Meer informatie over restaurant Etenstijd

- Diner vanaf 16:00
Zondag
- Diner vanaf 16:00

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Lift aanwezig , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten7,6/10
Service7,3/10
Decor7,4/10
Jan C. Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
tip,neem er een garnalencocktailtje vooraf, eventueel aangevuld met een paar liflafjes die je lekker vind, ga dan terug voor een soepje en dan voor de warme voorgerechtjes, zoveel als je wilt, skip de hoofdgerechten, die zijn niet slecht, maar ook niet echt goed.
Ga daarna de desserts eerst een grote variatie ijs, zelfs soft-ijs, dan een stukje kaas, grote variatie, sluit af met een koffie en je hebt voor dat geld fantastisch gegeten
Ties_S . Expertproever (9 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
met de kinderen bij Etenstijd gegeten.... één van de jongens was er een keer geweest en wilde er nog graag een keer naar toe..... en het is voor herhaling vatbaar, je kunt bij Etenstijd voor een redelijke prijs net zo veel eten als je wilt, er is keus genoeg veel meer dan wat je in één keer kunt proeven....

voorgerecht.... ik ben weg van soep dus als dat op de kaart staat moet ik dat altijd proberen....
een tomaten soep, gezien het een toch wel Oosters georiënteerd restaurant is verwacht je een mooie zachte soep met een zoete Oosterse smaak... dat viel tegen... de soep was niet mooi glad, vlak van smaak en behoorlijk zuur..... leek wel grof gepureerde tomaten zonder toevoeging van specerijen...tegenvaller.... een (fabrieks) pasteitje met kipragout... mooie ragout met ook echt kip... prima

hoofdgerechten..... te veel om allemaal te kunnen proberen.... heel veel goede en lekkere dingen... maar ook wel een paar kleine minpuntjes.... schnitzel droog... te lang gebakken.... het eerste biefstukje was werkelijk voortreffelijk.... de laatste om 21.45 uur... nog ééntje dan omdat de andere zo lekker was... liep net niet zelf van het bord af... van binnen gewoon rauw... de grill had niet genoeg temperatuur meer.... maar de keuken is tot 10.00 open en als je om 20.15 uur binnen komt.....

nagerechten..... keuze genoeg aan ijs, fruit, chocolade fontein enz.... goed softijs en echte slagroom... zo hoort het....

het restaurant.... we zaten vanwege het mooie weer buiten.... dus geen goede beoordeling van binnen kunnen maken maar het doet wat donker aan... sanitaire ruimten voldoende en schoon....

als je een keer bij een buffet restaurant wilt eten.... is Etenstijd een prima adres... wel wat minpuntjes maar dat kan morgen wel weer anders zijn.... en de kwaliteit van het eten is overwegend goed.... we gaan zeker nog wel eens een keer terug
Marit H. Fijnproever (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Als veganist ben ik hier gisteravond gigantisch verrast. Mijn verwachtingen waren eerlijk gezegd vrij laag - via de mail werd mij verteld dat ik groente, fruit, rauwkost en sorbetijs zou kunnen eten. Echter kreeg ik ter plekke een rondleiding van de chefkok, waarin hij bij het buffet aangaf wat ik wel/niet zou kunnen eten. Hier was al aardig wat keus, en gerechten waar ik over twijfelde werden voor me gecheckt.

