EVEN eten&drinken Bij de Doelen

jandegroot1970 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het speciaal voor gisteren samengestelde keuzemenu voor gasten die erna naar de Mattheus Passion wilde gaan was goed samengesteld, met genoeg keuze. Goed bereid en in een niet te snel maar wel rap tempo uitgeserveerd.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben hier met 8 personen heerlijk gegeten en de bediening was ook zeer vriendelijk en attent!
De porties waren ruim voldoende en de kaasfondue was heerlijk, leuk ook dat het op de kaart staat want dat kom je niet vaak tegen! Complimenten en we hopen dat jullie contract verlengd mag worden :)
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vlotte bediening zodat we op tijd naar de johannes passie in de grote kerk konden wandelen. Kaartvpasr goed bij de ambiance.
karin W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima eetgelegenheid in een sfeervolle omgeving. Opmerkingen over het eten worden serieus genomen en met de kok besproken. En tot onze verbazing ook weer teruggekoppeld aan de klant. Erg goed!
Robert E.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig spelletjes gedaan. Bediening had het 200% begrepen. De keuken maakte speciaal voor onze kleuter rijst met bloemkool, war niet eens op de kaart stond.
Ongedwongen, huiselijk maar wel met klasse.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Altijd fijn om hier te zijn. Voor een hapje of drankje prima vertoeven. Fijne bediening die steeds hetzelfde is, goed eten, perfecte service en gezellige sfeer.
De tafel van Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ondanks dat er een borrel was, werden wij hartelijk ontvangen en hoefden we niet een Onze drankjes op te geven, want dat wist het meer dan vriendelijke meisje nog van de vorige keer. Na het hoofdgerecht vroegen wij m koffie Met onze favoriete likeur, helaas was de bestelling niet ddorgekomen, maar ons werd verekerd dat jet er de volgende week zou zijn. Complimenten voor de doorbuffelende, altijd vriendelijke vrouwelijke serveerster. !!!!
Toni T.
Super service! Wat kunnen deze mensen hard werken en hartelijk blijven!
John V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijke bediening
Brenda C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We vonden het eten is altijd lekker.....vooral de spareribs. Heerlijk!! Service was altijd goed en snel en ook twee maanden geleden, de serveerster ons herinnerde en waar we zaten. Dat was leuk.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vorige week heb ik een overheerlijke omelet gegeten, die bovenal wordt geserveerd op overheerlijk brood. Geen slappe broodjes maar echt zalig. Het is er echt 1 om voor om te rijden.
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Erg lekkere biefstuk gegeten. Werd geserveeerd met Franse frietjes in een kommetje apart erbij.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ben daar even in me eentje carpaccio.
De sfeer was erg gezellig, goeie service en het eten was heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor andere.

Wiel W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ga Even niet is mijn advies. Pasta met enigszins koude inktvis, bediening waarbij je het gevoel had dat je ze stoorde en slechte verlichting waarbij het schier onmogelijk was de menukaart te lezen.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prettige ontvangst, snelle servicegerichte bediening, heerlijk eten.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Kindvriendelijk, gastvrij, lieve bediening en je kunt er lekker eten voor een eerlijke prijs. Dat in de mooi omgeving van de Vesting van Naarden.
lochem234 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We zijn netjes ontvangen en er is voldoende aandacht voor de gast. Het eten was super en de prijs is ok. Kortom we zijn zeer tevreden over het geheel.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het was helemaal prima! Voorgerecht met van alles wat (echt lekker), prima pasta met gamba's als hoofdgerecht. We (mijn dochter van 13 en ik) kregen een leuk tafeltje bij het raam. Een aanrader!
Marien T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
No nonsense eetcafé, vriendelijke dames, vooraf een lekker warm bruin broodje met kruidenboter (3,-). Als hoofdgerechten hadden we een rijk gevulde salade met asperges en grote gamba's en een flink portie sparerib die mals en sappig waren. Al met al, wil je even snel een smakelijke maaltijd dan ben je hier op het goede adres.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
lekker eten in een gezellige omgeving, de bediening is vriendelijk en attent. Geen hoogstandjes, verzorgd en goed geprijsd.