Everest Tandoori Restaurant

9,1

Jouw recensie over het restaurant Everest Tandoori Restaurant

Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het interieur kan wel een opfrisbeurt gebruiken, maar laat dat je zeker niet weerhouden! Het eten smaakte heerlijk en was ook goed spicy! Bediening uiterst vriendelijk!
Wing Yin T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Serwet D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker vers eten voor een schappelijke prijs. Wij kozen de linzen soep, samosa, paratha, garlic nan, lam tikka madras, vis madras, Everest special ijs coup en Indiaas ijs. Erg lekker allemaal.

De dames in de bediening zijn erg vriendelijk wn behulpzaam. Wij voelden ons erg op ons gemak.

Komen zeker weer terug!
Hélène K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het is een schattig restaurantje waar de eigenaren enorm hun best doen het je naar de zin te maken. De smaak is naar de tijd is verstreken meer mainstream geworden. Zelf vind ik dat jammer, maar ik begrijp het wel om een zaak goed te laten draaien
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Veel keus van mild tot zeer pittig. Aardige bediening.
Tristan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lekker eten! Waar we voor kwamen, bediening en inrichting niet bijzonder. Garlic nan was misschien iets te droog. Jalfrezi was erg goed!
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
lekker gegeten. Gerechten waren heerlijk gekruid. Lekker Naan brood. Vriendelijke bediening
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Net als eerdere keren lekker en gezellig gegeten hier.. Bezoek aan dit restaurant heeft maar een minpuntje ; sterke etensgeur in kleding en haren bij het verlaten restaurant.
Diana F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, veel en goede smaak, goed pittige gerechten. (Voor Kebab en onion badji, hoofd chicken korma tikka en een van de milde specialiteiten met whisky en kip)
Everest thee en mango lassi is goed op smaak. Vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten. Het Royal Tandoori menu was prima, de bediening vlot en correct, de rekening viel reuze mee. We komen terug.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Nogal traditionele Indiaas restaurant. Redelijk tot goede kwaliteit. Hebben er lekker gegeten.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk en authentiek eten!
Super aardige bediening. Niet duur. Aankleding van het restaurant kan wat opgepimpt
avi2 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
India heeft het laagste percentage vleesconsumptie er er zijn meer vegetariërs dan in alle andere landen bij elkaar. Dus kom ik – tientallen jaren strikt vegetarisch – graag bij een Indiaas restaurant als ik de kans krijg. In Nederland, UK, USA, Duitsland en zelfs China heb ik er meerdere bezocht. Dus na bezoek aan Corpus in Leiden maar eens gaan shoppen en dan naar Everest Tandoori met de family. Het was kwart voor 5 en men was officieel nog niet open, maar de eigenaresse zag ons en maakte toch open. Ze vertelde in een gezellig praatje dat zij, en haar broer in de keuken, uit Bhutan kwamen en dat hun kaart bestond uit gerechten uit hun land maar ook uit Nepal en uiteraard India. Nou, om het kort te houden, de bediening – dochter en nichtje – was aardig, charmant en vriendelijk, de (veelal bekende) gerechten waren duidelijk voorzien van teksten over de mate van pittigheid en dat werkte perfect. De linzensoep, samosa met muntsaus, onion bhaji en papadam met sausmix waren een perfect opwarmer. De biertjes waren koel en de hoofdgerechten, een mix van een korma, gebakken champignons, sag paneer, heerlijke saffraanrijst en kulcha nan, waren de overtreffende trap. Een perfecte balans van kruiden en smaken. De afsluitende mix van vers fruit met kokos-/mango- en vanilleijs was de spreekwoordelijke kers op de taart. Ronduit een meer-dan-voortreffelijke authentieke uitvoering van de gerechten, chapeau voor de kok, ambiance was prima, personeel zeer vriendelijk en talkative, wat wil je nog meer. Niets. Gewoon een aanrader voor iedereen die van lekker eten zonder poespas houdt.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Goed gegeten en behulpzaam personeel. Mijn vriendin doe wel eens in India geweest is, waande zich weer in die sfeer. We hadden maar een uurtje en de keuken had goed hun best gedaan. Onze maaltijden waren van goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs. Restaurantkaart app werd ook goed op gereageerd. Everest Tandoori vind ik zeker een aanrader.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten en prima service!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eerste kennismaking met dit restaurant via de AH-actie. Uitstekend gegeten voor een zeer aanename prijs.
Bediening erg vriendelijk en beschaafd. Een adres om terug te komen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker Indiaas restaurantje voor als je in de buurt wat wil eten. Zelf hou ik erg van pittig eten, maar ik ga hier ook regelmatig met vrienden naar toe die mild willen eten. Op de menukaart is heel duidelijk per categorie aangegeven hoe pittig de gerechten zijn. Heerlijk eten voor een heel schappelijke prijs!
Serge T.
Vlotte bediening,smaakvol eten.
Rineke D.
Ben gewoon tevreden!.
sara V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een vrij lage prijs. Met de AH actie mochten we alles vd kaart kiezen. Zeker een aanrader. Wij gaan hier vaker eten