Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Chef's voorgerecht
      Chef's voorgerecht (optioneel uit te breiden met een 4e gang voor €5)
  • Hoofdgerechten

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Parkeren aan de overkant van het water is ongelimiteerd
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m donderdag: 17.30 - 00.00 uur
Vrijdag& zaterdag: 11.00 - 00.00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Jouw recensie over het restaurant Eten bij Werelds

Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Ik kom graag bij Werelds eten voor de unieke gerechten die super worden klaargemaakt. Altijd met een bijzondere twist.
Personeel is vriendelijk en attent. Als het vol zit vind ik het geluid wat te hard en zou de akoestiek beter kunnen.
Wil O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
het was prima
Nard W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Was heel geslaagd. Leuk verrassingsmenu. Leuke variatie van gerechten.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hadden het verrassingsmenu van de chef (AH actie). Het voorgerecht was garnalenkoekjes met een witte bonensalade, die heel lekker waren. Mijn versie had een prima stukje goed op de huid gebakken makreel i.p.v. garnalenkoekjes. Het hoofdgerecht was teleurstellend: de biefstuk was moeilijk te snijden en zelfs na lang kauwen niet fijn, de couscous niets bijzonders, en de 2 bospeentjes en 2 asperges aardig. Het dessert daarentegen was heerlijk. De wijn was lekker en redelijk geprijsd. Toch eens een keer de kaart proberen.
Lisette R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance!
Kathinka K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was vreemd geen personeel te zien bij binnenkomst. Het personeel zat a.d. overkant samen te eten en wij zagen geen enkele tafel gereserveerd voor ons vieren.
Vanwege onze moeilijke eters met allerlei wensen was dit verrassingsmenu niet aan ons besteed. Als er van te voren verteld was waar het menu uit bestaan had, hadden we er op kunnen reageren i.p.v. veel niet op te eten en met....jawel...honger weer weg te gaan. Het was teleurstellend,. we zijn hierna naar Mac Donald gegaan. Tja het was een duur etentje voor 87.60 euro en dit was het niet waard. Overigens het vlees was wel goed bereid. Groet Juanita en Kathinka John en Hilli
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Het menu was verrassend en gevarieerd. Geen standaard dingen. Kortom, een aanrader.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Leuk, gezellig en goed restaurant. Deed zijn naam eer aan. We hebben echt Werelds gegeten. Ondanks dat we in Breda wonen, komen we zeker een keertje terug. Top!
Janneke L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
At hier met vriendin het AH restaurantactie menu, eenvoudig doch doordacht en zeer smaakvol.

Voor: Makreelfilet met Couscous en diverse geurige oliën. Erg smakelijk, vergezeld van een ranke chardonnay.
Hoofd: Bavette met parelgort, gekookt in bouillon. Een bavette vergt wat kauwwerk, maar heeft een heerlijke volle vleessmaak, versterkt door een krachtige jus. Enige minpuntje: de groenten (wortel en snijboon) waren heel erg 'al dente' en erg weinig. De Monte Pulciano paste er uitstekend bij.
Dessert: Heerlijke frambozensorbet met luchtige mousse met munt en een crumble.
Licht en verfrissend.

De inrichting is sober, maar gezellig en de staf uiterst vriendelijk.
Eten bij Werelds? Een aanrader.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Lekker en gezellig gegeten. Smaakvol en vers klaargemaakt. Prijs ondanks de AH actie onverwacht hoog!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekker verrassingsmenu. Gezellig ingericht, kortom, prima avond gehad.
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Met AH bon dit restaurant uitgeprobeerd. Heerlijk gegeten dus komen hier zeker terug!
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Leuk verrassingsmenu. Tot en met het dessert een hoge kwaliteit, zeker gezien de prijs die in onze ogen prima was voor wat we hebben gekregen. Zeker de moeite waard.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We hebben hier gegeten met de ah
actie. Het was een verrassingsmenu en het was erg lekker. Het we gaan hier zeker naar terug.
Nils N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk verrassingsmenu, gevarieerd met vis vooraf en vlees hoofd. Ziet er prachtig uit als een foto op een bordje. Gezellige plek met leuk terras aan het water. Aanrader als je van goed eten houdt.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De ambiance in het restaurant is koud, ondanks dat de verwarming er erg hoog staat. De inrichting straalt geen warmte uit en voelt goedkoop aan. De service is goed, maar mag sneller. Er zat zeer veel tijd tussen de gangen en opmerkelijk genoeg duurde het ook lang voordat er iemand kan om de bestelling op te nemen. Het eten is over het algemeen goed en niet heel erg speciaal. Ze proberen gerechten een draai te geven door er ingrediënten in te gebruiken die je niet verwacht. Vaak is dit een leuke verrassing. Alleen de bijgerechten bij de eend waren te extreem. De balans in dat gerecht was volledig verloren.

Met het bovenstaande in gedachten vind ik het restaurant te duur voor wat je krijgt en denk ik niet dat ik er ooit nog een keer zal eten.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en snel, de sfeer is relaxt. Ik ga er graag nog eens eten.
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Dadelkokostaartjes waren lekker. Veel geleerd van verschillende ingrediënten, couli enzo. Goede service!