Eten & Drinken

/A Genteldijk 34 4191 LE Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant Eten & Drinken

Genieten in de Betuwe

In de Betuwe te midden van de fruitbomen vind je dit knusse restaurant. Op het bord liggen klassiekers met een internationaal tintje waarbij seizoensproducten altijd de basis vormen. Eet je vegetarisch? De chef kookt met liefde een heerlijke maaltijd voor je.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eten & Drinken

treinstation Geldermalsen voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Eten & Drinken

HG Huub V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gezellige gelegenheid. Vriendelijke personeel en heerlijke gerechten voor zeer schappelijke prijzen. Zeker een aanrader en ik kom hier absoluut nog een keer terug. Prima avond gehad.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gedineerd. Mooie en smakelijke gerechten die mooi worden opgediend. De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker nog eens terug.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Eten was echt heel goed alleen klein kritiek puntje was het tempo. We hadden 4 gangen en hadden rond 1900 besteld. Na bekende broodje en amuse werd de rest in goed 1.5 uur uitgeserveerd. Voor ons iets te snel MAAR complimenten aan de keuken en bediening want dat was gewoon erg goed!
j B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
In fijne sfeer genoten van fijne en lekkere gerechten. Geen grote hoeveelheden, maar juist de fijne smaken in combinatie met lekkere wijn is een prima combinatie. Nog iets meer uitleg bij de gerechten en wijncombinaties zou de beleving helemaal perfect maken. We verheugen ons al op de volgende proeverij we komen zeker terug.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zaten in de serre. Als de deur openging zat je meteen te rillen.
riet35 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bij de eindafrekening hadden we graag een nota gezien van b.v de namen van de heerlijke verschillende wijnen . om die nog eens na te lezen i.p.v. een bonnetje met alleen 138 euro erop. Verder een heerlijke verwen- avond 9+.

In ieder geval TOT ZIENS.
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We komen hier niet voor de eerste keer en opnieuw was het eten erg lekker. Vooral het tussengerecht (de dorade met de venkelsoep) was een plaatje om te zien en erg lekker, maar ook de andere gerechten waren heerlijk. De bediening was prima in orde en de dames waren zeer vriendelijk en sympathiek. We zijn heel benieuwd wat het Kerstmenu gaat brengen....
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Gelukkig zette de serveerster de verwarming hoger. In aanvang vonden wij het koud. In dit restaurant is geen hal of entree. Als er dus iemand binnenkomt krijg je alle kou van buiten.
N. B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prachtige gerechtjes die bovendien heerlijk smaakten.Het was een top avond.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten en drinken is een bijzonder gezellige locatie.Het eten is smakelijk en wordt smaakvol opgediend.De service is ook goed.
A.C. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig gedineerd in een sfeervol restaurant. Mooi opgediend en een goede bediening. We waren nooit eerder hier geweest maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
MEvD .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk verrassende dorade in combinatie met venkelsoepje! ~n genoten van het eerste wild van dit jaar een zeer smakelijk hertenbiefstukje. En zoals altijd heel gezellige en hartelijke ontvangst.
ha.buitenhuis B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De kwaliteit van het eten en drinken is uitstekend. Het is een aangename locatie waar alle facetten in balans zijn met elkaar. Wij hebben hiervan genoten.
Eetgraagerglekker .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Restaurant Eten & Drinken is een restaurant waar we terug blijven komen! Deze keer ook weer een heerlijke maaltijd die met zorg klaargemaakt was.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Wij hadden een menu via AH actie en wisselen van gerecht omdat iemand iets niet lustte was geen enkel probleem. Echt een aanrader.
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben gebruikt gemaakt van de AH-restaurantactie.
Het door Iens beloofde keuzemenu bleek alleen een keuze tussen drie of meerdere gangen te zijn.
Gelukkig vielen de gerechten: zalmsteak, biefstuk, creme brulée bij iedereen in de smaak.
We hebben heerlijk gegeten en ook de wijn was erg lekker.
We komen graag een keer terug om de rest van de kaart te proberen.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben genoten van heerlijke gerechten en komen zeker nog een keer terug.
Hendrik Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was in één woord weer VERRUKKELIJK.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ging met hoge verwachtingen maar die zijn niet ingelost. Wachttijden te lang, vlees te gaar, groenten nauwelijks aanwezig. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar.