Eten Bij Pa en Ma

Spanjaardsdijk 68 7433 PX Schalkhaar Nederland Kaart

Over restaurant Eten Bij Pa en Ma

Een echte beleving

‘Eten bij pa & ma’ voelt meteen goed aan. De verbouwde stal heeft zijn charme behouden, terwijl het is voorzien van alle gemakken. De mooie open keuken laat zien hoe de witte brigade vakkundig te werk gaat. De echte aandachtstrekker is de ‘snoepkast’. Hier rijpt het rundvlees volgens traditioneel gebruik in een speciale koeling, voor de echte smaakbeleving. Jij geeft aan welk deel van de Hollandse runderen de chef voor jou mag bereiden op de ‘rode duivel’. 100% Halal.

Meer informatie over restaurant Eten Bij Pa en Ma

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De ambiance is huiselijk gezellig, het personeel gastvrij, het eten superieur. Een diner bij Pa & Ma is een fantastische beleving.

Hans
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super aanrader!, je kunt hier zeer goed eten. Vlees is zeer goed! Bediening is zeer vriendelijk en neemt ook alle tijd voor je. Een heerlijke beleving.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Leuke ontvangst daarna degelijke uitleg mogelijkheden wat je kunt eten en drinken zelfs informatie voor als je even iets anders wilt met het eten of gelegenheden alles is bespreekbaar klasse.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Beslist een aanrader gezellige avond goed eten en een fijne bediening terwijl er toch meer dan 50 personen
aanwezig waren . prijs kwaliteit verhouding heel goed .
we zullen beslist terug komen . bedankt voor de fijne avond.

