EVE Tilburg

Burgemeester Brokxlaan 1046 5041 Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant EVE Tilburg

• : Parkeergarage Knegtel (circa 5.min lopen) - Aan Burgemeester Brokxlaan kunt u (beperkt) aan de straat betaald parkeren -

Maandag t/m donderdag: 09:30 - 23:30 uur
Vrijdag: 09:30 - 01:00 uur
Zaterdag: 09:30 - 01:00 uur
Zondag: 09:30 - 23:30 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant EVE Tilburg

Marie-Therese D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Niet lekker gegeten, de ceviche is zeker niet aan te raden, is ook niet in zuren gegaard. Werd weinig met klacht gedaan.
Het allerlekkerste gerecht van het menu, de Ceasar Salade, hebben ze van de kaart gehaald. In plaats daarvan kregen we een slap aftreksel en werd niet even de moeite genomen een eenvoudige dressing erbij te maken.
De prijs/kwaliteit verhouding is zoek, veel te duur voor deze kwaliteit.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Keuze op de kaart is helaas gering.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Wij zaten aan de raamkant en daar werd het door de zon wel ontzettend warm! Kan me voorstellen dat het daar in de zomer niet vol te houden is!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
goed aan te bevelen.
S. S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gereserveerd vanwege de prachtige binnenkant, maar door het mooie weer toch buiten gezeten. Daar moet het terras nog aangelegd worden, dus nog wel rommelig nu. Vriendelijke bediening en erg lekker gegeten! Wij komen zeker een keer terug om dan wel binnen te zitten!
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Eten: gewoon en heel weinig keuze voor niet-vleeseters.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Ontvangst onprettig ze proppen je min of meer aan een tafel op een 1 of 2 persoonstafel zo commercieel mogelijk te bezetten. Echt een investerings object dit hele verhaal EVE
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gezellig geluncht. Klimaatbeheersing is niet zo goed: de zon op de ramen maakt het direct erg heet, de deuren open geeft tocht. Misschien toch gordijnen? Bij 'lunchen met EVE' kwam een bordje rucolasalade, dat is nogal heftig van smaak, verder weinig bijzondere gerechtjes: bonensoep, zalmtartaar, carpaccio, lekkere boterham kroket, boterham boter.
Bediening was prima, het werd gaandeweg behoorlijk druk maar wij hebben niets te klagen gehad.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gisterenavond met vrienden bij Eve geweest. Een tafel gereserveerd voor 19.30 uur maar helaas een half uur moeten wachten voordat er een tafel vrij was.
De bestelde drankjes kwamen erg slecht door.
Eenmaal aan tafel werden we telkens door een ander personeelslid geholpen. Tot 3 x toe stond men met gerechten aan onze tafel die we niet besteld hadden. Wijn wordt aan tafel ingeschonken maar het duurt verschrikkelijk lang voordat bij iedereeen het glas gevuld is als er verschillende wijnen aan tafel gedronken worden. Niet alle hoofdgerechten waren doorgekomen in de keuken dus ..........SPOED bestelling !!
Kaart is beperkt. Bij het bestellen van de hoofdgerechten kregen we te horen dat hertenbiefstuk niet leverbaar was. Porties zijn aan kleine kant. Supplementen apart bestellen. Salade van rucola en tomaat niet echt bijzonder.
Tweede kopje Cappucinno was koud voordat deze onze tafel bereikte.....
Prijs / kwaliteit komt echt niet overeen !!
Staat er ook nog eens bijna € 20,-- teveel op de rekening.
Hierin zijn we tegemoet gekomen maar neemt niet weg dat we onze eerste ervaring met EVE als zeer matig hebben ervaren.
EVE ziet er leuk en gezellig uit maar wat valt hier qua service veel te verbeteren !!!!!!
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuke locatie goed eten
