Eten & Drinken

/A Genteldijk 34 4191 LE Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant Eten & Drinken

Genieten in de Betuwe

In de Betuwe te midden van de fruitbomen vind je dit knusse restaurant. Op het bord liggen klassiekers met een internationaal tintje waarbij seizoensproducten altijd de basis vormen. Eet je vegetarisch? De chef kookt met liefde een heerlijke maaltijd voor je.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eten & Drinken

treinstation Geldermalsen voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
ha.buitenhuis .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Samen met enkele familieleden heerlijk gegeten in een prettige ambiance. De gerechten waren elk zeer goed en wij zullen dan ook zeker binnenkort terugkomen.
Activerica .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Eten was goed en werd mooi opgediend. Sfeer van het restaurant is prima. De serre is een mooie aanvullende ruimte om te zitten, echter EEN LUCHTSLUIS zou wenselijk zijn omdat bij het open gaan van de deuren mensen letterlijk nogal in de kou zitten! Ook aan de vloer in het restaurant zouden ze wat moeten doen. Bij het heen en weer lopen van de bediening, dein je aan je tafel mee.
Prijs / kwaliteit verhouding eten is okee. Eten erg lekker. Bediening is correct
Antoine D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Als altijd heerlijk gegeten. Echt een fantastische keuken maar helaas een zeer klantonvriendelijke en chagrijnige serveerster. Dit heeft een negatieve stempel op de avond gedrukt. Jammer!
verd .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant met een huiskamer sfeer, gemoedelijk en ongedwongen, vriendelijke bediening met een goede babbel en perfecte uitleg wat we voor geschoteld kregen. Mooie smaak volle gerechten met een goed las wijn. Top restaurant
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Samen met mijn vrouw een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten, de aankleding van het restaurant is gezellig, de bediening vriendelijk en de menu's waren heerlijk
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De kwaliteit van de gerechten was zeer goed, met zorg bereid en opgediend. De rode wijn bij de maaltijd was subliem. De bediening was uiterst correct en zeer alert. De inrichting van het restaurant is eenvoudig maar smaakvol. Zeer aan te raden.
Josine W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
we hebben heerlijk - 4e gang gevoegd aan AH-actie - gegeten na een dagje ronddwalen door Utrecht.
Bij aanvang konden we geen genoeg krijgen van het heerlijke warme brood met olie of boter. Hierdoor was het kaaasplankje als afsluiting net ietsje te veel van al het lekkers, zeker omdat er niet veel tijd tussen het uitserveren van de gerechten zat.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima sfeer, heerlijke gerechten. Ik was me er steeds erg van bewust dat ik allerlei lekkers proefde. Voor ons gezin (5 personen boven de 12 jaar) is dit restaurant financieel wat lastiger, maar -zeker met de restaurant-actie- met ons tweeën goed te doen.
Ook fijn als een restaurant je nog steeds voor vol aanziet als je hebt gereserveerd via de actie.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker gegeten en gezellig nagetafeld; zeer geslaagde avond op een vertrouwd adres. Als vanouds erg goed.
José B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voor ons is Eten&Drinken inmiddels een bekend adres en iedere keer zijn we weer enthousiast over het eten, de bediening en de goede wijn.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We hadden het tussengerecht en wijn arragement er bij besteld. Aanrader. Echt heerlijk
Stella W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De zaak ziet er goed uit, leuke handige plek ook vlakbij het station, wij zaten in de serre, wat gezellig was, maar ook tochtig, als de deur openging. En de rookwalm van de vuurkorven voor de deur dreven naar binnen, wat wij minder aangenaam vonden. De bediening was in het begin wat "stug", maar werd later prettiger. Het eten was van zeer goede kwaliteit! Elke hap een genot! Prijzen best pittig, maar dat vond je ook terug in de kwaliteit gelukkig.
