EUSKADI Basque Restaurant

Westewagenstraat 56 3011 AT Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant EUSKADI Basque Restaurant

Dinsdag t/m Zondag: 17:00 - 22:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant EUSKADI Basque Restaurant

Steve P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Fantastisch restaurant! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening en mooie inrichting. Rotterdam heeft absoluut een top restaurant erbij. Absolute aanrader is de pulpo, maar ik heb begrepen dat ze regelmatig van gerechten wisselen. Ik kijk er naar uit meer gerechten te proberen.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Eten was lekker, maar aan de zoute kant. Inrichting mooi maar had weinig sfeer en draai Spaanse muziek, geen top 40. Bediening, met hier en daar een foutje, vriendelijk. Wat ik niet begreep was dat diverse mensen niet welkom waren terwijl er maar drie tafels bezet waren.
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We kwamen met hooggespannen verwachtingen, maar deze werden niet helemaal waargemaakt. De gerechten waren prima, maar niks bijzonders. Dat is geen probleem, maar daarvoor is de prijs te hoog. De bediening was vriendelijk, maar niet altijd passend in reacties. Té amicaal wat ons betreft. Ik heb voor honderd euro voor twee personen vele malen beter gegeten.
André V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We hadden wat te vieren en zijn ook werkelijk uit geweest en verwent.
Zeer goed aan te bevelen. André Vrees
Ogier S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Ik heb hier voor de verjaardag van mijn moeder met haar en mijn vriendin gegeten. Het was erg knus klein restaurantje. We kregen een lekker broodje gevuld met tomaat en een groene boter vooraf, van het huis. Ik heb zelf vooraf een zalm tartaar genomen als voorgerecht. Deze was erg lekker. Ik heb als hoofdgerecht een stukje entrecote gehad, wat er ook in ging als zoete koek. Ik heb geen nagerecht meer besteld. De bediening vond ik wel erg terughoudend. Je moest om veel dingen zelf vragen. Nieuw bestek, en een nieuw drankje. Ben proactiever gewend. Voor het (zeer betaalbare eten) kom ik zeker nog een keer terug.
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Duurde lang voordat we drinken en eten konden bestellen en de gerechten op tafel stonden (2 gangen in 2,5 uur). Eten was kwalitatief prima, kwantitatief helaas niet. Soep was prima, maar kregen alleen een bodempje (2 kleine kannetjes met z'n 3-en); hoofdgerecht was erg lekker, maar wel karig. Alleen vlees, geen groente en patatas bravas bijvoorbeeld. Iens-korting stond aanvankelijk niet op de rekening, slordig...
Wessel P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Lekker gegeten. Portie van het hoofdgerecht was voldoende maar hield niet over. De pulpo was overigens heerlijk. Zeer gastvrije en vriendelijke gastheer.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker Spaans eten voor een redelijke prijs, kleine kaart met per gang een vegetarische optie.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs. Goede bediening. De huiswijn bleek op, maar we kregen een lekkere wijn bij het vlees voor dezelfde prijs als de huiswijn. Ik zou zeker nog eens gaan.
Rikkert E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Voor de tweede keer in korte tijd wezen eten hier. Het eten is echt fantastisch. Alles vers en top producten. Ook voor mensen met een speciaal dieet is het geen probleem om hier te eten. Het enige hele kleine verbeterpuntje is dat er nog geen kapstok is. Aanrader!
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk eten, duidelijk dat de zaak nog niet zo lang open is, kan nog wat meer aangekleed worden / bediening nog wat " hakkelig " wijn niet koud etc. Maar heerlijk eten!
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
We moesten erg lang wachten op ons voorgerecht, dit terwijl het erg rustig was in het restaurant. Het hoofdgerecht was lauw en behoorlijk aan de prijs vergeleken met wat er op ons bord lag. Het eten was wel goed op smaak, maar alles bij elkaar zeker niet de hoge waardering waard die ik vooraf op Iens tegenkwam.
Jesus C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
geweldige keuken. heerlijk gegeten keurige bediening je voelt je als thuis. goede restaurant voor zowel zakelijk als in familie.
Roelof P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijke gerechten met mooie uitleg van de chef. .
Sabine W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Leuk, mooi ingericht restaurant. Gezellig voor zowel met groep of met partner.
Lekker eten, originele gerechten.
Paar kleine puntjes om te leren, aangezien ze net begonnen zijn;
-geen wijn inschenken over de tafel heen, ga achter of naast de gast staan
-meer groenten bij de gerechten
-sneller afruimen
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk verse pure gerechten.
Epicure D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Een aanwinst er bij. Hier wordt op hoog niveau gekookt. Tegen zeer beraalbare prijzen. Wij hadden o.a. huisgemaakte iberico kroketten, knoflooksoep, pulpo, kaasplankje en cheesecake op Baskische wijze. Voor een aantal gerechten waaronder de knoflooksoep, pulpo en kroketten komen we zeker terug! Extreem lekker, perfect op smaak en verrassend goed bereid. Complimenten ook naar de gastheer die de gerechten goed toelicht en vol passie vertelt of de kwaliteit van de Baskische keuken. Het restaurant is nieuw en moet qua inrichting / sfeer nog een beetje de puntjes op de i zetten, maar dat is dan ook alles. Wij komen terug!
Mezz Z.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Zoals het hoort een lekker vers warm broodje met verrassend lekkere kruiden crème/boter. voorgerecht; een heerlijke zalmtartaar super vers!, hoofdgerecht pulpo, daar had ik het restaurant op uitgezocht en overtrof alle verwachting, voortreffelijk!, dessert was hemels, huiswijn mooi vol, bediening vlot, gezellig en gastvrij. Al met al een zeer oprechte aanrader!!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Als ze deze lijn doorzetten kan dit een goede toevoeging zijn voor Rotterdam. Pas een week open en nog erg rustig. Lekkere gerechten en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht zou net wat meer mogen zijn. Dessert echt geweldig (cheesecake met 3 soorten kaas). Bediening erg betrokken en adequaat. Interieur netjes maar mist nog wat aankleding
Mari E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk Spaans eten! Top bediening! “Ster waardige” gerechten. Een restaurant waar ik zeker zal blijven komen als ik middagje kom shoppen in hartje Rotterdam!