Es C.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Wij hebben er gezellig en heerlijk gegeten en de bediening was heel gastvrij. Ook het restaurant zelf ziet er geweldig uit. Weer eens wat anders. Wij komen zeker terug. Complimenten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De locatie en inrichting entourage is top! Echt prachtig. Eten viel ons tegen de nacho’s waren zonder guacamole salsa of chili dus erg flauw met wat zure room en paprika. Dat gold ook voor hoofdgerecht niet bijzonder van smaak. Toetjes waren vrij standaard en ook niet bijzonder van smaak al wordt het leuk gebracht op de kaart. Bediening was ook niet wat wij gewend zijn hadden een fles rode wijn besteld maar deze kwam pas toen het hoofdgerecht al op was, heel jammer want deze tent heeft mijn inziens echt potentie! Dus die is mee terug gegaan dat dan wel! Personeel is wel vriendelijk maar zorg dames en heren dat je wijn bijschenkt en dranken op tafel staan voor het eten komt! Om bovenstaande vonden wij de prijs kwaliteit niet in verhouding!
Jeff P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De locatie ziet er erg goed uit. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is bijzonder goed.
K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima. Kunst is kwaliteitsniveau te handhaven. Daar zal in geïnvesteerd moeten worden. Het ethousiasme compenseert nu veel.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Etentje met 14 collega's: reservering was verkeerd overgenomen, konden eigenlijk maar uit 2 hoofdgerechten kiezen en deceptie dat alle bijgerechten extra geld kosten en wel gewoon op tafel gezet zijn. Mbt de reservering en menukeuze is dit goed opgelost klantvriendelijke medewerker.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Gerechten erg lekker. Personeel vriendelijk. Logistiek alleen niet op orde: hoofdgerecht kwam 2 minuten na de soep, en drankjes voor bij het eten pas toen dat bijna op was.
Bo K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De locatie was top en het hoofdgerecht heeft ook goed gesmaakt. Alleen jammer dat we 1,5 uur op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten. Achteraf kregen we te horen dat de bon was vergeten. Dit is voorheen ook niet aan de tafel verteld. Hiernaast is er helaas maar 1x iemand bij ons geweest om naar het drinken te vragen.
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. Klein minpuntje dat wanneer de zon recht op de ramen van het pand staat, het voelt of je in een broeikas zit. Personeel is wel heel behulpzaam met het verplaatsen van de gasten.
Connie N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij hadden gekozen voor het Evening dinner. Een diner bestaande uit een selectie van de avondkaart. We hadden er zin in. Helaas stond de muziek erg hard waardoor de sfeer heel rumoerig was. Erg jammer!! Toen we vroegen of de muziek war zachter kon, was dat geen probleem. Echter na een klein uurtje ging hij weer harder. Van de selectie voorgerechten, waren er 2 uitstekend. De zalmtartaar was helaas wat grof gesneden waardoor hij wat taai werd. Van de hoofdgerechten was de vis steeds te lang gebakken en de risotto te droog. Ook ontbrak bij iedere gang serveerbestek. We moesten met eigen besteek opscheppen. En er waren op wat paddestoeltjes na geen groenten bij het hoofdgerecht. Een gemis. Ik zou zeggen laat de patat weg en serveer wat groenten hiervoor in de plaats. Het dessert was veel (ik denk niet zelf bereid behalve het schrobbeler gebak) en bij het schrobbelergebak zat een rare mox van zoute yoghurt en te lang geklopte slagroom. De bediening was gelukkig vriendelijk. Ik weet niet of ik nog terug ga.
Bo K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hadden om 18:00 gereserveerd. Toen we om 18:00 binnenkwamen moesten we nog op een plekje wachten terwijl het restaurant nog maar half bezet was. Uiteindelijk kregen wij een mooie plek bij het raam. Jammer genoeg hebben we wel 1,5 uur op ons hoofdgerecht moeten wachten omdat onze bon was vergeten. Dit had de bediening niet vermeld en werd pas verteld toen we naar ons gerecht vroegen voor de 2de keer. Ook is er maar 1x naar ons drinken gevraagd. Het hoofdgerecht smaakte wel erg goed!