Eten Bij Pa en Ma

Spanjaardsdijk 68 7433 PX Schalkhaar Nederland Kaart

Over het restaurant Eten Bij Pa en Ma

Een echte beleving

‘Eten bij pa & ma’ voelt meteen goed aan. De verbouwde stal heeft zijn charme behouden, terwijl het is voorzien van alle gemakken. De mooie open keuken laat zien hoe de witte brigade vakkundig te werk gaat. De echte aandachtstrekker is de ‘snoepkast’. Hier rijpt het rundvlees volgens traditioneel gebruik in een speciale koeling, voor de echte smaakbeleving. Jij geeft aan welk deel van de Hollandse runderen de chef voor jou mag bereiden op de ‘rode duivel’. 100% Halal.

Meer informatie over restaurant Eten Bij Pa en Ma

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Toke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten die zo mooi werden.opgediend. Het was erg verrassend en voor herhaling vatbaar
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten was heerlijk. Goede kwaliteit en leuke gerechtjes. Wij hadden het samen delen menu. Dit werd leuk gepresenteerd! De bediening was erg aardig, alleen keken ze niet goed rond. Je moest soms erg lang wachten tot ze je vroegen of je wat drinken wilde, of totdat ze je bord kwamen afruimen. Verder zag het restaurant er erg sfeervol uit en hebben wij al met al een heerlijke avons gehad in dit restaurant!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Geweest met Eerste Kerstdag. Al vanaf de reservering een geweldige ervaring. De gastvriendelijkheid is voorbij de overtreffende trap. We werden vooraf gebeld om gewenste tafel te bespreken, werden persoonlijk (met naam) begroet, werden begeleid, etc. Onze tafel was perfect, in een rustig hoekje, precies zoals we wilden. Gaf ons de gelegenheid om met elkaar te praten. Kwaliteit van eten en gastvriendelijkheid van bediening: Top! Het enige kleine minpuntje was dat hun tijdplanning niet helemaal vlekkeloos ging, dus de beschikbare tijd was voorbij toen we nog met toetje bezig waren. Geen tijd meer voor nog een kopje koffie of even na te genieten. Maar de rest van de avond was zó perfect in alles, dat we dit maar gewoon door de vingers hebben gezien. "Eten bij Pa en Ma" is in alles een absolute aanrader. Klasse!!!
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben op eerste kerstdag gegeten bij pa en ma. Het restaurant is super sfeervol ingericht en het eten is erg lekker. Het is alleen jammer dat wij na binnenkomst na 30 min pas de kaart kregen. Ik begrijp dat het kerst is maar 30 minuten wachten alleen op de kaart is wel erg lang. Het eten zelf was goed maar de garnituren waren wel erg weinig voor 4 personen. Daarom hebben we besloten om extra garnituren te bestellen maar deze kwamen pas nadat het hoofdgerecht op was. De reden dat alles waarschijnlijk zo lang duurt is omdat de administratie nog met de hand gaat. Wat waarschijnlijk de reden was dat wij na een tijdje wachten pas konden afrekenen. De serveersters moest nog handmatig de bedragen bij elkaar optellen. Verder had ik het gevoel dat de serveersters met van alles en nog wat druk waren behalve met onze tafel. We komen hier misschien nog wel terug maar niet met kerst.
Tamarah K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het restaurant heet eten bij pa en ma en dan verwacht je een hele informele en gezellige sfeer, maar de bediening kwam heel formeel op ons over. Dit zorgde voor een wat afstandelijk gevoel. Ik had het liever wat informeler gezien. Daarnaast krijg je de gerechten op boerenbont geserveerd wat dan wel erg gezellig aan doet, maar wat dan weer een beetje goedkoop overkomt terwijl het restaurant aardig aan de prijs is. Het voelt daarom allemaal wat tegenstrijdig. Het eten daarentegen is wel lekker maar geen wauw gevoel. Het restaurant was wel gezellig aangekleed e.d.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom lekker en goed gegeten bij Pa&Ma, goede sfeer, lekker eten en een goede service.
Wij komen zeker weer terug. Ga zo door.
Eveliene V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Pa en Ma! Mooi restaurant met erg prettige sfeer. Alles is heel goed verzorgd. De middenrif steak was erg lekker. Het vlees was wel snel koud, misschien omdat het bord niet goed verwarmd was of omdat ik te lang heb zitten kletsen voordat ik het vlees opat? ;-)
En ik heb nu alweer heimwee naar de crème brulee .... Bij de thee zat nougat, twee soorten chocolade en een glaasje met lekkere room! Wow!
Kortom, de avond daarna thuis aan de eettafel is het dus wel even afkicken. ;-(

Eveliene
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De ambiance is huiselijk gezellig, het personeel gastvrij, het eten superieur. Een diner bij Pa & Ma is een fantastische beleving.

Hans
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super aanrader!, je kunt hier zeer goed eten. Vlees is zeer goed! Bediening is zeer vriendelijk en neemt ook alle tijd voor je. Een heerlijke beleving.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Leuke ontvangst daarna degelijke uitleg mogelijkheden wat je kunt eten en drinken zelfs informatie voor als je even iets anders wilt met het eten of gelegenheden alles is bespreekbaar klasse.
anneke L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Beslist een aanrader gezellige avond goed eten en een fijne bediening terwijl er toch meer dan 50 personen
aanwezig waren . prijs kwaliteit verhouding heel goed .
we zullen beslist terug komen . bedankt voor de fijne avond.

