Eten & Zo

6,8

Jouw recensie over het restaurant Eten & Zo

M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Verrassend goed gegeten met collega's. Oogt gezellig, geen massage vreetschuur. Uitgebreid aanbod. Diverse heerlijke steaks van goede kwaliteit vlees. Hier komen we beslist nog eens terug!
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Op 15 maart zijn we met 2 personen hier gaan eten. Vaste prijs voor een lopend buffet, waar je kan kiezen uit grill, wok, chinees, Italiaans, Hollands, snacks, pannenkoeken en nog veel meer. Daarnaast was er een zeer uitgebreid dessertbuffet. De frisdranken en koffie zijn inbegrepen, alcoholische dranken kosten niet veel.
Het restaurant is leuk ingericht, groot maar toch wel intiem (genoeg ruimte tussen de tafels).
Gezien de prijs en de hoeveelheid aangeboden buffetten/eten werd onze verwachting toch overtroffen. De kwaliteit was prima te noemen en het personeel dat de gerechten klaar maakten zeer attent en vriendelijk.
Het grillbuffet was niet alleen het standaard vlees (kip, schnitzel enzovoort) maar zelfs kangoeroe biefstuk was te krijgen.
Ondanks dat het een groot restaurant is, vonden wij het rumoer best meevallen.
Pluspunten:
- Prima eten,
- vlotte, vriendelijke bediening bij de buffetten
- mogelijkheid tot het gebruik van een kluisje waar dames hun tas in kunnen opbergen (goed over nagedacht bij een lopend buffet!)

2 klein puntjes voor verbetering:
1. Het personeel wat de borden weghaalt en de tafels afruimt, zou iets meer mogen glimlachen. We hebben een stuk of 4 afruimhulpen zien lopen bij onze tafel maar glimlachen zit duidelijk niet in het takenpakket, dat was wel jammer.
2. De dames wc's waren zeer schoon, echter (mijn man vertelde het me) de heren wc's kunnen iets beter schoongemaakt worden. Vooral bij zo'n groot restaurant zou het geen luxe zijn om ook de heren wc's tijdens openingstijden een keer schoon te maken.

Al met al hebben we wel genoten van de avond en gaan zeker hier nog een keer terugkomen.
Ronn V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Na lange tijd weer eens bij Eten en Zo! gegeten.
Wederom een mooie ervaring met een ongelofelijk groot assortiment van gerechten, die je kunt halen.
Het concept: een prijs voor alle eten en non-alcoholische dranken en 2 muntjes voor alcohol-houdende drankjes werkt prima.
Natuurlijk is het een geschuifel langs de gerechten of klaar-maak-balies. maar dat weet je nu eenmaal.
Weer van alles geprobeerd en eigenlijk was er geen tegenvaller.
Aan het eind werd het wel wast rumoeriger (wij zaten in de wat gezelligere ruimte, naar links), met name door een grote groep in de zelfde ruimte, die het erg naar hun zin had.
Maar all in all, veel verschillende hapjes, goed klaar gemaakt, heerlijke deserts.
Kortom: weer heerlijk gegeten.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voldoende keus aan eten voor iedereen. Kwaliteit is goed. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Lege borden worden tussendoor netjes opgehaald. Er zijn twee zalen, waarvan de "carousselzaal" veel gezelliger is! Wanneer er bepaalde (di)eetwensen zijn kan dit met de kok afgesproken worden en hier wordt uitstekend voor gezorgd.
Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eten heel divers. Over het algemeen goed bereid. Wel heel druk. Goed te doen met grote gezelschappen. Ongezellig, altijd wel iemand onderweg om eten te halen. Verder goed concept
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
op zaterdagavond met zijn 2-en wezen eten. Het is een grote eetfabriek. Het eten is kwalitatief helemaal prima. Je kunt ook je persoonlijke voorkeur aangeven. De organisatie is strak ingericht. Het is niet onvriendelijk maar het wordt natuurlijk nooit echt persoonlijk met zo veel mensen. Veel families en veel self service. Voor ieder wat wils qua keuze.
Marriette S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heel veel keuze van allerlei soorten keukens. Kwaliteit niet altijd top zoals bij gegrild vlees. Overige gerechten en vooral drankjes prima. Omdat je zelf van het buffet neemt, is de wachttijd kort. Behalve bij het grillen van vlees en vis. Jammer dat je apart in de rij moet staan bij de teppan yaki waar vlees en vis naast elkaar liggen maar je 2x moet wachten. Het is erg groot en er waren veel mensen, vooral veel kinderen. Het was erg rumoerig. Alhoewel ik het concept erg leuk vind, zou ik vanwege het lawaai niet gauw terug keren.
Santana D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten ! Kwaliteit van het eten is top! We vonden de prijs helemaal niet hoog voor wat je krijg. Nu met z'n 2 57 euro kwijt normaal zijn we rond de 75 euro kwijt. Echt een aanrader als je van veel en lekker eten houdt !
UitZONderlijk .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Prima omgeving om met collegae te gaan eten. Ben op een dinsdagavond geweest met een groep van 10 personen aan het begin van de avond. De keuze is reuze, zoals dat verwacht mag worden van een all you can eat.

