Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Schootsestraat 170 5616 RH Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Unieke eetervaring bij het Ethiopisch restaurant

Wil je genieten van een unieke en exotische smaak in Brabant? Dan zit je goed bij het Ethiopisch restaurant in Eindhoven. Hier serveren ze authentieke gerechten in een vriendelijke en warme sfeer. Laat je verrassen door de bijzondere Ethiopische eetcultuur en volg hierbij de Ethiopische tradities!

Meer informatie over restaurant Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Jouw recensie over het restaurant Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Kordate en vriendelijke bediening. Een korte wachttijd het eten is snel klaar. Gerechten zijn veelzijdig, voedzaam en ook lekker. De entourage oogt wat primitief maar is daarentegen wel knus en gezellig.
Larisa L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ontvangst was vriendelijk en ontspannen. We aten een verrassingsmenu met vlees en vegetarisch op een grote schaal (AH actie).
Bijzonder om na een handwassing met je handen en een soort pannenkoeken te eten.
Komen zeker terug!
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Mooie eerste ervaring met een Ethiopisch restaurant. Aan te bevelen. En met je handen eten: ook bijzonder. En voor de prijs hoef je het niet te laten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteravond hier gegeten met de AH Restaurantactie. Super lekker al die kleine gerechtjes. De entourage draagt hier zeker aan bij. Je hebt bijna het idee dat je bij de mensen thuis bent.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel erg verrassend super lekker eten! Een keer wat anders en lekker traditioneel. Ik zou er zeker nog een keer gaan eten!
Dorian P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
wij vonden de porties voor de vleesschotel aan de kleine kant, de bediening zou meer in het restaurant moeten blijven ipv naar achter verdwijnen
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten alleen vonden we het te weinig. We hadden na het 3-gangendiner nog trek. In eerste instantie was de bediening vrij stug, dit werd later iets vriendelijker.
M L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle service. Heel alert. Top avond.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Super leuke bijzondere eetervaring, heerlijk eten en lieve mensen
bergdorst .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Avond voldeed geheel aan de verwachting. Het eten was van goede kwaliteit en de bediening vriendelijk. De familie, deels half Ethiopisch, vonden dat het restaurant kon concurreren met een goed Ethiopisch restaurant in Londen.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten, bediening 2 jonge jongens die erg hun best deden.
Tussen elke gang gelegenheid om je handen te wassen.
Let op je kunt hier niet pinnen, maar om de hoek zitten 2 banken.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
aparte belevenis eten met je handen je handen wassen aan tafel tussen twee gangen door.
wel jammer dat we geen duidelijke uitleg kre4gen van welke gerechten we genuttigd hebben.
ze begrepen ons verkeerd en kwamen nog gerechten bij brengen
monique S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Voucher van 30% korting op de rekening, echter was het 30% korting op alleen het eten? Geen fooi dus, die hebben ze zichzelf al toebedeeld.
marius G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
we hebben weer lekker gegeten voor een redelijke prijs. De keuze van de menu lijst is niet erg groot, maar het komt op een grote schaal zodat ieder kan nemen wat die lekker vind. De bediening was goed en vriendelijk. dus een aanrader
Christel M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Dit was de 4e keer dat we er waren en weer heerlijk gegeten met top service. Vind de negatieve reacties erg kinderachtig en overdreven, het personeel is super vriendelijk en het ontbreekt je aan niks! Wij zn zeker vaste klant bij onze Ethiopische vrienden
Stef S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel raar om al die positieve reacties te lezen

Ten eerste iemand in de bediening die druk naar binnen en naar buiten aan het lopen is om met zijn mobiel .

De koks zijn Roemeens Bulgaars of weet ik veel maar geen Afrikanen

Voor gerecht niks bijzonders gekruiden kip met kant en klare kip stukjes

Hoofdgerecht vettige gerechtjes waar amper vlees bij zat, na mij beleving opgewarmd in magnetron , weer kant en klare groenten , ijsbergsla met olijven ?

Na gerecht kant en klaar ijs waar ijs kristallen flink aanwezig waren

Al bij al ik vraag me af hoe de Afrikaanse mensen dit eten ervaren maar uit wat voor land je ook vandaan komt eten moet vers zijn .
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bijzondere mensen & bijzonder eten. Daadwerkelijk een avondje in Ethiopie geweest!
jmbos .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het eten smaakte goed! Het was leuk om dit mee te maken en op Ethiopische manier te eten. Ethiopisch bier was ook heel lekker!!
jos K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Ze zijn alleen onze 2e handwassing vergeten maar dit zal wel door de drukte zijn gekomen.
Voor herhaling vatbaar!!!
Ninasinasappel .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Samen met familie hier wezen eten in een spontane opwelling op zondag avond. Het was er gezellig, maar niet te druk. We konden elkaar goed verstaan. We hadden de menukaart van ah restaurant actie en deze was uitgebreid genoeg. Het eten was geweldig! Super lekker en precies genoeg! Met een tevreden gevoel en volle buik zijn we naar huis gegaan.