Over restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m Donderdag: 17:30 - 00:00 uur
Vrijdag en Zaterdag: 11.00 - 00.00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Pnvw .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Werelds is een gezellig aangekleed restaurant, we kregen een drie gangen menu van de chef waarbij goed rekening werd gehouden met onze allergieën. Het eten was van goede kwaliteit.
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben voldoende gegeten en de kwaliteit was prima. Met de AH actie krijg je een verrassingsmenu, helaas waren er een aantal dingen bij die ik niet zo graag lust. Ik vind het wel raar dat ze bepaalde uitgesproken smaken kiezen in een verrassingsmenu: bvb zuurkool, mijns inziens een gewaagde keuze. Wat ik ook jammer vond is dat je voor frietjes en brood enz. allemaal extra moet betalen, terwijl het erg 'kaal' is als je dat niet neemt. Mij viel ook op dat de bediening erg graag meer drankjes wil verkopen. Het werd bijna ongemakkelijk dat we steeds moesten zeggen dat we toch echt niets meer nodig hadden (na beide twee glazen alcohol hadden wij genoeg aan spa rood)..
De sfeer was er wel leuk, relaxte muziek en warm interieur. Hoe dan ook zou ik er niet nog eens heen gaan, te duur voor wat je er voor krijgt.
Magdalena V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wat een leuke verrassing, een nieuwe ontdekking voor mij! Heel lekker eten, zeer attente en vriendelijke service en de sfeer is er heel goed. De gerechten zijn verrassend en bijzonder van smaak, mooie combinaties en meer dan voldoende. Een echte aanrader, hier moet je gegeten hebben!!
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Samen met een vriendin gegeten in dit restaurant via een AH-restaurantactie bon. Het bleek een goede keuze! Een mooi, lekker, gevarieerd 3-gangenmenu voor een leuke prijs ( E 28 p.p. incl. meerdere drankjes en fooi). Ondanks het een verrassingsmenu betrof, kon er rekening gehouden worden met onze dieetwensen. Wij hebben een heel leuke avond gehad en zouden het restaurant zeker aanbevelen!
Theo136 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Eten bij Werelds was een culinaire verrassing! We hadden het verassingsmenu van de chef van de AH restaurantactie. Voloraf werd netjes gevraagd of we bepaalde voorkeuren of beperkingen hadden voor het eten, zodat de chaf daaer rekening mee kon houden. Elk gerecht werd door de vriendelijke bediening aan tafel toegelicht. Alle gerechten waren even mooi opgemaakt. De chef had duidelijk zijn best gedaan en verdiend in onze ogen een tien. We hebben een fantastische avond gehad in Eten bij Werelds en zeker voor herhaling vatbaar
John J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Buitengewoon goed gegeten in een prettige ambiance met fijn personeel! Een wereldzaak! Zelfs met de kaarten van AH word je op je wenken bediend met een heerlijk menu. Ook de vegetarier in ons gezelschap was onder de indruk van de (creativiteit van de) gerechten. Risottokoekjes, heerlijke dumplings, echt lekker! Zeker een zaak om naar terug te gaan, ook zonder AH kaarten. Vraag ook om het wijnschrift, waar de heerlijkste wijnen in geschreven staan.
Frederic B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed AH menu met heerlijke gebakken schol vooraf en als hoofdgerecht kalfstong. Dat was een beetje gewaagd maar we werden van tevoren gevraagd of we iets niet lekker vonden. Gelukkig waren we er gek op en het was een heerlijk bereidde tong. We betaalden wat bij voor kaas in plaats van een nagerecht. Gezellig druk en leuke bediend..
Ieske .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De naam zegt het al: Werelds!!! Wij waren daar met de AH-actie en kregen een 3-gangen menu. Werkelijk fantastisch. Heel goede bediening en het is gewoon een prachtig restaurant. Een echte aanrader!!!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Verfijnde gerechten met heerlijke verschillende verrassende smaken. 3 gangen waren perfect en ben je een grote eter, dan bestel je een gang extra.
Het interieur doet een ander soort keuken vermoeden; is wat strandpaviljoen-achtig, maar de bediening was heel attent en alert.
