Ethiopisch Restaurant Sunshine

7,2

Jouw recensie over het restaurant Ethiopisch Restaurant Sunshine

Emile W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Verrassing om zo'n eerlijk restaurant te leren kennen. Heerlijk gegeten. Goede en attente bediening. Ontspannen sfeer. Top
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Genoten van een heerlijke Ethiopische "verrassings" schotel. Om je vingers bij af te likken, letterlijk en figuurlijk. Zeer vriendelijke bediening. De familie doet alles om je geheel thuis te voelen. Bedankt!
Nifen V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Vandaag heerlijk gegeten met een groep! Op aanraden van de bediening hebben wij gekozen voor een verrassingsmenu waarbij wij van alle specialiteiten konden genieten. Vlees en/of vegetarisch, het is hier allemaal mogelijk!
De mix met een lekker exotisch biertje en je waant je geheel in de sferen van Ethiopië.
Een absolute aanrader!
Simonette Z.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede deal over de prijs kunnen afspreken. Lekkere biertjes. Wij waren er als eerste en de man die ons bediende was ontzettend aardig en vrolijk, heel erg aanstekelijk, en praatte gezellig over Ethiopië. Leuke ervaring om eens met je handen te eten! Ik ga het zeker aanraden bij anderen!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Mooie luchtige injera, heerlijk eten en fijne bediening!
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ach wat zal ik zeggen, ik ben verslaafd aan Ethiopisch eten en het Mongozo bier is altijd weer een lekkere aanvulling daarop.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een belevenis: nieuwe smaken, met je handen eten, bananenbier en heel gezellig. Een aanrader!
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig en vriendelijke bediening maar net zo vriendelijk als sloom.
De inrichting was een beetje knullig. Het eten was lekker maar niet hoogstaand natuurlijk met je handen eten geeft het wel iets extra's.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gezellige sfeer de mensen die er werken zijn super vriendelijk het eten smaakt heerlijk echt een aanrader
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een keer ethiopisch proberen. Verwacht niet te veel en verwacht vieze handen. Je eet hier niet met mes en vork, maar met je handen. Met 5 mensen wezen eten en een grote schotel besteld met allerlei soorten vlees en groenten. Afgezien van de leuke ervaring was het eten niet beter dan prima. Ik zou hier voor de ervaring wel terug komen, maar niet voor het eten. De service was ronduit slecht en de drank en het eten lieten lang op zich wachten. Prijs kwaliteit was niet heel goed.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Of t onze eerste keer was vroeg de bediening die wel tijdje op zich had laten wachten..ja, dan was een menukaart overbodig, hij zou zn specialiteit wel gaan serveren. Een schotel met hoofdgerecht voor twee personen. 3 soorten vlees, kikkererwten,linzen en twee lepels yoghurt. Allebei nog twee Ethiopische biertjes erbij, prima gegeten. Bij het afrekenen bleek t pinapparaat buiten werking ????en moest ik eerst wandelen Nasr t Neude voor contant geld en vervolgens €60 afrekenen!! Wij komen niet terug.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wist vooraf niet zo goed wat ik ervan moest verwachten indachtig het feit dat je met je handen moet eten. Ik heb op een bepaalde manier een weerstand tegen eten met mijn handen, je zal mij ook nooit aan een kipkluifje zien beginnen of aan de spareribs zien zonder een mis en vork maar dit leek me leuk een keer te proberen en ik heb er zeker geen spijt van gehad.