Tot mijn verbazing kreeg ik vervolgens ontzettend lekkere gerechten die de koks speciaal voor me hadden gemaakt! Ik heb een heerlijke couscoussalade met walnoten gehad, vegan sushi, gevulde courgettes met cashewnoten en rijst en daarna gegrilde paprika, asperges en tofu. Alles ontzettend lekker en heel chique opgemaakt! Ik geloof dat ik nog nooit zo luxe gegeten heb in mijn hele leven. Het was jammer dat ik geen telefoon bij me had om foto's te maken, maar het was zo de moeite waard! Ik ben niet eens aan het reguliere buffet toegekomen ;)
Winn V. Meesterproever (10 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Bij dit restaurant is ruim voldoende parkeergelegenheid. Bij de entree wordt je opgevangen en naar je tafel gebracht. Dat is ook wel nodig, want het restaurant heeft meerdere verdiepingen , die vol staan met tafeltjes en stoelen. De inrichting is verouderd, maar voldoet. Voor een rustige of romantische avond moet je hier niet zijn. Voor de kinderen is er een speciale ruimte waar ze kunnen spelen. Omdat alles volgeboekt was, werd ons aangeboden om een tafel te nemen in de wijnkelder. Dit was helemaal geen verkeerde plaats. Het meubileur was heel sober, maar de ruimte was lekker koel en rustig. Om bij de buffetten te komen moesten we traplopen. Het vraagt wat meer aandacht om niet te knoeien. Maar met een minder vol glas en bord is dat geen probleem. Het personeel is vriendelijk. Soms kunnen ze de aanloop niet aan bij het bakken of dessert. De koks bereiden het eten netjes, ondanks het lopende band werk is. Van voorgerecht tot dessert is er ruim voldoende keus tot zelfs een speciaal kinderhoekje met worstjes en croquetjes. Het concept wat hier gehanteerd wordt: 2 uur eten en drinken (frisdrank) voor een vastbedrag is goed. Het is de prijs zeker waard. Op onze datum was er een bierproeverij van La CHouffebieren. Bij binnenkomst kregen we 2 'bierbonnen', die daaraan besteed konden worden. Het is een andere manier van uit-eten, maar het heeft wel iets.
Melissa74_ . Proever (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Voor de tweede keer geluncht bij Etenstijd en waarschijnlijk ook de laatste keer.
Bij aankomst werden we niet vriendelijk ontvangen. De bediening was alleen maar met elkaar bezig en als je iets wilde vragen reageerde ze geïrriteerd. Ook duurde het heel lang voordat de borden werden opgehaald. Voor een all you can eat restaurant was er weinig keuze. Ik vroeg de kok om een biefstuk en hij vertelde mij dat hij die niet had, terwijl de tafel naast ons wel aan het genieten was van een stuk biefstuk. Het feit dat, nadat ik weg was gelopen, ik meer mensen met biefstuk zag was toch wel erg vreemd. Toen ik verhaal ging halen vertelde de kok dat hij niet wist dat hij biefstuk had. Heel vreemd als je het mij vraagt. Lamskotelet was heel vet. Vlees en vis werd tweemaal gebakken. Een andere kok zag ik voortdurend stukjes bacon uit de warmte bakken pakken met zijn hand. Niet heel hygiënisch als je het mij vraagt.
