eten & drinken Berger's

Dorpsstraat 35B 1901 EH Castricum Nederland Kaart

Over restaurant eten & drinken Berger's

Alle dagen warmte op het terras

Een begrip in Castricum kun je Berger's noemen. Geniet op een heerlijk verwarmd terras van de Frans/Nederlandse keuken of dat nou een kop koffie, etentje of borrel is. De porties zijn omvangrijk en buiten de kaart is er ook een speciaal tapas menu om gezellig te delen.

Meer informatie over restaurant eten & drinken Berger's

• Terras
7,1
Duur
Henrietteverschuren .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Dit keer was een bezoek aan Berger's een teleurstelling. Het eten is prima vooral de biefstuk is een aanrader, maar de gastvrijheid die wij gewoon zijn hier te vinden was dit keer ver te zoeken. Op de mededeling dat een van de gasten jarig is werd absoluut niet gereageerd, we hebben een aantal keer moeten vragen om de kaart, ook voor het dessert. Bij het afrekenen werden we 'afgewerkt' zonder enige interesse of het bezoek ons bevallen was of niet. Vooral de jonge serveerster had zeker niet haar beste dag.
Marjoluster .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Tijdens de lunch op 24 augustus 2016 overheerlijk vers brood(je) gerookte zalm, rode ui, kappertjes en bieslookroomkaas gegeten.
Uitermate vriendelijke bediening. Je voelt je er thuis!
Voor mijn nichtje en mij een eyeopener in regio Noord Kennemerland! We komen terug lieve
Kim!
En nogmaals bedankt voor jullie extraatje(koffie met chocoladetaart).

Marjo Luster en Tiny Kunst
Beveg000 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We zijn zojuist terug van een heerlijk diner bij Bergers.
We kozen voor het menu van vandaag, een proeverij van vis en vlees, daarna ossenhaas en een heerlijk dessert, waarbij ik zelf kon afwijken met een koffie met likeur.
Het was helemaal top, heerlijk, gezellige sfeer en uittekende bediening.
Kortom, onze complimenten !
Ben en Gemma Imhann
Sven82 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wat een parel in castricum is dit restaurant toch!
Na een hartelijk ontvangst werden wij naar onze tafel begeleid.Gelukkig hadden we gereserveerd,want al snel zat de zaak vol.
Zeer sfeervol en eigentijds ingericht restaurant ,en ook niet geheel onbelangrijk,zeer schone en moderne toiletten.
Na een heerlijk biertje van de tap,waren ik en mijn disgenoot het er unaniem over eens om voor het menu te gaan.Heerlijke proeverij van vis en wild als voorgerecht.als hoofdgerecht een stoof van hert en een zalig stukje hertenbiefstuk.Dat herinnert je er gelijk aan dat je in het wildseizoen zit,en het winter/herfst gevoel krijgt.Mooi vlees versterkt door heerlijke specerijen.Ook lekkere bijgerechten.(frieten,salade,en groente)Ik dronk hierbij een glas heerlijke Spaanse volle rode wijn(op aanraden van gastheer)Als afsluiter de crème brulee.Kortom genoten van een heerlijk menu voor een zeer schappelijke prijs.Ga zo door,complimenten!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Uitmuntend 3 gangen menu gehad met als starter proeverij van wild en vis ,daarna hertenbiefstuk en stoofpot en als toetje heerlijke creme flambee .De bediening was perfect werd goed uitgelegd wat het was en erg vriendelijk.Echt een aanrader.Groetjes uit Leidschendam
Uiteten201500 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Met 4 man bij Bergers gegeten, niet bijzonder, heel veel niets zegende bakjes eten die je laat staan. alles overladen met saus of andere toevoegsels, personeel heeft er geen zin meer in, decor is uit de tijd. Ze hebben geluk dat ze een terras hebben, voor een borrel is het prima , maar het eten is, volgens de verhalen, al jaren het zelfde, "niks bijzonders". Tevens staat alles vol met tafels, plantjes en tierlantijntjes.... niks voor ons.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Dagje uiteten met een vriendin in bergers.. Personeel is heel onbeschoft en arrogant. Je krijgt het eten geserveerd zonder enig uitleg wat het allemaal is. Zij vragen niet eens hoe je het vlees wilt. We hebben tien gevraagd of terras verwarming aankon, dit is gewoon niet gebeurd. Op het moment dat wij aangeven niet tevreden te zijn. Reageert zij heel onbeschoft en geef de fout zelf ook niet aan, gaat in discussie en loopt boos weg.. Na dit gesprek opnieuw gevraagd of terrasverwarming aangezet kon worden maar dit doet ze niet. Ik kom hier nooit meer terug!
Marloesvanbaarsen .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Afgelopen weekend een High Wine arrangement gehad op het terras. De porties waren groot maar smaakvol en de wijnen waren prima. Prijs kwaliteit zeer zeker de moeite waard. Bediening was vlot aardig.
Ivonn G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Op de eerste mooie zondag geluncht. Prima: maaltijdsalades zijn ook echt maaltijden. Goed terras, bediening is netjes en aardig.
Micki .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Heerlijk gegegeten, vooral de tournedos van de grill.
Op het verwarmde terras nog een heerlijk kopje koffie toe, is goed vertoeven.
Leuke, vlotte bediening, ik kom zeker terug!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Kerstmenu besteld. De porties waren veel te groot voor een vijf gangen menu. Na de derde zat je al vol. Zeebaarsfilet was op twee kanten gebakken en dus droog. Harde stukken tussen de pasta. Spoom was te zuur en niet koud. Het eten was niet al te best maar de bediening maakte een hoop goed. Sfeer is prima. Ga er alleen niet terugkomen. Misschien als er er nieuwe chef is.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Avondje met vrienden lekker eten dachten we. Onze mannen hebben oké gegeten maar wij hadden de vis. Veel room en saus en daartussen moesten we onze vis zoeken. En helaas ook niet echt bijzonder van smaak. De porties zijn erg veel, liever minder en meer smaak. Prijs kwaliteit verhouding vind ik niet in verhouding. Je krijgt inderdaad veel maar echt smakelijk hebben wij niet gegeten. Jammer!!! Less is more
Marja R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Voor wie lekker wil eten is Bergers niet de beste plek. Jammer. De voorgerechten waren veel te groot en weinig spannend van smaak. Het hoofdgerecht ging echt nergens over - dat kan ik thuis beter - de zalm was overladen met een bak roomkaas, "waar is de zalm"?!. Het zag er niet aantrekkelijk uit en de smaak was ook niet om over naar huis te schrijven.
Bediening is vriendelijk en accuraat.
Ondanks het slechte eten toch een heel gezellige avond gehad met vrienden.
Diede O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Meerdere malen lekker gegeten. De gerechten van de traditionele Frans/Nederlandse kaart zijn goed verzorgd en de porties zijn lekker groot. Ook kan je hier uitermate goed lunchen, met ruim belegde broodjes carpaccio, vitello tonato of omelet. Binnen is het knus ingericht en buiten is er een ruim verwarmd terras. De bediening is top!