Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Schootsestraat 170 5616 RH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Unieke eetervaring bij het Ethiopisch restaurant

Wil je genieten van een unieke en exotische smaak in Brabant? Dan zit je goed bij het Ethiopisch restaurant in Eindhoven. Hier serveren ze authentieke gerechten in een vriendelijke en warme sfeer. Laat je verrassen door de bijzondere Ethiopische eetcultuur en volg hierbij de Ethiopische tradities!

Meer informatie over restaurant Ethiopisch Restaurant Eindhoven

William J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker, heerlijk en eerlijk gegeten. Er had meer salade bij mogen zijn en het bananenbier was na 1 flesje al op. Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten voor een mooie prijs. Voor herhaling vatbaar.
Dorien J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een klein maar gezellig restaurant en zit gelijk in de sfeer. Het eten is erg lekker en alles gaat volgens de gebruiken van Ethiopië. Heel anders dus als een doorsnee restaurant. Zeker een aanrader als je eens wat anders wil.
Jeanne L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het is een knus, huiselijk restaurant met vriendelijke, vlotte bediening en ronduit heerlijk eten! Dit is een echte aanrader!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit was voor ons de eerste keer dat we in een Ethiopisch restaurant gegeten hebben. Het was zeer verrassend!
Het voorgerecht was heel lekker. Het hoofdgerecht is zonder bestek. Even wennen, maar uiteindelijke ging dit wel. Er werd voldoende brood aangeleverd. Dit was de vervanging van het bestek
Het drinken viel wat tegen. Ze hadden het veel te druk met bedienen en vergaten ons om de bestelde drank te leveren. Het Wit bier was al meteen op. Ze hadden maar een paar flesjes. Dit werd niet medegedeeld. We vroegen ons al af waar de drank bleef. Nogmaals de bestelling doorgegeven en toen kwam de mededeling. De rode wijn hebben we ook niet meer gekregen.
Dus kort om het eten was lekker maar aan de bediening van de drank moet nog aan gewerkt worden.
c.verspoor .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk geproefd van alle gerechten met een lekker Afrikaans biertje uit een kokosnoot. Aanrader als je de keuken nog niet kent, leuke ervaring om eens niet met mes en vork te eten.
mstroek .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was een hele ervaring, super lekker gegeten en vriendelijke ontvangst.
Enige minpunt dat we het eten kregen, en toen erg lang moesten wachten op ons drinken, maar het was ook erg druk.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik wist niet wat ik kon verwachten qua eten. Etiopisch eten, had ik nog nooit gehad, maar het was heerlijk! Leuke mensen.
Qua indeling, het is een kleine restaurantje en ze hebben er iets van gemaakt wat niet beter zou kunnen. Maar met die reden was t iets jammer, dat wij bij de deur zaten. Een beetje koud op t moment. Wel begrijpelijk gezien t niet zo groot is.
Zeker een aanrader qua eten !
m.eertwegh .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
het was plezierig personeel. Mooie inrichting. rustig restaurant met lekkere hapjes. En het leukste was dat je mocht eten met de vingers.
Het eten kwam vrij snel.
wendela.paul .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een heel gezellig, sfeervol klein restaurantje met een snelle bediening. De gerechten waren behoorlijk pittig maar wel erg lekker. We mochten traditioneel Afrikaans met de handen eten en kregen een handen-was-ritueel, een leuke verrassing en bijzondere ervaring. Hier komen we zeker nog eens terug!
Arnold H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was best pittig, had wel een kruiden combinatie die ik niet kende uit andere keukens. Het eten met een pannenkoek was bijzonder.
Bij het AH restaurantactie menu was het niet een heel ruime portie.
De afsluiter was een typisch Hollands toetje, ijs. Een Ethiopisch toetje was leuker geweest vind ik.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijke mensen. Niet veel (het hoofdgerecht) voor grote eters zoals wij, maar alles bij elkaar is het voldoende (voor- hoofd en nagerecht). Een leuke ervaring, aanrader!
rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
leule ambiance, persoonlijke aandacht en trotse ethiopiërs laten je kennismaken met hun keuken. Palmnotenbier is een aanrader. ik kom er nog eens terug
Mirjam .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten bij Ethiopisch restaurant, leuk dat wasritueel... Ik verklap niks, zelf gaan ontdekken ???? De gerechten zijn lekker en op een bijzondere manier geserveerd. Lekkker met een apart biertje erbij. Ook namens mijn tafelgenoot, die nog niet eerder was geweest, bedankt!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige atmosfeer, leuk om je Ethiopisch bier uit een kokosnoot te drinken. lekker bier trouwens. Eten ook prima. Met je handen eten is leuk. Goed om eerst vooraf aan tafel op een hygiënische manier je handen te wassen.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De ontvangst was gezellig, het interieur een beetje somber. De bedien ing spontaan. Het eten werd vlug geserveerd, leuk met handen wassen aan tafel en was super lekker. Het afrekenen duurde langer, het was toen wel erg druk.
Frederike G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Voor het eerst in een Ethiopisch restaurant gegeten, een erg goede eerste ervaring! We kregen een speciale menukaart vanwege AH actie maar er was keuze. De menukaart plakte wel aan de tafel.... Heel bijzonder om de gelegenheid te krijgen om je handen te wassen aan tafel, want er moest natuurlijk met de handen gegeten worden. Toetje was Ok, maar niet erg Ethiopisch.
Tosidaca .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
WE hebben er heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een gezellige en warme sfeer in een kleurrijk en knusse omgeving. Het personeel is heel vriendelijk en attent.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Verrassend lekker eten. Redelijk pittig. Goede wijn uit Ethiopië. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer. Aanbevolen.
Truckertje T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het is ontzettend tegen gevallen, te weinig eten wat zeker opgewarmd was van de vorige dag of misschien wel eerder. Je kan er niet pinnen, communicatie gaat niet. We hebben absoluut niet gekregen wat op de foto staat. Erg jammer want de bediening is goed. Maar helaas nooit meer.
Truckertje T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het was minimaal, nu ik de foto zie heb ik absoluut niet gehad, je zag meer bord dan eten liggen. Was zeer ingedroogd en niet van die dag maar opgewarmd. Heel erg jammer, zijn zeer vriendelijke mensen maar voor mij nooit meer, veel te duur voor wat je krijgt.