Bruno klappe
Henri R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Al enkele keren bij pa en ma geweest met vier personen. 2x voor diner en 1x voor de lunch. 1e keer tafel aan zijkant besproken (week van te voren), niet gekregen, moesten in het midden zitten pal voor de ingang. 2e keer weer tafel besproken aan zijkant. Weer werden wij in het midden geplaatst en gingen hier niet mee akkoord. Konden boven zitten aan de zijkant. We kregen een fles wijn als goedmaker. Twee van onze tafelgenoten hadden Hutspot. Deze was koud en ipv draadjesvlees werd deze geserveerd met een varkenslapje. Hier hebben wij melding van gemaakt en werd alles opnieuw opgewarmd (magnetron) en werd er verteld dat zij altijd een varkenslapje erbij serveerde en omdat ze niet de mogelijkheid hadden om dit te maken. Recent met mooi weer een broodje gegeten als lunch. Kregen voor 6,50 een duitsbroodje met warm vlees, één ervan was een en al vel. Een kennis schuifde aan en bestelde ook zo'n broodje. Na lang wachten en ons commentaar gehoord te hebben bestelde zij het broodje af. Kreeg als opmerking "prima, dan eet ik hem zelf op". Dit was overigens de eigenaar.... Inmiddels zijn wij dus klaar met Pa en Ma. Erg jammer want het is een mooie locatie waarvan je echt iets leuks kan maken.
TanteHil .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ligging op een prachtige locatie tussen de landerijen. Bediening is attent en de spareribs uitstekend! Miste alleen de salade als bijgerecht. Voor de kids patat met een frikandel besteld, waar je 10 euro voor aftikt ,vonden we achteraf gezien wel een beetje veel. Toen ik naar het toilet moest,dacht ik op een camping beland te zijn.
Rene.debruin .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het vlees uit de 'snoepkast' is heerlijk! De kaart wordt goed toegelicht, ze nemen de tijd hiervoor, zeer klantvriendelijk! Mooie locatie! Kortom een absolute aanrader.
Vroegpensioenman D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij komen hier vaker. Soms getweeën, soms met meer. Onlangs hadden we weer iets te vieren. Ze speelden daar verrassend op in; zelfs even met de muziekkeuze, op een bepaald moment. Het eten was geweldig, zoals altijd. En hoe druk het ook is, de steeds opgewekte bediening geeft je de indruk dat ze alle tijd hebben. Echte aandacht voor de gast. En wat wachttijden betreft: gewoon laten weten dat je niet al te lang wilt blijven of dat je het juist prima vindt, als het allemaal rustig-aan gaat en dat je vooral geen haast hebt.
Jenslt .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben een fantastische avond gehad bij Pa en Ma. Het eten was echt voortreffelijk. Goed bereid en heerlijk van smaak. Kon niet beter.
De sfeer was gezellig, enige 'minpuntje' was eigenlijk dat de bloemen en planten binnen aan vervanging toe waren (zo zagen ze eruit). Maar daar gaat het helemaal niet om bij een restaurant. Het eten was heerlijk en de service was goed.
LiesbethHeil .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Verjaardag gevierd door dochtet van 15 met vriendinnen met high tea. Super geregeld. Aanrader dus. Combi met boogschieten maakte het af!
Harrysiegrist .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Tja , het weer werkte natuurlijk mee ; 30 graden - buiten eten in de schaduw van een
grote kastanjeboom.
voorgerechten ; carpaccio en salade waren prima.
hoofdgerechten ; kippendijtjes en sukade (medium) waren boterzacht met voldoende garnituur en dit alles op het hoogste niveau.
bediening zeer vriendelijk , met persoonlijk goed contact , ook met de koks in de keuken.
Panikkelsuiteten .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wii hebben ontzettend genoten van eten bij Pa en Ma. Het eten bij Pa en Ma is verrukelijk. De uitstraling van het restaurant is heerlijk rustig en gezellig. De tafels zijn lekker ruim, dus het eten en de borden passen er met gemak op. De bediening is erg vriendelijk en zij geven absoluut niet het gevoel, dat je maar een bepaalde tijd hebt om te eten. Kortom: heerlijk eten in een gezellige omgeving en vriendelijke bediening. Wij gaan er zeker vaker eten. Een echte aanrader.
Treesenhenk .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Na een wandeling zaterdag middag even aangegaan! Tot onze verbazing geen portemonnee bij ons, zonder blikken of blozen konden we koffie krijgen en zelfs een heerlijke kan koud kraanwater. Na een geweldig gesprek met de enthousiaste eigenaren naar ons vakantiehuis gelopen en de avond er gegeten! Wat een top ervaring, en wat wanner dat we zover weg wonen. Wij konden het niet laten een reactie te geven die hoort bij het bedrijf en het gastheerschap. Heren als
Wij in de buurt zijn komen wij zeker weer genieten bij jullie.
Anenabklaasen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Snel weer terug gegaan naar dit restaurant, (6 augustus ook al gegeten) wederom een geweldige beleving gehad. Deze keer gelijk maar gezinslid geworden! Team pa en ma! Tot snel!!
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen in de omgebouwde schuur met open keuken, 3 tafels bezet. Onmiddellijk wordt gevraagd wat we willen drinken. Van de drank moeten ze de winst halen zo ervaren we. De prijs van zowel de witte port, witte- en rode wijn is waarschijnlijk ruim duurder per glas dan dat de inkoop per fles moet zijn geweest. Na ongeveer een kwartier de kaart en gewaarschuwd door eerdere recensies direct een voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Nog steeds slechts 3 tafels bezet. Het duurt ruim 3/4 uur totdat eindelijk het koude voorgerecht wordt geserveerd. Een muizenhapje zalm en een ruime carpaccio. Beide van uitmuntende kwaliteit dat wel, maar dat mag ook wel voor het geld dat je er voor neer moet tellen. Inmiddels worden meer tafels bezet. Het duurt vervolgens weer zo'n 3/4 uur totdat door de baas zelf de vuile borden worden weggehaald. Over zijn opmerking dat ik mooi wat te kijken heb in de open keuken denk ik, tsja wat wat moet ik anders doen, los van het gesprek met mijn tafelgenote, al die tijd dat ik zit te wachten. In die tijd is minimaal 12 keer iemand van de bediening langsgekomen maar niemand neemt de moeite de tafel af te ruimen. Wel wordt stevig in de gaten gehouden of er een glas leeg is. Ongeveer 2 1/4 uur na binnenkomst eindelijk het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht 2x middenstuk steak is weer uitmuntend. Ook het bijbehorende garnituur is prima waarbij de bloemkool er bovenuit steekt. Gebakken krieltjes, gebakken aardappelpartjes en een inimimie zakje eigen gemaakte frites is misschien wat veel. Waarom het vlees al volledig was voorgesneden in hele dunne plakjes is mij een raadsel. We kregen ook een scherp steakmes. We hebben het niet aangedurfd een nagerecht te bestellen, we wilden ook nog enige nachtrust.
De sfeer is gemoedelijk maar de bediening maakt heel veel meters zonder effectief te zijn waardoor het allemaal (te) lang duurt. Ondanks de prima kwaliteit van het eten en het feit dat we ongeveer 2km ervandaan wonen voor ons geen adres om nogmaals te gaan eten
Anitaboorsma65 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het samen delen menu gekozen, waarbij voor onze 2 kinderen een volwassen menu werd gemaakt!
Erg fijn dat dit kan en niet het kindermenu met frikandel !
Alle gerechten waren erg smaakvol, leuke uitleg door bediening die aandacht bleef houden voor ons. Behalve de kippendij filet, deze viel bij geen van ons in de smaak.
We hebben genoten van dit diner!
Toontje1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Zeer goede en vriendelijke bediening de spare ribben zijn een aanrader maar de andere gerechten zijn ook zeer goed.

