Meer informatie over restaurant Euromast

Pak tram 8 richting 'Spangen' of pak de metro naar station 'Coolhaven'
  • Kom je met de auto?
    Let op! De Maastunnel is gesloten.

Maandag t/m zondag 10:00 tot 23:00

6,9
6,8

Jouw recensie over het restaurant Euromast

José V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Brunch is zeer goed, mooi uitzicht en goede ontvangst. Buffet is erg uitgebreid en alles is vers.
Alleen jammer dat de croissantjes zo snel op waren..????
Amy B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mijn broodje carpcaccio was erg lekker alleen een beetje droog brood. Toen mijn vader een radler bestelde, wist de medewerkster geloof ik niet wat dat was. Ze vroeg of het op de kaart stond. Dit lijkt me meer en vraag die de klant aan haar stelt en niet andersom. Ik vroeg haar of ze het anders even wilde navragen of ze radler hadden, maar daar kwam niet echt reactie op. Uiteindelijk een wieckse witte besteld en die was prima. Verder lekker gegeten met prachtig uitzicht!
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De locatie van het restaurant is natuurlijk super, we hadden een prachtig uitzicht. Het personeel was vriendelijk en erg netjes. Het eten was van een hoog niveau en erg lekker.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden om 21.30u een tafel gereserveerd, deze was echter nog niet beschikbaar en moesten wij even wachten. Toen ik de opmerking maakte dat ik het idee had dat we nogal in de weg stonden, kreeg ik te horen: nee hoor dat lijkt maar zo... Wellicht is het een optie om gasten die even moeten wachten tot hun tafel vrij is, een plekje aan te bieden? Verder is onze avond super verlopen! Heerlijk gegeten, en ondanks dat wij later aan tafel gingen en dus ook later klaar waren, was er van tijdsdruk niets te merken, er werd ruim voldoende aandacht en tijd aan ons geschonken, en we konden in alle rust eten en genieten, compliment!
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het uitzicht was natuurlijk fantastisch vanaf onze tafel aan het raam. De brunch voldeed volkomen aan onze verwachtingen met een uitgebreide keuze aan ontbijt/lunchartikelen. Een personeelslid was zo vriendelijk een foto van ons te nemen met het prachtige uitzicht op de achtergrond. Deze foto hebben wij naar onze zoon en schoondochter in Amsterdam gestuurd, die zo onder e indruk waren dat ze vast van plan zijn om ook een keer te komen brunchen in de Euromast.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk high tea.
Samen met m'n dochter,het is wel wat rumoerig ,we zaten in de verlaging misschien dat daar het geluid wat lastiger is.
Mooi uitzicht we hebben genoten????
Het was een goede keus,alles prima geregeld.
cadeha .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Via ticketveiling hadden we een verrassings 3 gangenmenu. Het eten was heerlijk. De bediening liet echter te wensen over. Ze kwamen erg onervaren over
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wat een genot om dat bij de ondergaande zon te genieten van een voortreffelijke maaltijd (3-gangen Surprise) met uitmuntende wijnen. Een aanrader.
Sinem E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten was super lekker, maar we hebben er lang op moeten wachten. Uitzicht was heel mooi een plaats om zeker nogmaals te bezoeken.
Jordy H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het is een prachtige locatie.. Het is heel mooi dat je de stad Rotterdam op zo een manier kan zien!! Dat is zeker een keer de moeite wacht.. De inrichting is netjes.. Mag wel wat comfortabelere stoelen komen, dan de kunststof stoelen die ze nu hebben waar ik op mocht zitten. Ik was gaan lunchen, omdat ik 40 geworden was met mijn partner.. ontvangst was erg netjes.. alleen moesten wel lang wachten voordat we naar onze plaats geleid werden.. Eerste drankje kregen we gelijk, maar daarna moesten wachten.. wachten.. wachten.. totdat ik zelf ben opgestaan en naar de bediening heb opgezocht.. vertelde hun dat we hier waren om te lunchen en dat wij maar aan het wachten waren, terwijl de tafels naast ons volop de spullen kregen van hun high tea die ze besteld hadden.. Daarna kregen we excuses en daarna ging alles netjes.. eten was simpel, maar smaakte goed..

