Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m zaterdagdag: 11:00 - 00:00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Jouw recensie over het restaurant Eten bij Werelds

Brigitte T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor de 3e keer bij dit gezellige restaurant gegeten. Wat een liefde voor de gerechten wederom. En alles smaakt zo puur, zoals het hoort. 100% genieten van elke hap, elk detail, de symbiose, de compositie. Man, wat was het weer heerlijk. Een absolute aanrader. En ook nog gezellig en leuke bediening!
Carlieke E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met 8 volwassenen en 2 kleine kindjes gegeten met de AH restaurantactie na afloop van een rondvaart van Ooievaart. Eten was heerlijk en bediening erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Harrie R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Aangenaam verrast; heerlijke smaakt ombinaties .
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met twee volwassenen gegeten met de AH restaurantactie. Het verrassingsmenu (tonijn voor, eend als hoofdgerecht) was prima. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van eend, maar deze was heerlijk mals. Bediening was prima. De presentatie van kraanwater (€ 1,- per fles, voor het goede doel) was origineel.
Het decor was leuk en we konden prettig zitten. Minpuntje daaraan was alleen dat het wel erg rumoerig was (als in: stem moeten verheffen om jezelf te kunnen horen praten), maar ik weet niet of het restaurant daar zo veel aan kon doen.
Alex Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Fijn verrast door de chef. Mooie gerechtjes dus veel kunnen proeven van het vier gangen menu.
Ella86 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker eten. Wel erg duur. Let op als je wat te vieren hebt en er wordt jou en je gasten een glas prosecco "aangeboden". Die mag je aan het eind namelijk zelf betalen. Krijgt je eten toch een wat bittere nasmaak...
Piefje .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben een vast menu met AH actie gegeten. Had superveel zin in vis, bleek het ook vismenu te zijn. Mazzeltje. Mooi opgediend, kwaliteit producten heel goed, en de bediening was zeer vriendelijk. Er hangt een fijne sfeer door de aankleding. Kortom, een heel leuk restaurant ontdekt door de AH actie, waar ik zeker een keer a la carte ga eten.
George C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker 3 gangenmenu met internationaal tintje. Vriendelijke bediening en met Ienskorting een schappelijke prijs
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Lekker gegeten en een vriendelijke bediening.
Ekaterina P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Eten bij Werelds. Mooie sfeer, goede lokatie in het centrum van Den Haag. Bediening was helemaal top! Aanrader!
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
de bediening en het eten was goed de omgeving was leuk en de restaurant is ook leuk aangekleedt en de bieren zijn lekker
mhmfweber .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Als vlees was er bavette. Heb dat al eerder gegeten maar bij Werelds was het ontzettend taai en dus geen lekker vlees. Het voorgerecht was goed en het nagerecht ook.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten tijdens gezellig uitje met zussen. Bediening was goed. Prettige sfeer. Compliment aan de kok die iedere keer iets mooi creatiefs neerzet. Super ga zo door.
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Per toeval op een vrijdagavond met veel haast hier binnen komen vallen. Bij navraag konden ze voor ons zorgen dat wij binnen 3 kwartier met een goed gevulde buik weer konden vertrekken, dit zonder vooraf te reserveren en terwijl er ook nog een grote groep binnen zat. Ze vonden het geen probleem om ons er snel tussendoor te helpen. Top service! Daarnaast waren de gerechten ontzettend lekker! We hadden geen tijd voor een toetje, dus hebben wij een stuk taart in een bakje meegenomen, deze was heerlijk! Zonde dat wij niet meer tijd hadden om echt van de ervaring te kunnen genieten, nu moeten we zeker nog een keer terug en dat zullen wij met veel plezier doen.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
smakelijke gerechten uit het 3 gangen verrassings diner. Prettige ontvangst en tijdens het eten kwam men geregeld langs om te vragen of alles in orde was.
Liesje77 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Met de Ah bon een heerlijk 3 gangen menu heerlijk gegeten! Leuke bediening. Kortom zou er zonder bon zeker nog een keer terugkomen!
Riccardo V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Tjemig... Omdat ik dit moet invullen, ga ik voortaan maar geen recensies meer op deze site invullen: wordt zo wel veel werk.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuk gelegen restaurant met een gezellig terras aan het water, voor zonnige dagen een perfecte locatie. Interieur is redelijk neutraal maar toch wel gezellig met goede achtergrondmuziek. Voorgerecht van smakelijk gegrilde buikspekjes met wat salade en babi pangansaus, hoofdgerecht een perfect stuk heilbot met quinoa/rode biet torentje en groene asperges en afsluitend een stukje Thais limoencake met frambozensorbet. Kortom een leuk eerlijk menu zonder al te veel poespas.
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuke avond gehad bij Werelds. Eten was niet geweldig, wel gewoon lekker. Restaurant is leuk ingericht maar iets te licht. Met de AH restaurantbon was dit helemaal goed, maar zonder bon zou ik niet snel terugkomen.