Ga zo door!!!
Jonnyhaverslag .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
we waren bij aankomst verrast , het leek een hele sfeervolle acco. eenmaal binnen vond ik een tegenstelling van smaken. Tip , laat een goede stylist even langskomen. het eten was redelijk, de zalm waar zo over gesproken werd ( was een special) smaakte nergens naar, net als de carpaccio ( kwam volgens mij uit de vriezer) Het concept dat je alles kon proeven vind ik leuk, ik had alleen wel iets meer van de specials verwacht. tot 2 x toe had ik een vies bord:( de bediening was wel uiterst vriendelijk. en tot laatste de dames toiletten waren super klein en er lag overal wcpapier. voor mij een echte dooddoener, en dat terwijl de toiletten van de heren heel ruim zijn ( heb ik van horen zeggen ). mvg Karen Koot
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vanavond hebben we weer bij Pa en Ma gegeten en het was weer top, bediening zeer attent, komen bij binnenkomst gelijk naar je toe om je welkom te heten waardoor je je ook welkom voelt en bij het weggaan lopen ze mee tot buiten de deur, wij hadden gekozen voor het menu " het mes op tafel " en dat mag je gerust een aanrader noemen, tijdens het wachten op het eten lekker brood met een buiten gewone lekkere tapenade. Al met al echt super, ik zou zeggen ga er gewoon heen en ervaar het zelf, en o ja, wij zijn " Familie " van Pa en Ma geworden.
Uit_Schalkhaar .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Voor de derde keer achtereen teleurgesteld in de bediening. Niet onvriendelijk, maar wel traag en vergeetachtig. De bestelde drankjes kwamen pas na er nogmaals naar gevraagd te hebben, het voorgerecht werd opgediend zonder bestek en de timing klopt niet. Vragen of alles naar wens is doe je niet als het eten al op is.
Het eten was lekker, maar behoorlijk aan de prijs en daarmee te duur voor de geboden kwaliteit. De kaart is niet heel gevarieerd, als je van vlees houdt zit je goed.
De locatie is prachtig, zowel buiten als binnen. Als je reserveert, vraag dan om een tafel beneden!