Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m Donderdag: 17:30 - 00:00 uur
Vrijdag en Zaterdag: 11.00 - 00.00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk 5 gangen verassingsmenu gegeten. Symphatieke bediening, prettige sfeer. Ook is er veel zorg besteed aan de aankleding. Absoluut een aanrader!
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Goed en gezellig gegeten!
D S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was gewoon "werelds". Kan het gewoonweg niet anders omschrijven. Voor mij mag de temperatuur van het eten iets hoger zijn, maar de smaakcombinaties zijn voortreffelijk. Er wordt gebruik gemaakt van heerlijke pure producten.
Actie of geen actie, op de porties wordt niet bezuinigd. Ik heb er weer een prettig adresje bij. Complimenten ook aan de brigade.
(Toevoeging: wellicht drangers op de deuren, want gasten vergeten die regelmatig te sluiten. Niet prettig als je bij de deur zit ????)
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Op de valreep nog van de AH actie gebruik gemaakt en absoluut niet teleurgesteld. We voelden ons welkom en de bediening is perfect, professioneel maar niet pretentieus of overdadig. Het eten kwam perfect getimed, niet te snel en we hebben er nooit op zitten wachten. De eigen wijn is een aanrader en een leuke touch. Het dessert werd door de helft van de tafel niet opgegeten waar de bediening zich zorgen om maakte maar niet te veel over doorvroeg. Dit was puur door persoonlijke smaak en voorkeur en jullie hoeven je absoluut geen zorgen te maken over kwaliteit van het eten en jullie leuke zaak.
Marilene100 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een gezellig restaurant met drie heerlijke gerechten en goede bediening. Het zat helemaal vol dus meer enthousiastelingen!
thomasliebrand .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk restaurantje, niet al te groot, met een gezellige en ruime inrichting. De bediening is vriendelijk en correct. Goede adviesen wat betreft wijn, en de gerechten zijn smaakvol en bovendien erg mooi opgemaakt. We hebben gebruik gemaakt van het Ah menu: de verrassing van de chef. Heerlijk gegeten, en zeker voor herhaling vatbaar!
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hier geweest met de ah actie.
Vriendelijk ontvangen. We werden snel geholpen en kregen snel onze drankjes ondanks dat de zaak vol zat en de eigenaar alleen was in de bediening. Erg knap!
De 3 gangen waren perfect bereid.
Inrichting ook erg leuk. Je voelt je heel erg thuis. Er is geen gedwongen sfeer.

Wij komen hier zeker terug (zonder bon).
wenstef .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Werelds is ons favoriete restaurant in Den Haag. Ontspannen sfeer. Prettig geprijsde goede wijnen en de chef weet ons steeds weer te verrassen met zijn menu. Deze keer een op de huid gebakken makreel vooraf, Iberico wangetjes als hoofdgerecht en een heerlijk toetje. Neem ook lekker een broodje met dipjes vooraf, de dukka is mijn favoriet. Wij blijven hier zeker terugkomen!
Roderik V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Aangenaam verrassende menu samenstelling, dessert verrukkelijk, erg attente bediening. Wel vrij lawaaierig; het zou goed zijn de (verder overbodige) muziek uit te zetten.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Werelds is leuk doch redelijk basic ingericht. De zaak zat helemaal vol en toch werden de gerechten vaan het Chefs menu redelijk snel gebracht. Bediening bleef ondanks de drukte zeer vriendelijk & attent en ze waren maar met zijn tweeën. Ondanks het feit dat ik de lactose-intolerantie van mijn gast vergat te vermelden bij de reservering, werd dit toch zeer soepel meegenomen in de gerechten, zoals een andere saus bij het voorgerecht en een ander dessert. Klasse.
Voorgerecht (gebakken makreel) was lekker, doch de opmaak kon wat beter.
Hoofdgerecht, Iberico-varkenswangetjes was zeer goed. Prachtig in balans met pastinaakcrème en beluga-linzen. Toetje een kaneel-pannacotta met sorbet was ook erg lekker, al was de pannacotta ietwat te stevig.
Aanrader.
giz .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie. De bediening is super vriendelijk en ook allert als je glas leeg is. De sfeer is heel prettig! Ik voelde me zeer welkom! Kortom, het was werelds! Kan dit restaurant zeker aanbevelen!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Verassingsmenu met AH restaurantactie was verrassend goed van kwaliteit. Zeker een aanrader op een prima plek aan de rand van het centrum!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij zijn geweest met de AH aanbieding en het stoorde ons dat er geen keuze was in gerechten. 1 verrassings menu was de keuze en daar bleef het bij. Hoeveelheid was weinig kwaliteit was goed.
jayd1977 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was top eten. Verwacht hier geen vlees/vis met patat en wat groenten.
Ouderwetse seizoens groenten, goede kwaliteit vlees en vis, op uitstekende wijze bereid. En door de combinatie met bijzondere, pure saus wordt het een smaakvol geheel.
Echt heerlijk eten en zeer vriendelijke service.
Het restaurant is stijlvol ingericht.

Laat je niet misleiden door de locatie. Zo'n hoogstaande keuken verdient een Veel betere locatie dan (een bijna achterbuurt) Hollands spoor.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met AH bon.
Vriendelijke ontvangst. UItleg van de geboden 3 gangen.
Een prettige ervaring met makreel in het voorgerecht. +
Een verrassend goede bereiding van eberico varken in het hoofdgerecht.
De enthousiaste gastheer nam genoeg tijd voor een uitleg en praatje.
Er werden uitstekende huiswijnen geschonken.
Wij komen zeker nog eens terug
mabostella .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Personeel was (op één lid na) een beetje oppervlakkig. Een ingestudeerde en popi manier van uitleg van wat je op je bord kreeg. Eten was weinig voor een hoge prijs. Ook niets bijzonders op het menu. Ook jammer dat het niet mogelijk was om zelf je menu samen te stellen. Het AH-menu was tevoren vastgesteld. Heel teleurstellend. Ik en mijn mede-eter hadden er meer van verwacht. Jammer! Ik zal hier niet meer gaan eten.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
AH verrassingsmenu was echt een verrassing. Heerlijk zachte varkenswangetjes. Mooie dorade vooraf en lekker toetje. Top dus
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten bij werelds is werelds. Wij hebben in tijden niet zo lekker gegeten.
De bediening is ontzettend aardig en gezellig.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De gerechten op de menukaart prikkelden aan alle kanten mijn nieuwsgierigheid naar de smaken er van. En nadat ik eindelijk een keuze had gemaakt, bleek ook nog eens dat de verrukkelijke unieke smaken van de gekozen gerechten mij nóg meer nieuwsgierig maakten naar de andere gerechten op de menukaart. Kortom, vooral kwalitatief was het een heuse belevenis om hier te dineren; je merkt namelijk in alles dat hier aandacht wordt besteed aan de bereiding van de gerechten. De witte huiswijn sloot netjes aan bij het eten, en de bediening is uitermate welgemeend vriendelijk en allerminst opdringerig. Ook de prijzen zijn acceptabel.
De sfeer en de akoestiek zijn prima, alleen het interieur zou wat mij betreft ietsjes warmer (:meer aangekleed) mogen.
Ik kom heel graag nog eens terug om mij opnieuw positief te laten verrassen door de creatieve en vooral hoogstaande keuken!
hijlkema.e .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijke en originele gerechten, vriendelijke bediening. Houden rekening met je voorkeuren.
Vooral het dessert was verrukkelijk!