Eten & Drinken

/A Genteldijk 34 4191 LE Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant Eten & Drinken

Genieten in de Betuwe

In de Betuwe te midden van de fruitbomen vind je dit knusse restaurant. Op het bord liggen klassiekers met een internationaal tintje waarbij seizoensproducten altijd de basis vormen. Eet je vegetarisch? De chef kookt met liefde een heerlijke maaltijd voor je.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eten & Drinken

treinstation Geldermalsen voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marieke C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was uiteindelijk lekker, maar er was te weinig bediening en 2 uur na bestelling pas ons hoofdgerecht voor ons... Ook niet in de gaten wanneer drankjes bijgevuld moesten worden etc.
anyastrid .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Op aanraden van een collega zijn we hier gaan eten. Vanwege het tienjarig bestaan een verrassend menu, leuke en heerlijke gerechten voor een leuke prijs. Wat we minder vonden was de plek waar we zaten, bij het grote raam vlak bij de voordeur en buiten het meer gezellige binnengedeelte. En als een van de twee dames ietsje vriendelijker had kunnen zijn, dan kreeg men van ons een dikke 8.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Viergangenmenu genomen. Alle gerechten waren top bereid en mooi opgemaakt.
Geraldvanerkel .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Eten en Drinken is een aanrader voor een heel gezellig avondje tafelen met vrienden en te genieten van heerlijke gerechten die er stuk voor stuk ook prachtig uitzien! Christian weet al tien jaar lang zijn gasten telkens opnieuw te verrassen met nieuwe gerechten van dezelfde hoge kwaliteit. Het personeel is heel vriendelijk en attent.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie gerechten met duidelijke uitleg. Bediening was attent en zag er verzorgd uit. Smakelijk geheel. Zeker aanrader om eens terug te komen.
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke gerechten met goede passende wij nen en vriendelijk en kundig personeel
Gezellige ambiance en genoeg parkeerplaatsen voor de deur
Elselies B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben genoten. de ontvangst en de service waren vriendelijk en het eten was fantasties.
Voor herhaling vatbaar.
ha.buitenhuis .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Samen met enkele familieleden heerlijk gegeten in een prettige ambiance. De gerechten waren elk zeer goed en wij zullen dan ook zeker binnenkort terugkomen.
Activerica .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Eten was goed en werd mooi opgediend. Sfeer van het restaurant is prima. De serre is een mooie aanvullende ruimte om te zitten, echter EEN LUCHTSLUIS zou wenselijk zijn omdat bij het open gaan van de deuren mensen letterlijk nogal in de kou zitten! Ook aan de vloer in het restaurant zouden ze wat moeten doen. Bij het heen en weer lopen van de bediening, dein je aan je tafel mee.
Prijs / kwaliteit verhouding eten is okee. Eten erg lekker. Bediening is correct
Antoine D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Als altijd heerlijk gegeten. Echt een fantastische keuken maar helaas een zeer klantonvriendelijke en chagrijnige serveerster. Dit heeft een negatieve stempel op de avond gedrukt. Jammer!
verd .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant met een huiskamer sfeer, gemoedelijk en ongedwongen, vriendelijke bediening met een goede babbel en perfecte uitleg wat we voor geschoteld kregen. Mooie smaak volle gerechten met een goed las wijn. Top restaurant
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Samen met mijn vrouw een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten, de aankleding van het restaurant is gezellig, de bediening vriendelijk en de menu's waren heerlijk
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De kwaliteit van de gerechten was zeer goed, met zorg bereid en opgediend. De rode wijn bij de maaltijd was subliem. De bediening was uiterst correct en zeer alert. De inrichting van het restaurant is eenvoudig maar smaakvol. Zeer aan te raden.
Josine W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
we hebben heerlijk - 4e gang gevoegd aan AH-actie - gegeten na een dagje ronddwalen door Utrecht.
Bij aanvang konden we geen genoeg krijgen van het heerlijke warme brood met olie of boter. Hierdoor was het kaaasplankje als afsluiting net ietsje te veel van al het lekkers, zeker omdat er niet veel tijd tussen het uitserveren van de gerechten zat.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima sfeer, heerlijke gerechten. Ik was me er steeds erg van bewust dat ik allerlei lekkers proefde. Voor ons gezin (5 personen boven de 12 jaar) is dit restaurant financieel wat lastiger, maar -zeker met de restaurant-actie- met ons tweeën goed te doen.
Ook fijn als een restaurant je nog steeds voor vol aanziet als je hebt gereserveerd via de actie.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker gegeten en gezellig nagetafeld; zeer geslaagde avond op een vertrouwd adres. Als vanouds erg goed.
José B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voor ons is Eten&Drinken inmiddels een bekend adres en iedere keer zijn we weer enthousiast over het eten, de bediening en de goede wijn.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We hadden het tussengerecht en wijn arragement er bij besteld. Aanrader. Echt heerlijk
Stella W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De zaak ziet er goed uit, leuke handige plek ook vlakbij het station, wij zaten in de serre, wat gezellig was, maar ook tochtig, als de deur openging. En de rookwalm van de vuurkorven voor de deur dreven naar binnen, wat wij minder aangenaam vonden. De bediening was in het begin wat "stug", maar werd later prettiger. Het eten was van zeer goede kwaliteit! Elke hap een genot! Prijzen best pittig, maar dat vond je ook terug in de kwaliteit gelukkig.
Dus een aanrader.
AshleyV .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voor een tweede maal genoten van het heerlijke AH-menu. Ook de prettige bediening is een vermelding waard.
Ik had een gewoon mes gebruikt i.p.v. het botermesje, werd na constatering gelijk veranderd. Dit soort kleine aandachtspunten zijn belangrijk, lof! Het enige minpunt is de sombere inrichting, daar zou ik een goede stylist in zetten.