Euromast

Parkhaven 20 3016 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Euromast

Dineren op 100 meter hoogte?

De Euromast in Rotterdam is een iconisch gebouw waar je kunt drinken, slapen, feesten, abseilen en natuurlijk eten bij Brasserie Euromast*. Een uniek restaurant waar je niet alleen van het eten geniet, maar ook van het mooiste uitzicht van de stad!

Laat de tienduizenden lichtjes van de stad Rotterdam het decor van je diner zijn en droom weg bij een prachtige zonsondergang. Laat je verrassen door de chef van Brasserie Euromast in Rotterdam en beleef de mooiste avond van je leven!

Let wel even op*: De Euromast is een attractie. Vandaar dat je altijd €9,75 entree betaalt.

Prijslijst Euromast vanaf 1-1-2017:
Ticket volwassen 9,75
Ticket 65+ 8,75
Ticket kind 6,25

Meer informatie over restaurant Euromast

Pak tram 8 richting 'Spangen' of pak de metro naar station 'Coolhaven'
  • Kom je met de auto?
    Let op! De Maastunnel is gesloten.

Maandag t/m zondag 10:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant Euromast

Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Erg Saggo personeel en onvriendeijk, duur en zeer weinig eten, grote borden met weinig eten. Locatie mooi
eten was koud, dus voor het eten niet aan te bevelen
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
3 gangen verassinsmenu. Niets mis mee, super bediening en een fantastische locatie. Natuurlijk met de spacetower naar boven geweest, eveneens zeer leuk. Bij aandachtig kijken blijkt dat de Euromast wel wat gedateerd begint te raken, maar dat was verder niet hinderlijk.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Op moederdag heerlijke brunch gehad op de euromast.
Enthousiast ontvangst, buffet was goed en werd goed aangevuld. Ook aan de kinderen was gedacht, onze zoon genoot van de pannenkoeken en mocht voor mama (en zichzelf) een ijsje maken in de kidsclub.

De bediening was vriendelijk en de sfeer ontspannen. Kortom, genoten van een leuke ochtend op moederdag!
jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Viel ronduit tegen. We gingen voor een high wine, het eten was ronduit slecht en ontzettend weinig. Dit ook gemeld bij de seveerster en die was het met ons eens maar deed er helemaal niks aan. Het uitzicht was prachtig maar ik kom hier nooit meer!!
Geest .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
High tea via Groupon, inclusief entree. Door de wind, konden we helaas niet mee in de koepel, maar gingen na een rondje over het buiten terrein naar het restaurant. De high tea was de meest karig die wij tot nu toe hebben mogen gebruiken. En wij doen het best vaak. Je begint met een mini groentebouillon, etagère met mini sandwiches, nog geen twee boterhammen bij elkaar, mini quiche, mini stuk wortelcake, brownie en scone...dat was het...oja, nog wat verdwaalde bonbons....ze slaan de plank volledig mis, qua high tea...als afsluiter hebben wij een zeer prijzige cava genomen, maar aanraden doen we het niet, dit uitje.....
Geest .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Het uitzicht is fenomenaal, het eten niet. Het is ten opzichte van de prijs matig. Relatief kleine hoeveelheden en erg weinig creativiteit. Niet super van smaak. Mooi voorbeeld is de sla. Wat groenvoer en iets van koolsalade die uit een emmer in het bakje is geschept. Het was allemaal net niet zonder dat het slecht is, maar de prijs-kwaliteit klopt niet. Ik zat in de hoek bij het raam en daar was het veel te koud. Ik maakte daar melding van, maar kreeg een teleurstellende reactie.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
WIj hadden een 5 gangen surprise
diner met wijnarrengement cadeau gekregen. Leuke enthousiaste ontvangst bij de balie, uitzicht prachtig, wel veel tafeltjes dicht op elkaar, personeel heel vriendelijk, mooie enthousiaste uitleg bij de wijnen eten was prima .Minpunt was wel dat het allemaal heel lang duurde. Gemiddeld zaten wij een uur te wachten op de volgende gang, terwijl er veel mensen met een verrassings menu waren, hetgeen voor de keuken goed voor te bereiden is lijkt mij.
levine V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
De Euromast is echt Top! De dame van reserveringen had een tafel met prachtig uitzicht voor ons gereserveerd. Het viergangen Surprise menu was heerlijk en gevarieerd. Jammer alleen dat het hoofdgerecht niet warm was. Mede doordat niet iedereen gelijk van eten werd voorzien.
De wijnglazen zijn niet passend bij de ambiance in een brasserie van dit niveau. Echt jammer !
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het was het net niet. Prijs/kwaliteit matig. Kwam allemaal beetje amateuristisch over. Wel water maar geen thee, geen gevraagde cappuccino maar gewone koffie. Waardebon van 50 euro om twee keer 19,95 mee te betalen werd gelijk ingenomen zonder uitleg hoe en wat, laat staan geld terug (alleen per pinbetaling mogelijk) Lang wachten. Niet meer voor ons om nog een keer te doen.
Michelle V.
Ontvangst was prima.
We hadden iemand bij ons in een rolstoel en daarvoor regelde ze alles prima.
Heerlijk gegeten. We hadden het 4 gangen keuze menu van de chef. Een aanrader.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
De sfeer in het restaurant is gezellig en goed met een mooi uitzicht. De brunch vonden wij wel redelijk, maar geen hoogstandje. Sober en matig...Kwaliteit was wel prima.
Melinda S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
brunch was niet erg uitgebreid, leek meer op een ontbijtbuffet, jammer.
het uitzicht maakt veel goed en personeel is aardig
Leeke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Goede, attente en keurige bediening.
Verrassingsmenu was prima!!
Verrassende wijn van goede kwaliteit.
In het (verre) verleden was de kwaliteit minder, maar nu voortreffelijk
Janno A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
kroketje,beenham,sate of wat warms zou wel een goede aanvulling zijn,beetje saai eten was het..allemaal het zelfde wat er lag
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vriendelijk personeel en goede bediening. Ruim aangevuld aanbod. Rustige omgeving/sfeer! Leuke brunch gehad op een zaterdagochtend in januari.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Genoten van ons cadeau om te brunchen op de Euromast. Goed geregeld, verzorgd en zeer vriendelijk ontvangen en geholpen.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een tafel geboekt ter ere van de verjaardag van mijn partner. Dit ook doorgegeven. Bij aankomst kreeg hij gelijk een hand en felicitaties. Vervolgens een handgeschreven kaart. En na het dessert een groot bord met daarop "gefeliciteerd" geschreven en wat opgemaakte koekjes en slagroom. Wat een service, erg attent. We hebben heerlijk gegeten en hadden een mooie tafel bij het raam. Vriendelijk personeel. Een aanrader!
En voor het personeel, nogmaals dank voor de fijne avond!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben een fijne avond beleefd op een mooie plek, maar het was ook een onnodig lange avond. We hadden een 5-gangen diner cadeau gekregen, maar de dame die ons bediende snapte daar weinig van. Geen informatie over wat we konden verwachten, geen of verkeerde wijn serveren en lang wachten op het eten (alleen een prosecco en broodsticks met hummus in eerste 1,5 uur is weinig). Het eten was daarentegen van hoog niveau, behoudens één soepje (smaakloos). Met de juiste bediening hadden we zonder meer een topavond beleefd.
Lindsay W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Eten was prima, heel erg slecht personeel. Lang moeten wachten op dranken. Zelf personeel moeten roepen omdat we lege glazen hadden. Heel erg onvriendelijk personeel totaal geen interesse en passie voor hun vak. Was echt heel erg jammer dat het zo moest gaan