Etenswaard

Vrijdag 17:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:30
Opa Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hier met kids en kleinkids mogen eten. Echt een wereldkeuken. Geweldig lekkere Sushi, grote keuze in vlees en vis van de gril of plaat. Voor de kleintjes een ruime keuze uit wat zij lekker vinden zoals zelf gemaakte gemaakte pizza, Pannenkoekjes, poffertjes of waffels.
Door de vele afgeschermde ruimtes waar je kunt eten heb je het gevoel van een klein restaurant wat echt niet het geval is. Een aparte speelhoek voor de kids. Het geheel is gezellig ingericht en het personeel is vriendelijk en weet wat service is. Echt een aanrader voor een schappelijke prijs. Dikke duim.
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Met een grote groep gegeten, het was erg rustig in het restaurant op maandag dus waren overal snel aan de beurt. Er is genoeg keus voor iedereen, wok, tepanyaki, grill en diverse buffetten. Ik vond niet alles even lekker maar smaken verschillen. Personeel is vriendelijk en het decor is mooi verzorgd.
Mevrl .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wat een keuze in sushigerechten. Smaakt ook heerlijk en wordt vers bereid.
Spare-ribs weinig smaak.
Chinees eten (wat al klaar was) aan de koude kant.
Genoeg en heerlijke keuze in keukens en dessert.