Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

• Tuin
  • ...

Over het restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Voor ieder wat wil(d)s

De naam alleen al doet je denken aan een sprookje, hier ver ver vandaan. Maar dit sprookje is dichterbij dan je denkt; in het romantische dorpscentrum van Loenen a/d Vecht. Gert en Maya van Middelaar, de chefs en eigenaren van de eeterij bereiden gerechten Nederlandse, Franse én Italiaanse invloeden, maar ook het wild van het seizoen heeft een mooi plekje op hun menu weten te bemachtigen. Geniet van deze heerlijke gerechten binnen of buiten op het terras. Ook voor de wijnliefhebbers is het elk seizoen raak, ze raden je een heerlijk heerlijke bijpassende wijn en ook de BOB heeft geluk, je kunt ook halve glaasjes bestellen!

Meer informatie over restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes

• Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Komen hier regelmatig a la carré eten.
Herkenning door eigenaar/ober. Allervriendelijkst.
AH-menu prijzig. Heerlijk tussengerecht (Texels lam)
elling01 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ontzettend gezellig gegeten. Je voelt je er 'thuis' en kan er een gesprek voeren. Zeer voorkomende bediening. Bij speciale wensen of afwijkingen denken ober en kok mee. Het eten was heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Op 25 oktober met vriendin gegeten. De gerechten waar goed bereid en zeer smakelijk, het 3 gangen menu was top. Ga zeker weer een keertje terug .
budha48 V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Na een welkome ontvangst genoten van een fijne avond met een alerte bediening een een heerlijke 3-gangen maaltijd. Voor herhaling vatbaar!
Ruud X.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
AH menu was van goede kwaliteit met keuze in voor-en hoofdgerecht (vlees of vis)
Ruime keuze wijn per glas
De bediening was vriendelijk en correct .
Inrichting en sfeer zijn uiteraard een kwestie van smaak; zou wel wat losser/moderner kunnen.
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuke enthourage en heerlijk gegeten.Vriendelijke bediening. De tijd tussen de gangen door zou wat korter kunnen, maar de man stond er ook alleen voor Hij bleef vrolijk en vriendelijk
geurtencorrie .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De kok kan geen vis bakken. Voor en nagerecht waren lekker. Maar daar kon ook niks aan mis gaan.
Jammer , dat we meer met z'n tweeën waren. Vooral voor de eigenaar, die legt er zo zwaar geld bij.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Als afsluiting van de vakantie gebruik makend van de AH bon hebben we heerlijk gegeten. We raakten aan de praat met de vriendelijke gastheer en hij gaf de tip om een korte wandeling te maken door het prachtige dorpje Loenen aan de Vecht van brug tot brug en langs de Vecht. Daarna met de auto naar Breukelen.....prachtig! Mooie landhuizen aan de Vecht! Al met al hebben we genoten. Aanrader!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima gegeten met de AH dineractie, leuk menu, keuze uit vlees of vis als voor & hoofdgerecht , prima porties geen spannende gerechten . Locatie is wat gedateerd maar de ontvangst is gezellig, wij waren met 2 personen.
Het was op het moment niet druk in het restaurant, maar is ook vakantietijd !!

In Total; oké !
monique P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
prima en gezellig restaurant, smaken waren erg goed, 3 gangen menu niet al te veel. Precies goed.
Jammer dat zo'n AH reservering het gevoel geeft dat je net wat minder service krijgt.
bettie.de.korte .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het is zeker aan te bevelen om bij de Eterij de 3 Gekroonde Laarsjes gaan eten.
Goede kwaliteit en vriendelijke bediening en sfeer.
Wij komen zeker terug!
Elske K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Via de AH actie hier terechtgekomen, en wat een verrassing! Heerlijk buiten gezeten, menu was prima, lekker en voldoende. Een oase van rust op het terras. Leuk om op deze manier kennis te maken, mogelijk komen we nog een keer terug.
Voor het menu wordt € 37,50 p.p. gerekend, dat vind ik aan de royale kant, maar je betaalt er natuurlijk maar 1 en dan is het heel aantrekkelijk.
Mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gezellig , leuk plekje,met terras .
Goede bediening en goed eten
Roy en Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
In het voorgerecht was de forel ondergedoken in een zee van sla...jammer maar het hoofdgerecht, schelvis en van mijn vrouw de kalf lende waren goed zoals ook het toetje.
Susanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
voor- en tussengerecht waren lekker. De entrecote was onder de maat en het toetje - profiterolles - meer dan doorsnee. De maaltijd werd bovendien geserveerd in een belachelijk hoog tempo.
De sfeer was echter erg gezellig - echt een eterij - en de wijnkaart uitstekend.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We aten hier met de familie. Iedereen was tevreden, alleen de slakken moeten van het menu af. Die moeten drijven in de boter en niet op een dun laagje liggen zodat het net stukjes rubber waren. Dat was het enige minpuntje.
evandomselaar .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben met heel veel plezier en naar tevredenheid gegeten. Een ieder die dit leest wil ik graag uitnodigen om bij de Eterij de Drie Gekroonde Laarsjes een keer te gaan eten.
louisati .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben gegeten met inlevering van de ah kaart.Het was een verrassingsmenu maar had niet beter gekund voor onze smaak.Heerlijk visgerechtje vooraf,en diamanthaas als voorgerecht met gewokte groenten,super.Als toetje chocolademousse en brownie,perfect.We komen zeker nog een keer terug!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijjk gegeten met AH vis verrassingsmenu bij de Drie gekroonde Laarsjes in Loenen aan de Vecht; sfeervolle locatie met aandacht voor de klanten en verrassende gerechten.
claravanlimburg .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Was verrassingsmenu, kregen meteen als voorgerecht vis geserveerd, geen vraag of je dit lustte, vlees van de haas was wat taai, waarschijnlijk net nog even opgewarmd voor ze serveerde, dessert was heerlij