Over all..
(PLUS punten)
- Gave locatie
- Super uitzicht
- prijs/kwaliteit verhouding netjes, maar kan beter
(wel jammer dat als je alleen wilt lunchen entree moet betalen van 9.75 per persoon)

(MIN punten)
- Bediening
- wachttijd
- Entree van de euromast als je alleen gaat lunchen vind ik wel erg apart. Ik zal liever zien dat de prijzen van de brasserie iets hoger zijn en dat de entree afgetrokken word van je bezoek aan de brasserie..
Marischka L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We moesten apart betalen voor het entree van de Euromast, maar dat was ons via de mail mede gedeeld. Geen verrassing dus. Wat wel een verrassing was: prachtig uitzicht, uiterst vriendelijk ontvangst, lekker eten en zeer zorgzame bediening. Wat hebben mijn moeder en ik mede door de bijzonder aardige serveerster een fantastische avond gehad. En dat allemaal voor een billijke prijs. Dank jullie wel, we komen graag nog eens terug!
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We maakten gebruik van de Brunch op Zondag tussen 10 uur en 12 uur.
De kwaliteit van de producten was goed, echter de samenstelling van de brunch was erg magertjes.
Bij een brunch verwacht salades, soep en andere brunch gerechten.
Deze brunch bestond uit Roerei, gekookte eieren, zalm, diverse vleeswaren, kaas, brie,ontbijt granen, diverse zoetwaren, ananas, watermeloen, yoghurt of kwark, American pancakes, Kleine croissants en chocoladebroodjes, gerookte zalm en een groentenbouillon. Aangevuld met koffie en thee uit geschenkkannen. Op de groentebouillon na allerlei ontbijtgerechten dus.
Niets mis met de smaak en temperatuur, maar het is geen brunch en dat is jammer voor de prijs die gerekend wordt. Noem het dan een ontbijt, dan hoor je mij ook niet.
Jammer dit.
Martin V.
Voor de eerste keer bezocht op 43 jarige leeftijd
We moesten zeker 25 min buiten wachten ivm drukte
Gelukkig waren we te vroeg en liep hierdoor onze op tijd afgesproken high tea niet in gevaar
De toiletten waren niet schoon
Het was heel benauwd en druk binnen en veel rond rennende kinderen
De high tea was lekker,maar in verhouding was hij minimaal vergeleken met andere high tea's en hadden we niet genoeg
De tafels en stoelen zagen er een beetje vies en heel erg gebruikt uit
Wij kregen eerst een kopje met een stukje van de rand
De bediening was gezellig
Buiten boven rondlopen is best gevaarlijk met al die losse en kiepende tegels
We hadden wat souvenirs uitgezocht en wilden die gaan betalen,pfff weer min 20 min moeten wachten bij de kassa
Sorry voor deze negatieve recensie,maar wij hebben het helaas zo ervaren
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ontvangst niet erg vriendelijk en lang moeten wachten terwijl het niet druk was. Op zich prima locatie, beetje kaal mbt inrichting, kan gezelliger gemaakt worden mi
Kamiel D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het hoofdgerecht was niet geheel warm, had verwacht dat het warm zou zijn voor € 28,00.
Maar voor de rest was het echt perfect.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eten voortreffelijk en uitzicht natuurlijk ook. Service slecht. Om 19.30 uur aan tafel en om 22.30 kregen we ons dessert. Tussendoor 1x drankjes genoteerd, de rest van de avond werden we alleen gelaten, ook na een opmerking hierover. Akoestiek ook slecht, we konden elkaar aan een tafel van 6 niet verstaan.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Dit had zo veel beter gekund ... Alhoewel het niet druk was duurde het lang voordat onze gerechten kwamen. Toen de hoofdgerechten uiteindelijk kwamen waren ze de tosti voor de vierjarige vergeten. Ook waren ze vergeten, bij het opnemen van de bestelling, te vragen of we nog bijgerechten wilden. Wij hadden niet door dat deze nodig waren. Ik had de zeewolf, en volgens de beschrijving kwam deze met onder andere schorseneren, maar het gerecht was maar klein en na mijn hoofdgerecht had ik nog honger. Vervolgens duurde het weer een hele tijd voordat het dessert kwam, en natuurlijk was er weer een gerecht vergeten. Het is heel ingewikkeld naar het schijnt .... We waren hier voor mijn vader zijn 70e verjaardag en alhoewel de bediening vriendelijk was (en het uitzicht fenomenaal) was de service niet om naar huis te schrijven. Gemiste kans.
pmjanssen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Meerdere obers kwamen hetzelfde vragen.
Gezien de prijs is de kwaliteit niet in verhouding.

Als het meer dan 120 tekens moet zijn is het niet kort meer......
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gewoon een heerlijke gezellige middag met een High Tea en daarna een glaasje wijn en een schitterend uitzicht van Rotterdam in beweging.

Heerlijk en zeker altijd de moeite waard.
Alex C.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
We hadden bij de reservering aangegeven alleen een borrel te doen. Toch lagen er borden en bestek op tafel.
Verder werd er Affligem als seizoensbier aangeboden en ik verwachte iets meer seizoensgerelateerd zoals een bokbier.

De ober had denk ik zijn beste dag ook niet, maar dat kan gebeuren.

De bittergarnituur daarentegen was prima te doen en verder ziet de brasserie er netjes uit.

Al in al zou ik het vrienden wel aanraden en zou ik er zelf ook nog eens komen.