Eten bij Ziza

• Top rated
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Eten bij Ziza

Restaurant Eten bij Ziza serveert je verrassend gevarieerde Flammkuchen. Een volledige, luchtige maaltijd die ooit ontstond door restjes brooddeeg te beleggen met room, spek en restjes groente. Dat ging in de oven om te kijken of deze al goed op temperatuur was om brood te kunnen bakken. Inmiddels heeft restaurant Eten bij Ziza allerlei soorten op het menu. Wil je zoveel mogelijk Flammkuchen uitproberen? Bestel dan de proeverij. Op zondag is het familiedag, een voordelig tarief voor een tafel vol Flammkuchen.

Halve fles mineraalwater

9,5

Jouw recensie over het restaurant Eten bij Ziza

Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Werkelijk overheerlijk en gezellig gegeten bij ZiZa. Wat een leuk initiatief dat ZiZa flammkuchen op de kaart heeft gezet! En dat allemaal op nog geen 50 meter afstand van de toeristische hoofdstraat. Een absolute aanrader!! Julia
Julia, bedankt voor je leuke recensie. Flammkuchen bakken doen we met veel plezier.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Lekker gegeten! Appelkaneel flammkuchen met kaneel ijs is een aanrader.
Flammkuchen Appel-kaneel is lekker als toetje, maar ook lekker voor de zoete kouwer ;)
Bedankt voor je leuke recenie.
Groetjes van ziza
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wederom fantastisch ontvangen en gegeten. Afgelopen herfst geweest en nu speciaal naar dit restaurant terug gegaan vanaf ons vakantieadres in simpelveld.

Erg jammer dat veel mensen dit restaurant voorbij gaan opweg naar de straat met veel terassen.

Helemaal bijzonder dat wij nog herkend werden en dat de mogelijkheid er is tot lactose vrij eten.

Wij komen zeker nog eens terug.
richard D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Het is echt top de bediening het eten tot en met de koffie in een woord geweldig.
Ben je in valkenburg zeker dit restaurant!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heel gastvrije ontvangst. Erg lekker, eenvoudig eten, duidelijk met hart en ziel gemaakt. Volop genoten. De Flammkuchen zijn werkelijk verrukkelijk.
Buiten liep het kwik tot 30 graden op en hier zaten we lekker te smikkelen in een aangename temperatuur. Als je een beetje uit de drukte wil en een rustige plek zoekt om bijzonder en goed te eten dan is dit een aanrader!
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wat een fijne plek! Wat ons betreft het beste nog onontdekte restaurant in Valkenburg. Lekker rustig (zeker in vergelijking met de drukke straten in Valkenburg). Het is het echt waard om deze zijstraat in te wandelen en flammküchen te bestellen. De eigenaresse benaderde ons op een persoonlijke, warme en ontspannen manier. We hebben lekker de tijd genomen om te eten. We kozen voor het driegangenmenu (nog geen €17 pp), waarbij we overladen werden met lekkers, zoals de huisgemaakte aspergesoep en uiteraard flammküchen. Goede witte wijn erbij. En zeer betaalbaar. Zodra wij weer eens in Valkenburg zijn, gaan we hier zeker naartoe. Echt een aanrader.
Beste Jodi,
Bedankt voor deze geweldige recensie,
wij zien jullie graag terug
groetjes
Ziza
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hadden gelet op de recensies een hogere verwachting, het viel enigzins wat tegen. Aardige gastvrouw. Wij vonden het eten niet echt bijzonder en vrij standaard. Wat echt niet meer kan is de gedateerde toiletgroep! door de aanwezige vriendelijke herdershond rook het niet fris in het voorportaal, jammer. Kortom er zijn enkele verbeterpunten. De locatie is rustig gelegen, zijstraat van de "heksenketel", en door de airco was het binnenklimaat prima.
Sorry dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij noemen onszelf een eenvoudig huiskamer restaurant met als specialiteit huisgemaakte flammkuchen, bijzonder lekker voor de liefhebber. Voor wie hier niet van houdt hebben wij a la carte gerechten welke vers en met de grootste zorg a la minuut worden bereid. Pinksterzondag heeft u met 6 pers 4x all you can eat flammkuchen menu en 2x een huisgemaakte schnitzel met verse champignonsaus genuttigd ,de bordjes waren leeg, incl 15 consumpties voor het waanzinnige bedrag van € 103,80 weg van de heksenketel in een aangenaam klimaat met vriendelijke herdershond en bediening, dat is toch fantastisch! Onze toilet groep is 25 jaar oud, zeg gerust retro, maar functioneel en schoon, onze voordeur is uit 1930, de geëmailleerde Atag waarop ik kook van 1959, de Cupone waarin de flammkuchen worden gebakken is 30 jaar oud, afwassen doen we op de hand. Ik vindt het een uitdaging om met de ingrediënten van nu en de spullen van toen de smaak van vroeger te evenaren.
Johannes P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was ons eerste bezoek aan dit perfecte restaurant in een zijstraat van de Valkenburgs Grote straat, hier hebben wij met 3 personen prima gegeten, heerlijke salade met spekjes en bouillon vooraf, heerlijke originele flammkuchen met kip Hawaï of originele Elzassers flammkuchen en het dessert hebben wij gedeeld. Daarbij een frisse Elzasser Pinot gris wijn en frisdrank, alles tegen een heel schappelijke prijs. De bediening was persoonlijk en heel attent; het restaurant kunnen wij absoluut aanbevelen en komen hier zeker weer eens terug.
Bedankt voor uw mooie recensie en graag tot de volgende keer.
Groetjes uit Valkenburg van Ziza
Els R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Geweldige ontdekking. We komen zeker terug

