Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m zaterdagdag: 11:00 - 00:00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
anneke52 D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
l.oomes .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was een gezellig en culinair gebeuren. Een aanrader om op deze manier je verjaardag te vieren. Onze complimenten. We komen graag terug.
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij kwamen net achter een groep binnen na een rondvaart en hadden trek. Toen ik vroeg of er een lange wachttijd zou zijn werden we meteen geholpen en hebben heerlijk gegeten. Bediening was super. Jammer dat ik twee uur hier vandaan woon.
Bifo D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en vriendelijke service. De kaart is klein maar er staat altijd iets op wat ik zoek. Goede lekkere gerechten met fijne smaken. Ook prima wijnen.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Super mooi ingericht restaurant met meer dan vriendelijk personeel en erg smakelijk eten! Wij kozen voor het verassingsmenu wat echt een absolute aanrader is.
N.C. B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor de derde keer gegeten bij werelds. Wat een leuk restaurant, zeer aardige en attente bediening en de keuken ik kan alleen maar zeggen ! Vindingrijk top, heerlijk gegeten. Kijk ook eens in het wijnschriftje.........heerlijke wijnen voor een goede prijs. We komen zeker terug,
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Werelds is gesitueerd aan een van de Haagse grachten in een historisch pand. Al heel gezellig. Gastvrij welkom met de vraag of de chef bij het bereiden van het verrassingsmenu ergens rekening mee moet houden. Heel lekker voorgerecht, langzaam gegaard stukje varkensvlees in heerlijke saus, en hoofdgerecht ook super met scholfilets op speciale wijze bereid. Culinair. Ook nagerecht heerlijk. Ontspannen en prettige ambiance en bediening. Kortom we gaan zeker nog eens terug.
JanBer .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prettige ontvangst in een leuke gelegenheid. Hier gegeten via de AH-actie. Vooraf om brood gevraagd, verse en warme bolletjes (bruin en wit) met 3 bakjes (2x humus, 1x dukkha) en olijfolie. Voorgerecht kalfswang, boterzacht klaargemaakt. Hoofdgerecht scholfilet met sugarsnaps en lamsoor. Nagerecht pannacotta en bolletje ijs, simpel maar goed bereid en erg smakelijk. Bediening plezierig en ontspannen.
We komen hier graag nog eens terug.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuke locatie aan de rand van het centrum van Den Haag. De ontvangst was bijzonder vriendelijk en de gastheer deed zijn uiterste best om het iedereen naar zijn zin te maken. Wij hadden gereserveerd middels de AH-restaurantactie. Daarbij aangegeven, dat een van ons een gluten- en lactoseallergie had. De keuken heeft hier uitstekend rekening mee gehouden en de gastheer wist precies wat dit inhield. Er werd een 3-gangen verrassingsmenu geserveerd. Vooraf werd een broodplankje met 3 verschillende huisgemaakte "tapanades" geserveerd. Voor mijn partner was het brood vervangen door gefrituurde rijstvelletjes. Achteraf bleek, dat het broodplankje als extra in rekening werd gebracht. Zeker geen probleem, want het was met de zelf gemaakte tapanades een bijzonder smaakvolle amuse. Het zou echter beter geweest zijn wanneer vooraf aangegeven zou wordén, dat dit extra in rekening gebracht zou worden. Het hoofdgerecht bestond uit gestoofde varkenswangetjes. Heerlijk smaakvol bereid en super mals, alhoewel de wangetjes op 1 van de borden wel iets malser hadden gemogen. De gastheer kwam bij alle gerechten prima uitleg geven over de producten en bereidinswijze. Wij hebben een prima avond gehad en heerlijk gegeten. Restaurant Werelds is een echte aanrader, zeker ook voor mensen met een gluten- en lactose allergie. Deze kunnen hier beslist veilig eten.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Afgelopen week in dit restaurant gegeten met mijn partner. Interieur ziet er eenvoudig maar vriendelijk uit. We werden heel vriendelijk ontvangen door een correct joviale jongeman. Nadat we een keuze hadden gemaakt voor een menu gaf hij ons enkele tips waardoor we ons keuze hebben bijgesteld. Als voorgerecht hadden we beiden een Japanse Pancake met verse tonijn, tonkatsu en sesame. Verrukkelijk !
Als hoofdgerecht een champignon en truffel ravioli. Smaak viel helaas wat tegen. Ik had als vis de op de huid gebakken Harder. Heerlijk smaakvol en krokant.
De bediening zorgde ervoor dat de totale beleving top was.
Zeker een aanrader ( om ook voor ons weer terug te komen).
Gemma Y.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Kwamen eten met de Ah bon, gelukkig hebben we extra brood besteld want de porties bleken lekker maar minimaal.
De huiswijn was duur betaald en kregen varkensvlees bij het hoofdgerecht. Nu houden we niet van varkensvlees, ze namen het wel direct terug en kregen als alternatief een tweede stukje vis.
Al met al 78 euro betaald, teveel!
S J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vanavond met Social Deal genoten van een 5 gangendiner. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en de gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. De opmaak was zeer fraai en nodige uit naar meer!
Dit was de tweede keer voor ons dat we hier gegeten hebben en zeker niet de laatste!! Chapeau!!
vanede .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zoals altijd waren de gerechten weer verrassend, verzorgd opgediend en verrukkelijk! Ben er al diverse malen geweest, ook met de AH-restaurant actie, en elke keer tot volle tevredenheid. Een restaurant om telkens weer terug te keren!
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening. We hadden het verrassingsmenu, 3 gangen. Zeer creatief en mooi opgemaakt. Vooral het voorgerecht (risotto) is een aanrader. Het was fris vanavond, een andere keer zou ik het prachtig gelegen terras zeker aanraden.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prettige sfeer, heerlijk gegeten, leuk verrassingsmenu
Leuke inrichting van het restaurant.
Gunstig gelegen
Een aanrader dus
Wladimir R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Het verrassingsmenu is aan te raden. Lekkere wijn erbij nl de Grillo van Sicilië. Bediening niet opdringerig maar wel in voor een gesprek. Zeker voor herhaling vatbaar..
Jody B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk menu van de Chef. Volledig aangepast aan onze voorkeuren. Vooral van de truffelrissoto konden we niet genoeg krijgen.

Fijne bediening en een leuke sfeer. Zowel op het terras als binnen!
l.oomes .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We zaten op een mooie zomeravond buiten, het eten was voortreffelijk, de wijnen en de sfeer was goed. Door de AH kaart hadden we een verrassingsmenu. Onze complimenten.