Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Rijksstraatweg 106 3632 AG Loenen aan de Vecht Nederland Kaart

Over het restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Voor ieder wat wil(d)s

De naam alleen al doet je denken aan een sprookje, hier ver ver vandaan. Maar dit sprookje is dichterbij dan je denkt; in het romantische dorpscentrum van Loenen a/d Vecht. Gert en Maya van Middelaar, de chefs en eigenaren van de eeterij bereiden gerechten Nederlandse, Franse én Italiaanse invloeden, maar ook het wild van het seizoen heeft een mooi plekje op hun menu weten te bemachtigen. Geniet van deze heerlijke gerechten binnen of buiten op het terras. Ook voor de wijnliefhebbers is het elk seizoen raak, ze raden je een heerlijk heerlijke bijpassende wijn en ook de BOB heeft geluk, je kunt ook halve glaasjes bestellen!

Meer informatie over restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 23:30

Susanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We aten hier met de familie. Iedereen was tevreden, alleen de slakken moeten van het menu af. Die moeten drijven in de boter en niet op een dun laagje liggen zodat het net stukjes rubber waren. Dat was het enige minpuntje.
evandomselaar .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben met heel veel plezier en naar tevredenheid gegeten. Een ieder die dit leest wil ik graag uitnodigen om bij de Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes een keer te gaan eten.
louisati .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben gegeten met inlevering van de ah kaart.Het was een verrassingsmenu maar had niet beter gekund voor onze smaak.Heerlijk visgerechtje vooraf,en diamanthaas als voorgerecht met gewokte groenten,super.Als toetje chocolademousse en brownie,perfect.We komen zeker nog een keer terug!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijjk gegeten met AH vis verrassingsmenu bij de Drie gekroonde Laarsjes in Loenen aan de Vecht; sfeervolle locatie met aandacht voor de klanten en verrassende gerechten.
claravanlimburg .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Was verrassingsmenu, kregen meteen als voorgerecht vis geserveerd, geen vraag of je dit lustte, vlees van de haas was wat taai, waarschijnlijk net nog even opgewarmd voor ze serveerde, dessert was heerlij
t L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
eten was lekker. wel paar puntjes:
friet was lauw, biefstuk was koud, vis was droog, dus te ver doorgebakken
dit hebben we tussen hoofd- en nagerecht genoemd. hierop hebben we geen medeleven gekregen en geen verontschuldiging en geen compensatie. dit zijn missers.
de gerechten bleken weinig groente te bevatten. als we daar van tevoren over getipt waren, hadden we een groente-bijgerecht besteld, wat tot meer omzet had geleid.
een van ons vroeg, na 2 wijntjes, om een glas water.
later vroeg nog een van ons, na een thee en een glas jus om een glas water. tip : zet uit jezelf een karaf water op tafel (de glaasjes stonden er al)
Ninni .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Glutenvrij betekent dat er zaken weggelaten worden zoals de broodjes, helaas ook voor mijn partner. Voorgerecht (na 30 min. geserveerd) was goed, hoofdgerecht (na bijna een uur geserveerd) bijna koud en taai. Bij klacht hierover kregen we nieuwe, deze was wel warm maar nog steeds redelijk taai. Vriendelijke bediening van eigenaar hield na klacht helaas op. Borden werden zonder boe of ba weggehaald of neergezet. Wijnarrangement werd bij (redelijk) nagerecht niet geschonken. Omdat we z.s.m weg wilden ook maar niet naar gevraagd.
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij kregen voor de AH actie een verrassingsmenu voorgeschoteld. Aangezien wij geen liefhebber zijn van wild hebben wij gevraagd om dit niet als hoofdgerecht te serveren. Wij werden meteen op geattendeerd dat deze wens via de mail hadden moeten communiceren.. Eerste begin van slechte service.. Het hoofdgerecht was gelukkig geen wild maar wel rundvlees dat taai was. De bijbehorende frietjes zijn nooit aangekomen. Tevens hebben wij heel lang moeten wachten op het toetje.
laurakoningen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op een paar kleine serveer" foutjes" na een gezellige bediening met goede uitleg wat het verrassingsmenu was die wij kregen met de AH aktie bonnen .
Heerlijk gegeten.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Goed gegeten van het verrassingsmenu van de AH-actie. Lekkere gerechten en fijne service. Mooie manier om met de de ah-actie restaurant is de buurt te proberen.
Johnnyboy53 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het restaurant zat helemaal vol, dit had wel tot gevolg dat het vrij rumoerig was. Maar wel een goed teken. Eten was bijzonder smaakvol en goed van kwaliteit. We hadden een extra gang genomen, met een frituurd ei. Zeer apart en heerlijk. De porties waren wel iets aan de kleine kant.
We komen zeker terug.
MelvinH .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima en gezellig restaurant. Heerlijk eten met een goede service. Gebruiken lokale producten in de gerechten. Dit is echt een aanrader. In de zomer kun je lekker buiten eten op het terras.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Verrast met lekkere gerechtjes en goed in verhouding voor een gemiddelde eter. Heel vriendelijke bediening. Deze kennismaking door de AH actie heeft gewerkt en dit restaurant komt in onze top 5 van restaurantjes in de buurt waar we af en toe zullen gaan eten!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker gegeten met z'n 2n. Goed rekening gehouden met de wensen die we hadden aangegeven. Wij hadden het persoonlijk wel lekker gevonden om het 3 gangen AH menu uit te breiden naar 4 gangen. Dit werd ons jammer genoeg niet aangegeven als optie. Een wijnarrangement had ook niet misstaan maar ook dit werd niet gevraagd? Toch zonde. Maar al met al echt wel een aanrader! Al zou ik toch echt wel gaan voor 4 gangen ivm de portionering. Mooie avond gehad!
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer gastvrij ontvangen,attente bediening, Leuke charmante gastheer,wij hebben een plezierige trouwdag gevierd met de kinderen en aanhang.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een sfeervol restaurant met prettige en vlotte bediening en zeer goed eten. Wij hebben ervan genoten en kunnen dit restaurant zeer aanbevelen.
anblacq .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wel een aanmerking:
Geen garnituur bij het hoofdgerecht.
Verder was het een sfeervol restaurantje, leuke bediening
En heerlijk eten.
SteffievG .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Leuk gevarieerd en smakelijk verrassingsmenu. Er werd goed rekening gehouden met de eetwensen. Vriendelijk meisje in de bediening. Leuk, knus terras.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
AH verrassingsmenu: goed, lekker en net niet veilig. Een menu waar de verrassing ook proefbaar was. Palingmousse een aanrader, forel had van mij sterker gerookt mogen zijn. Verder niets dan lof. De zingende engelsmannen in de tuin een verrassende toegift ;-)