Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Schootsestraat 170 5616 RH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Unieke eetervaring bij het Ethiopisch restaurant

Wil je genieten van een unieke en exotische smaak in Brabant? Dan zit je goed bij het Ethiopisch restaurant in Eindhoven. Hier serveren ze authentieke gerechten in een vriendelijke en warme sfeer. Laat je verrassen door de bijzondere Ethiopische eetcultuur en volg hierbij de Ethiopische tradities!

Meer informatie over restaurant Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Noor E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Voor mij was het de derde keer dat ik hier heb gegeten, voorgaande keren was het steeds goed.
We aten vegetarisch en in het eten van mijn zakenpartner zat een stukje bot. (?? hoe kan dat wanneer je vegetarisch besteld?) Er werd niet bevredigend mee om gegaan. Terwijl mijn zakenpartner duidelijk aangaf last te hebben van haar kaak omdat zij pardoes hard op het stukje bot gebeten had.
Ik ben teleur gesteld over hoe dit werd afgehandeld.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooie manier om kennis te maken met Etiopisch cultuur. Een aardige bediening! Het was een fijne avond!
skluytmans .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gezellig restaurant in een leuke Ethiopische sfeer. Het eten was erg lekker en de bediening was heel vriendelijk. Ook de exotische bieren zijn een lekkere aanvulling op het eten.
MMo M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Beer in a coconut en na elke gang het handen wassen ritueel. Erg leuk! Weer eens helemaal anders dan anders. We hebben prima gegeten. Nog nooit eerder Ethiopisch gegeten maar zeer aan te bevelen.
Marlies Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
In een woord GEWELDIG. Heerlijk eten lekkere drankjes en vriendelijke bediening! Een echte aanrader! Ik zal het zeker door vertellen
William J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker, heerlijk en eerlijk gegeten. Er had meer salade bij mogen zijn en het bananenbier was na 1 flesje al op. Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten voor een mooie prijs. Voor herhaling vatbaar.
Dorien J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een klein maar gezellig restaurant en zit gelijk in de sfeer. Het eten is erg lekker en alles gaat volgens de gebruiken van Ethiopië. Heel anders dus als een doorsnee restaurant. Zeker een aanrader als je eens wat anders wil.
Jeanne L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het is een knus, huiselijk restaurant met vriendelijke, vlotte bediening en ronduit heerlijk eten! Dit is een echte aanrader!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit was voor ons de eerste keer dat we in een Ethiopisch restaurant gegeten hebben. Het was zeer verrassend!
Het voorgerecht was heel lekker. Het hoofdgerecht is zonder bestek. Even wennen, maar uiteindelijke ging dit wel. Er werd voldoende brood aangeleverd. Dit was de vervanging van het bestek
Het drinken viel wat tegen. Ze hadden het veel te druk met bedienen en vergaten ons om de bestelde drank te leveren. Het Wit bier was al meteen op. Ze hadden maar een paar flesjes. Dit werd niet medegedeeld. We vroegen ons al af waar de drank bleef. Nogmaals de bestelling doorgegeven en toen kwam de mededeling. De rode wijn hebben we ook niet meer gekregen.
Dus kort om het eten was lekker maar aan de bediening van de drank moet nog aan gewerkt worden.
c.verspoor .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk geproefd van alle gerechten met een lekker Afrikaans biertje uit een kokosnoot. Aanrader als je de keuken nog niet kent, leuke ervaring om eens niet met mes en vork te eten.
mstroek .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was een hele ervaring, super lekker gegeten en vriendelijke ontvangst.
Enige minpunt dat we het eten kregen, en toen erg lang moesten wachten op ons drinken, maar het was ook erg druk.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik wist niet wat ik kon verwachten qua eten. Etiopisch eten, had ik nog nooit gehad, maar het was heerlijk! Leuke mensen.
Qua indeling, het is een kleine restaurantje en ze hebben er iets van gemaakt wat niet beter zou kunnen. Maar met die reden was t iets jammer, dat wij bij de deur zaten. Een beetje koud op t moment. Wel begrijpelijk gezien t niet zo groot is.
Zeker een aanrader qua eten !
m.eertwegh .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
het was plezierig personeel. Mooie inrichting. rustig restaurant met lekkere hapjes. En het leukste was dat je mocht eten met de vingers.
Het eten kwam vrij snel.
wendela.paul .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een heel gezellig, sfeervol klein restaurantje met een snelle bediening. De gerechten waren behoorlijk pittig maar wel erg lekker. We mochten traditioneel Afrikaans met de handen eten en kregen een handen-was-ritueel, een leuke verrassing en bijzondere ervaring. Hier komen we zeker nog eens terug!
Arnold H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was best pittig, had wel een kruiden combinatie die ik niet kende uit andere keukens. Het eten met een pannenkoek was bijzonder.
Bij het AH restaurantactie menu was het niet een heel ruime portie.
De afsluiter was een typisch Hollands toetje, ijs. Een Ethiopisch toetje was leuker geweest vind ik.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijke mensen. Niet veel (het hoofdgerecht) voor grote eters zoals wij, maar alles bij elkaar is het voldoende (voor- hoofd en nagerecht). Een leuke ervaring, aanrader!
rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
leule ambiance, persoonlijke aandacht en trotse ethiopiërs laten je kennismaken met hun keuken. Palmnotenbier is een aanrader. ik kom er nog eens terug
Mirjam .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten bij Ethiopisch restaurant, leuk dat wasritueel... Ik verklap niks, zelf gaan ontdekken ???? De gerechten zijn lekker en op een bijzondere manier geserveerd. Lekkker met een apart biertje erbij. Ook namens mijn tafelgenoot, die nog niet eerder was geweest, bedankt!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige atmosfeer, leuk om je Ethiopisch bier uit een kokosnoot te drinken. lekker bier trouwens. Eten ook prima. Met je handen eten is leuk. Goed om eerst vooraf aan tafel op een hygiënische manier je handen te wassen.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De ontvangst was gezellig, het interieur een beetje somber. De bedien ing spontaan. Het eten werd vlug geserveerd, leuk met handen wassen aan tafel en was super lekker. Het afrekenen duurde langer, het was toen wel erg druk.