Eterij en Tapperij Raedthuys

Raadhuisstraat 14 7001 EW Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Eterij en Tapperij Raedthuys

Sfeervol dineren in de Achterhoek

Gelegen in de Achterhoek ligt het sfeervolle restaurant ‘t Raedthuys. Kom binnen in een knusse sfeer voor een heerlijk diner. ‘t Raedthuys heeft een ruim assortiment met de lekkerste gerechten, dus voor ieder wat wils! Fijne gerechten, waarbij seizoensproducten een grote rol spelen. Met lekker weer kan je terecht op het terras buiten te dineren.

Meer informatie over restaurant Eterij en Tapperij Raedthuys

Dinsdag 11:00 - 21:00
Woensdag en Donderdag 13:00 - 21:00
Vrijdag 13:00 - 22:00
Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Eterij en Tapperij Raedthuys

Christa V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima restaurant, ongedwongen, vriendelijk personeel, leuke aankleding en bovenal.. heerlijk eten
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening prima. Alleen was de mosterdsoep wel erg zout.
De buitentafels zijn erg ongelijk: geeft authentieke sfeer, maar betekent wel wippende borden.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goed en lekker eten, voorgerechten iets te veel overlap met hoofd.. Sukade “burgertje” was super. Huiswijn viognier ook heerlijk
Rudy N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lange wachttijden maar de kwaliteit van het eten maakt het zeker de moeite waard. Vriendelijke bediening en aangename atmosfeer.
Stef D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ontzettend lekker eten, goede service en fijne sfeer. Wel prijzig, maar was het zeker waard.
Nanny F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk restaurant in alle opzichte!!!!?
jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Hebben een leuke avond gehad met verrassende gerechten.
Bediening was heel attent en duidelijk bij het uit een zetten van de gerechten.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker gegeten, goede bediening, gezellige sfeer
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Nadat de vorige keer een teleurstelling was, hier toch vanavond met mijn vriendinnen gegeten.
Iedereen verdient een tweede kans.
Het voorgerecht, 1 van de vele met kreeft was lekker, goede portie en het brood erbij was heerlijk.
Het hoofdgerecht, de tournedos van de BGE was niet wat ons werd beloofd.
De tournedos was naar mijn mening geen tournedos, ik had een dikke zeen door het vlees lopen, daarnaast was het niet gegrild op de BigGreenEgg maar gewoon gebakken (ik heb zelf een BGE en je proeft dat gewoon).
Mijn vriendin had ook de tournedos maar dan medium, ik had rare. Ze kwamen ze brengen en wilden gewoon neer zetten dus we wezen erop dat er verschil in zat. De ober ging het netjes vragen maar het lukte hem nog om het verkeerde bord bij de persoon neer te zetten.
Het vlees was over de lengte doorgesneden?!?, waarschijnlijk om te checken welke gaarheid het vlees had. Vreemd dat een chef kok dat nodig acht.
Het toetje was iets met witte chocola en citroen ijs. Het ijs was zuur en zout. Niet lekker.
B.W.A. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg druk, ook voor de medewerkers op piektijd.
Een zaak met goede keuken.mooie presentatie op de borden. Inrichting niet erg boeiend. Buiten het terras ziet er gezellig uit. Door drukte vond ik de aandacht voor de gasten tijdens ons bezoek erg matig. Vaak zelf om drinken moeten vragen.
Maar goed eten verder
daphne.migchelbrink .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Top voor herhaling vatbaar
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Gekozen voor de 5-gangen seizoensproeverij. Een aanrader.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prettige sfeer. Uitgebreide kaart. Gerechten smaakvol bereidt.
Erica J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was druk en het duurde erg lang voordat we iets te eten kregen ( anderhalf uur!). We hebben zelf om brood moeten vragen.
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vrijdagavond 3 november heerlijk gegeten bij het Raedthuys in Doetinchem. Alle gerechten waren van een hoge kwaliteit. Met een mooie wijn.
E V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Afgelopen weekend hier gegeten. Door de goede recensies hadden we ons erg verheugd op het eten. Waarschijnlijk teveel. Hartelijke ontvangst, leuk. Maar bij het bestellen ging het mis. De kreeft waar we ons op hadden verheugd was plotseling op..... Als alternatief werden ons grote gamba's aangeboden, we zeiden maak er dan maar wat lekkers van dat viel helaas tegen. De kabeljauw was zeer matig en met wat middel grote gamba's erbij , niet bijzonder. Dat gold ook voor het kalfsvlees, matig mals en ook daarbij deden de gamba's niet wat het zou moeten.wij zijn het zeker eens met andere recenties dat de wijn aan de dure kant is. Al met al, het viel ons tegen. De 8.7 die dit restaurant krijgt is veel te hoog.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Super vriendelijk onthaal bij binnenkomst. En hoewel het toen om 18.30 uur nog vrij rustig was, zat het binnen vervolgens in no time stampens vol. En dat was te merken aan hoe lang het duurde voor we ons eten kregen. Bediening deed overduidelijk zijn/haar best, maar ik denk dat 3 personen gewoon te weinig is. We begonnen met wat brood met smeersels, erg lekker en meer dan voldoende portie. Mijn partner nam vervolgens het 4-gangen Jubileummenu (€ 39,95), en heeft daar zeker geen spijt van gekregen. Ik begon zelf met het ovenschoteltje met diverse paddenstoelen, heerlijk! Maar als voorgerecht eigenlijk te veel, zodat mijn partner daar ook nog van mee gesnoept heeft. Ik had als hoofdgerecht Varkenshaas, zeer mooi mals vlees, en precies goed rosé klaargemaakt, mijn complimenten. Omdat ik hierna echt vol zat heb ik nog mee gesnoept van het dessert van mijn partner, dat was zo lekker dat ik baalde dat ik geen ruimte meer had voor een eigen dessert. Enige minpuntje is de prijs van € 8,- voor een glas (open) wijn, dat is toch wel erg pittig. Mochten we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug. PS later begrepen we van tafel naast ons dat er nog een andere kaart naast de à la carte was, happerijtjes, jammer dat we die niet gekregen hebben zodat we kijken of we hier gebruik van wilden maken.
Dicki .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Lijkt alsof de prijzen hier omhoog gaan en de kwaliteit omlaag. Wij gaan hier regelmatig naar toe, Je krijgt weliswaar veel op je bord, maar daar gaat het niet om wanneer je uit eten gaat. Met 4 man geweest waarvan 3 asperges besteld. Helaas was er één beslist niet gaar. Harde stukjes werden verwijderd, het restant werd opnieuw verhit en opgediend.. en nog steeds niet gaar. Wijn is best wel aardig, maar veel te hoog in prijs = duur. Espresso was nog steeds belabberd, erg jammer.
Tuus .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Onlangs hebben we hier heel lekker gegeten en gedronken. vooral de kreeft was zeer goed. de aanbevolen wijnen maakten de smaaksensatie compleet. T Raedthuys krijgt terecht zeer goede beoordelingen voor het eten. En dat in een lekker ontspannen achterhoeks sfeertje
me-randa .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wat een geweldig restaurant. Het eten was heerlijk. Alle gangen waren prachtig geserveerd. En zo smaakvol, we hebben ontzettend genoten. Zowel van het eten, de sfeer en geweldige bediening. Wij komen zeker weer terug.