Dus een aanrader.
AshleyV .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voor een tweede maal genoten van het heerlijke AH-menu. Ook de prettige bediening is een vermelding waard.
Ik had een gewoon mes gebruikt i.p.v. het botermesje, werd na constatering gelijk veranderd. Dit soort kleine aandachtspunten zijn belangrijk, lof! Het enige minpunt is de sombere inrichting, daar zou ik een goede stylist in zetten.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vandaag in de herhaling, nogmaals met de AH actie hier gegeten, dus de verwachtingen waar hoog gespannen, maar helaas, dat viel toch wat tegen, geen verrassingsmenu dit keer, althans er viel ook nu niet echt van de kaart te kiezen, er was een speciaal AH menukaart waar twee extra gangen op stonden waar met bij betaling uit gekozen kon worden.
De gerechten waren zeker niet teleurstellend, maar de vorige keer was elke bord een waar schilderij met heel veel verschillende smaak variaties en nu dus helaas nu wat aan de karige kant.
En aangezien de prijs een kleine 40 euro voor 3 gangen was verwachten we toch net iets meer...
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ondanks dat wij een AH bon gebruikten was dit niet vast te stellen in de geleverde kwaliteit en enthousiasme van het personeel. Prima!!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Afgelopen zaterdag op instigatie van vrienden na jaren weer eens in dit restaurant gegeten. Tot mijn grote opluchting viel het geweldig mee! Ik had er namelijk niet zulke goede herinneringen aan. We kozen voor het 4 gangen menu. Ik nam als voorgerecht de gebraden kalfsmuis. Prima van smaak! Als tussengerecht de speenvarkenfilet. Ook niet te versmaden. Als hoofdgerecht eendenborst; een royale mooi rosé gebraden portie. Ter afsluiting de appel rozijnen crumble als dessert. Machtig maar verrukkelijk. Ik kon geen "pap" meer zeggen. Brood en kraanwater werden kosteloos geserveerd. Houden zó!
Al met al een geslaagde avond met een vriendelijke, attente bediening.
Somewhere .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten en kwalitatief geen verschil met of zonder de AH-restaurantactie ????. Ook een kleine wijziging was geen probleem ????.
Hanneke-3 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was erg lekker en zag er ook erg mooi uit qua opmaak. Wij vonden het ontvangst en de bediening niet erg vriendelijk.
Taco D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Op vrijdagavond gereserveerd, volle bak. Redelijk rumoerig in de zaak. 2 serveersters, waarvan 1 ook halve bardienst draaide, moesten de tientallen gasten bedienen, dat is natuurlijk een bijna onmogelijke opgave.
We werden geplaceerd, en onze wijnkeuze kwam uiteindelijk na 30 minuten op tafel. Na 45 minuten zelf maar om de menukaart gevraagd. Er worden geen amuses geserveerd, alleen wat brood en olijven.
Na anderhalf uur (!) wachten kwamen eindelijk de voorgerechten, helaas voor mij niet de juiste, dus weer 20 minuten gewacht op de juiste. Wel ondertussen wat rauwe ham gekregen om de ergste honger te stillen.
Uiteindelijk na 2,5 uur het hoofdgerecht geserveerd. Dat is veel te lang. Onze fles wijn was al lang en breed op natuurlijk (overigens prima geprijsd voor een perfecte Rioja Crianza).
Uiteindelijk meer als 3 uur in de zaak gezeten voor twee kleine gerechtjes. Mijn hoofdgerecht van 22 euro was een dorade filetje van niet meer dan 50 gram.
Ik eet vaker in deze zaak en over het algemeen erg tevreden. Dit keer, waarschijnlijk door onderbezetting in keuken en bediening, viel het echt tegen. De gerechten waren vrij zout, met name de linzen bij het voorgerecht en de dorade filet. Ik sla even een paar maanden over hier en hoop dat ze menu en organisatie gaan verbeteren, zeker nu de concurentie in de omgeving toeneemt en kwalitatief omhoog gaat.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Weer voortreffelijk gegeten. We komen hier al jaren en iedere keer worden we weer verrast door de heerlijke smaakcombinaties! In 1 woord: uitmuntend!