Eten&Drinken bij De Brug

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maud G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Voor de tweede maal bij de Brug gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Eten is smakelijk, maar niet bijzonder. Wij aten de specialiteit: mosselen. Waren aan de kleine kant en een beetje te lang gekookt. Heel lekker: de mosterdsoep en de huisgemaakte rabarber. Decor is wel toe aan modernisering.
Riet T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Gaan hier regelmatig eten, eigenlijk nig nooit iets tegen gevallen. Voorgerechten prima, gelukkig geen mega grote kaart maar precies goed.
Gaan hier graag naartoe, bediening goed en vriendelijk, huisgemaakte rabarber is heerlijk het als de huisgemaakte frieten.
Fred J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Heerlijk gegeten hier, wij waren aangenaam verrast. Knapperig warm broodje met kruidenboter en tapenade, smakelijke soep, mals vlees en een fijn nagerecht. Als er geen harde stukjes in het ijs hadden gezeten was het cijfer een 10 geweest.
Een paar tips :
de bedienende heer zou een sloof moeten dragen, zet bier en bijbehorend glas met het etiket richting de gast en zorg voor schone ramen als de zon er op schijnt.
Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen graag terug.
Proever41 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Echt goed gegeten bij "de Brug" De entrecote en de biefstuk waren mals evenals de kipsate, goed klaar gemaakt. verse groenten en huismaakte frieten.
Ook de voorgerechten waren goed, Vitello Tonato viel in goede aarde bij alle eters.
Als nagerecht, dame blanche en crepe suzette, ook dat was uitstekend.
De enige uitdaging is de wijnen, als die van betere kwaliteit zouden kunnen zijn en in betere wijnglazen geschonken zouden worden dan is alles in balans.
Fam-van-den-Berg .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Heerlijk gegeten bij de Brug. We hebben gegeten met 5 personen en we hebben allemaal genoten. Zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht als het nagerecht waren heerlijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.
Annekedekoning .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Wij hebben in augustus 2013 met onze kinderen heerlijk gegeten bij De Brug. Zeer prettige bediening, aangename sfeer. Lekkere amuses, lekker stokbrood, te dippen in verschillende smaakvolle sausjes. Heerlijke gerechten, zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ligt niet in het centrum van Heerde, maar is het omrijden of omfietsen meer dan de moeite waard.