Bruno klappe
Henri R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Al enkele keren bij pa en ma geweest met vier personen. 2x voor diner en 1x voor de lunch. 1e keer tafel aan zijkant besproken (week van te voren), niet gekregen, moesten in het midden zitten pal voor de ingang. 2e keer weer tafel besproken aan zijkant. Weer werden wij in het midden geplaatst en gingen hier niet mee akkoord. Konden boven zitten aan de zijkant. We kregen een fles wijn als goedmaker. Twee van onze tafelgenoten hadden Hutspot. Deze was koud en ipv draadjesvlees werd deze geserveerd met een varkenslapje. Hier hebben wij melding van gemaakt en werd alles opnieuw opgewarmd (magnetron) en werd er verteld dat zij altijd een varkenslapje erbij serveerde en omdat ze niet de mogelijkheid hadden om dit te maken. Recent met mooi weer een broodje gegeten als lunch. Kregen voor 6,50 een duitsbroodje met warm vlees, één ervan was een en al vel. Een kennis schuifde aan en bestelde ook zo'n broodje. Na lang wachten en ons commentaar gehoord te hebben bestelde zij het broodje af. Kreeg als opmerking "prima, dan eet ik hem zelf op". Dit was overigens de eigenaar.... Inmiddels zijn wij dus klaar met Pa en Ma. Erg jammer want het is een mooie locatie waarvan je echt iets leuks kan maken.
TanteHil .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ligging op een prachtige locatie tussen de landerijen. Bediening is attent en de spareribs uitstekend! Miste alleen de salade als bijgerecht. Voor de kids patat met een frikandel besteld, waar je 10 euro voor aftikt ,vonden we achteraf gezien wel een beetje veel. Toen ik naar het toilet moest,dacht ik op een camping beland te zijn.
rene.debruin .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het vlees uit de 'snoepkast' is heerlijk! De kaart wordt goed toegelicht, ze nemen de tijd hiervoor, zeer klantvriendelijk! Mooie locatie! Kortom een absolute aanrader.
Vroegpensioenman D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij komen hier vaker. Soms getweeën, soms met meer. Onlangs hadden we weer iets te vieren. Ze speelden daar verrassend op in; zelfs even met de muziekkeuze, op een bepaald moment. Het eten was geweldig, zoals altijd. En hoe druk het ook is, de steeds opgewekte bediening geeft je de indruk dat ze alle tijd hebben. Echte aandacht voor de gast. En wat wachttijden betreft: gewoon laten weten dat je niet al te lang wilt blijven of dat je het juist prima vindt, als het allemaal rustig-aan gaat en dat je vooral geen haast hebt.
jenslt .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben een fantastische avond gehad bij Pa en Ma. Het eten was echt voortreffelijk. Goed bereid en heerlijk van smaak. Kon niet beter.
De sfeer was gezellig, enige 'minpuntje' was eigenlijk dat de bloemen en planten binnen aan vervanging toe waren (zo zagen ze eruit). Maar daar gaat het helemaal niet om bij een restaurant. Het eten was heerlijk en de service was goed.
LiesbethHeil .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Verjaardag gevierd door dochtet van 15 met vriendinnen met high tea. Super geregeld. Aanrader dus. Combi met boogschieten maakte het af!
harrysiegrist .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Tja , het weer werkte natuurlijk mee ; 30 graden - buiten eten in de schaduw van een
grote kastanjeboom.
voorgerechten ; carpaccio en salade waren prima.
hoofdgerechten ; kippendijtjes en sukade (medium) waren boterzacht met voldoende garnituur en dit alles op het hoogste niveau.
bediening zeer vriendelijk , met persoonlijk goed contact , ook met de koks in de keuken.
panikkelsuiteten .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wii hebben ontzettend genoten van eten bij Pa en Ma. Het eten bij Pa en Ma is verrukelijk. De uitstraling van het restaurant is heerlijk rustig en gezellig. De tafels zijn lekker ruim, dus het eten en de borden passen er met gemak op. De bediening is erg vriendelijk en zij geven absoluut niet het gevoel, dat je maar een bepaalde tijd hebt om te eten. Kortom: heerlijk eten in een gezellige omgeving en vriendelijke bediening. Wij gaan er zeker vaker eten. Een echte aanrader.
Treesenhenk .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Na een wandeling zaterdag middag even aangegaan! Tot onze verbazing geen portemonnee bij ons, zonder blikken of blozen konden we koffie krijgen en zelfs een heerlijke kan koud kraanwater. Na een geweldig gesprek met de enthousiaste eigenaren naar ons vakantiehuis gelopen en de avond er gegeten! Wat een top ervaring, en wat wanner dat we zover weg wonen. Wij konden het niet laten een reactie te geven die hoort bij het bedrijf en het gastheerschap. Heren als
Wij in de buurt zijn komen wij zeker weer genieten bij jullie.