Ethel Freriks

Elzaspassage 3 5701 RW Helmond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ethel Freriks

L_eh .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Dit is een erg leuke plek om te lunchen. Het ziet er hartstikke gezellig uit, de bediening is erg vriendelijk en het eten is ook erg lekker. Als ik in Helmond zou wonen, zou ik hier zeker met regelmaat heen gaan.
Lilianne M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Goed gelegen vooral voor de lunch geschikt restaurant (vanwege openingstijden) in een winkelcenrum. Vriendelijk personeel, met zo mogelijk persoonlijke aandacht. Onthouden bij herhaald bezoek je voorkeursdrankjes ed.
Mijn aanrader zijn de salades waarbij heerlijk vers brood met kruidenboter geserveerd wordt. Ook niet te vergeten de seizoensspecials zoals onlangs de spinaziesoep met gerookte zalm en een (klein) broodje voor 3,75 euro. We hebben genoten.
Peter .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Heerlijke "lunch" gerechten, mijn lievelings is toch de tomatensoep echt perfect eerlijk gezegd de lekkerste tomatensoep van Nederland. Maar de rest is ook zeer goed Nadeel de gerechten zijn best prijzig