Vind de aankleding in het eetgedeelte erg donker, maar wel ok. Het eten is prima voor elkaar. Geen uitgesproken hoogstaande gerechten, maar alles prima op temperatuur en overzichtelijk te bereiken.

Alcoholische dranken zijn beperkt tot 2 stuks (anders bijbetalen) en de overige dranken zijn all you can drink. Vind het persoonlijk jammer dat eten en eten bereiden van elkaar gescheiden zijn.
Patrijsjes .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Zoals altijd ook met kerst prima eten tegen een prima prijs. Jammer dat er tegenover de hogere (kerst-) prijzen niets extra's stond.
Kortom leverde Kerst extra inkomsten op voor de eigenaren, doch niets extra's voor de klanten.
R M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker eten en heel veel keus. Er zit voor iedereen wel iets bij.
Wel erg druk en rumoerig, maar als je vroeg gaat ben je dit voor.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Met een grote groep (vereniging) op een dinsdagavond hier wezen eten, daarvoor is het een prima locatie: je zit niet te wachten op de bediening maar het is wat levendiger en dynamischer om regelmatig zelf even wat te eten te halen. Veel keuze en de kwaliteit is redelijk goed. Dessert is minder goed bevallen. Wel veel keuze maar de smaak erg matig. Formule werkt prima met muntjes voor de alcoholische drankjes en verder alles inclusief.
Het zou niet mijn keuze zijn om hier met vrienden of mijn man naartoe te gaan, maar voor de gelegenheid prima te doen.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Voor de 3e keer hier geweest, maar ik heb het idee dat de kwaliteit steeds minder wordt. Het eten is (vooral aan de snackcounter) lauw, bijna koud. Voor de rest gaat het wel, maar ik vind de prijs in het weekend ten opzichte van het aanbod in kwalitatief goed eten niet in verhouding staan tot elkaar. Voor een kind van 9 betaal je 22.50 in het weekend.
Art_en_Shan .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Lekker AYCE gegeten. Het restaurant is verdeeld in meerdere gedeelten met bijbehorende thema`s, zeker de moeite waard even rond te lopen (het is AYCE, je loopt dus sowieso).
Heerlijke B.Angus steak, voor de rest heel veel keus maar toch lekker.

