Eten & Drinken

/A Genteldijk 34 4191 LE Geldermalsen Nederland Kaart

Over restaurant Eten & Drinken

Genieten in de Betuwe

In de Betuwe te midden van de fruitbomen vind je dit knusse restaurant. Op het bord liggen klassiekers met een internationaal tintje waarbij seizoensproducten altijd de basis vormen. Eet je vegetarisch? De chef kookt met liefde een heerlijke maaltijd voor je.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eten & Drinken

treinstation Geldermalsen voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hanneke-3 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was erg lekker en zag er ook erg mooi uit qua opmaak. Wij vonden het ontvangst en de bediening niet erg vriendelijk.
Taco D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Op vrijdagavond gereserveerd, volle bak. Redelijk rumoerig in de zaak. 2 serveersters, waarvan 1 ook halve bardienst draaide, moesten de tientallen gasten bedienen, dat is natuurlijk een bijna onmogelijke opgave.
We werden geplaceerd, en onze wijnkeuze kwam uiteindelijk na 30 minuten op tafel. Na 45 minuten zelf maar om de menukaart gevraagd. Er worden geen amuses geserveerd, alleen wat brood en olijven.
Na anderhalf uur (!) wachten kwamen eindelijk de voorgerechten, helaas voor mij niet de juiste, dus weer 20 minuten gewacht op de juiste. Wel ondertussen wat rauwe ham gekregen om de ergste honger te stillen.
Uiteindelijk na 2,5 uur het hoofdgerecht geserveerd. Dat is veel te lang. Onze fles wijn was al lang en breed op natuurlijk (overigens prima geprijsd voor een perfecte Rioja Crianza).
Uiteindelijk meer als 3 uur in de zaak gezeten voor twee kleine gerechtjes. Mijn hoofdgerecht van 22 euro was een dorade filetje van niet meer dan 50 gram.
Ik eet vaker in deze zaak en over het algemeen erg tevreden. Dit keer, waarschijnlijk door onderbezetting in keuken en bediening, viel het echt tegen. De gerechten waren vrij zout, met name de linzen bij het voorgerecht en de dorade filet. Ik sla even een paar maanden over hier en hoop dat ze menu en organisatie gaan verbeteren, zeker nu de concurentie in de omgeving toeneemt en kwalitatief omhoog gaat.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Weer voortreffelijk gegeten. We komen hier al jaren en iedere keer worden we weer verrast door de heerlijke smaakcombinaties! In 1 woord: uitmuntend!
AshleyV .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Roger D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima gegeten in sfeervol restaurant.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Fantastisch eten (ietwat grote porties, maar geweldige combinaties en heerlijke smaak), professionele bediening (details goed op orde, aandacht op juiste moment), goede sfeer. Absolute top avond!
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Broodje op tafel, na 10 minuten wachten zelf gevraagd om bijbehorende boter/olie.
Dan slechts 1 portie voor 6 man dus zelf maar een tweede portie gepakt ...
Voorgerecht kwam terwijl het brood nog onaangeroerd was. Na het voorgerecht duurde het héél erg lang voordat het hoofdgerecht kwam. Een van de eters nam als nagerecht kaas, 'kunt u me iets vertellen over de kaassoorten!? Het antwoord was 'NEE!' Erg rumoerig, slechte akoestiek (kunt elkaar niet goed verstaan) hoewel daar niets aan te doen is. Twee ipv een whisky's op de bon dus 's avonds daarover gebeld (wordt netjes teruggestort). Wellicht omdat wij Albert Heijn actie 'trash' waren maar toch ....
Uiteindelijk toch nog €45,00 pp dus niet écht goedkoop voor hetgeen je krijgt.
Will B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende gerechten en zeer vriendelijke bediening.
Richard En Bep Opheikens .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ester1960 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met AH aktie geweest. Ondanks dat het geen keuzemenu was was het eten overheerlijk met zorg bereidt en geserveerd. Prima deskundige bediening. Al met al een zeer geslaagde avond. Harriette
Edmeevansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prijs voor 3-gangenmenu € 39,50 is écht te veel. En extra voor tussengerecht € 7 is dan onzin.
Zo komt de AH-actie niet tot zijn recht. Bovendien lang wachten, bij binnenkomst 15 min. , daarna nog een keer op de wijn, 1 persoon die een andere wijn dronk, werd vergeten en bij nagerecht ook weer wachten.
Ongezellig restaurant.
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, het was perfect. aardige bediening.
Alphons V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Er viel een glas wijn om, op het spierwitte tafellinnen.
Geen punt, zei de serveerster en ze schonk het glas weer bij.
Goeie parkeergelegenheid.
Eetgraagerglekker .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dank zij de AH restaurantactie komen we 1 à 2 keer bij eten en drinken. Het eten vinden we er zeer goed. Zonder het gratis 2e menu zouden we er minder komen.
Inavanm .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vrijdagavond en al op maandag gereserveerd. Tafeltje in de serre. Uit zicht van de bediening, ongezellig. 1e gerecht liet uur op zich wachten. Mandje brood na voorgerecht gekregen. Hoofdgerecht liet weer een uur op zich wachten. Visje was droog en zout. Frieten slap. Dame van de bediening gemeld niet tevreden zijn. Absolute tegemoetkoming van maar liefst 1 kopje koffie(van de totaal 3 kopjes koffie). Een restaurant waar we vaker kwamen. Nou nu voorlopig niet meer. Flink aan de prijs en vanavond zeker niet waard.
Adenlieneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De omvang van het restaurant in aanmerking genomen waren de wachttijden tussen de gangen nogal lang. Aangezien dit de eerste keer was in dit etablisement weet ik niet of dit standaard is.
Inavanm .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lekker eten, mooie kaart. Ziet er ook heel smakelijk uit. Zalige toet (choco taartje). Bediening is aardig, restaurant is eenvoudig qua aankleding. Beetje aan de prijs.
Nel F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het is een gezellig restaurant en je kunt er lekker eten
C.B. H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het tussengerecht dat niet onder de AH aanbieding viel was verrassend lekker. De rest was ook smakelijk en de bediening was goed.
Tonarius L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was wederom zeer goed en we hadden mooie plek in de serre. Maar het was druk en er was (te) weinig personeel (slechts 2) waardoor het uiteindelijk 2,5 uur duurde om vier gangen te hebben. Toch echt te lang.