Leuke en vriendelijke bediening, hebben ons laten verassen en dat is zeer goed bevallen een mooie grote schaal met allemaal lekkers (van mild tot lekker pittig) welke je kon nuttigen met de pannenkoekjes. Dat alles onder het genot van een lokaal biertje. Zeker een aanrader voor een leuke maaltijd.
Alexandra R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik word altijd zo blij van dit restaurant, ik probeer er toch wel minimaal eens per twee maanden te komen, want ik woon om de hoek. De bediening is altijd extreem vriendelijk, extra enjera wordt zonder te vragen al gebracht. Het eten is heerlijk :) Erg leuk is ook het zitgedeelte in de hoek met krukjes.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Eenvoudig ingericht restaurantje. Je waant je wel even in Ethiopische sferen. Genoeg ruimte tussen de tafeltjes voor wat privacy. We genoten samen van een grote enjera met rundvlees, bonen, boerenkool, linzen en nog veel meer... Echt gezellig om met je handen te eten en je eigen 'bestek' en 'bord' op te eten. Het smaakte wel goed. We dronken er heerlijke Ethiopische honingwijn bij, in een klein karafje. Wel een beetje flauw dat ze geen gratis leidingwater serveren, dat is niet erg gastvrij. De toetjes leken interessant, maar alle fruit was dus niet vers, maar uit blik. Dat is toch echt wel mindere kwaliteit. Mijn tafelgenote nam daarom maar ijs met noten en honing. De bediening was correct, maar maakte een wat afwezige indruk.
Jurjen B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Typisch Ethiopisch eten (eten met je handen), heel lekker maar begon ons wel qua smaak snel te vervelen. Restaurant zelf is simpel ingericht en oogt niet erg gezellig. Al met al leuke ervaring voor 1 keer, maar we zullen niet snel terug komen.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Bij Ethiopisch Restaurant Sunshine was het gemoedelijk druk op zaterdagavond. Het leuke is hier dat je met je handen eet. Van de Enjera (pannenkoek) scheur je een stukje af en hiermee pak je het eten van een grote schotel die je met elkaar deelt. Het smaakte prima! En voor een leuke prijs.
HelenP .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Vanavond lekker gegeten bij Sunshine. Pittig, maar goed te doen. We waren met z'n 4en en hadden een voorgerecht (lekkere salade en mailsoep) en als hoofdgerecht 2x gewoon gerecht en 2x combischotel. Gezellig samen gedeeld. Het is niet duur en de bediening is goed en supervriendelijk. Het enige minpuntje vind ik het plastic over de tafels. Qua inrichting is het verder wel erg sfeervol.
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Vanavond voor het eerst gegeten bij deze geweldige, orginele tent. Enorm vriendelijk personeel, we bestelden een proefplateu en hebben heerlijk gegeten met fantastisch gecombineerde smaken en een heerlijk ethiopisch biertje (mongozo)ik raad het iedereen aan!
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
We waren de eerste gasten, we werden direct vriendelijk onthaald en op ons gemak gesteld. De bediening maakte leuk contact en vroeg naar onze wensen. Hij prees wat drankjes aan en stelde voor om op maat een gerecht te maken, naar onze smaak. Niet al te lang later kwam de prachtige plaat met daarop Ethiopisch pannenkoek en allerlei groente/vlees gerechtjes erop. Heerlijk met onze handen zitten smikkelen. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen aan een ander, echter, ik vermoed dat er niet heel veel variatie in de gerechten is, dus gaat het meer om de beleving dan het culinaire. Ik zou er niet heel vaak gaan eten.
Het restaurant oogt wat donker en zou wel een make-over kunnen gebruiken van binnen. Het is wel warm, maar niet echt Sunshine...
Poeh .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Wat een afknapper. Ondanks alle positieve ervaringen op deze website, zou ik hier nooit nog eens gaan eten. Het eten is op zich wel lekker, maar erg kleine porties en de ietwat populaire ober wist ons wel heel snel en vlot te overtuigen tot het allerduurste van de kaart. Vier combinatiegerechten voor € 20 pp. Veel geld voor weinig eten in een locatie die qua ambiance en aankleding ook nogal wat te wensen overlaat.. Hij raadde onze kinderen het bananenbier aan terwijl onze zoon nog geen 18 is. Wist naar zijn zeggen niet dat het alcoholverbod tegenwoordig t/m 18 jaar is !
Op de menukaart in het restaurant lazen we bovendien tot onze verrassing : Wij serveren geen kraanwater ! Op de website staat dit nergens vermeld. Had ik dat daar gelezen, dan was ik er ook zeker niet heen gegaan. En als ik dan 2 Spa Blauw bestel à € 2,00 per persoon en ik krijg 2 glaasjes lauw water..., tja, dan weet ik het wel. Eens maar nooit weer!