Eterij Klavertje vier

7,2
6,7
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gisteren gegeten bij restaurant klavertje vier in Hekelingen. Via facebook geattendeerd op het 3-gangen maandmenu en dus besloten om het restaurant een kans te geven. Voorgerechten waren simpel en niet echt culinair te noemen. Echt een gerecht die je thuis ook makkelijk kan bereiden. Het hoofdgerecht (Entrecote) was lekker. Vlees was goed bereid maar ik miste aankleding en een lekkere saus. Een vriend van mij had de snoekbaars en toen ik vroeg of het smaakte zei hij ja hoor net vissticks. Niet echt een compliment wanneer een snoekbaars met een visstick wordt vergeleken neem ik aan. Dessert was uitermate teleurstellend. Op papier stond het er erg goed en verleidelijk omschreven maar in werkelijkheid waren het twee ijsbolletjes van de Liddl? met slagroom.. Gemiste kans! Vriendin had een rode wijn besteld en dit werd geserveerd in een uitermate triest klein glas, Twee grote bakken patat en lekkere witlof met ham en kaas. Jammer dat er voor drie personen maar 1 klein bakje mayonaise wordt geserveerd en als je meer wilt dat je dan moet bijbetalen. Voor een eindprijs van €34,- per persoon zijn er betere restaurants! Bediening was wel vriendelijk en snel!
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prijs kwaliteit is niet goed. Redelijk duur. Eten is niet slecht, maar voor die prijzen mag je iets meer verwachten. Voorbeeld kipsate voor €17.25.
2 ons kip met wijko saus en gebakken uitjes...
Klacht werd niet serieus genomen. "Je hebt het wel op". Duh dan met een lege maag naar huis? Overig eten was redelijk.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Boven verwachting goed gegeten bij Klavertje Vier! Het eten verdient zeker een 7.5, maar die optie is er helaas niet. Smaakvol, presentatie was mooi, heerlijke roseval aardappeletjes en frietjes erbij. Vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen en er zichtbaar zin in hebben. Het decor vond ik iets minder, te licht en te veel de uitstraling van een café. Maar dankzij de uitgebreide kaart en het goede eten komen wij hier zeker nog eens terug!
S85 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Gisteravond met onze vrienden bij Klavertje vier wezen eten. Bij binnenkomst vriendelijke ontvangen door de gastvrouw/bediening en naar onze tafel gebracht. Leuke ronde tafel voor 6 personen. Inrichting gezellig, landelijk en warm. Goede menukaart erg veel keus voor ieder wat wils. Eten smaakte bij iedereen heerlijk! en bediening was gewoon goed, zoals het hoort.. Zeker een bezoek waard dit restaurant.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Naar aanleiding van een recente review op deze pagina besloot ik er ook maar een te schrijven. Ik kom bijna elke maand wel 1 of 2 keer bij klavertje vier eten. Nog nooit is het tegengevallen. Altijd een lekker maandmenu. Ook de gerechten van de kaart vallen altijd goed in de smaak bij mij. Altijd mooie matchende wijnen i.s.m. de gerechten. Maar er valt ook wat te zeggen over de goede service, het goede en altijd vriendelijke personeel. Wat mij samen met het (cafe achtige) decor een gezellig en huiselijk gevoel waardoor je blijft terug komen. Bij deze raad ik iedereen aan om minimaal een keer hier gegeten te hebben. Een dikke duim voor het personeel in de bediening en in de keuken. Ga zo door!!!!
dank u wel,wij doen ons best om iedereen een gezellige en smaakvolle avond te bezorgen
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Met groep gegeten
Onze ervaring hier is dat het allemaal net te lang duurt half 7 binnen ..19.20 eerste gerecht ..we moesten vragen om drankje..en op een gegeven moment om 20.20 ook maar gezegd dat we om 21.00 weg moesten want we wilden toch wel het hoofdgerecht na 2 uur
Eten is niet slecht maar zeker geen hoogstandje, niet speciaal
Wij zouden hier niet terug komen
Gezien je ook in een café achtige sfeer zit
Goedendag
Spijtig dat u zo reageert ,het geval was nml dat een paar personen ons 4 gangen menu van 25 euro hadden genomen,daar zit een tussengerecht bij,het zou dan niet toepasselijk zijn dat degene die geen tussen gerecht hadden hun hoofdgerecht vast hadden gekregen ,het is heel normaal dat de gehele tafel tegelijk hun hoofdgerecht krijgen,spijtig dat u dit zo niet begrijpt .door de cafe achtige sfeer vinden gasten bij ons de sfeer ongedwongen en sfeervol
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Wij hebben hier onlangs gegeten. Een van ons had een paprikasoep besteld. Dit viel erg tegen. Geen paprikasmaak te bekennen en het leek er ook niet op. Veel te romig en te gebonden. Kenbaar gemaakt bij de bediening, die vertelde dat dat een kwestie van smaak is..... Dat kan maar vinden het een beetje te kort door de bocht...
