Eten & Zo

6,8
Duur
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Voor de 3e keer hier geweest, maar ik heb het idee dat de kwaliteit steeds minder wordt. Het eten is (vooral aan de snackcounter) lauw, bijna koud. Voor de rest gaat het wel, maar ik vind de prijs in het weekend ten opzichte van het aanbod in kwalitatief goed eten niet in verhouding staan tot elkaar. Voor een kind van 9 betaal je 22.50 in het weekend.
Art_en_Shan .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Lekker AYCE gegeten. Het restaurant is verdeeld in meerdere gedeelten met bijbehorende thema`s, zeker de moeite waard even rond te lopen (het is AYCE, je loopt dus sowieso).
Heerlijke B.Angus steak, voor de rest heel veel keus maar toch lekker.

De bediening is goed, alleen wordt alles in een hoek van het restaurant weggezet dat gewoon zichtbaar is. Ook staat de spoelkeuken deur open, met als gevolg dat er een vieze lucht uitkomt, combinatie eten wasmiddel en warm water...bah.
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Geweldig 'all you can eat' initiatief. We komen hier vaak 'ff' eten als we geen zin hebben om te koken.
Elke dag weer verse ingrediënten. Snel aangevuld wanneer iets op is. Voor elke smaak wat wils. Patat, pannenkoeken, Hollandse pot, Spaanse worsten, Angus biefstukken, sashimi (zonder bij te betalen), carpaccio, buurtChinees, Wokwensen, TeppanYaki, grill.... teveel om op te noemen.
Om maar niet te spreken van het uitgebreide toetjeseiland van spekkoek via petit dessers tot een chocoladefontein.
Ze hebben zelfs kleine smoothieglaasjes.
Alle drankjes gratis en voor iedere volwassene 2 muntjes voor alcoholische drankjes.
Als je bord leeg is, halen ze deze weg. Kan je fijn met een schoon bord aan iets anders beginnen. Personeel maakt goed schoon, let goed op wenken en vragen van gasten en lopen niet in de weg. Het is tenslotte zelfbediening en gelet op een opgeruimde tafel voor jouw 'volgende ronde', dus moeten mensen geen verdere eisen aan stellen aan bediening, want je moet jezelf bedienen. :)
Gevestigd in een voormalig discotheek (mega-)gebouw moet je van de akoestiek niets bijzonders verwachten. Ivm de laagdrempeligheid kan met een volle bak het (soms) gekrijs van spelende kinderen overstemmend zijn.
Maar voor een betaalbare avondje zonder afwas en gedoe kan iedereen lekker eten wat en zoveel ze willen!
Kidsprijs per leeftijdx €2,50 is fair.
Kortom, wil je er even uit met een kieskeurig eet gezelschap voor een schappelijke prijs zonder gedoe? Dan kan je hier in 2uur je buik superrond eten en zo je bed inrollen.
Wil je rustig kunnen eten? Ga niet ih weekend en ga om 17u, dan is het zó relaxed dineren.
Favoriete plek: op de ronde bankjes van de eetzaal aan de kant van de bufetten.
Chantal987 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Na vele verhalen van vrienden nieuwsgierig hierheen gegaan. Bij binnenkomst reken je gelijk af en loopt er iemand mee naar je tafeltje. Meer dan genoeg keuze uit het ruime buffet, met name de sushi en de tomatensoep waren erg lekker. Toetjesbuffet maar weinig van genomen want we zaten al aardig vol, maar ook hier meer dan genoeg om uit te kiezen. Alles aan het buffet werd ook vriendelijk uitgelegd aan ons.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ruim van opzet. Heel veel keus en de meeste gerechten zijn zeker niet slecht. De grill plaat voor verschillende soorten vlees is klein, dus lang wachten en ongeacht wat je kiest: er wordt op alle soorten vlees dezelfde kruiden en knoflook-mengsel gegooid. Bij de vis-grill moet je zelf goed in de gaten houden wanneer je bestelling klaar is. Ik had zalm en sliptong, maar de kok gaf mijn zalm mee aan iemand anders. Ik zei nog: hé, dat is mijn zalm, maar de mevrouw liep al weg met haar bordje gamba's, panga en niet-door-haar-bestelde zalm erop. De buffetten worden redelijk goed en snel bijgevuld, maar door de drukte en vooral door treuzelende ik-weet-niet-wat-ik-wil-eten-zal-ik-ook-wat-van-dat-nemen-oh-sta-ik-in-de-weg gasten, duurt het even voor je een bord met eten hebt en je daarna een weg door de massa kan banen om bij je tafel te komen waar je de ondertussen lauwwarm geworden eten kan oppeuzelen.
Bij de frisdranken was er geen alcoholvrij bier of Radler te vinden, maar toen ik er naar vroeg bij de bar, werd er een gewoon biertje gegeven en stond de barmedewerkster mij alleen maar nietszeggend aan te kijken toen ik die weigerde (ik ben BOB).