De sushi bar ging pas om 4 uur open. Hij was nog geen 10 minuten open en alle sushi was al op. Het hoogtepunt was het fruit, maar daar kan ook weinig mis mee gaan.
Etenstijd heeft ons voor de tweede keer teleurgesteld. Wij komen dan ook niet terug.
Chantal C. Meesterproever (18 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Voor de 2e x gegeten bij Etenstijd. Dit maal in een kleiner gezelschap. We kregen een tafel boven aangewezen omdat beneden alles vol zou zijn... echter waren er nog voldoende lege tafels... kreeg de indruk dat ze dus schiften tussen verblijfsduur en wellicht ook aantal personen. De tap van het water is kapot waardoor je helemaal nat wordt. Hier had best een briefje opgehangen mogen worden. Het eten is meer dan prima. goede portie, leuke opmaak, prima smaak en spareribs erg mals. Wel jammer dat er op een doordeweeksedag geen maiskolven waren. Het bovenzitten is niet prettig, je loopt met drankje en bord de trap op en kan makkelijk knoeien. Of je komt boven en beseft dat je je drinken vergeten bent en je wederom trap af trap op moet. Er is wel en lift maar die werd continu door mama's en kindjes gebruikt, een lift lijkt me overigens ook niet alles maar goed. Bij Etenstijd is echt ruim voldoende keus en zelfs heerlijke specialiteiten als oesters zijn aanwezig. Ze hebben hier een fantastische kinderruimte dus wij zijn tot de conclusie gekomen dat het toch leuker is om hier met een heel gezelschap incl. kids te gaan eten.
P. V. Meesterproever (30 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Met ons gezin hier al vaker gegeten. Altijd met veel plezier en smaak. Dat hebben wij regelmatig met onze vrienden gedeeld ook zij wilden graag een keer mee dus uiteindelijk met 11 personen in totaal gereserveerd. De april actie was 10% korting op de rekening altijd een leuke binnenkomer. Veel keuze. Genoten van de kangoeroe. De kids hadden het ook weer naar hun zin. Hopelijk een nieuwe jaarlijkse traditie geboren.
Pieter K. Meesterproever (12 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
In de afgelopen 10 jaar kwamen wij hier heel vaak met de familie. Zeker 2 keer per jaar. Helaas is het de afgelopen jaren erg achteruit gegaan. Het decor is nog steeds hetzelfde en inmiddels erg versleten. Maar met name de kwaliteit van het eten is erg achteruit gegaan. En ook een stuk minder keuze dan voorheen. Ook een erg onvriendelijke ontvangst deze keer. Vergane glorie dus, en voor ons was het de laatste keer.
Theo En Annie V. Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
het was de eerste keer dat wij daar gegeten hebben .
bij binnen komst vertelde onze dochter dat wij 4o jaar getrouwd waren.
toen maakten ze op een zeker moment tijd om met 2 personeels leden lang zullen ze leven zingend binnen te komen met vuurwerk.
hierbij kregen we een kadotje overhandigd.
hierbij willen we het personeel en de directie hartelijk danken voor deze service.
het eten was ook buiten gewoon goed,ze zullen ons daar meer zien.
afz t v d dries

