Eten Bij Pa en Ma

Spanjaardsdijk 68 7433 PX Schalkhaar Nederland Kaart

Over het restaurant Eten Bij Pa en Ma

Een echte beleving

‘Eten bij pa & ma’ voelt meteen goed aan. De verbouwde stal heeft zijn charme behouden, terwijl het is voorzien van alle gemakken. De mooie open keuken laat zien hoe de witte brigade vakkundig te werk gaat. De echte aandachtstrekker is de ‘snoepkast’. Hier rijpt het rundvlees volgens traditioneel gebruik in een speciale koeling, voor de echte smaakbeleving. Jij geeft aan welk deel van de Hollandse runderen de chef voor jou mag bereiden op de ‘rode duivel’. 100% Halal.

Meer informatie over restaurant Eten Bij Pa en Ma

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

• Mastercard , Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Keren H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
A jam !
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Een prima restaurant, goede ontvangst, betrokken uitleg over herkomst vlees, eten goed van smaak, alleen de frites wel wat donker. Voor herhaling vatbaar.
Gerbert B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Buitengewoon lekker eten in een geweldig ontspannen omgeving.
Voor ons klopte alles en we komen hier graag terug.
Complimenten aan het team.
henk G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Afgelopen zaterdag hier spontaan aangelegd. Het was er druk gezellig en sfeervol. De ontvangst was uiterst aangenaam, en Kicken gewaagde schoenen droeg de gastheer. Wij werden naar de tafel boven begeleid. Wat een verrassing geholpen door een dame bijzonder prettige bediening. En wat mooi een 100% open keuken, een heerlijk vermaak om alles te zien. En dan die combinatie van voorgerechten, unieke benaming en smaak sensatie. Erna die botermalse entrecote en mijn vrouw een middenrif ..... TOP vlees. Ik paste voor mijn nagerecht. Maar de ananas van mijn vrouw een plaatje. Lekker rustig kunnen tafelen en genieten, en voldaan met mooie indrukken weer naar het westen. Gastheerschap en een meesterlijke keuken. Bij een volgend bezoek komen wij zeker weer aan! Ik zeg gaan met zijn allen....
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
zeer vriendelijk personeel kundig en gastvrij. erg geduldig.
het was er heel druk maar het wachten op ons eten was het dan ook meer dan waard
Dina B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Pa en Ma. Het vlees uit de "snoepkast"
is een echte aanrader, voor een zeer redelijke prijs!! Smaakvol klaargemaakt door de keukenbrigade, mooi en met aandacht geserveerd! We hebben onze buikjes helemaal rondgegeten
Het bedienend personeel was attent en gaf ons een zeer welkom gevoel. Al met al een beleving die zeker de moeite waard was!
e L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Al met al kon het beter. De ontvangst en opnemen eerste drankjes gingen beetje sloom. hetzelfde voor opnemen deserts.
Menu is sterk vlees georienteerd, ongetwijfeld van goede kwaliteit maar wat zwaar bereid.
Een flinke prijs moeten neertellen voor redelijk familiediner.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We hebben met negen man heerlijk gegeten, je hoeft er niet naar toe te gaan als je niet veel geld kwijt wilt maar daar staat tegenover dat het eten heel goed was.
Kiki H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Lekker gegeten, vooral het vlees uit de snoepkast is erg smaakvol. Ook is het erg leuk dat je de koks kan zien werken in de keuken. Prettige en vlotte bediening! zeker voor herhaling vatbaar!
ronnie H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Een hele eerlijke keuken waarbij alles exact kan en word bereid naar jou wens. Als je van vlees houd kan je hier helemaal je hart ophalen. De bewuste keuze om minder tafels te plaatsen en zo meer tijd over te houden voor de gasten vinden wij super fijn. Snel nog een bezoekje brengen.
j. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!! En top bediening. Komen zeker terug.
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was een perfecte avond. Een minpuntje was dat de entrecote nog iets te rauw was dus wat taai. Verder was het erg goed.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We kwamen voor het Stentor keuzemenu. Is ons heel goed bevallen. Prima eten en een hele goede prijs kwaliteit verhouding, maar 50 cent extra voor wat meer frites is een beetje kleinzielig. Zou toch tot de service moeten horen.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij kwamen er in het kader van een actie via ons regionale dagblad. Daar werd een menu aangeboden inclusief twee drankjes en koffie. Wat niet in de advertentie stond, en alleen in de kleine lettertjes op de menukaart te zien dat er in die drankjes een beperking was.
We kwamen daar achter bij het afrekenen. Niemand die daar iets over zei toen we, voor dat we die menukaart gezien hadden, al wat te drinken bestelden.
Enfin we maakten daar een opmerking over en daar werd redelijk onheus op gereageerd. We vinden dat niet de manier waarop je reageert en gaan er dus niet meer heen. De afloop bedierf een overigens prettige avond. Jammer....
MJA88 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke ambiance en heerlijke vleesgerechten! Er was duidelijk te merken dat er aandacht was besteed aan de gerechten, tot in detail.
Norman H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het diner was top. Service/bediening was goed. Het is wel de moeite om een keer weer terug te komen.
Toke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten die zo mooi werden.opgediend. Het was erg verrassend en voor herhaling vatbaar
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten was heerlijk. Goede kwaliteit en leuke gerechtjes. Wij hadden het samen delen menu. Dit werd leuk gepresenteerd! De bediening was erg aardig, alleen keken ze niet goed rond. Je moest soms erg lang wachten tot ze je vroegen of je wat drinken wilde, of totdat ze je bord kwamen afruimen. Verder zag het restaurant er erg sfeervol uit en hebben wij al met al een heerlijke avons gehad in dit restaurant!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Geweest met Eerste Kerstdag. Al vanaf de reservering een geweldige ervaring. De gastvriendelijkheid is voorbij de overtreffende trap. We werden vooraf gebeld om gewenste tafel te bespreken, werden persoonlijk (met naam) begroet, werden begeleid, etc. Onze tafel was perfect, in een rustig hoekje, precies zoals we wilden. Gaf ons de gelegenheid om met elkaar te praten. Kwaliteit van eten en gastvriendelijkheid van bediening: Top! Het enige kleine minpuntje was dat hun tijdplanning niet helemaal vlekkeloos ging, dus de beschikbare tijd was voorbij toen we nog met toetje bezig waren. Geen tijd meer voor nog een kopje koffie of even na te genieten. Maar de rest van de avond was zó perfect in alles, dat we dit maar gewoon door de vingers hebben gezien. "Eten bij Pa en Ma" is in alles een absolute aanrader. Klasse!!!
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben op eerste kerstdag gegeten bij pa en ma. Het restaurant is super sfeervol ingericht en het eten is erg lekker. Het is alleen jammer dat wij na binnenkomst na 30 min pas de kaart kregen. Ik begrijp dat het kerst is maar 30 minuten wachten alleen op de kaart is wel erg lang. Het eten zelf was goed maar de garnituren waren wel erg weinig voor 4 personen. Daarom hebben we besloten om extra garnituren te bestellen maar deze kwamen pas nadat het hoofdgerecht op was. De reden dat alles waarschijnlijk zo lang duurt is omdat de administratie nog met de hand gaat. Wat waarschijnlijk de reden was dat wij na een tijdje wachten pas konden afrekenen. De serveersters moest nog handmatig de bedragen bij elkaar optellen. Verder had ik het gevoel dat de serveersters met van alles en nog wat druk waren behalve met onze tafel. We komen hier misschien nog wel terug maar niet met kerst.