Eten & Drinken

/A Genteldijk 34 4191 LE Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant Eten & Drinken

Genieten in de Betuwe

In de Betuwe te midden van de fruitbomen vind je dit knusse restaurant. Op het bord liggen klassiekers met een internationaal tintje waarbij seizoensproducten altijd de basis vormen. Eet je vegetarisch? De chef kookt met liefde een heerlijke maaltijd voor je.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eten & Drinken

treinstation Geldermalsen voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Toiny K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben voortreffelijk gegeten. De keuze tussen de gerechten was goed en zo ook de bijpassende wijnen. de hele avond gevuld en voldaan naar huis. Volgende keer doen we weer mee, of zeker nog een keer als het menu zou veranderen.
J.A. F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zeer plezierig en gezellig leuke gelegenheid met mogelijkeid om binnen, buiten en in de sere te nuttigen. Het eten was goed en gevarieerd.
Terence1950 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Na een goede ontvangst hebben wij heerlijk vegetarisch gegeten.
De kok maakt op verzoek een lekker gerecht.
Bij de AH aanbieding staat vier gangen, dit zijn er echter drie.
Shanna L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wederom enorm genoten van de heerlijke gerechten en de ontspannen sfeer. Tot de volgende keer!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
heerlijke en mooie opgediende gerechten
leuk en vriendelijk personeel
er werd volop aan je wensen voldaan
zeker iets om weer terug te gaan in mijn ogen
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben hier gegeten met de AH-actie. Hierdoor was het qua prijs goed te doen. Goed gegeten en service was vriendelijk en beleefd. Zonder AH-actie is het wel erg prijzig in combinatie met kwaliteit.
José B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij zijn vaste klant bij Eten&Drinken in Geldermalsen en het is iedere keer weer een feestje om daar te gaan eten. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, heerlijke wijn en goede sfeer.
Marije E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gastvrij personeel met verstand van zaken. Heerlijk (vastgesteld) menu. Het voorgerecht met de zalm was helaas op, maar we mochten kiezen uit carpaccio of steak tartare in plaats daarvan. Beiden waren heerlijk! Goede wijnkaart, niet te grote gangen en mooi opgemaakte borden. Wij komen hier zeker nog eens terug om de rest van het menu te proeven!
Beata M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Alles was perfect voorbereid. Fantastische wijnen en een vriendelijk personeel.
Wij komen zeker weer terug!!!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
service kan beter, ontvangst was hartelijk. Wijnarrangement bij de gerechten besteld dit werd bij alle gangen in eerste instantie vergeten. Verschil in kennis en vaardigheid bij de bediening was erg groot. Erg goed eten, goede ambiance aan de service kan nog wat gesleuteld worden. Zeker de moeite waard.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Afgelopen vrijdag weer een keer gegeten bij Eten en Drinken. Ditmaal met de AH-restaurantactie. En het was wederom heerlijk. Wij komen hier graag eten.
mat B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hartelijke ontvangst. Leuke plek in de serre. Wegens 10-jarig jubileum een mooi aanbod. Prima bediening.
Kortom, een aanrader voor als je in de omgeving gewandeld hebt (bloesemroute) en met de trein weer naar huis gaat.
Kirstin H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het actie menu was weer geweldig. De biefstuk was echt heerlijk. Het personeel vriendelijk. Het is altijd een feest om bij Eten en Drinken te dineren.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
AH menu was erg lekker. Uitgebreid met een tussengerecht, wat buitengewoon smaakvol was en niet had willen missen. Daardoor wel veel, maar super gegeten.
Hendrik Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hebben weer genoten van een voortreffelijk viergangenmenu en verheugen ons nu al op ons volgende bezoek aan Eten en Drinken. Top ????
Helena M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
De plakjes droge worst bij het glaasje wijn voor het eten vind ik niet echt lekker en ook de olijven waren matig maar al het andere, elke hap en slok, waren heerlijk! Genieten hier! Cappucino ook goed. Je kunt gewoon een karaf kraanwater bij het eten krijgen, ook fijn. Verlichting erg goed in het oude gedeelte, serre weet ik niet.
Bediening door 3 meisjes die allemaal aan onze tafel zijn geweest, de een wat meer ervaring dan de andere maar allemaal vriendelijk en ze doen echt hun best en lijken er plezier in te hebben. Aan te raden, wij komen hier a zeker 6 jaar.
Marieke C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was uiteindelijk lekker, maar er was te weinig bediening en 2 uur na bestelling pas ons hoofdgerecht voor ons... Ook niet in de gaten wanneer drankjes bijgevuld moesten worden etc.
anyastrid .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Op aanraden van een collega zijn we hier gaan eten. Vanwege het tienjarig bestaan een verrassend menu, leuke en heerlijke gerechten voor een leuke prijs. Wat we minder vonden was de plek waar we zaten, bij het grote raam vlak bij de voordeur en buiten het meer gezellige binnengedeelte. En als een van de twee dames ietsje vriendelijker had kunnen zijn, dan kreeg men van ons een dikke 8.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Viergangenmenu genomen. Alle gerechten waren top bereid en mooi opgemaakt.
Geraldvanerkel .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Eten en Drinken is een aanrader voor een heel gezellig avondje tafelen met vrienden en te genieten van heerlijke gerechten die er stuk voor stuk ook prachtig uitzien! Christian weet al tien jaar lang zijn gasten telkens opnieuw te verrassen met nieuwe gerechten van dezelfde hoge kwaliteit. Het personeel is heel vriendelijk en attent.