Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Chef's voorgerecht
      Chef's voorgerecht (optioneel uit te breiden met een 4e gang voor €5)
  • Hoofdgerechten
      Chef's hoofdgerecht
      Chef's hoofdgerecht
  • Nagerecht
      Chef's nagerecht
      Chef's nagerecht

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Parkeren aan de overkant van het water is ongelimiteerd
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m donderdag: 17.30 - 00.00 uur
Vrijdag& zaterdag: 11.00 - 00.00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Emmajo1 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Gisteravond was niet de eerste keer dat mijn vriendin en ik hier gingen eten en waar wij erg benieuwd naar waren hoe onze ervaring nu was na een paar maanden niet te zijn geweest.
Het deed ons goed te merken dat het allemaal nog beter is geworden en we zeer te spreken waren over de presentatie. Het is een leuke verrassende kaart met veel gerechten die je niet dagelijks eet. Voorgerecht met de naam Piperade wat een uitstekende tomatensoep blijkt te zijn en een hoofdgerecht Parelhoensuprême met vadouvan. Het was zeer lekker allemaal.
Xepmah M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Voor: Lam, hoofd: parelhoen & na: kaas. Klinkt simpel, maar was subtiel, met verrassende smaakaccenten en in aangename porties.
Entourage: ruim (dus privé kan), maar knus;ook prima voor diner à 1.
Bediening ook OK.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Heerlijk verassingsmenu. Eerst lekker aan de kade gezeten, daarna binnen gegeten. Leuke bediening. Fingerfood is een aanrader.
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
We aten hier met een IensDeal en waren de hele avond kwijt met wachten op ons eten. Het begon aardig met het aanbieden van brood met tapenades, maar als je daarna lang moet wachten op elk gerecht, vergaat je de lust. De eerste twee gerechten (dorade en gebakken geitenkaas) waren wel goed, maar het hoofdgerecht van varkensvlees was zonder fantasie. Ook het toetje, een variatie op het thema wentelteefje, kon er wel door.
Maar je avond wordt gewoon verpest als je alleen maar aan het wachten bent. Alle tafels om ons heen (en het zat vol) hadden lege borden voor zich en zaten te wachten op de volgende gang. De keuken kan duidelijk niet plannen! Vervelend voor de bedienende dames, want die moesten zich steeds verontschuldigen en lieten zich gewoon niet meer zien.
Al met al een verloren avond!
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Een onverwacht plan om uit eten te gaan. Dus niet de mogelijkheid om via groupon.nl te reserveren. Dit bleek totaal geen probleem te zijn. We waren van harte welkom en kregen een mooie en gezellige plek aan de ronde tafel midden in het restaurant.

Het viergangendiner, voor ons een totale verrassing wat het zou worden, was heerlijk. Afwisselend vis, vegetarisch en vlees en een toetje van wentelteefjes met sinaasappelijs. Alle vier op originele wijze bereid en mooi gepresenteerd, met de daarbij behorende toelichting. Wij verheugen ons op een volgende keer, misschien wel buiten op het terras aan het water.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Wij hadden een viergangenmenu van de chef. Je kon merken dat er veel aandacht aan het eten werd besteed: de gerechten hadden allemaal mooie, passende smaakcombinaties, alle ingrediënten waren van duidelijk goede kwaliteit en de borden waren steeds heel smaakvol opgemaakt. Gezellige inrichting en bediening.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Het restaurant ziet er leuk uit. Door het gebruikte thema "Werelds" hebben de restaurateurs zich de ruimte verschaft alles op de kaart te kunnen zetten wat ze willen. Dit wordt nog eens versterkt doordat je erg aangemoedigd wordt de menu's te kiezen.

De gerechten zijn lekker en leuk opgemaakt, maar er wordt wel gebruik gemaakt van, naar mijn idee, goedkope producten (aubergine met geitenkaas als tussengerecht, aardappelpuree en paprikasalsa als bijgerechten bij het hoofdgerecht, wentelteefje met een beetje ijs als nagerecht). Een menu van 33,50 is dan opeens wel erg duur! Het eten is echt niet slecht, maar wel enorm over priced.

De service was op de avond dat we er waren erg traag (vermoedelijk door de enorme drukte met o.a. 2 grote groepen). Na ruim een uur kwam het voorgerecht pas. De ober was wel een ervaren horecaman. Hij wist precies te vertellen wat we aten, waar het vandaan kwam en welke wijn erbij paste.

