Eterij Bob&Co

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vriendelijke jongens! Lekker sate menu! Dag later nog een ijsje gehaald van Ben&Jerry's die waren helaas oud/eerder ontdooid geweest....zaten ijskristallen in! Zonde!
Vorkje .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Zouteloze patat met zure mayonaise in een papieren zak gepleurd. Pinautomaat zat onder de haren, toilet was niet schoon.
Hennie1978 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Ligt centraal in de haven, lijkt klein maar heeft uitstekende keuze mogelijkheden. Tevens uitstekende cateringmogelijkheden voor feesten en partijen! Vergeet de saté niet!
Annabel M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Het eten is ontzettend lekker, ruime keuze broodjes en snacks. Op een goede locatie midden in het centrum van Monnickendam. Het eten wordt gemaakt terwijl je wacht. Hele goede service, het duurt misschien iets langer maar dan heb je ook wel wat!
Marcelv82 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Ze maken hier lekkere zelf gemaakte patat. De broodjes en saté menu van Co zijn ook erg lekker. Een aanrader om in de eterij van Bob & Co te eten.
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
We hebben met vier personen op zaterdagavond gegeten. Lekker druk in de zaak maar toch was er tijd voor een persoonlijk woord. Aanrader: de bami schijf! We komen zeker terug voor een lunch, als de broodjes smaken zoals ze eruit zien, komt het helemaal in orde.
Abigail T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Het is een gezellige, mooie eet tent! De sfeer is altijd gezellig en alles is lekker vers. Ik heb de sate van coby gegeten en ik vind hem heerlijk! Samen met de sate saus.