Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Chef's voorgerecht
      Chef's voorgerecht (optioneel uit te breiden met een 4e gang voor €5)
  • Hoofdgerechten

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Parkeren aan de overkant van het water is ongelimiteerd
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m donderdag: 17.30 - 00.00 uur
Vrijdag& zaterdag: 11.00 - 00.00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Emile D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Zoals altijd; perfect! Charmante bediening, goede wijnkennis en heerlijke gerechten met uiterst gebalanceerde smaakbeleving. Een pareltje in Den Haag.
Susan O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Een heel aangenaam restaurant, mooie locatie en ambiance. Bediening erg vriendelijk. Iets te weinig keuze op de kaart. Maar de gerechten zijn uitstekend: origineel en goed van smaak.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Erg fijn restaurant waar de chef mooie gerechten maakt. De achtergrond muziek is erg prettig en de bediening zeer vriendelijk. Locatie is ook de moeite waard!
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het restaurant heeft een beperkte kaart, waardoor de keukenbrigade alle tijd aan de gerechten kan besteden. Misschien waren mijn verwachtingen daarom wel iets te hoog gespannen. De heerlijke wortel-gembersoep versterkte de verwachtingen, maar alle hoofdgerechten waren wat ons betreft “mwah”. Jammer, want leuke zaak, met bijzonder vriendelijk personeel.
Jan Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Leuke gerechten met goede wijnen voor een goede prijs echt een vondst
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
we hebben een heerlijke dorado gegeten! prima klaargemaakt en mooi opgemaakt. Bediening uiterst aangenaam.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Echt super lekker gegeten. Wij hadden een 4 gangen verrassingsmenu. Alles was verrukkelijk. Ik ben zwanger en daar werd zonder moeite rekening mee gehouden. De inrichting sprak ons ook erg aan. Aanrader!!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Hoewel de keuze a la carte beperkt is, komt dat de kwaliteit wel ten goede. Smaken en bereidingen zijn top in orde. Porties mogen een klein beetje groter.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk bereid, dit lekkere eten, goede wijn en een lekker thuisgevoek
Bouwe P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Vooral de gember wortelsoep is een aanrader. Vlees heerlijk mals. En ook banancake met zelfgemaakt ijs heerlijk. Ondanks drukte bleef gastheer attent. Hij had het duidelijk druk in zijn eentje om alles uit te serveren. Een aanrader.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Met mijn familie gegeten. Prima diner. We hadden allemaal wat anders gekozen. Het was allemaal smakelijk en goed op temperatuur opgediend. De wijn was prima. Aardige bediening. Wij komen hier zeker terug.
Brian P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
John I.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mooie combinatie van verse producten, uit allerlei windstreken komt wel iets voorbij.
Leandre88 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Leuke plek op de Bierkade. Verrassend. De bediening was erg vriendelijk. We namen gebraden eendenborst met rode zuurkool. Smaakte erg goed.
Leontien K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Voor het eerst gegeten bij Werelds. Geen drukke avond (dinsdag), maar om bij te praten met vrienden dus juist prettig. Het eten was echt ontzettend lekker. Het tempo van serveren helemaal prima. Bediening informeel, maar wel heel correct. Inrichting gezellig. We kregen via een aanbieding 20% korting op de rekening. Uiteindelijk 68 euro betaald voor twee driegangenmenu's incl drankjes . Kwaliteit van het eten dus echt heel goed! Aanrader!
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Voor de derde keer hier gegeten en het was weer van begin tot eind superlekker! Bediening is informeel en attent.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk eten, fijne wijn en top
bediening.. aanrader!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was rustig toen we aankwamen maar werd gelukkig wel wat beter bezet. De akoestiek is goed door de verdeling in twee ruimtes. Het was wel lang wachten alvorens we een bestelling konden plaatsen en ook tussen de gangen door. Een driegangen menu (weliswaar a la carte gekozen) in 3,5 uur is echt te lang. Tussendoor ook maar beperkte aandacht van de bediening. De gerechten zagen er goed en waren zeer smakelijk. Het hoofdgerecht Risotto was wel van een zeer beperkte portie, het dubbele hadden we ook wel opgegeten. Er is dus wel wat ruimte voor verbetering. Met de Iens 20% kortingsaanbieding ware we 145 euro kwijt voor 4 personen. Maar om weer snel terug te komen is de verhouding prijs/kwaliteit toch nog niet goed genoeg.
Margo P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gisteren heerlijk genoten van een vier
gangen verrassingsmenu met uitstekende begeleidend wijntje, fijne sfeer en een gastheer die het snapt! Dit is een regelrechte aanrader!
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De gerechten zagen er heel mooi uit en smaakten heerlijk. Hoeveelheid net genoeg.