Eten bij Ziza

• Vegetarisch
  • ...

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Eten bij Ziza

Restaurant Eten bij Ziza serveert je verrassend gevarieerde Flammkuchen. Een volledige, luchtige maaltijd die ooit ontstond door restjes brooddeeg te beleggen met room, spek en restjes groente. Dat ging in de oven om te kijken of deze al goed op temperatuur was om brood te kunnen bakken. Inmiddels heeft restaurant Eten bij Ziza allerlei soorten op het menu. Wil je verschillende Flammkuchen uitproberen? Bestel dan de proeverij. Eet je Vegan of vegetarisch, of heb je een lactose of gluten intolerantie ook dan ben je hier aan het juiste adres.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke authentieke keuken.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Knus en schoon en gezellig huiskamer gevoel van diverse stijlen. Geweldige vegan-kaart. Zeer lieve-chille gastvrouw/eigenaresse.
En een kok ook die puur kookt en met veel liefde!!
Niet echt een "standaard-vegan" tent.
Bedankt voor je leuke reactie, we koken en bakken met liefde en plezier.
Groetjes uit Valkenburg, Ziza
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Je kunt hier erg lekker eten in een gezellige sfeer
En het smaakt top wordt met veel liefde klaargemaakt
Bedankt voor uw reactie, we koken idd met liefde en plezier en ook de viervoeter is bij ons van harte welkom.
Groetjes uit Valkenburg,
Monie E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten,super aardige bediening
Bedankt voor uw reactie en graag tot de volgende keer.
Groetjes, Ziza
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wederom weer een flammküche proeverij gedaan bij Ziza en wederom alleen maar lof.
Bij dit restaurant zie, voel en proef je de liefde voor het vak.
De Flammküche worden vers gemaakt, tijdens dat je één aan het eten bent word de volgende gemaakt. Geef aan waar je niet van houdt of allergie's voor bent en ze houden overal rekening mee. Tevens bieden ze een speciale veganlovers menu kaart aan speciaal voor de vegetariërs.
Het restaurant wordt gerund door een zeer vriendelijk echtpaar die de tijd nemen om jouw eten met liefde te bereiden en te serveren. Doordat ze het met z'n tweeën doen moet je niet binnen lopen als je haast hebt. Geen vreetschuur zoals in de hoofdstraat. Neem eens de moeite om uit de hoofdstraat te lopen en dit restaurant te ontdekken.
Bedankt voor je fantastische review,
Heel veel groetjes uit Valkenburg en tot een volgende keer,
Scarlet V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het was verrassend lekker!
Wat smaakvol de flammkuchen van Ziza!
Het was erg lekker!
We aten het voor de eerste keer en op dit adres in Valkenburg is het zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt , aardige eigenaren, we hebben genoten!
Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van onze flammkuchen.
Bedankt voor de mooie recensie.
Groetjes Ziza
AM V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zeer vriendelijk en behulpzaam. Ondanks een ingewikkeld (o.a. gluten en lactose vrij) dieet heeft de kok een heerlijk gerecht bereid. Complimenten!
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk !! We kozen 3 gangen flammkuchen-menu. Onze hond werd ook verwend. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan !!
Noelle S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Supergezellig en superlekker. Echte aanrader!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijke flammkuchen gegeten, een aanrader!
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Werkelijk overheerlijk en gezellig gegeten bij ZiZa. Wat een leuk initiatief dat ZiZa flammkuchen op de kaart heeft gezet! En dat allemaal op nog geen 50 meter afstand van de toeristische hoofdstraat. Een absolute aanrader!! Julia
Julia, bedankt voor je leuke recensie. Flammkuchen bakken doen we met veel plezier.
Groetjes uit Valkenburg
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Lekker gegeten! Appelkaneel flammkuchen met kaneel ijs is een aanrader.
Flammkuchen Appel-kaneel is lekker als toetje, maar ook lekker voor de zoete kouwer ;)
Bedankt voor je leuke recenie.
Groetjes van ziza
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wederom fantastisch ontvangen en gegeten. Afgelopen herfst geweest en nu speciaal naar dit restaurant terug gegaan vanaf ons vakantieadres in simpelveld.

Erg jammer dat veel mensen dit restaurant voorbij gaan opweg naar de straat met veel terassen.

Helemaal bijzonder dat wij nog herkend werden en dat de mogelijkheid er is tot lactose vrij eten.

