Speciale deals

Over het restaurant Eten bij Werelds

Mondiale smaken én kwaliteit

De wereldkeuken viert hier hoogtij. De kaart is dus gevarieerd, maar de gerechten voldoen allemaal aan één kenmerk: geweldige smaak! Zowel bij de lunch als het diner is veel aandacht voor biologische producten en duurzaamheid. Daarnaast kun je hier ook met groepen terecht. Eten bij Werelds is gewoon altijd leuk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eten bij Werelds

Trams 1, 15 en 16 op 2 min loopafstand. Treinstation Holland Spoor op 10 min loopafstand
  • : Betaald parkeren voor de deur, parkeergarage Veerkade en Spui op 5 min loop afstand

Dinsdag t/m zaterdagdag: 11:00 - 00:00 uur
Zondag: 12.00 - 23.00 uur

- Lunch 11:30 - 15:30 uur (Zondag vanaf 12.30 uur)
- Diner 17:30 - 22:00 uur (Zondag tot 21.00 uur)

Jouw recensie over het restaurant Eten bij Werelds

Marcus B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima / goed eten.
Goed / heerlijk lokaal bier.

Service prima.

Tip: neem een stoel met kussen.

Prijs suggereert een wat beperkte concurrentie.
Ranu S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten!! Super personeel... zeker voor herhaling vatbaar ☺
Vic T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geweldig eten, vriendelijke bediening en prettige sfeer.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik heb heerlijk gegeten, lekker laten verrassen door de chef.
Bediening was ook super vriendelijk
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Werelds. Het is toch eigenlijk een van de fijnste restaurantjes in het centrum.
Alle gerehtjes waren weer verrassend lekker en beeldig opgediend. Een echte verwenavond en ook zeer betaalbaar met de 20% van de rekening af. We komen snel weer terug !
ivogeyp .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
leuk en eigentijds restaurant met vlotte en attente bediening, kwaliteit van gerechten was goed maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige wat karig is. Ik weet niet of ik direct terug zou komen, dit vanwege de kleine kaart en toch behoorlijke prijzen.
j.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant dat zaterdagavond vrijwel vol zat. Kwaliteit van driegangen chef verrassingsmenu goed.
Prettige bediening en niet lang hoeven wachten. Redenen genoeg om nog eens te gaan.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Kundige en gastvrije bediening. Scholfilet, quinoa, gefermenteerde venkel ,schaaldieren jus. Diamant haas, pastinaakcrème, gegrilde asperges. Verrassend was de smaak van de jus waarin limoenblad was meegetrokken.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een onverwacht genoegen om hier te eten. We hebben heel lekker gegeten, het nagerecht was eenvoudig maar bijzonder verrassend, de wijn erg prettig en de muziek was mijn muziek.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg gezellig , leuke bediening en lekker gegeten ...kortom een leuk eet adresje erbij! Als je niet van een bak patat houdt. Ligt leuk aan een gracht dichtbij het centrum van den haag ...ook leuk na het winkelen op donderdag avond !slechts 5 minuten lopen van de winkels
bvdtang .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met de AH-restaurantactie hier gegeten. Kregen een heerlijk verrassingsmenu. Mooie smaken, prachtig opgediend en prima verzorgd. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Elsa P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met AH actie terecht gekomen bij Werelds. Zeker voor herhaling vatbaar! Drie gangen waren heerlijk, vooral het dessert heel bijzonder. Bediening erg vriendelijk, steeds een uitleg gekregen bij ieder gerecht. We hebben de wijnkeuze aan de bediening over gelaten en dat was een goede keuze. Al met al zeer tevreden!
Michelle E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gegeten met de AH-bonnen, er is goed rekening gehouden met (dieet)wensen en de bediening was erg vriendelijk/attent. Achteraf stond er iets op de bon, dat wij niet genuttigd hadden. Dit is tot volle tevredenheid opgelost. Eten bij Werelds was dus Werelds!
Brigitte T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was overheerlijk vriendel8jke bediening,alleen moeiljik parkeren in deze buurt,!
Met AH aktie 2e dinee gratis voor herhaling vatbaar
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wederom zeer lekker gegeten bij Werelds! Deze keer met een vriendin die veganistisch eet. Hier hield de kok in het verrassingsmenu prima rekening mee. Werelds is een leuk en gezellig restaurant met een goede keuken en zeer vriendelijke bediening aan de rand van het centrum van Den Haag. Een aanrader! Ik kom zeker terug.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor de 3e keer bij dit gezellige restaurant gegeten. Wat een liefde voor de gerechten wederom. En alles smaakt zo puur, zoals het hoort. 100% genieten van elke hap, elk detail, de symbiose, de compositie. Man, wat was het weer heerlijk. Een absolute aanrader. En ook nog gezellig en leuke bediening!
Carlieke E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met 8 volwassenen en 2 kleine kindjes gegeten met de AH restaurantactie na afloop van een rondvaart van Ooievaart. Eten was heerlijk en bediening erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Harrie R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Aangenaam verrast; heerlijke smaakt ombinaties .
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met twee volwassenen gegeten met de AH restaurantactie. Het verrassingsmenu (tonijn voor, eend als hoofdgerecht) was prima. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van eend, maar deze was heerlijk mals. Bediening was prima. De presentatie van kraanwater (€ 1,- per fles, voor het goede doel) was origineel.
Het decor was leuk en we konden prettig zitten. Minpuntje daaraan was alleen dat het wel erg rumoerig was (als in: stem moeten verheffen om jezelf te kunnen horen praten), maar ik weet niet of het restaurant daar zo veel aan kon doen.
Alex Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Fijn verrast door de chef. Mooie gerechtjes dus veel kunnen proeven van het vier gangen menu.