Een mooie aanwinst voor de Bierkade en op een prachtige locatie aan het stadse haventje.
Wij komen absoluut nog eens terug!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, bediening in een goed tempo. Via restaurantzegeltjes hier gegeten, verrassingsmenu van de chef. Eten was lekker, sommige dingen ook vernieuwend zoals de tapenades bij het broodje. Niet heel bijzonder..
Jammer was dat de puree bij de eerste gang erg lauw was, misschien een idee het bord tevoren voor te verwarmen. De vis van mijn vriend was helaas wat aan de droge kant, bij mij heerlijk mals en sappig.
Wannie76 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super lekker gegeten en de wijn was heerlijk! Bediening was top en toegankelijk. Het enige minpuntje vind ik dat k porties wat klein waren. Het was hoe dan ook voor herhaling vatbaar.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik heb hier al vaker gegeten en het is elke keer prima. Nu was ik er met 8 vrienden te gelegenheid van een speciale gebeurtenis voor mij. Wij hebben er gegeten met de zegels van AH. Maar heb er een extra gerecht aan toegevoegd. Wij waren allen weer zeer tevreden! Ze zien mij over een poosje wel weer aan een tafel zitten!
Paulhoutwijk P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor en hoofd gerecht was goed maar het na gerecht was zeer teleurstellend het zoet zoeter het zoetst je smaak pupillen sloegen dicht
Amanda W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Origineel menu (AH actie), heerlijk gegeten! Wel erg lang op de gerechten moeten wachten, het voorgerecht kwam pas na 1 uur.. Ondanks dat hebben we een hele gezellige avond gehad, personeel was erg vriendelijk en de gerechten waren met zorg bereid
Liberty L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Werelds. Vriendelijke service en alle gerechten waren super! We komen zeker een keer terug.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Fijne zaak! Bijzondere en soms gedurfde gerechten. Dit was de 2e keer en is ons wederom goed bevallen. We kwamen via de AH actie, dus we hadden een verrassingsmenu. Lekkere wijn er bij. En een fijne sfeer...
Jaime G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Voor een groep van 17 gereserveerd. In verband met inkoop was de vraag of de keuze van menu's door gegeven konden worden, is op zich begrijpelijk. Echter de bedoeling was dat op vegetarische gerechten na iedereen voor het zelfde menu moest kiezen ander kwam men niet uit met de inkopen? Zeer onbegrijpelijk. Ambiance en bediening prima, wel lange tijden tussen de gerechten. Menu was een leuke combinatie maar de porties toch wel heel weinig. Voorgerecht en toetjes ok dat die iets kleiner zijn. Maar een hoofdgerecht van 1 lepel aardappel puree, 1 kleine baby paksoi en 100 gram vlees is toch echt te weinig! Op de vraag waarom geen bijgerechten zoals wat patatjes en sla was het antwoord dat ze niet te grote porties willen geven (bij gerechten serveren) omdat anders er misschien zo veel weg gegooid moet worden. Sympathiek idee maar om de porties dan zo klein te maken dat het gezelschap hongerig naar huis gaat is toch wel het andere uiterste. Prijs/kwaliteit is hierdoor toch echt behoorlijk uit balans.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Zonder meer aan te bevelen en zeker als er buiten gegeten kan worden. Het drie -gangen verrassingsmenu (AH) - 13-9-2016 - was origineel en smakelijk. Minpuntje ; kwaliteit rode wijn .
Gemreinen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Verrassend eten. Mooi opgediend. Verfijnd van smaak. Bijzondere combinaties. Heerlijk! En een geweldige bediening. We komen zeker terug.
Marlou B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hoe vaak kom je op de Bierkade in je leven? Ik was er nog nooit geweest, althans niet in dit stukje. Verassend leuk. Sympathiek restaurant. Aardige eigenaar, heel leuk ingericht, lieve bediening. Menu was echt top, vooral het voorgerecht de risottoballetje waren voortreffelijk maar ook op de kabeljauw was niets aan te merken. Echt n toprestaurant en leuk om voor na je bezoek daar over de kade te lopen.