Wij komen zeker nog eens terug.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Het is echt top de bediening het eten tot en met de koffie in een woord geweldig.
Ben je in valkenburg zeker dit restaurant!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heel gastvrije ontvangst. Erg lekker, eenvoudig eten, duidelijk met hart en ziel gemaakt. Volop genoten. De Flammkuchen zijn werkelijk verrukkelijk.
Buiten liep het kwik tot 30 graden op en hier zaten we lekker te smikkelen in een aangename temperatuur. Als je een beetje uit de drukte wil en een rustige plek zoekt om bijzonder en goed te eten dan is dit een aanrader!
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wat een fijne plek! Wat ons betreft het beste nog onontdekte restaurant in Valkenburg. Lekker rustig (zeker in vergelijking met de drukke straten in Valkenburg). Het is het echt waard om deze zijstraat in te wandelen en flammküchen te bestellen. De eigenaresse benaderde ons op een persoonlijke, warme en ontspannen manier. We hebben lekker de tijd genomen om te eten. We kozen voor het driegangenmenu (nog geen €17 pp), waarbij we overladen werden met lekkers, zoals de huisgemaakte aspergesoep en uiteraard flammküchen. Goede witte wijn erbij. En zeer betaalbaar. Zodra wij weer eens in Valkenburg zijn, gaan we hier zeker naartoe. Echt een aanrader.
Beste Jodi,
Bedankt voor deze geweldige recensie,
wij zien jullie graag terug
groetjes
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hadden gelet op de recensies een hogere verwachting, het viel enigzins wat tegen. Aardige gastvrouw. Wij vonden het eten niet echt bijzonder en vrij standaard. Wat echt niet meer kan is de gedateerde toiletgroep! door de aanwezige vriendelijke herdershond rook het niet fris in het voorportaal, jammer. Kortom er zijn enkele verbeterpunten. De locatie is rustig gelegen, zijstraat van de "heksenketel", en door de airco was het binnenklimaat prima.
Sorry dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij noemen onszelf een eenvoudig huiskamer restaurant met als specialiteit huisgemaakte flammkuchen, bijzonder lekker voor de liefhebber. Voor wie hier niet van houdt hebben wij a la carte gerechten welke vers en met de grootste zorg a la minuut worden bereid. Pinksterzondag heeft u met 6 pers 4x all you can eat flammkuchen menu en 2x een huisgemaakte schnitzel met verse champignonsaus genuttigd ,de bordjes waren leeg, incl 15 consumpties voor het waanzinnige bedrag van € 103,80 weg van de heksenketel in een aangenaam klimaat met vriendelijke herdershond en bediening, dat is toch fantastisch! Onze toilet groep is 25 jaar oud, zeg gerust retro, maar functioneel en schoon, onze voordeur is uit 1930, de geëmailleerde Atag waarop ik kook van 1959, de Cupone waarin de flammkuchen worden gebakken is 30 jaar oud, afwassen doen we op de hand. Ik vindt het een uitdaging om met de ingrediënten van nu en de spullen van toen de smaak van vroeger te evenaren.
John P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was ons eerste bezoek aan dit perfecte restaurant in een zijstraat van de Valkenburgs Grote straat, hier hebben wij met 3 personen prima gegeten, heerlijke salade met spekjes en bouillon vooraf, heerlijke originele flammkuchen met kip Hawaï of originele Elzassers flammkuchen en het dessert hebben wij gedeeld. Daarbij een frisse Elzasser Pinot gris wijn en frisdrank, alles tegen een heel schappelijke prijs. De bediening was persoonlijk en heel attent; het restaurant kunnen wij absoluut aanbevelen en komen hier zeker weer eens terug.
Bedankt voor uw mooie recensie en graag tot de volgende keer.
Groetjes uit Valkenburg van Ziza
Els R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Geweldige ontdekking. We komen zeker terug

graag tot een volgende keer.
groetjes uit Valkenburg
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heel leuk om hier gegeten te hebben. Zowel de hartige als de zoete variant van de flammkuchen waren verrukkelijk! Prijs-kwaliteit verhouding heel goed. De bediening oprecht erg vriendelijk!
wij danken jullie voor de mooie recensie en vinden het fijn dat jullie genoten hebben van onze Flammkuchen.
ze worden met liefde en plezier voor jullie klaar gemaakt.
Groetjes uit Valkenburg