Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Schootsestraat 170 5616 RH Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Unieke eetervaring bij het Ethiopisch restaurant

Wil je genieten van een unieke en exotische smaak in Brabant? Dan zit je goed bij het Ethiopisch restaurant in Eindhoven. Hier serveren ze authentieke gerechten in een vriendelijke en warme sfeer. Laat je verrassen door de bijzondere Ethiopische eetcultuur en volg hierbij de Ethiopische tradities!

Meer informatie over restaurant Ethiopisch Restaurant Eindhoven

Tosidaca .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
WE hebben er heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een gezellige en warme sfeer in een kleurrijk en knusse omgeving. Het personeel is heel vriendelijk en attent.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Verrassend lekker eten. Redelijk pittig. Goede wijn uit Ethiopië. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer. Aanbevolen.
Truckertje T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het was minimaal, nu ik de foto zie heb ik absoluut niet gehad, je zag meer bord dan eten liggen. Was zeer ingedroogd en niet van die dag maar opgewarmd. Heel erg jammer, zijn zeer vriendelijke mensen maar voor mij nooit meer, veel te duur voor wat je krijgt.
Truckertje T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het is ontzettend tegen gevallen, te weinig eten wat zeker opgewarmd was van de vorige dag of misschien wel eerder. Je kan er niet pinnen, communicatie gaat niet. We hebben absoluut niet gekregen wat op de foto staat. Erg jammer want de bediening is goed. Maar helaas nooit meer.
Cora G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vriendelijke en snelle bediening. Misschien iets meer tijd laten tussen 1e en 2e gang. Heerlijk gegeten, allerlei aparte smaken. Voor herhaling vatbaar.
Mark1972 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijke gerechten, erg smaakvol. Leuke sfeer en erg aardig personeel. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Echt een aanrader.
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was voor ons een zeer bijzondere ervaring om kennis te maken met de Ethiopische keuken. De speciale kaart bood voldoende mogelijkheden om tot een keuze van het voor-, hoofd- en nagerecht te komen. Zeer zeker een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil ervaren. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Marvin T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Top restaurant. Wel aan prijzige kant (als student zijnde). Totaal €40 met de 'kortingsactie' dus, wat ik normaal zou betalen zonder korting is ongeveer hetzelfde.
André M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We deden de deur open en het was bomvol, maar...er was achterin van de twee tafeltjes nog één tafeltje vrij. Vriendelijke ontvangst. We kregen als appetizer een kommetje gepoft graankorrels waarin wat pinda's zaten. Bij twee man van het bedienend personeel nagevraagd wat dit nu was maar niemand kon hier antwoord op geven. Mogelijk door de taalbarriere want Engels wordt hier beter gesproken dan Nederlands. In het Engels gevraagd maar geen duidelijkheid, de een zegt barley, de ander wheat dus gerst of tarwe waarschijnlijk. Vervolgens kwam de AH kaart, we kwamen nl. met een actie van de grootgrutter. We namen vooraf de couscous, hoofdgerecht de combi vlees vegetarisch en als dessert de bananensplit. Al snel volgde ons schaaltje met couscous. Deze was goed van smaak en heel plakkerig zoals de rijst van de chinees. Wel een heel simpel gerecht voor een restaurant. Hiervoor hoef je niet uit te gaan eten. Vervolgens komt iemand van het personeel met een kan warm water, schaal en een handdoekje en wassen we aan tafel de handen voor het hoofdgerecht. Inderdaad, hier wordt met de handen gegeten. Onze schaal combinatiegerechten wordt opgediend met gestoomd platbrood. Tja, veel miniporties op de schaal zoals een plakje warme rode biet uit pot, een kleine eetlepel lekkere pittige puree en een pittig gekruide drumstick. Niet voor grote eters maar nadat de schaal leeg is is wel het "hongergevoel" weg. De bananensplit was een bolletje vanilleijs, aardbei ijs met een paar plakjes banaan en wat chocoladesaus uit een potje. Dit alles voor € 29,95 per persoon. Gelukkig betaalden wij voor maar één persoon anders was het veel te duur voor het gebodene. Leuk om hier door de ah actie een keer gekomen te zijn. Maar daar blijft het bij wat mij betreft.