Eten&Zo heeft een kinderhoek in de galmende grote zaal, maar die is qua geluid totaal niet afgeschermd, zodat je af en toe niet eens een gesprek kan hebben met tafelgenoten vanwege het gekrijs en gegil van kinderen boven je hoofd.
Geen ontspannende eet-ervaring en zeer veel lawaai; toen ik tweeënhalf uur later weer buiten stond, had ik knallende hoofdpijn. Dit was niet voor herhaling vatbaar.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Door een surprise party hier vanavond gegeten. Bij binnenkomst meteen betalen en wordt je naar je tafel gewezen. We begonnen met diverse soorten sushi, carpaccio, makreel, oesters en meloen met ham. Vooral de sushi was erg lekker. Hierna gingen we verder met vlees van de grill, een uitblinker was het kangaroo vlees met knoflook besprenkeld. Toetjesbuffet was ook veel keuze maar allemaal wat simpel, we hadden al zoveel gegeten dat we amper wat ervan hebben genomen. Personeel doet wat ze moeten doen en daar is ook alles mee gezegd, geen persoonlijk contact. Interieur op orde maar wel donker in een van de twee eetzalen.
Geja B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wel hebben hier gegeten ter eren van de verjaardag van onze schoonzoon. Groep van 8 man. Lange smalle tafel, dat vond ik jammer, want moeilijk om met iedereen te communiceren. Wat een heerlijk eten..Vooral de grilplaat een aanrader. Wat veel keus en ook aparte vleessoorten ..en zij vragen hoe ze voor je moeten bereiden. Muntje systeem werkt prima. Ik vond het een prima avond. Met goed gevulde buik weer vertrokken.
Kasandra W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Onze kinderen vinden het hier fantastisch om te eten. Er is onwijs veel keuze en dat voor een vaste prijs. Het is vooral gezellig om hier met een grotere groep te eten. Kinderen kunnen spelen op de zolder. En het eten is echt van een goede kwaliteit!
Julia R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Ik heb hier een tijdje terug alweer gegeten en ben zeer te spreken over dit restaurant. Voor maar 28,50 per persoon een zeer uitgebreid buffet met gerechten uit iedere keuken. Ook inclusief drankjes. Alles was zeker naar smaak en word vers bereid. De bediening is erg aardig en de inrichting van het restaurant doet me denken aan de gouden eeuw. Ziet er hartstikke leuk uit. Ik heb al weer gereserveerd voor de 21e.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Eén keer per jaar gaan wij hier naar toe. Het is geen restaurant waar je naar toe gaat om romantisch te tafelen of voor de fine dining. Er komen veel grote groepen. Je betaalt vooraf een vast bedrag. Voor ouderen geldt een korting en buiten het weekend om is het goedkoper. De drankjes zij inclusief. Je krijgt 2 muntjes voor alcoholische drankjes per 18+ er. Voor een klein bedrag kun je extra munten kopen. Er zijn allerlei soorten wereldgerechten. Wij gaan vooral voor de visgerechten. De rauwe zalm en tonijn zijn verrukkelijk. De vis ligt niet in grote hoeveelheden klaar het wordt steeds vers gesneden. Je kunt allerlei vlees- en visgerechten laten klaar maken op de plaat. De kwaliteit is prima. Wij vragen altijd bij de reservering om een rustig hoekje en dat lukt altijd. Het opruimen van de vuile borden gaat de ene keer wat beter dan de andere keer. Het personeel is bijzonder aardig. De inrichting is niet mijn smaak een beetje Efteling achtig. Wij hebben heerlijk gegeten!
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gisteravond met een groepje voor een verjaardag hier gereserveerd. Tafeltje vlakbij het lopende buffet in een grote zaal. Beetje standaard meubulair maar wel netjes. Begonnen met sushi en carpaccio met stokbrood, normaal niet slecht maar ook niet bijzonder. Vervolgd door sate, spare ribs en angus biefstuk, biefstuk wat taai, sate wat bleekjes met een simpele satesaus, inderdaad een vreetschuur, je hoeft er geen hoge verwachtingen bij te hebben. Veel eten, simpel voor een mooi prijsje (28,50). Degene die telkens de borden kwam weghalen mag wel oefenen hoe je wel moet stapelen, ipv teveel stapelen aan tafel en bijna laten vallen ( tot twee keer toe).
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Gisteren met groepje gegeten. Iedereen heeft het erg naar zijn zin gehad. Het is natuurlijk wel een wok-restaurant met bijbehorende prijs --> je kan geen sterren-service verwachten (andere recensies). Buffetten zien er - en dat vind ik het belangrijkst - ontzettend goed, vers en schoon uit. Werd door personeel ook goed in de gaten gehouden. Veel keuzemogelijkheden. Snel aan de beurt bij het wokken. Vieze borden snel van tafel gehaald. Kortom, prijs-kwaliteit gewoon 'goed'.
