Eurohotel

- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:00
- Diner 12:00 -

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Een restaurant aan het drukste verkeersplein van Leeuwarden. Van de buitenkant ziet het er gedateerd uit, binnen is ook niet veel stijlvoller. Uitzicht is iets wat inspirerender is dan de binnenkant.

Vooraf werd er brood en boter geserveerd.
Een wijntje erbij, kleinste in zn soort en Haags afgevuld. Daarnaast ook niet de lekkerste maar goed.

De carpaccio besteld. Bleek geen traditionele te zijn maar van rosbief. Inspiratie loos opgemaakt en qua geheel weinig bijzonders.

Hoofdgerecht een black angus medium besteld. Doodzonde wat op mijn bord belande, eveneens bij de rest van de familie, een grijze smaak loze schoenzool welke allemaal well done gebakken/gestoomd waren?

De groente was een beetje van alles. Bakje witlof, bakje bonen, bakje rauwkost. Niets wat het vermelden verder waard is.

Voor een tafel van 9 personen, 4 bakjes friet/aardappelen serveren waar je met 5 man genoeg aan hebt. Denk aub ff verder en doe een rekensom. Duurt weer 15 minuten op de bestelling door het gebrek aan obers.

Nagerecht was prima van smaak alleen veel te duur voor wat je krijgt.

Voor mij niet weer.

Aanschuifstudent .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013

Het restaurant van het Eurohotel in Leeuwarden biedt een mooi uiticht over het Europaplein, aan de westelijke uitvalsweg van de stad

De inrichting heeft een wat klassieke uitstraling.
De bediening is vriendelijk en correct.
Het Friese Menu bestond uit een mosterdsoep met droge Friese worst, een Leeuwarder stoofpotje met garnituur en suikerbrood ijs. Dat was wel bijzonder en het was ook erg lekker, al had het stoofpotje met wat minder tomaten toegekund. Te oordelen naar het commentaar van de andere tafelgenoten waren de wat meer klassieke schotels ook van goede kwaliteit.
Een restaurant om te onthouden.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
We aten gezellig met de familie in het Eurohotel: mijn twee broers de mosselpan, mijn schoonzus zalm en ik de vegetarische ovenschotel: aardappelen, groentes en -veel- geitenkaas. Ik vond mijn schotel bijzonder lekker (ik houd zeer van geitenkaas). Verder was er een uitgebreid garnituur bij in- begrepen: spinazie, bloemkool, salade, rabarber en drie soorten aardappelen, waaronder patat. Hierdoor was het een prima veelzijdige maaltijd. Wel zo overvloedig dat ik er geen toetje meer achteraan kon eten helaas...

We hadden een soort van 'klik' met de bediening, met een grapje over en weer. Echt leuk.

Het is een groot restaurant met een degelijke, klassieke inrichting. Beslist 'goed' te noemen.