Ethiopisch Eetcafé Ibis

Weesperzijde 43 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart
31-206926267

Over het restaurant Ethiopisch Eetcafé Ibis

Ideaal voor de reiziger! Hier geniet je dichtbij het vliegveld van voortreffelijke gerechten en een even voortreffelijke bediening. Voel je koning te rijk en laat je door de toegewijde chef in de watten leggen. Hier is het absoluut goed toeven en de kans is dan ook groot dat je hier nog een keertje terugkomt!

Meer informatie over restaurant Ethiopisch Eetcafé Ibis

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Ethiopisch Eetcafé Ibis

De tafel van Rinaldo W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zelden zo lekker en apart gegeten. fantastische sfeer en vriendelijke bediening. Echt waar voor je geld.

qua inrichting is het net alsof je in Ethiopië bent. ook locatie tegenover de Amstel is goed gekozen.

oh ja als ie er toch bent. probeer dan ook eens de Ethiopische koffie met popcorn en een vleugje kruidnagel of een Habesha (Ethiopisch biertje)
Cyril L.
We werden er echt heel vriendelijk ontvangen en geholpen, het was een bijzondere eet ervaring en dat voor een heel redelijke prijs
Edwin O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eten was goed en formule blijft leuk. We moesten wel (te) lang op ons eten wachten.
Nicole E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Soms lijkt het wel meer van het zelfde
Judith A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk en mooi eten in no nonsense ambiance. Hartelijke ontvangst, gezellige plek aan de Amstel.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heb hier 2/3/2018 met mijn zus gegeten en was geweldig. Eerste keer in dit restaurant, maar alles was goed. Leuke sfeer, heerlijk authentiek eten, en hele vriendelijke, attente bediening. Kom hier zeker terug!
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Heel gezellig.
Hele vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was gewoon goed!
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het was druk met een tweetal wat grotere groepen. Na wat geregel werd dat allemaal prima opgelost, zowel qua plek als drankje en eten. Voor de omzet zou het misschien goed zijn om uit eigen beweging wat vaker langs de tafel te gaan maar ik vind het prettig als men je je gang laat gaan. Eten is hartstikke lekker en de mensen zeer vriendelijk. Moet er eigenlijk wat vaker naar toe...
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk en verassend lekker gegeten. We kregen een grote schaal met verschillende gerechten er op die je met een pannekoek kan opeten. Bediening was ook heel vriendelijk, en het waren ruime porties.
Michele B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Kan voornamelijk de ibis special (ook vega) aanraden als een mix van allerlei gerechtjes die stuk voor stuk heerlijk zijn.
marieke B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuke plek, goed eten en zeeeeer vriendelijk personeel
Janet T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed eten, betaalbaar. Alleen is het een grote hoeveelheid.
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Altijd weer fijn hier. Vriendelijke ontvangst en lekker eten.
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Als je van Ethiopisch houdt dat is dit restaurant een echte aanrader. De schotel met verschillende hapjes is gewoon erg goed. Je kan kiezen uit vlees of vis of vegetarisch. Wij hadden de vlees en vegetarische variant en beide waren erg smaakvol. Het wordt erg mooi opgediend op een grote schaal op een soort zure pannenkoek.
Djune-Ann V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik had aan het restaurant doorgegeven dat er een jarige mee zou komen en ze hebben zo ontzettend hun best gedaan! De tafel was versierd, we hebben koffie van het huis gekregen én kregen een mango biertje mee! Kortom, helemaal top :-)
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Altijd gezellig, altijd lekker. Favoriet als de zon schijnt omdat er nog zo lang zon op het terras is.
Ella G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Gisteren bij eetcafe ibis in amsterdam wezen eten met een vriendin. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. De sfeer is huiselijk en het eten is om je vingers bij af te likken. Onder genot van een bananenbier en als afsluiter de ethiopische koffie en een afrikaanse thee. Voor herhaling vatbaar
jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Via een actie een speciaal buffet willen doen, maar dat werd ineens omgezet a la carte. Dat noem ik geen klantvriendelijkheid.
Christanne-- .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Ik ben samen met mijn moeder gaan eten bij eetcafe Ibis. Mijn moeder is vegtarier en ik ben zelf vegan. Dit was absoluut geen probleem, er was voor ons beide een ruim assortiment om uit te kiezen. De bediening was snel en heel vriendelijk en het eten uitstekend!
Een zekere aanrader voor iedereen die Ethiopisch/Afrikaans eten wil proberen