat je krijgt.
riwinu .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Everest Tandoori is een niet al te groot restaurant wat sfeervol is ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker met vrij veel keuzes. De cappuccino is aan te raden als dessert.
choo .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We mochten kiezen uit de menukaart.
Het was voor herhaling vatbaar. Ik was er al eens eerder geweest, maar mijn tafelgenoot nog niet en voor haar was het ook voor herhaling vatbaar.
De bediening was vriendelijk, net als de vorige keer.
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed gegeten, maar niet echt bijzonder. De keuze is hier en daar eigenlijk wat beperkt. Zo kun je maar moeilijk iets anders vinden dan de bekende klassiekers. Hoewel de verlichting wat warmer zou kunnen, zit je er wel lekker ruim. Prettige stoelen - en dat is wel eens anders. Bediening o.k., niet bijzonder vriendelijk.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de AH restaurant voucher. We dachten alleen een keuzemenu te kunnen kiezen maar we hadden vrije keuze uit voor- hoofd- en nagerechten. Na afloop wordt er dan een (gemiddeld) bedrag van de rekening gehaald. Erg prettig, vaak heb je juist beperkte keuze.
Het eten was prima en de service snel en vriendelijk, maar het was ook niet zo druk in het restaurant. Eigenlijk niets op aan te merken en zeker een aanrader om ook zomaar te bezoeken!
Marie-Christine G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het restaurant ziet er niet bijzonder uit, de inrichting is eenvoudig. Ik vond de sfeer echter prima en het eten erg lekker. Perfecte papadums en naanbrood, en overheerlijke tandoori kip. De bediening is vriendelijk en prettig, zonder poespas.
Een paar minpuntjes: ik vond de viscurry vrij zout, en naderhand ruikt je kleding nog tijdenlang naar Everest.
Afifeeshber .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving. Gerechten waren lekker en het was rustig genoeg om te kunnen bijpraten. Service was ook goed.
sara V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goede kwaliteit van het eten. Gisteren gerecht uitgekozen wat niet zo in de smaak viel maar dat heeft meer met smaak als met kwaliteit te maken. Vorige keren heerlijke gerechten gegeten
Arianne R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We zijn hier wel vaker gaan eten, en aangezien ze meededen met de AH-actie, besloten we nog een keertje te gaan. We kozen allebei voor het vegetarische menu, met vooraf samosa, een vegetarische curry naar keuze met bijgerechten en koffie/thee toe.
De samosa was lekker: precies pittig genoeg en met een lekkere muntsaus. Ook onze curry's waren prima. Ik koos voor een pittige, mijn partner een iets mindere. Die van mij was goed, hoewel hij nog wel wat pittiger had gemogen. Ook zat er bloemkool in, waar ik niet zo van houd, maar dat is natuurlijk niet de schuld van het restaurant; ik heb er ook niet naar gevraagd.
We gingen uiteindelijk tjokvol terug naar huis. Misschien dat dat voor sommige een minpuntje zou zijn, dat je als je een menu kiest, niet alles op krijgt.
Dit is een echte aanrader voor Leiden. We komen er geregeld en zijn ook dit keer niet teleurgesteld.
Kamana R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en snel bediening. Gegrilde koningsgarnalen zijn niet te missen en zo lekker nan brood zeg. Hier komen we zeker terug!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Lekker eten, lekker pittig en op smaak. Vriendelijke bediening, voordelig. Inrichting eenvoudig, maar ik vond het (i.t.t. andere reviewers) wel gezellig.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het was even wennen om aan een Italiaans tafereeltje te genieten van Indiase/Nepalese gerechten. De vriendelijke bediening vertelde me dat dit nog van de vorige eigenaar was. We gingen voor de tandoori schotel en de tandoori milde kerrie. Bij de eerste had ik hem eerder met intensere smaken verwacht, maar de tweede heeft ons echt verrast. Heerlijke romige kerrie in een onverwachte kleur. Perfecte afsluiter na een mooi dagje Hortus Botanicus.
o. F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het restaurant ademt weinig sfeer, maar de vriendelijke medewerksters maken het restaurant al een stuk gezelliger. Ze zijn attent en geven een goed persoonlijk advies bij de menukaart.
De presentatie van de gerechten is goed maar de smaak overtreft pas echt de verwachtingen. Wij hebben al bij meerdere Indiase restaurants gegeten en zullen hier zeker terugkomen voor een goede Indiase maaltijd.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ook met de AH actie konden we alles van het menu kiezen. Het eten was heerlijk. Het personeel is heel vriendelijk en attent. Genieten!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten, nette & zorgzame bediening. Met AH actie hier terecht gekomen; konden gewoon a la carte bestellen. Prima!!
En op de heetste dag van het jaar was het prima uit te houden binnen. Fijn zo'n airco!
cecilia_b07 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Erg lekker gegeten; we kwamen hier met de AH restaurantactie maar konden alles van de kaart kiezen, in tegenstelling tot bij sommige andere restaurants. De gerechten waren erg smaakvol, de bediening snel en attent.
Zonnetje2007 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het restaurant kan een opknapbeurt gebruiken, maar het decor doet geen afbreuk aan het eten en de bediening. Heerlijk gegeten en vriendelijk bedient. We gaan er zeker nog een keer heen
renske271 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Prima gegeten,vriendelijke bediening en leuke sfeer, en flinke porties.
Kortom hier komen we zeker nog eens terug!Was voor ons de eerste keer, maar is goed bevallen.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Op een vrijdagavond hier gegeten. De curry madras met lamsvlees die ik besteld had smaakte goed. Voldoende pittig en vol van smaak. Er staan wel heel veel verschillende gerechten en varianten op de kaart.
De wijnkeuze is beperkt, de wijn zelf acceptabel maar niet bijzonder. Op dit gebied valt nog wat te winnen.
De bediening is bijzonder vriendelijk. Iets meer uitleg bij het uitserveren van de gerechten zou wenselijk zijn.
Decor, aankleding, inrichting en uitzicht zijn niet bijzonder. Al met al zit je hier goed en kun je genieten van authentiek smakende, soms echt pittige gerechten voor een redelijke prijs. Een restaurant om nog eens terug te gaan.