Samenvattend kan je dus wel stellen dat ik (ondanks dat ik prima gegeten heb) de passie voor het eten miste. Voor deze prijs kan je elders veel exlusiever eten.
M V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Gezellig restaurant met een huiselijke sfeer. Vier gangen menu gedaan. Beperkte grootte het het voor- en tussengerecht zorgt dat je niet overvol zit na de 4 gangen. Eten was goed klaar gemaakt alhoewel het hoofdgerecht wel veel vet bevatte. Voor de prijs prima gegeten.
margrietqvu .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Leuke locatie aan de Bierkade in Den Haag. Het was erg druk, maar desondanks vriendelijke en voorkomende bediening. Ondanks de drukte kreeg de kok het voor elkaar om elk bord er verzorgd uit te laten zien, en hoefden we niet te lang te wachten tussen de gerechten. Bij de prosecco kregen we (lekker stevig) brood met smeersels, en vooral de dukkah vonden wij erg bijzonder. De gepofte quinoa bij de vis, kruim van serranoham en paprika compote bij de lende, en de tutti frutti van bessen en ahornsiroop bij het ijs. Eigenlijk was alles even lekker. Blij dat ik de iensdeals krijg, anders waren we hier niet gaan eten.
xGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Wij hadden een bon van Groupon € 36,50 voor een viergangendiner van de chef voor 2 personen (waarde € 74,80). We kwamen binnen en het bleek dat ons reservering niet aangekomen was, dit was geen probleem en wij mochten plaatsnemen. Vooraf wel gemeld dat er bepaalde dingen niet gegeten werden dit was geen probleem.

Vooraf hadden wij mandje met brood en smeersels genomen. De ober/bediende bracht dit naar ons tafel en het werd haarfijn uitgelegd wat wat was. Hummus, compote van paprika, olijfolie en dukkah, De dukka apart maar wel heel verassend.

Vervolgens kregen we Zalm met zeevruchtencaramel waterkersgelatine en mouse van een knol met geraspte witte chocola. Zoals het gepresenteerd werd net een schilderij en het uitleggen van de wat er op ons bord lag perfect.

Daarna kregen we Rundertartaartje met Kikosaus en wasabimayonaise. Heerlijk! Vooral de wasabimayonaise.

3e gerecht was hazelong met lauriersaus en hetebliksem van zoete patat (deze was persoonlijk iets aan de sterke kant qua smaak) en een soort broccolie dit was erg lekker!

Tot slot een toetje deze bestond uit een bosvruchtenmouse met een bolletje yoghurtijs en een kletskop en sinasappel congac 'druppels', deze waren erg verassend.

Dit restaurant is een echte aanrader. Hier eet je gerechten die eruit zien als een plaatje en de uitleg die bij elk gerecht wordt gegeven wordt met passie gedaan. De inrichting is knus en gezellig. Het is een openkeuken en de zaak wordt gerunt door 2 jongens, 1 kok en een ober. Zeker een mooi en goed restaurant en de service is goed! De aankleding van de ober is misschien wel iets te casual. Maar dat verandert de smaak niet!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Dit is absoluut een van de beste restaurants van Den Haag. Goede, knusse sfeer en prettige bediening. Het 4-gangen diner was van zeer goede kwaliteit en dat voor een zacht prijsje. Originele ingrediënten en mooi geserveerd. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Margreet C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Voor het eerst bij Werelds gegeten, aanbevolen door vrienden. Het 4-gangen verrassingsmenu werd op ons verzoek vlot geserveerd en er werd goed rekening gehouden met mijn Gluten-vrije dieet. De ambiance is verzorgd, eigentijds maar warm. De Service is informeel maar professioneel. Het menu was inderdaad een verrassing; we hebben genoten van de mooie gerechten met pure ingrediënten en onverwachte combinaties. Het 'geslowcookte' varkensvlees in combinatie met aardappel met peterselie en citroen was een topper. En ons dessert: cocosmousse, ijs met stukjes witte chocolade gegarneerd met stukjes gegrillde ananas met basilicum... We komen zeker terug!
Aadnell V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Gisterenavond tweede bezoek bij Werelds, de eerste kennismaking was met een grouponarrangement. Wederom heerlijk genoten van de aparte gerechten en de bijzonder vriendelijke bediening, kortom een aanrader!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Hier van de week via Groupon genoten van een 4 gangen menu.
En wat was dit lekker zeg! Alle gerechten waren top. Wij komen zeker nog eens terug.
vUrki .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Vandaag, in het aangename gezelschap van Roos, Iris en Marloes, gebruik gemaakt van de grouponbon voor een high tea. Die high tea was zeker een dikke zeven waard! Lekker soepje en lekkere hartige en zoete hapjes. Alles gemaakt in eigen keuken, lekker. Het zou, wat mij betreft, iets royaler mogen. De bediening was heel prettig en we hoefden echt niet te lang te wachten. Het doel van de grouponbon is klanten trekken, al met al ben ik wel nieuwsgierig geworden naar een diner bij Werelds!
Beste vUrki,
Om te geginnen bedankt voor het plaatsen van je reactie. Natuurlijk streven wij ernaar om uiteindelijk 3 tienen te scoren maar weten dat we daar nog niet zijn. Daarom ben ik nieuwschierig waar we de 3 punten 'verspillen'? Tussen een 10 en een 7 is wel een heel groot verschil!! Mvg