Heleen S. Proever (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Verschillende keren gegeten bij etenstijd.we merken dat sinds het restaurant verkocht is,de kwaliteit en service,flink achteruit is gegaan.er is veel minder keuze,en alles oogt rommelig.het gaat lijken op alle andere wokrestaurant, jammer hoor.
Simone D. Meesterproever (16 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Voor een hoogstaande culinaire belevenis hoef je hier niet naartoe, maar wil je lekker gevarieerd eten en ook je kinderen een leuke avond geven, is het.meer dan in orde. wij zijn al jaren vaste bezoeker en hebben alle ontwikkelingen meegemaakt, het eten is beter geworden maar de service ver achteruit gegaan helaas. Van een hartelijk ontvangst is geen sprake meer en ook aan speciale verzoeken wordt niet.meer voldaan, toch komen we graag terug. Aangezien je vrij kan kiezen uit het gehele aanbod ( wat maandelijks varieert) heb je zeer veel keus, verschillende soorten koude en warme voorgerechten, stokbrood met smeersels. Hoofdgerechten, tussengerechten en heel veel toetjes. De kwaliteit van het vlees bij de grill is ook sterk verbeterd, helaas krijg je bij drukte nog wel eens rauw vlees mee. Voor de kinderen is er ook meer dan voldoende keus en uiteraard de speelkelder. Op een of andere manier blijft etenstijd voor ons toch een favoriet restaurant.
Rowiko . Proever (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het eten was niet lekker, droog en aangebrand. Daarnaast was er veel koud. De service is soms ver te zoeken, al zijn er zeker personeelsleden die het wel snappen.
De omgeving is buiten mooi en netjes onderhouden, maar binnen al jaren afgeschreven, jammer!
Wil D. Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Vandaag met 4 volw. en 2 kinderen gegeten bij Etenstijd we werden keurig ontvangen en kregen een goede uitleg over het concept.,Er is volop keus alle alle gerechten zagen er goed uit en werden regelmatig bijgevuld.de smaak liet niets te wensen over ,voor de kinderen is er ook geweldige speelruimte .
Wij hebben geweldige avond gehad en komen zeker nog een keer terug .
Markdfs . Fijnproever (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Om de paar maanden bezoeken we etenstijd. Het heeft toch een bepaalde aantrekkingskracht. Sinds de familie Meurs het heeft verkocht is de service minder persoonlijk geworden en leek het aan kwaliteit en diversiteit in te boeten. Het afgelopen jaar is de kwaliteit en diversiteit weer beter aan het worden. De website wordt weer beter bijgehouden. De "nieuwe" eigenaar moest er denk ik zijn weg in zoeken. De voorgerechtjes zijn lekker, voor elk wat wils, hollandse garnaaltjes, een hele zalm waar je zelf wat van af kan halen, rundercarpaccio waar je zelf de saus en lekkernijen op mag strooien. Ik ben fan van het "culinaire" hoekje, de eend met mangosaus, garnalen met kruiden/boter in een ovenpotje of gekruide gamba's aan een spies, allemaal vers voor je bereid en op mooi opgemaakte borden. Er staat een vriendelijke jonge "kok" achter om je te helpen. In een andere gedeelte worden de sushi's vers voor je ogen gemaakt, door een aziatische kok die er volgens mij wel verstand van heeft en ook vriendelijk is (praat niet zo goed Nederlands). De spareribs en de hamburgers worden ernaast ook vers voor je bereid. De kinderen zijn gek op de gril en de chocoladefontein. Beneden zijn er verschillende ruimtes waar de kinderen hun hart op kunnen halen. Soms mag de begeleiding wat meer optreden. Zelf check ik reglematig of het goed gaat. De wc heeft iets persoonlijks, er staan bv lekkere geurtjes om bv op te doen. Er is een ruimte om borstvoeding te geven , leuk aangekleed met een fauteuil en waar je je kind kan verschonen.
Er zijn verschillende ruimtes om te eten, de ene ruimte spreekt me meer aan dan de ander omdat het er daar ruimer is. De drankjes zijn van de bekende merken en de sinaasapelsap wordt vers geperst.
Ik vind de prijs-kwaliteit erg goed, het is en blijft echter een all you can eat formule, maar wel een betere. Verschil met vroeger is dat de persoonlijke service minder is, ik heb nog niet meegemaakt dat de huidige eigenaar zijn gezicht heeft laten zien om te vragen of het allemaal bevalt. Dat heeft zijn invloed op de bediening die wel vriendelijk is, maar veel voor zich uit blijft kijken als ze de borden bv weghalen. Misschien als daar wat meer aandacht voor zou zijn.....
We blijven toch wel komen, omdat het op een gegeven moment toch weer gaat kriebelen.
