Eterij 't Middenpunt

Duur
Erg lang
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Vriendelijke maar onhandige bediening. Het vlees/de vis waren redelijk, maar erg weinig patat erbij en een handjevol niet-aangemaakte droge sla. Er werd ook niet gevraagd of we nog meer patat wilden. Moesten erg lang wachten op het eten, waren met een groepje, maar het duurde ruim een uur. Veel te lang en als het eten dan nog perfect is, is het een andere zaak. Voor alleen een patatje op een rustig moment prima, maar niet om er echt gezellig iets met anderen te gaan eten. Duur voor wat je krijgt.
DASUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Gisteren gegeten bij dit restaurant. De bediening was vriendelijk maar erg jong en wist niet goed in te spelen op een klacht. Wij waren met 3 personen, 1 persoon had de sate, die was prima. De 2 anderen hadden de varkenshaas met brie. Deze kwam uit de overen in een schaaltje. De
brie was niet meer te zien en lag als een jus over de stukjes varkenshaas. Het gerecht was duidelijk te lang in de overen geweest want de varkenshaas was hard en veel te doorbakken en gloeiend heet. Ik heb dit kenbaar gemaakt waarop de serveerster zei ik ga het even navragen. Na een tijdje kwam ze terug en zij sorry er is een vergissing gemaakt. OK, maar verder niets, geen vraag wilt u iets anders of ik haal het van de rekening maar ze vroeg ook nog toen ze de borden weghaalde of het gesmaakt had waarop wij antwoordde ja de frieten waren lekker. Ik was echt verbaasd en daarna moest ik eigenlijk gewoon lachen. De keuken maakt een fout en dat is het.
Heel netjes kwam de serveerster later nog een kopje koffie aanbieden wat best wel op prijs werd gesteld. maar is natuurlijk niet de oplossing voor het eten wat ik wel moet betalen. Ik ben normaliter geen klager en omdat mijn familie uit de horeca komt heb ik vaak ook begrip voor omstandigheden maar met de opmerking, sorry was een vergissing van de komen, kom je in deze tijd toch niet meer mee weg. Ik heb gewoon netjes betaald maar zou hier nooit meer terug komen.
Paulushermanus .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Vandaag met 2 vrienden gestopt bij het middenpunt voor iets te eten. Leuk laagdrempelig en smaakvol restaurant. Simpele menukaart maar gelukkig begrijpen ze hier dat als je eenvoudige gerechten goed klaarmaakt het resultaat perfect wordt. En het was super. Geweldige uiensoep.Heerlijke (zelfgemaakte )hamburger, varkenshaas uit de oven, en een stoofpotje van Black Angus rund. Deze laatste is echt een aanrader.Alles begeleidt en bereid met streekproducten.(beemster friet!)Heerlijke koffie toe.Dit alles voor een ZEER bescheiden prijs! wij gaan hier terugkomen!
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
We besloten om weer eens te stoppen bij Eterij 't Middenpunt in Middenbeemster voor een snelle lunch, na een weekend Friesland, onderweg naar huis. Vorige keer was het bezoek enigszins teleurstellend, zonder dat er een duidelijke reden aan te wijzen was; het was toen niet zo gezellig en een beetje rommelig. Zeker is, dat bij 't Middenpunt een redelijk geprijsde lunch te krijgen is, in het rustieke dorp Middenbeemster. We waren verrast door de aanwezigheid van een uitgebreide kermis in het centrum van het dorp. Daar Eterij 't Middenpunt gevestigd is op de belangrijkste kruising van Middenbeemster, was er op de ruimte naast het restaurant een open tent geplaatst met een ruimschoots aantal tafels en banken, om alle kermisbezoekers van dienst te kunnen zijn. We hadden het geluk om een rustige tafel buiten bij het restaurant te verschalken, ondanks de kermisdrukte. Hierbij kwam nog, dat het geheel werd opgeluisterd met live entertainment door een zanger met een gitaar. De lunch was OK met een uitstekende baguette met warme beenham en ik moet de onberispelijke service van het personeel uitdrukkelijk vermelden. Eterij 't Middenpunt is een betrouwbare stop voor een eenvoudige lunch met een goede prijs-kwaliteitverhouding en een perfecte service.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Omdat wij dit restaurant natuurlijk kenden van een vorig bezoek, en dit goed gewaardeerd hadden, was het niet zo'n moeilijk besluit om bij 't Middenpunt te stoppen voor lunch, toen we die zondag in de buurt waren. Hoewel het natuurlijk hetzelfde restaurant was, in hetzelfde aangename dorp met hetzelfde decor, waren we er nu niet zo van ondersteboven. Waarom, hier was moeilijk de vinger op te leggen. Het was druk in het restaurant, de bediening niet zo toegewijd en de broodjes, die we besteld hadden waren weliswaar met verse ingredienten samengesteld, maar naar mijn indruk niet zorgvuldig klaargemaakt. Geen klantenbinding dus deze keer.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Eterij 't Middelpunt is gelegen op de kruising van de Middenweg en de Rijperweg in Middenbeemster, de belangrijkste kruising in het dorp, het dorp Middenbeemster heeft een typisch rechthoekige stratenplan, bedacht in de 17e eeuw en tot op heden gehandhaafd. Het historische deel van Middenbeemster is een beschermd stadsgezicht. Een "vorkje prikken" op het terras van Eterij 't Middenpunt, in het midden van het historische dorp, is erg verfrissend na een dag toerist spelen in de grotere steden in Noord-Holland, zoals Zaandam, Purmerend en Alkmaar. Bij de eerste indruk lijkt Eterij 't Middenpunt lijkt niet veel meer dan een snackbar; je moet bestellen aan de balie van de patatbakker; er wordt hier ook veel afgehaald. maar een nadere blik onthult een leuke plek om te zitten, zowel binnen als buiten op het terras, een ruime keuze aan gerechten, en een vriendelijke service van het personeel. Ook belangrijk is de rekening. De rekening is aangenaam laag. Deze "Eterij" is aan te bevelen voor een eenvoudige, maar smakelijke lunch of diner, zonder pretenties met een mooi uitzicht op het oude dorp.