Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Rijksstraatweg 106 3632 AG Loenen aan de Vecht Nederland Kaart

Over het restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Voor ieder wat wil(d)s

De naam alleen al doet je denken aan een sprookje, hier ver ver vandaan. Maar dit sprookje is dichterbij dan je denkt; in het romantische dorpscentrum van Loenen a/d Vecht. Gert en Maya van Middelaar, de chefs en eigenaren van de eeterij bereiden gerechten Nederlandse, Franse én Italiaanse invloeden, maar ook het wild van het seizoen heeft een mooi plekje op hun menu weten te bemachtigen. Geniet van deze heerlijke gerechten binnen of buiten op het terras. Ook voor de wijnliefhebbers is het elk seizoen raak, ze raden je een heerlijk heerlijke bijpassende wijn en ook de BOB heeft geluk, je kunt ook halve glaasjes bestellen!

Meer informatie over restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Marina S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuke enthourage en heerlijk gegeten.Vriendelijke bediening. De tijd tussen de gangen door zou wat korter kunnen, maar de man stond er ook alleen voor Hij bleef vrolijk en vriendelijk
geurtencorrie .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De kok kan geen vis bakken. Voor en nagerecht waren lekker. Maar daar kon ook niks aan mis gaan.
Jammer , dat we meer met z'n tweeën waren. Vooral voor de eigenaar, die legt er zo zwaar geld bij.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Als afsluiting van de vakantie gebruik makend van de AH bon hebben we heerlijk gegeten. We raakten aan de praat met de vriendelijke gastheer en hij gaf de tip om een korte wandeling te maken door het prachtige dorpje Loenen aan de Vecht van brug tot brug en langs de Vecht. Daarna met de auto naar Breukelen.....prachtig! Mooie landhuizen aan de Vecht! Al met al hebben we genoten. Aanrader!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima gegeten met de AH dineractie, leuk menu, keuze uit vlees of vis als voor & hoofdgerecht , prima porties geen spannende gerechten . Locatie is wat gedateerd maar de ontvangst is gezellig, wij waren met 2 personen.
Het was op het moment niet druk in het restaurant, maar is ook vakantietijd !!

In Total; oké !
monique P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
prima en gezellig restaurant, smaken waren erg goed, 3 gangen menu niet al te veel. Precies goed.
Jammer dat zo'n AH reservering het gevoel geeft dat je net wat minder service krijgt.
bettie.de.korte .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het is zeker aan te bevelen om bij de Eterij de 3 Gekroonde Laarsjes gaan eten.
Goede kwaliteit en vriendelijke bediening en sfeer.
Wij komen zeker terug!
Elske K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Via de AH actie hier terechtgekomen, en wat een verrassing! Heerlijk buiten gezeten, menu was prima, lekker en voldoende. Een oase van rust op het terras. Leuk om op deze manier kennis te maken, mogelijk komen we nog een keer terug.
Voor het menu wordt € 37,50 p.p. gerekend, dat vind ik aan de royale kant, maar je betaalt er natuurlijk maar 1 en dan is het heel aantrekkelijk.
Mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gezellig , leuk plekje,met terras .
Goede bediening en goed eten
satebabiboy .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
In het voorgerecht was de forel ondergedoken in een zee van sla...jammer maar het hoofdgerecht, schelvis en van mijn vrouw de kalf lende waren goed zoals ook het toetje.
Susanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
voor- en tussengerecht waren lekker. De entrecote was onder de maat en het toetje - profiterolles - meer dan doorsnee. De maaltijd werd bovendien geserveerd in een belachelijk hoog tempo.
De sfeer was echter erg gezellig - echt een eterij - en de wijnkaart uitstekend.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We aten hier met de familie. Iedereen was tevreden, alleen de slakken moeten van het menu af. Die moeten drijven in de boter en niet op een dun laagje liggen zodat het net stukjes rubber waren. Dat was het enige minpuntje.
evandomselaar .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben met heel veel plezier en naar tevredenheid gegeten. Een ieder die dit leest wil ik graag uitnodigen om bij de Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes een keer te gaan eten.
louisati .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben gegeten met inlevering van de ah kaart.Het was een verrassingsmenu maar had niet beter gekund voor onze smaak.Heerlijk visgerechtje vooraf,en diamanthaas als voorgerecht met gewokte groenten,super.Als toetje chocolademousse en brownie,perfect.We komen zeker nog een keer terug!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijjk gegeten met AH vis verrassingsmenu bij de Drie gekroonde Laarsjes in Loenen aan de Vecht; sfeervolle locatie met aandacht voor de klanten en verrassende gerechten.
claravanlimburg .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Was verrassingsmenu, kregen meteen als voorgerecht vis geserveerd, geen vraag of je dit lustte, vlees van de haas was wat taai, waarschijnlijk net nog even opgewarmd voor ze serveerde, dessert was heerlij
t L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
eten was lekker. wel paar puntjes:
friet was lauw, biefstuk was koud, vis was droog, dus te ver doorgebakken
dit hebben we tussen hoofd- en nagerecht genoemd. hierop hebben we geen medeleven gekregen en geen verontschuldiging en geen compensatie. dit zijn missers.
de gerechten bleken weinig groente te bevatten. als we daar van tevoren over getipt waren, hadden we een groente-bijgerecht besteld, wat tot meer omzet had geleid.
een van ons vroeg, na 2 wijntjes, om een glas water.
later vroeg nog een van ons, na een thee en een glas jus om een glas water. tip : zet uit jezelf een karaf water op tafel (de glaasjes stonden er al)
Ninni .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Glutenvrij betekent dat er zaken weggelaten worden zoals de broodjes, helaas ook voor mijn partner. Voorgerecht (na 30 min. geserveerd) was goed, hoofdgerecht (na bijna een uur geserveerd) bijna koud en taai. Bij klacht hierover kregen we nieuwe, deze was wel warm maar nog steeds redelijk taai. Vriendelijke bediening van eigenaar hield na klacht helaas op. Borden werden zonder boe of ba weggehaald of neergezet. Wijnarrangement werd bij (redelijk) nagerecht niet geschonken. Omdat we z.s.m weg wilden ook maar niet naar gevraagd.
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij kregen voor de AH actie een verrassingsmenu voorgeschoteld. Aangezien wij geen liefhebber zijn van wild hebben wij gevraagd om dit niet als hoofdgerecht te serveren. Wij werden meteen op geattendeerd dat deze wens via de mail hadden moeten communiceren.. Eerste begin van slechte service.. Het hoofdgerecht was gelukkig geen wild maar wel rundvlees dat taai was. De bijbehorende frietjes zijn nooit aangekomen. Tevens hebben wij heel lang moeten wachten op het toetje.
laurakoningen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op een paar kleine serveer" foutjes" na een gezellige bediening met goede uitleg wat het verrassingsmenu was die wij kregen met de AH aktie bonnen .
Heerlijk gegeten.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Goed gegeten van het verrassingsmenu van de AH-actie. Lekkere gerechten en fijne service. Mooie manier om met de de ah-actie restaurant is de buurt te proberen.