Ethiopisch Restaurant Sunshine

7,2

Jouw recensie over het restaurant Ethiopisch Restaurant Sunshine

Marianna V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, vrolijk en aardig. Het was wel druk, dus het duurde lang voordat we eten en drinken hadden, maar was het wachten zeker waard!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk, lieve mensen en gezellig!
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Super gezellig en heerlijk authentiek Ethiopisch eten! Aanrader!
Ester B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voelt iedere keer weer als thuiskomen. Wat heerlijk om hier al die heerlijke smaken te ontdekken en proeven.
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een vriendelijke ontvangst op een plek net buiten het centrum. De verrassingsschotel is de hardloper, wordt ook actief gepromoot door de bediening. Niks mis mee om kennis te maken met de Ethiopische keuken. Natuurlijk even wennen om met je handen te eten, maar dat is ook leuk. Degene die bediende was soms te druk, waardoor je iets langer moest wachten, misschien een tweede inschakelen op drukke momenten. Aan te raden voor een kennismaking met Ethiopische keuken
Emile W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Verrassing om zo'n eerlijk restaurant te leren kennen. Heerlijk gegeten. Goede en attente bediening. Ontspannen sfeer. Top
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Genoten van een heerlijke Ethiopische "verrassings" schotel. Om je vingers bij af te likken, letterlijk en figuurlijk. Zeer vriendelijke bediening. De familie doet alles om je geheel thuis te voelen. Bedankt!
Nifen V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Vandaag heerlijk gegeten met een groep! Op aanraden van de bediening hebben wij gekozen voor een verrassingsmenu waarbij wij van alle specialiteiten konden genieten. Vlees en/of vegetarisch, het is hier allemaal mogelijk!
De mix met een lekker exotisch biertje en je waant je geheel in de sferen van Ethiopië.
Een absolute aanrader!
Simonette Z.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede deal over de prijs kunnen afspreken. Lekkere biertjes. Wij waren er als eerste en de man die ons bediende was ontzettend aardig en vrolijk, heel erg aanstekelijk, en praatte gezellig over Ethiopië. Leuke ervaring om eens met je handen te eten! Ik ga het zeker aanraden bij anderen!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Mooie luchtige injera, heerlijk eten en fijne bediening!
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ach wat zal ik zeggen, ik ben verslaafd aan Ethiopisch eten en het Mongozo bier is altijd weer een lekkere aanvulling daarop.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een belevenis: nieuwe smaken, met je handen eten, bananenbier en heel gezellig. Een aanrader!
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig en vriendelijke bediening maar net zo vriendelijk als sloom.
De inrichting was een beetje knullig. Het eten was lekker maar niet hoogstaand natuurlijk met je handen eten geeft het wel iets extra's.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gezellige sfeer de mensen die er werken zijn super vriendelijk het eten smaakt heerlijk echt een aanrader
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een keer ethiopisch proberen. Verwacht niet te veel en verwacht vieze handen. Je eet hier niet met mes en vork, maar met je handen. Met 5 mensen wezen eten en een grote schotel besteld met allerlei soorten vlees en groenten. Afgezien van de leuke ervaring was het eten niet beter dan prima. Ik zou hier voor de ervaring wel terug komen, maar niet voor het eten. De service was ronduit slecht en de drank en het eten lieten lang op zich wachten. Prijs kwaliteit was niet heel goed.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Of t onze eerste keer was vroeg de bediening die wel tijdje op zich had laten wachten..ja, dan was een menukaart overbodig, hij zou zn specialiteit wel gaan serveren. Een schotel met hoofdgerecht voor twee personen. 3 soorten vlees, kikkererwten,linzen en twee lepels yoghurt. Allebei nog twee Ethiopische biertjes erbij, prima gegeten. Bij het afrekenen bleek t pinapparaat buiten werking ????en moest ik eerst wandelen Nasr t Neude voor contant geld en vervolgens €60 afrekenen!! Wij komen niet terug.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wist vooraf niet zo goed wat ik ervan moest verwachten indachtig het feit dat je met je handen moet eten. Ik heb op een bepaalde manier een weerstand tegen eten met mijn handen, je zal mij ook nooit aan een kipkluifje zien beginnen of aan de spareribs zien zonder een mis en vork maar dit leek me leuk een keer te proberen en ik heb er zeker geen spijt van gehad.

Leuke en vriendelijke bediening, hebben ons laten verassen en dat is zeer goed bevallen een mooie grote schaal met allemaal lekkers (van mild tot lekker pittig) welke je kon nuttigen met de pannenkoekjes. Dat alles onder het genot van een lokaal biertje. Zeker een aanrader voor een leuke maaltijd.
Alexandra R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik word altijd zo blij van dit restaurant, ik probeer er toch wel minimaal eens per twee maanden te komen, want ik woon om de hoek. De bediening is altijd extreem vriendelijk, extra enjera wordt zonder te vragen al gebracht. Het eten is heerlijk :) Erg leuk is ook het zitgedeelte in de hoek met krukjes.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Eenvoudig ingericht restaurantje. Je waant je wel even in Ethiopische sferen. Genoeg ruimte tussen de tafeltjes voor wat privacy. We genoten samen van een grote enjera met rundvlees, bonen, boerenkool, linzen en nog veel meer... Echt gezellig om met je handen te eten en je eigen 'bestek' en 'bord' op te eten. Het smaakte wel goed. We dronken er heerlijke Ethiopische honingwijn bij, in een klein karafje. Wel een beetje flauw dat ze geen gratis leidingwater serveren, dat is niet erg gastvrij. De toetjes leken interessant, maar alle fruit was dus niet vers, maar uit blik. Dat is toch echt wel mindere kwaliteit. Mijn tafelgenote nam daarom maar ijs met noten en honing. De bediening was correct, maar maakte een wat afwezige indruk.
Jurjen B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Typisch Ethiopisch eten (eten met je handen), heel lekker maar begon ons wel qua smaak snel te vervelen. Restaurant zelf is simpel ingericht en oogt niet erg gezellig. Al met al leuke ervaring voor 1 keer, maar we zullen niet snel terug komen.