Voor de rest was het redelijk, hadden er meer van verwacht.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Eterij Klavertje Vier heb ik ervaren als een gezellig restaurant. De bediening was vriendelijke. De wijnglazen waren te klein voor rode wijn. De zalmcarpaccio zag er lekker uit en smaakte ook goed. Als hoofdgerecht nam ik biefstuk. Er waren vier sausen waar ik uit kon kiezen. Ik vind saus jammer van de smaak van de biefstuk. Dat was geen probleem. Ik kon er ook jus bij krijgen i.p.v. saus. De porties groenten, patat en salade zouden wat royaler kunnen.
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten en er is een mooie kaart, precies wat wij willen! Voor ieder wat wils. Ik ben een toetjes fan jammer dat de dessertkaart niet wat groter is, een proeverij of grand dessert zou heerlijk zijn!
Wij vinden dit een heel goed restaurant.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Lekker eten voor een redelijke prijs. De maandmenu's zijn zeer aan te bevelen.
Ook het stoofpotje is heerlijk. De bediening is heel vriendelijk.
Nissewaarde .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Eetcafe in een dorp met de prijzen van een restaurant uit de stad.
Verschillende malen hier gegeten maar dit was even de laatste keer voor ons.
Menukaart is al tijden hetzelfde, het lijkt wel of de inspiratie / ambitie bij de kok geheel verdwenen is.
Wat opviel was de minimale hoeveelheid groente die geserveerd werd, slecht één enkel stoofpeertje per persoon, een aanfluiting ! Verder een klein bakje salade. Beslist onvoldoende waar voor je geld. Bovendien minifrites die uit de diepvries leken te komen, de vorige keer wel huisgemaakte frites. Wel een schaaltje vers gebakken aardappeltjes.
Weinig verrassende, fantasieloze dessertkaart.
Bediening op de automatische piloot, voorgeprogrammeerd praatje, wel snel.
Zaak is duidelijk aan een nieuwe uitdaging / input toe, met teert teveel op het verleden !
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Niet verwacht dat dit zo'n leuk restaurant zou zijn. De buitenkant straalt dit in ieder geval niet uit. Heerlijk gegeten/verse ingredienten. Zeker het geld waard. De inrichting is wat oudbollig, maar past ook wel bij de naam.
Irlene I.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Service is prima, het eten is ok en de ambiance is doorsnee waardoor niks echt verkeerd is aan het restaurant. Gerechten zijn iets aan de grote kant evenals de prijs. Toen ik de rekening kreeg vond ik dat aan de hoge kant gezien de kwaliteit, presentatie en originaliteit. Saus mag wel wat minder gretig in het hoofdgerecht, salade is niet bijzonder en de patat aan de droge kant. Wel aardig om een keer te dineren.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Gisteravond hier met een groep (22) wezen eten. Door de grootte van de groep hadden we een menu. Was zeer ruim en ook van te voren aan te passen. Klavertje vier is een gezellig, bruin ingericht restaurant, no nonsens en grote porties in verhouding met de prijs. Patatjes, aardappeltjes, groente, salade erbij. Gewoon goed, normaal eten.
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Wij hebben heerlijk gegeten, het eten was echt goed! Wij hadden het maandmenu. Het was een mooi menu al vond ik het hoofdgerecht iets te weinig! De bediening was efficiënt en snel en bovenal vriendelijk. Wij gaan zeker vaker bij Klavertje vier eten!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Hier al meerder malen gegeten.Goed no nonens restaurant met lekker eten voor een vriendelijke prijs .Vlotte bediening die er op let of er niets ontbreekt en op tijd vraagt of je nog wat wil drinken en alles naar wens is.
Hok5 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2012
Komen hier 2 a 3 keer per jaar, maar altijd top. Eten is goed en ruimschoots. Heerlijke toetjes die je bijna niet op kan qua grootte. Bediening is top. Na afloop mag het 2e bakkie koffie wel van het hus zijn, dat is jammer.