EVEN eten&drinken Bij de Doelen

Vrijdag 09:30 - 00:00
Zaterdag 10:30 - 00:00

Denise V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ben daar even in me eentje carpaccio.
De sfeer was erg gezellig, goeie service en het eten was heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor andere.

Wiel W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ga Even niet is mijn advies. Pasta met enigszins koude inktvis, bediening waarbij je het gevoel had dat je ze stoorde en slechte verlichting waarbij het schier onmogelijk was de menukaart te lezen.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prettige ontvangst, snelle servicegerichte bediening, heerlijk eten.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Kindvriendelijk, gastvrij, lieve bediening en je kunt er lekker eten voor een eerlijke prijs. Dat in de mooi omgeving van de Vesting van Naarden.
Lochem234 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We zijn netjes ontvangen en er is voldoende aandacht voor de gast. Het eten was super en de prijs is ok. Kortom we zijn zeer tevreden over het geheel.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het was helemaal prima! Voorgerecht met van alles wat (echt lekker), prima pasta met gamba's als hoofdgerecht. We (mijn dochter van 13 en ik) kregen een leuk tafeltje bij het raam. Een aanrader!
Marien T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
No nonsense eetcafé, vriendelijke dames, vooraf een lekker warm bruin broodje met kruidenboter (3,-). Als hoofdgerechten hadden we een rijk gevulde salade met asperges en grote gamba's en een flink portie sparerib die mals en sappig waren. Al met al, wil je even snel een smakelijke maaltijd dan ben je hier op het goede adres.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
lekker eten in een gezellige omgeving, de bediening is vriendelijk en attent. Geen hoogstandjes, verzorgd en goed geprijsd.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gisteren even snel bij de Doelen gegeten en het was weer erg goed, de bediening is super aardig en attent, we hadden haast en dat werd goed opgepakt. Alledrie hebben we gesmuld van onze gerechten. Enige minpuntje was dat op de kaart op internet kaasfondue stond, maar deze was niet te vinden op de echte kaart en daar had ik me nu juist zo op verheugd. Wellicht de volgende keer! Want die volgende keer komt er zeker!
Ariane9 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
EVEN eten & drinken bij De Doelen is een eetcafé zoals een eetcafé hoort te zijn; gezellige sfeer, prettig informele bediening, een menukaart met veel afwisseling en het eten is verrassend smakelijk.
Msdewolff .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We hebben hier gegeten voordat we naar n concert in de grote kerk gingen. Echt een aanrader! Superleuk sfeervol restaurant, heerlijk eten en geweldige bediening. Top!
Pieter-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Erg gastvrij en gezellig restaurant. Ook heel geschikt om met kleine kinderen naar toe te gaan. Maaltijden zijn eenvoudig, erg smakelijk en prima betaalbaar.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben met een groep van zeven mensen heerlijk gegeten in de lunchpauze van de Mattheus Passion. Erg goed geregeld met een heerlijk menu. Ondanks de drukte bleef de bediening erg vriendelijk. Top!! wij komen zeker weer.
Ellenploem .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Eten voor de Matheus: perfect geregeld, keuzemenu, zeer vlotte bediening, vriendelijk, werd steeds gevraagd of alles naar wens was.
Vegetarisch, verrassend, de Bietenburger, de champignonroomsoep met truffel was heerlijk, toetje ,de luikse wafel met bosbessenroom was ook lekker.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Eetcafé zoals je het wil, prima kaart met goede gerechten, goede sfeer, hartelijk personeel waardoor je je snel thuis voelt. Ook nog eens voor een leuke prijs zodat je blij naar buiten loopt.
Famstreefkerk .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Online gereserveerd, direct een bevestiging ontvangen, het zag er allemaal prima uit.
Vervolgens ontvangst in het restaurant: gastvrij en met personal touch. Menukaart wat smal in aanbod, maar uiteindelijk goede keuze kunnen maken. Entourage en sfeer uitstekend.
Prijs-kwaliteitverhouding concurrentie-proof. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Sfeervol eetcafé, heel aardig eten, lekkere huiswijn, zeer vriendelijke, informele bediening. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Gebruiken wel veel convencience (met name dessert) maar dat kan ook bijna niet anders met deze tarieven. Extra frietjes of dergelijke kon naar keuze bijbesteld worden (gaf men vantevoren aan) en ook het verzoek om een doggybag door de tafel achter ons was geen enkel probleem. Uitstekend om even een hapje te gaan eten dus doet z'n naam eer aan. Wij komen terug.
Mekubb .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Prima gegeten bij dit restaurant, goede prijs/kwaliteit verhouding en attente en aardige bediening. Woensdag bleek 'biefstukdag' te zijn, € 11 voor een goed stuk vlees vind je tegenwoordig niet veel meer. Een aanrader kortom !
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Fantastische ervaring bij Even! Heerlijke verse gerechten vooral de biefstuk was heerlijk. Snel weer overdoen in deze mooie ambiance.
Anoniem_3 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Even! Een goede prijs/kwaliteit verhouding, erg vriendelijk en kundig personeel en een gezellige sfeer. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!