graag tot een volgende keer.
groetjes uit Valkenburg
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heel leuk om hier gegeten te hebben. Zowel de hartige als de zoete variant van de flammkuchen waren verrukkelijk! Prijs-kwaliteit verhouding heel goed. De bediening oprecht erg vriendelijk!
wij danken jullie voor de mooie recensie en vinden het fijn dat jullie genoten hebben van onze Flammkuchen.
ze worden met liefde en plezier voor jullie klaar gemaakt.
Ziza
wietske S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gastvrij ontvangen door de eigenaresse. Heerlijk gegeten. Onbeperkt flammkuchen proeven, absoluut een aanrader!
De inrichting is ook erg gezellig.
Wij komen graag nog eens terug.
Hallo Wietske, bedankt voor jullie leuke recensie en fijn dat jullie lekker gesmuld hebben van de Flammkuchen.
Graag tot ziens in Valkenburg
Groetjes van Ziza
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eerste paasdag waren wij blij om in de drukte van de Amstel Gold Race te kunnen genieten van een rustig diner bij Ziza! Gelegen in het centrum van Valkenburg, slechts 1 straat verwijdert van alle drukte vind je een heel bijzonder restaurant. Eten bij Ziza serveert Flammkuchen. Geloof mij, dat moet je gewoon geprobeert hebben! Eerlijk eten voor een eerlijke prijs door mensen die van hun passie werk hebben gemaakt.
Bedankt voor uw mooie recensie, wij bakken de Flammkuchen met liefde en plezier.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellige gastvrouw, goed geholpen en heerlijk gegeten! Een aanrader.
Hallo Maarten, bedankt voor jullie leuke recensie, zijn we erg blij mee.
Hugo A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Genoten van prima ontvangst en de oven-heerlijke Flammkuchen, met vriendelijke service
PS. Een kop(je) tomaten soep van 6,90 is wel aan de prijs.
galina B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Hele hartelijke ontvangst. Eten heel lekker. Aparte beleving. Prijskwaliteit verhouding uitstekend! Zeker de moeite waard.
brouwer.vanderweide B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijke proeverij van diverse Flammkuchen.
Gastvrij en gezellige inrichting.
Valentijn W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker gegeten voor een goeie prijs.
Bediening is super. Echt een pareltje qua sfeer. We waren met onze dochter van 10 weken en kregen een prachtige tafel. De mooiste als je het mij vraagt.
Het was erg rustig, maar zooo fijn!
Terwijl het op 10 meter van het drukste straatje ligt. In 1 woord uniek!!! Ow en ik zou de proeverij nemen. Topper
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met mijn partner hier wezen eten op een vrijdagavond. Bleek bij binnenkomst dat er verder geen andere gasten aanwezig waren. Maar omdat het restaurant al helemaal in kerststijl was ingericht hebben we geen één moment het gevoel gehad dat we alleen in de zaak zaten. Dit kwam tevens door de gastvrouw die nu de volle aandacht aan ons kon schenken. Wij hadden gekozen voor het verrassingsproeverij van flammkuchen waarbij wij wel de gelegenheid kregen om onze specifieke wensen te uiten. Uiteindelijk hebben we de originele Elzasser flammkuchen gegeten (lekker), met daarna één met tonijn-spinazie (heerlijk, echt een aanrader), flammkuchen spek-champignons op speltdeeg (wel lekker, iets te zout voor ons gevoel). Als laatste een zoete flammkuchen met appel & kaneel met ijs en slagroom (lekkere afsluiter). Aangezien de proeverij een "all you can eat"-concept is, hoef je niet bang te zijn dat je met een lege maag weggaat. Al met al zeker een restaurant om nog eens te bezoeken als we in Valkenburg zijn.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten en het was erg verrassend. Wij hadden een proeverij. Zes verschillende flammenkuche gegeten met tot slot een zoete flammenkuche met ijs en slagroom. Kortom een aanrader. Erg vriendelijk personeel. Komen zeker een keer terug!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten bij Ziza. Hadden gekozen voor de flammkuchen proeverij. Dit was een ware belevenis. Werd ons gevraagd wat we absoluut niet wilden. Tijdens het eten werd er aan onze dochter (10) gevraagd wat haar lievelingseten is. Onze dochter kreeg toen nog een eigen extra flammkuche met haar lievelings ingrediënten erop. Heerlijke wijnen erbij gedronken. Dit zijn nog duidelijk ondernemers met hun hart bij het vak. Doen het met liefde en stralen dit ook uit. Hier komen we zeker terug.