Reactie van proever:

Hallo, leuk dat jullie tienen willen scoren, goed streven!! Achten geef ik pas als er echt iets 'uitspringt', dat was niet zo, negens als het heel bijzonder is en tienen als het perfect was. Achteraf een acht voor de service vanwege het leuke alcoholvrije alternatief voor de prosecco!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Mijn vrouw en ik hebben hier zojuist gegeten om onze verjaardagen te vieren. Het is hier heerlijk toeven met enthousiaste uitbaters die staan voor hun zaak. De juiste beleving bij de juiste gerechten met een prachtig wijnarrangement. Een echte aanrader voor iedereen die heerlijk wil eten en een leuke avond wil hebben met een groep of een date.
HaagseKaren X.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Wat een verrassing, dit restaurant! We kwamen er terecht via Groupon en het is echt een ontdekking! Prima eten, bonuspunten wat mij betreft voor de biologische ingrediënten! Voor de prijs van 'normale' gerechten (hoofdgerechten onder de 20 euro) eet je hier verantwoord. Veel vegetarisch mogelijk. Goede en zeer betaalbare wijnen, lekkere en opnieuw zeer betaalbare cocktails, ook non-alcoholisch. De eigenaar is enthousiast en gedreven, loopt zijn benen zijn uit zijn lijf, want bij een volle bak is één man in de zaak op het randje van te weinig. Maar vanwege zijn opgewektheid en servicegerichtheid komt hij er prima mee weg! Een echte aanrader!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
ontzettend lekker gegeten bij werelds, niet alleen het eten was fantastisch, maar die wijnen !
gevraagd bij iedere gang (4) een bijpassende wijn te serveren, resultaat was indrukwekkend.
1 persoon van ons gezelschap vroeg naar kraanwater, zonder enig probleem geserveerd, met de mededeling dat daarvoor 1 euro gerekend werd, die zonder aftrek van kosten direct naar een goed doel werd overgemaakt, kan het nog beter?
enig minpuntje, ober was attent, correct en heel erg aardig, maar een iets minder casual outfit was niet verkeerd geweest.
het is ons buitengewoon goed bevallen en we gaan er vast veel vaker eten.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Afgelopen weekend met een gezelschap van 4 personen hier wezen dineren; 3 gangen diner van de chef via Groupon.

We kregen vooraf prosecco en een mandje grofgesneden brood (mais en honingspelt) met hummus, compote van paprika, olijfolie en dukkah. Vooral de hummus was erg lekker !

Na een kleine 20 min werd de eerste gang opgediend, noordzeekrab met, ik geloof, radijs. Ik weet het helaas niet meer :-( Ik weet wel dat het erg verrassend en lekker was !

De tweede gang was creme van pastinaak, gepofte quinoa en een gekruid visje. Heerlijk !
Toen de borden afgeruimd werden, vroegen we nogmaals naar de ingredienten, vanwege de aparte smaakcombinatie.
En tot onze verrassing werd het gerecht nógmaals opgediend ! Niet als derde gang, maar als een tweede tweede gang, omdat we het zo lekker vonden. Portie was (gelukkig) wel een stuk kleiner dan de oorspronkelijke hoeveelheid. Maar wat een service !

De derde gang, het hoofdgerecht, was gegrilde runder entrecote, beluga linzen en rode wijn-morillesaus. Ipv de runder entrecote had ik de gebakken kabeljauw. Erg smaakvol en creatief gerecht !

Het dessert was vanille- en chocolade-ijs op een bedje van aarde. Ik heb dit nooit eerder gegeten. De vanille-ijs had een aparte nasmaak, maar de choco-ijs was erg lekker ! Ijs in combinatie met aarde was erg apart, maar zeker niet verkeerd.

Al met al was dit een geslaagde avond. De gastvrijheid was voelbaar, de jongeman van de bediening heeft enorm zijn best gedaan. Tweemaal de tweede gang opgediend krijgen, hebben we alle vier niet eerder ervaren, topservice !
Leuk restaurant, verrassende gerechten, voor herhaling vatbaar !

Dank voor de geslaagde avond !
Jws S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Vanavond heerlijk gegeten. Als hoofdgerecht een vegetarische ravioli van bospaddestoelen met een rode wijn-truffel saus.
Zeker in de zomer een mooie locatie aan de Bierkade, gezellige inrichting, interessante kaart, vriendelijke bediening, prima keuken,
redelijk geprijsd. Echt een aanrader. Een dikke 8.