Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m zaterdagdag: 11:00 - 00:00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

J.K. J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Plezierig met zijn vieren gegeten bij Werelds in een zeer relaxte sfeer. OK, het mooie weer werkte ook mee. Wij hadden allemaal het idee: dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
1e ervaring bij Werelds. Goede atmosfeer, prettige en zeer attente bediening, smakelijke gerechten en echt prima huiswijnen. Echt een reden om terug te komen, dan wel met echte servetten en heel misschien een tafelloper. Deze zaak verdient het!
edlook50 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Leuke ambiance met vriendelijk en onderhoudend personeel. Prima eten maar wat weinig; meer hapjes.
Ook hier irritant betalen voor op tafel staande flessen water, maar liefst €6,80 per fles blijkt achteraf.
Werelds een aanrader, maar aan de prijs. Kom zeker terug
Frami .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ontvangst en ambiance erg prettig. Voorgerecht heerlijk; nagerecht goed.
Wij waren met z'n vieren en twee personen zeiden dat ze geen vlees aten en vis wilden hebben. Zij waren geen vegetariërs! De andere twee, wel vleeseters, zeiden dat zij voor het gemak van de keuken vandaag ook vis wilden.
Toen het hoofdgerecht kwam bleek dat wij vieren een vegetarisch gerecht kregen voorgeschoteld. toen de ober ons vroeg hoe het smaakte zeiden wij dat wij vis hadden gewild en absoluut niets vegetarisch.. De ober erkende dat hij het fout had doorgegeven; hij zou nog kijken wat er mogelijk was. Overigens was dit gerecht erg droog en smakeloos. Het echte probleem kwam op het moment dat de eigenaar aan onze tafel kwam. Het gesprek werd direct onvriendelijk. Letterlijk zei hij dat bij een verrassingsmenu hij bepaalt of er vlees, vis of vegetarisch geserveerd wordt!!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt als ik zeg dat ik geen vlees wil. Het arrogante optreden van de eigenaar verziekte de gezellige avond. De ober, die ons eerder een limoncello had toegezegd, kwam bij navraag met één glaasje aan; wij waren met z'n vieren. Meer mocht kennelijk niet van z'n baas. De ober krijgt ondanks dat hij een fout had gemaakt van mij een dikke, welverdiende 8; z'n baas niet meer dan een 4.
Wij zijn na het dessert direct vertrokken en hebben vervolgens bij Pavlov nog koffie en een drankje gedronken.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Interessante smaakcombinaties op een (bewust/duurzaam) beperkte menukaart, in een gezellige setting en met goede service.
Wkamp .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk eten, goede uitleg wat er op je bord ligt, geen standaard bord, mooi opgemaakt, relaxte sfeer.
Een zaak om te onthouden.
Maiken T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was lekker, goede smaakcombinaties en leuke bediening. De porties waren echter wel veel te weinig. En ik ben geen grote eter.
Ziggy S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We zijn hier met de AH spaaractie naartoe gekomen en hebben echt genoten. We hebben uitgebreid getafeld met genoeg drankjes (niet inbegrepen). Gastvrijheid is geweldig, erg leuke sfeer, prima klandizie en het eten was perfect. Niet te veel en niet te weinig. Prijs kwaliteitsverhouding is zeer aannemelijk. We komen absoluut nog een keer terug zonder de actie!
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Een echte aanrader. Op deze plek staat een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Het eten was fijn van smaak . Mooi opgemaakt met bijzondere combinaties .
Water krijg je hier als je wilt ook gewoon uit de kraan. Dat is hoe basaal het ook klinkt voor mij altijd een teken van gastvrijheid.
Bedankt Werelds eten!
mary W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Verrassingsmenu gegeten. Werkelijk verrassend goed!! Vriendelijke bediening en heerlijke wijn. Voor het aperitief buiten op het terras aan de kade gezeten. Leuk extraatje!
mikedenhaag .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
super restaurant. eten is altijd (wij zijn er al vaak geweest en nog nooit teleurgesteld) lekker en voor een niet al te hoge prijs. eten in een relaxte sfeer waarbij persoonlijk contact en service. kortom uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Via de AH actie voor het eerst gegeten we kregen een 3 gangen verrassings menu van vis. Het eten was lekker en goed. Daar het warm weer was hebben we aan een tagel op het terras gezeten. We gaan zeker nog rrn keer terug.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en bediening die zich niet beperkt tot borden op je tafel smijten, maar er alles aan doet om je een leuke avond te bezorgen. Veel dank! Ook erg attent: gewoon meteen een fles gratis water op tafel en een gulle hand van wijn schenken!
Marliesengel .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Werelds is een heel leuk restaurant, met een ongedwongen sfeer, prettige bediening, leuke inrichting en goed eten. Aanrader, maar wel prijzig. Ik was hier met de Restaurantactie van AH, dat maakte het een stuk betaalbaarder. Weet niet of ik er anders wel was gaan eten.
patricia H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het eten was heerlijk,de sfeer was goed.
De bediening was goed,er werd goede uitleg gegeven over de geserveerde gerechten.
Zal ditrestaurant zeker aanraden bij vrienden.
Agnes I.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We zaten buiten aan het water dus eigenlijk kan ik niet zo veel over het geluidsniveau of de inrichting zeggen.
We werden heel vriendelijk geholpen en we namen het verrassingsmenu dat heel smakelijk was. Als voorgerecht hadden we op de huid gebakken dorade, Het hoofdgerecht was eend en als nagerecht kregen we frambozenclafoutis met ijs.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wederom erg lekker gegeten, de broodjes mèt vooraf vind ik altijd een succes en de crème van aardappelen zwarte knoflook was veel maar bijzonder smakelijk. Tonijn als hoofd had voor mij best iets roder mogen blijven maar ook hier weer alles geweldig van smaak, met name de pompoenkroket, zalig!
Zeer aardige bediening (als altijd) en lekker wijntjes. Dus tot de volgende keer!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik heb hier vaker gegeten. Ook zonder dat ik gebruik maakte van de AH zegels en heb nog nooit slecht gegeten. De sfeer is ook prettig. Ik kom er zeker weer terug!
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een volwaardig vegetarisch menu! Verrassend en erg lekker, mijn vleesetende partner kreeg bijna spijt van zijn keuze, alhoewel zijn vis en vleesgerecht ook bijzonder smakelijk waren.
Wencke H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Wat een geweldig restaurant! We zijn zeer vriendelijk behandeld en het eten was super! Zeker een aanrader voor iedereen. Mooi naar wandelen in binnenstad