Eten Bij Pa en Ma

Spanjaardsdijk 68 7433 PX Schalkhaar Nederland Kaart

Over het restaurant Eten Bij Pa en Ma

Een echte beleving

‘Eten bij pa & ma’ voelt meteen goed aan. De verbouwde stal heeft zijn charme behouden, terwijl het is voorzien van alle gemakken. De mooie open keuken laat zien hoe de witte brigade vakkundig te werk gaat. De echte aandachtstrekker is de ‘snoepkast’. Hier rijpt het rundvlees volgens traditioneel gebruik in een speciale koeling, voor de echte smaakbeleving. Jij geeft aan welk deel van de Hollandse runderen de chef voor jou mag bereiden op de ‘rode duivel’. 100% Halal.

Meer informatie over restaurant Eten Bij Pa en Ma

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

• Mastercard , Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
e L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Al met al kon het beter. De ontvangst en opnemen eerste drankjes gingen beetje sloom. hetzelfde voor opnemen deserts.
Menu is sterk vlees georienteerd, ongetwijfeld van goede kwaliteit maar wat zwaar bereid.
Een flinke prijs moeten neertellen voor redelijk familiediner.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We hebben met negen man heerlijk gegeten, je hoeft er niet naar toe te gaan als je niet veel geld kwijt wilt maar daar staat tegenover dat het eten heel goed was.
Kiki H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Lekker gegeten, vooral het vlees uit de snoepkast is erg smaakvol. Ook is het erg leuk dat je de koks kan zien werken in de keuken. Prettige en vlotte bediening! zeker voor herhaling vatbaar!
ronnie H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Een hele eerlijke keuken waarbij alles exact kan en word bereid naar jou wens. Als je van vlees houd kan je hier helemaal je hart ophalen. De bewuste keuze om minder tafels te plaatsen en zo meer tijd over te houden voor de gasten vinden wij super fijn. Snel nog een bezoekje brengen.
j. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!! En top bediening. Komen zeker terug.
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was een perfecte avond. Een minpuntje was dat de entrecote nog iets te rauw was dus wat taai. Verder was het erg goed.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We kwamen voor het Stentor keuzemenu. Is ons heel goed bevallen. Prima eten en een hele goede prijs kwaliteit verhouding, maar 50 cent extra voor wat meer frites is een beetje kleinzielig. Zou toch tot de service moeten horen.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij kwamen er in het kader van een actie via ons regionale dagblad. Daar werd een menu aangeboden inclusief twee drankjes en koffie. Wat niet in de advertentie stond, en alleen in de kleine lettertjes op de menukaart te zien dat er in die drankjes een beperking was.
We kwamen daar achter bij het afrekenen. Niemand die daar iets over zei toen we, voor dat we die menukaart gezien hadden, al wat te drinken bestelden.
Enfin we maakten daar een opmerking over en daar werd redelijk onheus op gereageerd. We vinden dat niet de manier waarop je reageert en gaan er dus niet meer heen. De afloop bedierf een overigens prettige avond. Jammer....
MJA88 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke ambiance en heerlijke vleesgerechten! Er was duidelijk te merken dat er aandacht was besteed aan de gerechten, tot in detail.
Norman H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het diner was top. Service/bediening was goed. Het is wel de moeite om een keer weer terug te komen.
Toke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten die zo mooi werden.opgediend. Het was erg verrassend en voor herhaling vatbaar
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten was heerlijk. Goede kwaliteit en leuke gerechtjes. Wij hadden het samen delen menu. Dit werd leuk gepresenteerd! De bediening was erg aardig, alleen keken ze niet goed rond. Je moest soms erg lang wachten tot ze je vroegen of je wat drinken wilde, of totdat ze je bord kwamen afruimen. Verder zag het restaurant er erg sfeervol uit en hebben wij al met al een heerlijke avons gehad in dit restaurant!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Geweest met Eerste Kerstdag. Al vanaf de reservering een geweldige ervaring. De gastvriendelijkheid is voorbij de overtreffende trap. We werden vooraf gebeld om gewenste tafel te bespreken, werden persoonlijk (met naam) begroet, werden begeleid, etc. Onze tafel was perfect, in een rustig hoekje, precies zoals we wilden. Gaf ons de gelegenheid om met elkaar te praten. Kwaliteit van eten en gastvriendelijkheid van bediening: Top! Het enige kleine minpuntje was dat hun tijdplanning niet helemaal vlekkeloos ging, dus de beschikbare tijd was voorbij toen we nog met toetje bezig waren. Geen tijd meer voor nog een kopje koffie of even na te genieten. Maar de rest van de avond was zó perfect in alles, dat we dit maar gewoon door de vingers hebben gezien. "Eten bij Pa en Ma" is in alles een absolute aanrader. Klasse!!!
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben op eerste kerstdag gegeten bij pa en ma. Het restaurant is super sfeervol ingericht en het eten is erg lekker. Het is alleen jammer dat wij na binnenkomst na 30 min pas de kaart kregen. Ik begrijp dat het kerst is maar 30 minuten wachten alleen op de kaart is wel erg lang. Het eten zelf was goed maar de garnituren waren wel erg weinig voor 4 personen. Daarom hebben we besloten om extra garnituren te bestellen maar deze kwamen pas nadat het hoofdgerecht op was. De reden dat alles waarschijnlijk zo lang duurt is omdat de administratie nog met de hand gaat. Wat waarschijnlijk de reden was dat wij na een tijdje wachten pas konden afrekenen. De serveersters moest nog handmatig de bedragen bij elkaar optellen. Verder had ik het gevoel dat de serveersters met van alles en nog wat druk waren behalve met onze tafel. We komen hier misschien nog wel terug maar niet met kerst.
Tamarah K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het restaurant heet eten bij pa en ma en dan verwacht je een hele informele en gezellige sfeer, maar de bediening kwam heel formeel op ons over. Dit zorgde voor een wat afstandelijk gevoel. Ik had het liever wat informeler gezien. Daarnaast krijg je de gerechten op boerenbont geserveerd wat dan wel erg gezellig aan doet, maar wat dan weer een beetje goedkoop overkomt terwijl het restaurant aardig aan de prijs is. Het voelt daarom allemaal wat tegenstrijdig. Het eten daarentegen is wel lekker maar geen wauw gevoel. Het restaurant was wel gezellig aangekleed e.d.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom lekker en goed gegeten bij Pa&Ma, goede sfeer, lekker eten en een goede service.
Wij komen zeker weer terug. Ga zo door.
Eveliene V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Pa en Ma! Mooi restaurant met erg prettige sfeer. Alles is heel goed verzorgd. De middenrif steak was erg lekker. Het vlees was wel snel koud, misschien omdat het bord niet goed verwarmd was of omdat ik te lang heb zitten kletsen voordat ik het vlees opat? ;-)
En ik heb nu alweer heimwee naar de crème brulee .... Bij de thee zat nougat, twee soorten chocolade en een glaasje met lekkere room! Wow!
Kortom, de avond daarna thuis aan de eettafel is het dus wel even afkicken. ;-(

Eveliene
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De ambiance is huiselijk gezellig, het personeel gastvrij, het eten superieur. Een diner bij Pa & Ma is een fantastische beleving.

Hans
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super aanrader!, je kunt hier zeer goed eten. Vlees is zeer goed! Bediening is zeer vriendelijk en neemt ook alle tijd voor je. Een heerlijke beleving.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Leuke ontvangst daarna degelijke uitleg mogelijkheden wat je kunt eten en drinken zelfs informatie voor als je even iets anders wilt met het eten of gelegenheden alles is bespreekbaar klasse.