Eten bij Ziza

De Guascostraat 14 6301 CT Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over restaurant Eten bij Ziza

Restaurant Eten bij Ziza serveert je verrassend gevarieerde Flammkuchen. Een volledige, luchtige maaltijd die ooit ontstond door restjes brooddeeg te beleggen met room, spek en restjes groente. Dat ging in de oven om te kijken of deze al goed op temperatuur was om brood te kunnen bakken. Inmiddels heeft restaurant Eten bij Ziza allerlei soorten op het menu. Wil je zoveel mogelijk Flammkuchen uitproberen? Bestel dan de proeverij. Op zondag is het familiedag, een voordelig tarief voor een tafel vol Flammkuchen.

Halve fles mineraalwater

9,2
Voordelig
Valentijn W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker gegeten voor een goeie prijs.
Bediening is super. Echt een pareltje qua sfeer. We waren met onze dochter van 10 weken en kregen een prachtige tafel. De mooiste als je het mij vraagt.
Het was erg rustig, maar zooo fijn!
Terwijl het op 10 meter van het drukste straatje ligt. In 1 woord uniek!!! Ow en ik zou de proeverij nemen. Topper
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met mijn partner hier wezen eten op een vrijdagavond. Bleek bij binnenkomst dat er verder geen andere gasten aanwezig waren. Maar omdat het restaurant al helemaal in kerststijl was ingericht hebben we geen één moment het gevoel gehad dat we alleen in de zaak zaten. Dit kwam tevens door de gastvrouw die nu de volle aandacht aan ons kon schenken. Wij hadden gekozen voor het verrassingsproeverij van flammkuchen waarbij wij wel de gelegenheid kregen om onze specifieke wensen te uiten. Uiteindelijk hebben we de originele Elzasser flammkuchen gegeten (lekker), met daarna één met tonijn-spinazie (heerlijk, echt een aanrader), flammkuchen spek-champignons op speltdeeg (wel lekker, iets te zout voor ons gevoel). Als laatste een zoete flammkuchen met appel & kaneel met ijs en slagroom (lekkere afsluiter). Aangezien de proeverij een "all you can eat"-concept is, hoef je niet bang te zijn dat je met een lege maag weggaat. Al met al zeker een restaurant om nog eens te bezoeken als we in Valkenburg zijn.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten en het was erg verrassend. Wij hadden een proeverij. Zes verschillende flammenkuche gegeten met tot slot een zoete flammenkuche met ijs en slagroom. Kortom een aanrader. Erg vriendelijk personeel. Komen zeker een keer terug!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten bij Ziza. Hadden gekozen voor de flammkuchen proeverij. Dit was een ware belevenis. Werd ons gevraagd wat we absoluut niet wilden. Tijdens het eten werd er aan onze dochter (10) gevraagd wat haar lievelingseten is. Onze dochter kreeg toen nog een eigen extra flammkuche met haar lievelings ingrediënten erop. Heerlijke wijnen erbij gedronken. Dit zijn nog duidelijk ondernemers met hun hart bij het vak. Doen het met liefde en stralen dit ook uit. Hier komen we zeker terug.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijke flammkuchen! Heel gemoedelijk en gezellig. De gastvrouw is super. Het was zelfs zo fijn dat we er twee avonden achter elkaar hebben gegeten.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Tony K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten in dit mooi restaurant. Kennis gemaakt met zeer lekker bereidde Flammkuchen. Bovendien een uiterst vriendelijke eigenaar/kok en echtgenote. Echt een aanrader als je eens iets anders wilt eten. Wanneer we vanuit het hoge noorden terugkomen in deze plaats zullen we zeker hier weer gaan eten.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We zijn hier in de zomervakantie geweest met onze 2 kinderen en hebben heerlijke Flammkuchen gegeten. We hadden de proeverij en konden zelf aangeven wat we wel en niet lekker vonden. Als afsluiter de zoete variant, jammie ! Als we weer een keer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer heen.
