Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Chef's voorgerecht
      Chef's voorgerecht (optioneel uit te breiden met een 4e gang voor €5)
  • Hoofdgerechten
      Chef's hoofdgerecht
      Chef's hoofdgerecht
  • Nagerecht
      Chef's nagerecht
      Chef's nagerecht

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Parkeren aan de overkant van het water is ongelimiteerd
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m donderdag: 17.30 - 00.00 uur
Vrijdag& zaterdag: 11.00 - 00.00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Vanavond allereerst al prettig naar binnen geholpen met een opritje voor de rolstoel. Daarna met z’n tweeën heerlijk gegeten van een driegangen-verrassingsmenu van de chef. Leuke, lekkere, ‘net-even-anders’ gerechtjes. In het restaurant is een fijne, gezellige sfeer en werden we prettig bediend. Een mooie avond gehad en een aanrader om eens terug te komen!
LinaGeeve G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Hier gegeten met de AH-actie met 7 personen a 34,50 voor 3 gangen.
Rekening viel een klein beetje tegen omdat we met 7 personen 290 euro kwijt waren en dat zou zonder korting 400 euro zijn geweest (dan 57 euro pp). Echt heel veel hebben we niet gedronken maar met water, glas wijn voor 4,20 per glas en het broodplankje vooraf kom je toch aan dat bedrag. Ik vind eigenlijk, dat als je 13 glazen huiswijn hebt uitgeschonken, dat er 2 flessen huiswijn in rekening gebracht moeten worden en 1 glas wijn. Net dat beetje service vind ik dat, en dat ontbreekt dus. Je snapt, dat ik ook voorstander ben van kraanwater i.p.v. 6 euro voor een fles water op tafel als je tevens andere drankjes bestelt.

Voorgerecht was feestelijk opgemaakt, maar de smaak (iets van een crème van procureursvlees) was niet echt heel bijzonder, wel smakelijk.
Ik had Dorade vis als hoofdgerecht maar ik had spijt dat ik niet had aangegeven voor het vlees te gaan (kan alleen als je aangeeft dat je niet van vis houdt). De vis was bij mij net ietsje te lang gebakken en daardoor ietsje te droog. Malse rose biefstuk (ik geloof van kalf) had mijn disgenoot en die was erg lekker en goed gebakken volgens mijn buurman.
Het bord was feestelijk opgemaakt, en ik vond de zwart gemaakte kroepoek erg leuk en lekker erbij.

Toetje was een keiharde vette witte crème (leek wel uit diepvries zo hard maar was niet zo) die wel goed combineerde bij brownie taartje maar ook zo hard als beton. Wel heel erg smakelijk, zeker bij elkaar in je mond op het "smelt"punt . Jammer dus dat ik zo moest "hakken" om het wat kleiner te krijgen en de crème uit te lepelen.

Ik zat op een bank met geen / slechte kussens, en dat was niet echt fijn zitten voor langer dan een uur. Kies dus een tafel met stoelen.
Leuk restaurant op een leuke locatie maar kan nog wel wat verbeterpuntjes noemen gezien kwaliteit - prijs verhouding.
Lina Geeve
Bernie V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende originele gerechten met heerlijke smaakcombinaties.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima drie gangen menu van de chef. Heerlijke chardonnay
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Super lekker gegeten , komen zeker weer terug
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gegeten met de AH restaurant bon. Het verrassingsmenu was erg smaakvol. Mooie smaakvolle gerechten, goede hoeveelheden en een fijne service!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten geholpen door vriendelijk personeel Het was niet voor het eerst maar zeker ook niet voor het laatst.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker gegeten, goede service. Wel kleine gerechten, niet geschikt voor grotere eters. Wij waren met de AH actie en kregen een vooraf bepaald menu. Ik weet niet hoe het is als je van de kaart eet.
Katya L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vriendelijk personeel. Goede service en heerlijk eten!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
De Wereld is voor ons een leuke ontdekking. Attente bediening en een verrassende combi van de chef (wij hadden 3-gangen menu). Een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Wat een ontzettend leuke zaak qua inrichting, bediening en vooral qua creativiteit van de gerechten. We hebben met volle teugen genoten en komen beslist terug.
Het eten was echt WERELDS! Een echte aanrader!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Superfijne avond gehad aan de kade bij Werelds! Met de AH actie gegeten en het was precies goed. Mooie porties, ik als kleine eter kon het net op. Goede tussenpozen tussen de gangen en bijzonder lekker!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was best lekker, maar niet speciaal. We hadden een iets hogere verwachting
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zeker een restaurant om weer terug te komen.
Elaine Y.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker eten, maar kleine portie. Service helaas slecht. We belde op voor een reserving voor AH Restaurantactie, omdat er online nog plek was. De dame aan de telefoon zei echter dat ze geen reserveringen hiervoor aan konden nemen.. maar online uiteindelijk wel gelukt om te reserveren.

We kwamen vroeg aan, een van de eerste gasten.. ondanks weinig interactie en niet warm, maar wel effectief in het opnemen van de bestelling.

Dame vriendelijk, eigenaar kortaf, gehaast en onvriendelijk. Tussentijds niet gevraagd of alles naar wens was en bij het afrekenen gooide hij letterlijk de pin automaat op tafel.

Geen gastvrij gevoel en voelde is met name aan het einde echt weggekeken

Erg jammer wat ik denk dat ze met iets meer inzet en vriendelijk een tevreden klant hadden gehad. Nu helaas niet en daarom ook geen tip gegeven..
Rafaela F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Super bediening! Vriendelijk, een goede uitleg over de gerechten. Een grote verassing!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wat een heerlijk restaurant. Je kan hier heerlijk eten. Mooie verrassende producten met een relaxte sfeer.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk 3 gangen verrassingsmenu gegeten en fijne bediening!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Onze AH verrassingsmenu was zeer smakelijk, evenwichtig van opbouw en werd mooi opgediend. De ober was vriendelijk en attent en vlot in zijn bediening (hij was alleen!). Een prettig restaurant, kortom, waar we met plezier zeker weer eens naar terug zullen gaan.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten.!
Van de Japanse omelet bij het voorgerecht tot en met het koekje bij de koffie.
Lekker op het terras aan het water.
Prima service.
Binnen zag het er gezellig uit.