Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Chef's voorgerecht
      Chef's voorgerecht (optioneel uit te breiden met een 4e gang voor €5)
  • Hoofdgerechten

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Parkeren aan de overkant van het water is ongelimiteerd
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m donderdag: 17.30 - 00.00 uur
Vrijdag& zaterdag: 11.00 - 00.00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en snel, de sfeer is relaxt. Ik ga er graag nog eens eten.
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Dadelkokostaartjes waren lekker. Veel geleerd van verschillende ingrediënten, couli enzo. Goede service!
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Alles was heel lekker en de viognier was voortreffelijk. Alleen jammer dat ze geen glutenvrij brood hadden.
Hanneke C.
Heel lekker gegeten.
Vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Goede keuken met nadruk op vis en vlees, met maar weinig groente.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Verrukkelijk eten met goede wijn alleen is de akoestiek erbarmelijk als de zaak vol is. Hopelijk is hier iets aan te doen, want dat maakt de gesprekken erg lastig.
Toos Z.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
De gerechten zagen er verzorgd uit en waren heerlijk. Ik vind het wel een punt dat je voor gewoon water moet betalen. Verderop in het restaurant (Aan de Kade) is het water wel gratis.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Zeer gastvrije ontvangst. Verrassingsmenu was erg verrassend! Heerlijk gegeten! We komen zeker terug!
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten, heel apart
Wenstef L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij komen graag bij Werelds: mooie gerechten met bijzondere smaken en lekkere, zeer vriendelijk geprijsde huiswijnen. Het standaardtempo tussen de gangen vinden wij wat hoog, maar dat kun je aangeven.
Een ontspannen plek waar we graag terugkomen.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
De kok krijgt van ons een slechte beoordeling. Op het plaatje van werelds zie je een lekker stukje vlees met veel lekkere groenten. De werkelijkheid was anders. Bij het voorgerecht en hoofdgerecht werd een zeer minimale hoeveelheid van 1 groente geserveerd (iets meer dan een vingerhoed) en bij verzoek om aanvulling werd dezelfde hoeveelheid geserveerd. Het vlees was niet mals. Als alternatief daarvoor kregen wij falafel waarvan de korst te hard gefrituurd was. Het bedienend personeel deed haar best maar met zo'n kok heb je het nakijken. Dit restaurant is dus echt niet werelds. Mijn advies. Ga niet.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Vanavond allereerst al prettig naar binnen geholpen met een opritje voor de rolstoel. Daarna met z’n tweeën heerlijk gegeten van een driegangen-verrassingsmenu van de chef. Leuke, lekkere, ‘net-even-anders’ gerechtjes. In het restaurant is een fijne, gezellige sfeer en werden we prettig bediend. Een mooie avond gehad en een aanrader om eens terug te komen!
LinaGeeve G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Hier gegeten met de AH-actie met 7 personen a 34,50 voor 3 gangen.
Rekening viel een klein beetje tegen omdat we met 7 personen 290 euro kwijt waren en dat zou zonder korting 400 euro zijn geweest (dan 57 euro pp). Echt heel veel hebben we niet gedronken maar met water, glas wijn voor 4,20 per glas en het broodplankje vooraf kom je toch aan dat bedrag. Ik vind eigenlijk, dat als je 13 glazen huiswijn hebt uitgeschonken, dat er 2 flessen huiswijn in rekening gebracht moeten worden en 1 glas wijn. Net dat beetje service vind ik dat, en dat ontbreekt dus. Je snapt, dat ik ook voorstander ben van kraanwater i.p.v. 6 euro voor een fles water op tafel als je tevens andere drankjes bestelt.

Voorgerecht was feestelijk opgemaakt, maar de smaak (iets van een crème van procureursvlees) was niet echt heel bijzonder, wel smakelijk.
Ik had Dorade vis als hoofdgerecht maar ik had spijt dat ik niet had aangegeven voor het vlees te gaan (kan alleen als je aangeeft dat je niet van vis houdt). De vis was bij mij net ietsje te lang gebakken en daardoor ietsje te droog. Malse rose biefstuk (ik geloof van kalf) had mijn disgenoot en die was erg lekker en goed gebakken volgens mijn buurman.
Het bord was feestelijk opgemaakt, en ik vond de zwart gemaakte kroepoek erg leuk en lekker erbij.

Toetje was een keiharde vette witte crème (leek wel uit diepvries zo hard maar was niet zo) die wel goed combineerde bij brownie taartje maar ook zo hard als beton. Wel heel erg smakelijk, zeker bij elkaar in je mond op het "smelt"punt . Jammer dus dat ik zo moest "hakken" om het wat kleiner te krijgen en de crème uit te lepelen.

Ik zat op een bank met geen / slechte kussens, en dat was niet echt fijn zitten voor langer dan een uur. Kies dus een tafel met stoelen.
Leuk restaurant op een leuke locatie maar kan nog wel wat verbeterpuntjes noemen gezien kwaliteit - prijs verhouding.
Lina Geeve
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende originele gerechten met heerlijke smaakcombinaties.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima drie gangen menu van de chef. Heerlijke chardonnay
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Super lekker gegeten , komen zeker weer terug
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gegeten met de AH restaurant bon. Het verrassingsmenu was erg smaakvol. Mooie smaakvolle gerechten, goede hoeveelheden en een fijne service!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten geholpen door vriendelijk personeel Het was niet voor het eerst maar zeker ook niet voor het laatst.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker gegeten, goede service. Wel kleine gerechten, niet geschikt voor grotere eters. Wij waren met de AH actie en kregen een vooraf bepaald menu. Ik weet niet hoe het is als je van de kaart eet.
Katya L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vriendelijk personeel. Goede service en heerlijk eten!