Mulder_evelien .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten, nieuwe ervaring opgedaan door te eten met een pannenkoek, geen alledaags restaurant met aparte gerechten en drankjes.
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Lekker eten (met je vingers) en gezellig omdat je gezamenlijk de grote schaal met alle gerechten deelt. Mooi gebaar om met warm water de handen 2x te wassen. Gastvrije bediening.
Ineknuever .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellig en goed gegeten. Lekkere smaken, maar met de restaurantactie geven ze aan dat het menu voor €29,90 voor niets is, maar je komt met een 3 gangen diner niet aan dat bedrag!
Het is misleidend, maar doet niet af aan het eten en de bediening etc!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We werden in een ruimte gezet tussen restaurant en keuken, niet gezellig. Er was een ah menu samengesteld dat ca 6 euro hoger lag dan dat je de gerechten a la card bestelde. Het tweede menu is dan wel gratis, maar niet helemaal omdat het menu 6 euro meer kost. Je kunt er niet pinnen.
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Speciaal actiemenu met voldoende keuze en lekkere gerechten. Alleen de desserts zouden wel spannender mogen (Ethopisch!). De rode wijn (Zuid-Afrika) was ook lekker en betaalbaar. Het was een beetje rommelig omdat het druk was, maar toch was alles onder controle en kwamen onze gerechten op een goed tempo. Zelfs een gezelschap van 6 werd netjes ontvangen in een aparte kamer, todat er plek voor ze was. Enige kritische noten: de presentatie en prijs van het AH-menu; Een wit A4 met groot het AH-logo erboven. Het menu kost 29,50. Maar als je de duurste gerechten van de kaart neemt, kom je niet verder dan 26 euro. Het is maar 3-4 euro en we betalen het graag. Maar het komt bij dergelijke acties vaker voor en ik vind het toch een beetje misleidend. Ondanks dat; een aanrader en we gaan zeker zelf ook nog eens terug!
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het is een leuke in gericht restaurant. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is heel smaak vol. Je kunt een soort tapasplaat bestellen. Dit is een hele beleving. Voordat je de tapas plaat krijgt komt er iemand van het personeel met een heel mooie zilveren soort van thee pot en opvangbak waar je je handen mee wast. Daarna krijg je een leuke schaal met een mooi rieten deksel waar het eten meet zit. Het eten is zeer smaakvol een van goede kwailiteit. Als je voor een tapas plaat gaat heb je veel variatie. Bij het nagerecht hadden we nog koffie besteld. Dit kwam op een leuke schaal met mooie kopjes en scholteltjes en een speciale koffie kan. Het is echt een aanrader
Bertine V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke ervaring om een keer met je handen te eten. Vooraf en naderhand komen ze met water en zeep langs om je handen te wassen.

Verder was het eten prima, niet super maar een leuke ervaring.

Wij zijn met de AH actie geweest wat de prijs in goede verhouding van het menu bracht.
Credoadvies .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Fijn, eenvoudig, gezellig restaurant. Bediening bescheiden en vriendelijk. En het eten: bijzonder en zeer smaakvol. Fraai opgediend in in één grote platte schaal en dan eten met je handen: verrassend en puur.
Maril1234 T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
vriendelijke voorkomende behandeling van de klant, plus het verrassende handen wassen 2x. Het eten is lekker, maar niet culinair verfijnd. Kortom, je krijgt een gewone gezellige avond, en hebt lekker gegeten.
BramValk .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goed restaurant erg gezellig met lekker eten! Leuk om een keer met je handen te eten is weer eens wat anders. Zeker een aanrader als je een keer wat anders wilt.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zeer gastvrij!! Leuke beleving, ethiopisch is net weer wat anders, leuk om een keer geprobeerd te hebben. Verschillende gerechten kunnen proeven om een beeld te krijgen van ethiopisch eten.