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gezellig met de familie uit eten geweest, het decor is leuk en hadden een mooi plekje. Het eten was lekker, heel divers. Voor jong en oud genoeg keus. Ik vond zelf de gamba's en de pangafilet van de grillplaat het lekkerst. Tip: laat eerst je vlees bereiden en loop dan langs het warm buffet dan blijft alles goed warm.
32809 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteren voor de derde keer naar deze tent geweest omdat de voorgaande twee keren goed waren bevallen. Teleurstellend was het dit keer. De tafel die wij toegewezen kregen was zo krap weggestopt tussen de andere tafels dat je op geen enkele wijze kon opstaan zonder andere gasten te storen en omgekeerd ook. Tot overmaat van ramp bleek dat diverse (vlees) gerechten niet warm maar gewoon koud of lauw waren. Gezien de prijs die hier in het weekend betaald moet worden vind ik al met deze ervaring een teleurstelling en zal ik mij er niet snel toe laten verleiden hier nogmaals naar toe te gaan om te eten. Wellicht dat er een keer door de desbetreffende instanties gecontroleerd kan worden of het eten wat er geserveerd wordt wel aan de hygiënische en gezondheidseisen voldoet.
Se .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Typische "Vreetschuur" en men moet constant zelf het eten ophalen en loopt zo langs elkaar heen. De grill is klein opgezet en men moet heel lang wachten met alle mensen voor je. Het is er zeker niet om gezellig met elkaar te zitten eten. De sfeer is belabberd. het is dat ik met vrienden moet afspreken maar zeker niet mijn type vreetschuur.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
De 1e keer hier samen met 3 vrienden (culinair kritische 65 plussers) gegeten. Entree (vooraf te voldoen) is normaal 28,50 p.p. (incl. 2x drank naar keuze !) maar we kregen echter tot onze verrassing nog eens 10% ouderenkorting zodat wij voor 4 pers. 102,00 euro moesten neertellen. Dat bleek achteraf bezien een zeer redelijke prijs-kwaliteit verhouding. Wij hadden vooraf gereserveerd voor een plek om 18.00 uur. We kregen helaas een matig verlichte tafel in een ongezellige hoek aangeboden. Ons verzoek om een andere tafel leverde niets op aangezien alle andere tafels eerder gereserveerd bleken te zijn. Over het eten kunnen we kort zijn. Tip.. bekijk op je gemak eerst het gehele assortiment voordat je een keuze maakt. Een breed scala aan gerechten komen voorbij. De kwaliteit is matig tot redelijk en hier en daar zelfs als goed te kwaliciferen. Persoonlijk kreeg de gegrilde slibtong van mij een dikke voldoende. Je kunt er zeker met een meer dan voldaan gevoel weer vertrekken (wel binnen 2 uur ! ) Samenvattend... al met al zeer zeker de moeite waard om dit restaurant een of meerdere keren uit te proberen ! Ook geschikt voor kinderen !
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Ik heb nu voor de 4e keer bij eten en zo gegeten. Zoals altijd was het weer heerlijk.
Ik vind alleen de zaal om te eten te groot, het zou intiemer zijn als er wat afscheidingen zouden staan.
Sylvanavj .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Gister voor het eerst naar Eten en zo geweest. Het eten was lekker en er was veel keus, voor ieder wel wat. Het ziet er ook gezellig uit. Wij hebben alleen 3x te horen gekregen of wij eerder dan 20u weg wilden gaan, zodat ze het tafeltje konden klaarmaken voor de volgende. In eerste opzich geen probleem. Maar zelfs om 19.30 (toen wij nog een laatste x wat lekkers gingen halen) kwam er iemand naar ons toe om te vragen of we al vol zaten en of hij al mocht afruimen. Dit vond ik erg teleurstellend!!!!
Robert Paul T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Heel vaak gegeten hier. Leuk voor de kids die kunnen spelen en eten snel hun eten op om naar boven te gaan. Voor ieder wat wils. Vooral het gebakken vlees en de garnalenwok is heerlijk met keuze uit allemaal sausjes. De sushi is verassend goed, verwacht je niet eigenlijk. De toetjes zijn soms oud dat is best wel jammer. Het is wel beter om rond half 6 / 5 uur te komen, dan is het rustig en is alles vers en net gemaakt. Service is goed en de ambiance is heel goed, mooi decor, groots en ruim opgezet en lekkere stoelen.
Galima .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Het eten is lekker. Op zaterdag wel heel erg druk. Er zijn verschillende eetzalen. Het is allemaal wel wat massaal maar dat is eigenlijk altijd als je onbeperkt kunt eten.