Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Rijksstraatweg 106 3632 AG Loenen aan de Vecht Nederland Kaart

Over restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Voor ieder wat wil(d)s

De naam alleen al doet je denken aan een sprookje, hier ver ver vandaan. Maar dit sprookje is dichterbij dan je denkt; in het romantische dorpscentrum van Loenen a/d Vecht. Gert en Maya van Middelaar, de chefs en eigenaren van de eeterij bereiden gerechten Nederlandse, Franse én Italiaanse invloeden, maar ook het wild van het seizoen heeft een mooi plekje op hun menu weten te bemachtigen. Geniet van deze heerlijke gerechten binnen of buiten op het terras. Ook voor de wijnliefhebbers is het elk seizoen raak, ze raden je een heerlijk heerlijke bijpassende wijn en ook de BOB heeft geluk, je kunt ook halve glaasjes bestellen!

Meer informatie over restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 23:30

Ninni .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Glutenvrij betekent dat er zaken weggelaten worden zoals de broodjes, helaas ook voor mijn partner. Voorgerecht (na 30 min. geserveerd) was goed, hoofdgerecht (na bijna een uur geserveerd) bijna koud en taai. Bij klacht hierover kregen we nieuwe, deze was wel warm maar nog steeds redelijk taai. Vriendelijke bediening van eigenaar hield na klacht helaas op. Borden werden zonder boe of ba weggehaald of neergezet. Wijnarrangement werd bij (redelijk) nagerecht niet geschonken. Omdat we z.s.m weg wilden ook maar niet naar gevraagd.
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Laurakoningen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op een paar kleine serveer" foutjes" na een gezellige bediening met goede uitleg wat het verrassingsmenu was die wij kregen met de AH aktie bonnen .
Heerlijk gegeten.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Goed gegeten van het verrassingsmenu van de AH-actie. Lekkere gerechten en fijne service. Mooie manier om met de de ah-actie restaurant is de buurt te proberen.
Johnnyboy53 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het restaurant zat helemaal vol, dit had wel tot gevolg dat het vrij rumoerig was. Maar wel een goed teken. Eten was bijzonder smaakvol en goed van kwaliteit. We hadden een extra gang genomen, met een frituurd ei. Zeer apart en heerlijk. De porties waren wel iets aan de kleine kant.
We komen zeker terug.
MelvinH .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima en gezellig restaurant. Heerlijk eten met een goede service. Gebruiken lokale producten in de gerechten. Dit is echt een aanrader. In de zomer kun je lekker buiten eten op het terras.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Verrast met lekkere gerechtjes en goed in verhouding voor een gemiddelde eter. Heel vriendelijke bediening. Deze kennismaking door de AH actie heeft gewerkt en dit restaurant komt in onze top 5 van restaurantjes in de buurt waar we af en toe zullen gaan eten!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker gegeten met z'n 2n. Goed rekening gehouden met de wensen die we hadden aangegeven. Wij hadden het persoonlijk wel lekker gevonden om het 3 gangen AH menu uit te breiden naar 4 gangen. Dit werd ons jammer genoeg niet aangegeven als optie. Een wijnarrangement had ook niet misstaan maar ook dit werd niet gevraagd? Toch zonde. Maar al met al echt wel een aanrader! Al zou ik toch echt wel gaan voor 4 gangen ivm de portionering. Mooie avond gehad!
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer gastvrij ontvangen,attente bediening, Leuke charmante gastheer,wij hebben een plezierige trouwdag gevierd met de kinderen en aanhang.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een sfeervol restaurant met prettige en vlotte bediening en zeer goed eten. Wij hebben ervan genoten en kunnen dit restaurant zeer aanbevelen.
Anblacq .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wel een aanmerking:
Geen garnituur bij het hoofdgerecht.
Verder was het een sfeervol restaurantje, leuke bediening
En heerlijk eten.
SteffievG .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Leuk gevarieerd en smakelijk verrassingsmenu. Er werd goed rekening gehouden met de eetwensen. Vriendelijk meisje in de bediening. Leuk, knus terras.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
AH verrassingsmenu: goed, lekker en net niet veilig. Een menu waar de verrassing ook proefbaar was. Palingmousse een aanrader, forel had van mij sterker gerookt mogen zijn. Verder niets dan lof. De zingende engelsmannen in de tuin een verrassende toegift ;-)
Elsz4 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hadden gereserveerd via AH actie. Kregen een uiterst vriendelijk ontvangst en hebben mijn zus en ik heerlijk in de gezellige tuin gezeten van het restaurant. We kregen een verrassingsmenu en dat was overheerlijk. Bij elk gerecht een uitgebreide uitleg en smaakte het voortreffelijk. Mijn zus had haar jasje over haar schouders en werd er al gelijk gevraagd of dat ze het koud had, vervolg de terrasverwarmer werd aangezet....wat een service. Kortom het was een super gezellige avond met overheerlijke gerechten en was ook de nodige humor volop aanwezig. Dus......een aanrader!!!!!!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Van te voren had ik aangemeld dat er 1 persoon glutenvrij was en op hun site stond ook speciaal aangegeven dat glutenvrij een mogelijkheid was.
Vervolgens werd er een wit en bruinbollteje met boter op de tafel gezet.
Ik vroeg enthousiast welke glutenvrij was... Helaas. Later werden er wel wat olijven op tafel gezet, maar of dat nu voor mij bedoeld was, werd niet gezegd en moest gevraagd worden. Een sorry kon er ook niet vanaf. Het toetje wat gemaakt was, was wel glutenvrij; er waren gewoon ingredienten weggelaten....
Medegijt .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Prima ontvangst in net verzorgd restaurant. Hier gereserveerd via de AH aktie
We kozen voor het 3 gangen verassing menu.
Voorgerecht met huisgerookte zalm. Was lekker. Omdat we vooraf hadden aangegeven geen rund en varkensvlees te eten, werden er als hoofdgerecht lamscarbonaatjes geserveerd. Waren prima klaargemaakt. Als dessert iets van hangop met aardbeien? Was ook helemaal goed. Allemaal voldoende zonder het gevoel dat het teveel en zwaar was. Kortom, lekker gegeten zonder al te veel toeters en bellen. Kwaliteit van de witte huiswijn mag voor het geld een klasse beter.
Magdelt V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het eten was erg lekker. Mijn man had een 3-gangen diner vlees en ik de vis. Beide waren heerkijk. Met name de huis gerookte zalm en de sukade waren erg goed. Het dessert: verse aardbeien met chocolademousse, slagroom, balsamico-dressing, bananenchips en kroepoek van rode peper was erg verrassend. De bediening was goed en de sfeer gemoedelijk.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten was goed maar niet geweldig.
Een beetje karig voorgerecht , een eenvoudige salade.
De sfeer is goed gezellig eenvoudig no nonsens.
Al bij al niet slecht maar ook geen hoogvlieger
Ceesbromcoiffures .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Top gegeten. Heelijk verassingsmenu met een prima wijnarrangement.
Voorgerecht, huisgerookte forel met anjovis mayonaise. Hoofdgerecht buikvlies en stukje suddervlees van het kalf met in frites vorm gesneden koolraap. Dessert tarte-tatin met kaneelijs . Dit alles begeleid door uitstekend wijnen. Hier komen we zeker terug.
Erfudo .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk Albert Heijn actie menu! Aanrader! Leuk buiten op terras en vriendelijke bediening. Niks op aan te merken eigenlijk.