Ruben G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Een echte aanrader voor als je eens wat anders wilt in Valkenburg. We kozen de proeverij van Flammkuchen voor 2. Als eerste hebben we genoten van de traditionele Flammkuchen. Een knapperige bodem met rijke belegging die ons deed denken aan de Elzasser Flammkuchen. Nog beter, ze serveren ook perfect te combineren Elzasser wijn. Daarna volgde een aantal smakelijke creaties van de chef o.a. een met een speltbodem en tevens ook een met geitenkaas (wat ik normaliter niet lust). Als finale kregen we zeer verrassend een zoete Flammkuchen geserveerd met ijs. Een fantastische afsluiter van de maaltijd! We gaan zeker nog eens terug.
Josine D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Met zijn tweeën ons buikje rond gegeten aan heerlijke knapperig Verse flammkuchen. Gekozen voor de 'onbeperkte versie menu' met een zoete afsluiter. Lekker rustig tentje, echt goed en vers voedsel. Laat je verrassen door de kok of kies wat je lekker vindt. Vriendelijke mensen en op steenworp (lees: 20 meter zijstraatje) afstand van de 'kijk en eet geul' van Valkenburg. Nomnomnom. Wel even cash meenemen want alleen creditcard of contant.
Josine, Leuk dat jullie ons gevonden hebben via iens en bedankt voor je spontane reactie.
Groetjes van Ziza
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijke flammkuchen gegeten.
De service was super en we hebben een erg gezellige avond gehad de flammkuchen wat wij hebben gegeten waren allemaal even lekker. Het was Super!
Bengast .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
eten bij ziza ligt in een zijstraat van de uitgaans straat het is een klein maar gezellig restaurant.
de specialiteit is flammkuchen, en die zijn werkelijk fantastisch. de keuze aan flammkuchen is enorm er staan er maar liefst 27 op de kaart. ook is er een ruime keuze aan salades en voorgerechten. de keuze aan andere hoofdgerechten is beperkt maar wel voor elk wat wils.
een pareltje in valkenburg. een aanrader voor wie iets anders wil
Marlies Y.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Een absolute aanrader weg van de toeristische restaurants, met persoonlijke aandacht en een gezellige ambiance. We hebben met ons drieën zes verschillende flammkuchen gegeten, allemaal even lekker, met een kleine verse salade vooraf. Hier komen we zeker nog eens terug!
Hoi Marlies,
Leuk dat jullie het allemaal lekker vonden en tot snel :)
groetjes de Flammkuchen bakker
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Bij Eten bij Ziza hebben we heerlijke Flammkuchen gegeten! Meer dan we op konden zelf. Zoveel soorten en ze waren allemaal lekker! Net even uit de loop in de zijstraat en daar echt een top adresje gevonden. Als wij de volgende keer naar Valkenburg gaan, gaan we er zeker weer heen. Een aanrader!
Hansel_dinner .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijke "flammkuchen" gegeten ...nee, geen pizza maar de echte Duitse flammkuchen. Heerlijk als gerecht of gewoon tijdens de borrel !
Echte aanrader.
Vraag zeker naar de kok om extra info over je gerecht...:)
Sanlekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Lekker en gezellig flamkuche eten!
Zaak leuk ingericht en vlotte bediening. Flamkuche bakker heeft zich goed verdiept.
Goed om te weten, ze maken ze ook van speltbloem..
Valkenburger .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het restaurant heeft fantastische flammkuchen, zo horen ze te zijn!!!
De salades en andere gerechten die ik voorbij zag komen zagen er prima uit, maar wij hebben ons met ons gezelschap op onbeperkt flammkuchen eten gestort voor nog geen 15,- pp en een paar lekkere wijntjes uit de Elzas.
Het restaurant ligt in een zijstraat van de uitgaansstraat, midden erin maar op een rustig plekje.
een aanrader
Reina U.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijke flamkuchen gegeten. Een echte aanrader. Een soort piza maar dan veel lekkerder ! Je moet ze geproeft hebben. Leuke bediening in een sfeervol huiselijke omgeving. Ziet er netjes uit. We hebben het gecombineerd met een nachtje slapen. We gaan zeker nog een keer terug.