Eten & Drinken

/A Genteldijk 34 4191 LE Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant Eten & Drinken

Genieten in de Betuwe

In de Betuwe te midden van de fruitbomen vind je dit knusse restaurant. Op het bord liggen klassiekers met een internationaal tintje waarbij seizoensproducten altijd de basis vormen. Eet je vegetarisch? De chef kookt met liefde een heerlijke maaltijd voor je.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eten & Drinken

treinstation Geldermalsen voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Eten & Drinken

Carin V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Wij hadden een menu via AH actie en wisselen van gerecht omdat iemand iets niet lustte was geen enkel probleem. Echt een aanrader.
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben gebruikt gemaakt van de AH-restaurantactie.
Het door Iens beloofde keuzemenu bleek alleen een keuze tussen drie of meerdere gangen te zijn.
Gelukkig vielen de gerechten: zalmsteak, biefstuk, creme brulée bij iedereen in de smaak.
We hebben heerlijk gegeten en ook de wijn was erg lekker.
We komen graag een keer terug om de rest van de kaart te proberen.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben genoten van heerlijke gerechten en komen zeker nog een keer terug.
Hendrik Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was in één woord weer VERRUKKELIJK.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ging met hoge verwachtingen maar die zijn niet ingelost. Wachttijden te lang, vlees te gaar, groenten nauwelijks aanwezig. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar.
tjbaggerman .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
een fijne avond gehad in het restaurant eten en drinken. heerlijk ah-menu gegeten, uitstekende kwaliteit en voortreffelijk bereid. zeer vriendelijke en snelle bediening. ik had uitzicht op de keuken en daar straalde volledige rust vanuit, ofschoon er vele maaltijden "over de toonbank" gingen die avond. een genot om dat te zien. hulde aan de kok en zijn staf.
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. De borden prachtig opgemaakt. Voldoende tijd tussen de gangen. Vriendelijke bediening.
Echt een feestje!
Woltera V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit verhouding.
Bediening was vriendelijk.
Zeker nog een keer een bezoekje waard.
martin K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Stuur bedienend personeel eens naar een cursus
renniers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben hier gegeten vanwege de AH - Iens actie. Jammer dat er slechts één menu keuze was. Maar de gerechten waren voortreffelijk, goed verzorgd, en erg lekker. Vooraf de zalmtartaar met gefrituurde gekruide garnaal, lekker en mooi geserveerd op een zwart bord. Het hoofdgerecht was een heerlijke en goed gebakken beefstuk op een groentebedje met 2 bolletjes aardappelpuree en twee aardappelchips. Toe was er crème brulée. Alles was goed verzorgd, maar jammer dat er niet gevraagd werd hoe je de beefstuk wilde hebben. Het groente bedje was erg weinig. Ik miste echt de groente bij de maaltijd. Al was er maar een klein bakje salade bij geweest. Wilde je naast de wijn nog wat water drinken, dan kon je alleen betaald water bestellen.
Toch gaan wij hier zeker nog eens terug omdat het eten met zorg was bereid en de ambiance gezellig ingericht was.
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Dit etablissement wordt wellicht enigszins overschat. De tartaar van zalm, die als voorgerecht diende, was goed van smaak maar niet heel bijzonder. Met enige moeite hadden we dat zelf ook wel kunnen maken. Datzelfde geldt voor de biefstuk van Bommelerwaards rund; bovendien werd niet gevraagd hoe wij de biefstuk wilden - dat moesten wij zelf aangeven - wat toch wel een beetje eigenaardig is. De crème brûlée was smakelijk, maar niet meer dan dat. Bovendien begreep ik niet zo goed wat die arme aardbeitjes erbij deden. Verder moet men er rekening mee houden dat wijn hier wijn is en bier bier en dat men vooral niet verder moet vragen. Het onderscheid tussen rode en witte wijn of dat tussen witbier en pils wil men eventueel nog wel erkennen, maar dat is het dan ook wel. Conclusie: voor een keer hier eten kan geen kwaad, maar terugkomen zou ik ontraden.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was ons vierde bezoek aan uw restaurant. We hebben elke keer genoten en komen we weer graag een keer bij u terug. Ook bevelen een bezoek aan uw restaurant warm aan bij anderen.
kaatje46 H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ditmaal met de AH-maaltijdactie bij Eten & Drinken gaan eten. De keus aan gerechten is dan beperkt. Toch heerlijk gegeten. Het wijnarrangement met halve glaasjes is voor kleine drinkers een uitkomst.
Waele .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben met de AH-bonnen heerlijk gegeten. De meerprijs voor het tussengerecht en kaas i.p.v. dessert was het geld meer dan waard. Het personeel was heel erg vriendelijk en zeer deskundig.
We hebben een topavond gehad en komen zeker nog eens terug.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Na tijden weer eens bij Eten en Drinken gegeten. Positief verrast, service en eten is weer top. AH-menu met kazen als dessert: erg lekker.
janny53 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijke gegeten , gerechten zijn een feestje om naar te kijken. Medewerkers erg vriendelijk! Wij wilde met ah kaart, maar hebben toch van gewone kaart gekozen. Dit omdat mijn partner niet van vis houd er geen keuzemenu is van de ah. Maar zag bij de buren dat het ah menu niet onder doet van de normale kaart.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eten smaakvol. Minpuntje was dat het vlees net iets te doorbakken was. Maar ondanks dat niet droog. Bediening vriendelijk!
Magda P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten smaakte goed. Wij hebben lekker gegeten.
Het was alleen erg jammer dat je met de AH kaarten geen keuze mag maken!
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Dit restaurant kan ik warm aanbevelen, als een van de beste, zo niet de beste in onze omgeving. Heerlijk eten, rustige , informele sfeer en heel prettige bediening.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, top bediening in eenvoudige ambiance.