N-vandijk . Meesterproever (23 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Een erg grote, drukke tent. Tafeltjes redelijk dicht op elkaar. Dat is ook het enige minpunt. Het eten is goed, wordt goed aangevuld en is gevarieerd. De black Angus steak is voortreffelijk. De bediening is netjes en vriendelijk. Een pluim voor de koks, zij geven dit restaurant iets extra's!
Victoria C. Fijnproever (2 recensies) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Voor ons was het de eerste keer bij etenstijd....gelijk ook de laatste...betalen bij binnenkomst, terwijl je in gesprek bent met de receptioniste neemt ze gewoon zonder enkele aankondiging de telefoon op....! Vervolgens moet je wachten op je eten als je iets van de bakplaat wilt...Er staat telkens een flinke rij mensen..
Het kindertreintje was amper gevuld...
Iq van de bediening?? Met een vol dienblad boven het hoofd van een 2- jarige nog snel ff iets willen pakken...uiteraard viel er iets van het bord af...rakelings langs het hoofd van de kleine..gevolg alles vol glas inclusief de kinderschoenen. Dit was echt een groooooote vergissing. Ik vraag me ook echt af of etenstijd deze recensies te lezen krijgt en hier dan ook iets mee doet??
Christel P. Meesterproever (56 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
na een dagje Efteling hier gaan eten met een bon van Groupon. waren hier nog nooit geweest en hadden geen voorstelling van hoe en wat. er werd bij aankomst netjes onze jassen opgehangen en moesten toen wel nog naar een balie om te melden dat we er waren ( we hadden al via de groupon site gereserveerd). er kwam een jongedame die ons netjes naar de tafel begeleidde en uitgelegde hoe alles werkt en welke buffetten er waren.Er is heel veel keus. van sushi tot kangoeroevlees. drankjes zijn ook zelfbediening en inclusief op de alcoholische versnaperingen na. niet alles was lekker, bv de hamburger was voor ons veel te gezouten. het brood wat eronder lag aangebrand. Over het algemeen waren we zeer tevreden
Warduitwillemstad . Meesterproever (25 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Heel lekker hier gegeten. Weer even iets anders dan een standaard wokrestaurant. Eigenlijk komt dit ook wel overeen als een wok maar de ervaring is gewoon veel leuker en gezelliger. Het leeft hier gewoon wat meer. We hebben lekker terriyaki beef gegeten en ook genoten vd ander exotische gerechten die etenstijd te bieden heeft. De toetjes zijn hier voortreffelijk en heel uitgebreid. Top restaurant!
Angelique V. Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Heerlijk gegeten, snap de slechte recensies niet echt. We waren met 4 volwassenen, werden keurig naar onze tafel begeleid,het concept en wat/waar stond werd uitgebreid toegelicht. Prachtige entourage. Omdat we alle vier van totaal verschillende dingen hielden hebben we allemaal wat anders gegeten: alles was erg lekker, de sushi, carpaccio, beef teryaki, gefrituurde brie (mooi opgemaakt), oneindig veel dessert keuze, vers fruit etc. Heerlijk! Alles werd snel afgeruimd en bijgevuld waar nodig. Enige minpuntje is een hoog kleine-kinderen gehalte, maar dat weet je middenin de zomervakantie. Naast de standaard zaken als patat, pizza, sate e.d. waren er ook culinaire "hoogstandjes" zoals sprinkhaan, kangoeroe biefstuk en bouillabaise met geitenkaas etc wat wij niet hebben gegeten. Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik zó terug gaan!
Chantal C. Meesterproever (18 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
wat een prachtig restaurant. Valt vanwege het concept all you can eat onder de noemer vreetschuur maar dit is dan wel het luxe zusje. al bij vele restaurants en all you can eat concepten geweest maar dit beviel echt reuze goed. Veel keuze, goede kwaliteit, speciale kinderhoek met ook veel keuze en ook meer verantwoorde keuze (worteltjes, doperwtjes, vissticks). Etenstijd is echt een must do voor uiteten met kinderen. Kinderen gaan een trap af en dan is er een speciale ruimte leuk voor kids vanaf 2 tot 12 jaar. Er is een ballenbak een groot indoor klimtoestel, (loop)fietsjes voor de oudere jeugd een gamehoek en tafelvoetbal. Ook kunnen de kids onder toezicht kleuren, koekjes bakken en gesminkt worden door medewerkers die zich hebben verkleed in een rol. Deze houden ook enig toezicht (je blijft als ouder natuurlijk zelf verantwoordelijk) en kids krijgen een polsbandje om met tafelnummer zodat je altijd weer terug te vinden bent.
wachttijden bij de verschillende buffetten viel reuze mee en als je jarig bent (en je geeft dit bij binnenkomst door) krijg je ook een presentje nadat er aan je tafel wordt gezongen. Er is ruime parkeergelegenheid. Voor mensen die moeilijk ter been zijn niet ideaal i.v.m. trap bij entree en het lopen naar buffetten.