De bediening is goed, alleen wordt alles in een hoek van het restaurant weggezet dat gewoon zichtbaar is. Ook staat de spoelkeuken deur open, met als gevolg dat er een vieze lucht uitkomt, combinatie eten wasmiddel en warm water...bah.
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Geweldig 'all you can eat' initiatief. We komen hier vaak 'ff' eten als we geen zin hebben om te koken.
Elke dag weer verse ingrediënten. Snel aangevuld wanneer iets op is. Voor elke smaak wat wils. Patat, pannenkoeken, Hollandse pot, Spaanse worsten, Angus biefstukken, sashimi (zonder bij te betalen), carpaccio, buurtChinees, Wokwensen, TeppanYaki, grill.... teveel om op te noemen.
Om maar niet te spreken van het uitgebreide toetjeseiland van spekkoek via petit dessers tot een chocoladefontein.
Ze hebben zelfs kleine smoothieglaasjes.
Alle drankjes gratis en voor iedere volwassene 2 muntjes voor alcoholische drankjes.
Als je bord leeg is, halen ze deze weg. Kan je fijn met een schoon bord aan iets anders beginnen. Personeel maakt goed schoon, let goed op wenken en vragen van gasten en lopen niet in de weg. Het is tenslotte zelfbediening en gelet op een opgeruimde tafel voor jouw 'volgende ronde', dus moeten mensen geen verdere eisen aan stellen aan bediening, want je moet jezelf bedienen. :)
Gevestigd in een voormalig discotheek (mega-)gebouw moet je van de akoestiek niets bijzonders verwachten. Ivm de laagdrempeligheid kan met een volle bak het (soms) gekrijs van spelende kinderen overstemmend zijn.
Maar voor een betaalbare avondje zonder afwas en gedoe kan iedereen lekker eten wat en zoveel ze willen!
Kidsprijs per leeftijdx €2,50 is fair.
Kortom, wil je er even uit met een kieskeurig eet gezelschap voor een schappelijke prijs zonder gedoe? Dan kan je hier in 2uur je buik superrond eten en zo je bed inrollen.
Wil je rustig kunnen eten? Ga niet ih weekend en ga om 17u, dan is het zó relaxed dineren.
Favoriete plek: op de ronde bankjes van de eetzaal aan de kant van de bufetten.
Chantal987 W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Na vele verhalen van vrienden nieuwsgierig hierheen gegaan. Bij binnenkomst reken je gelijk af en loopt er iemand mee naar je tafeltje. Meer dan genoeg keuze uit het ruime buffet, met name de sushi en de tomatensoep waren erg lekker. Toetjesbuffet maar weinig van genomen want we zaten al aardig vol, maar ook hier meer dan genoeg om uit te kiezen. Alles aan het buffet werd ook vriendelijk uitgelegd aan ons.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ruim van opzet. Heel veel keus en de meeste gerechten zijn zeker niet slecht. De grill plaat voor verschillende soorten vlees is klein, dus lang wachten en ongeacht wat je kiest: er wordt op alle soorten vlees dezelfde kruiden en knoflook-mengsel gegooid. Bij de vis-grill moet je zelf goed in de gaten houden wanneer je bestelling klaar is. Ik had zalm en sliptong, maar de kok gaf mijn zalm mee aan iemand anders. Ik zei nog: hé, dat is mijn zalm, maar de mevrouw liep al weg met haar bordje gamba's, panga en niet-door-haar-bestelde zalm erop. De buffetten worden redelijk goed en snel bijgevuld, maar door de drukte en vooral door treuzelende ik-weet-niet-wat-ik-wil-eten-zal-ik-ook-wat-van-dat-nemen-oh-sta-ik-in-de-weg gasten, duurt het even voor je een bord met eten hebt en je daarna een weg door de massa kan banen om bij je tafel te komen waar je de ondertussen lauwwarm geworden eten kan oppeuzelen.
Bij de frisdranken was er geen alcoholvrij bier of Radler te vinden, maar toen ik er naar vroeg bij de bar, werd er een gewoon biertje gegeven en stond de barmedewerkster mij alleen maar nietszeggend aan te kijken toen ik die weigerde (ik ben BOB).
Eten&Zo heeft een kinderhoek in de galmende grote zaal, maar die is qua geluid totaal niet afgeschermd, zodat je af en toe niet eens een gesprek kan hebben met tafelgenoten vanwege het gekrijs en gegil van kinderen boven je hoofd.
Geen ontspannende eet-ervaring en zeer veel lawaai; toen ik tweeënhalf uur later weer buiten stond, had ik knallende hoofdpijn. Dit was niet voor herhaling vatbaar.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Door een surprise party hier vanavond gegeten. Bij binnenkomst meteen betalen en wordt je naar je tafel gewezen. We begonnen met diverse soorten sushi, carpaccio, makreel, oesters en meloen met ham. Vooral de sushi was erg lekker. Hierna gingen we verder met vlees van de grill, een uitblinker was het kangaroo vlees met knoflook besprenkeld. Toetjesbuffet was ook veel keuze maar allemaal wat simpel, we hadden al zoveel gegeten dat we amper wat ervan hebben genomen. Personeel doet wat ze moeten doen en daar is ook alles mee gezegd, geen persoonlijk contact. Interieur op orde maar wel donker in een van de twee eetzalen.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wel hebben hier gegeten ter eren van de verjaardag van onze schoonzoon. Groep van 8 man. Lange smalle tafel, dat vond ik jammer, want moeilijk om met iedereen te communiceren. Wat een heerlijk eten..Vooral de grilplaat een aanrader. Wat veel keus en ook aparte vleessoorten ..en zij vragen hoe ze voor je moeten bereiden. Muntje systeem werkt prima. Ik vond het een prima avond. Met goed gevulde buik weer vertrokken.
Kasandra W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Onze kinderen vinden het hier fantastisch om te eten. Er is onwijs veel keuze en dat voor een vaste prijs. Het is vooral gezellig om hier met een grotere groep te eten. Kinderen kunnen spelen op de zolder. En het eten is echt van een goede kwaliteit!