Eten bij Moeders

Havenstraat 1 9989 BN Warffum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eten bij Moeders

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
DeFijnProever66 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Tijdens een rit door Groningen kwamen we langs dit restaurant. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. 19,50 voor een 3-gangen menu. De borden zagen er goed verzorgd uit, we kwamen niets te kort. Het menu is gelukkig niet standaard zo als je vaak ziet. We sloten bijvoorbeeld af met "Moeders huisgemaakte chocoladefudge". Sfeervolle inrichting en vlotte bediening. Enig minpuntje waren de toiletten. Beide urinoirs waren niet goed doorgespoeld en de prullenbak was vol en dat al om half 6. Toch even controleren, het restaurant was nog leeg toen wij kwamen, dus tijd genoeg, lijkt mij. Verder prima in orde.
Sonja1973 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Voor het eerst gegeten bij Moeders. We hebben met het gezin heerlijk gegeten,lekkere kipstukjes in satesaus en een goed gebakken biefstukje in de juiste gaarheid, de groenten was echt smakelijk samen met de andere gerechten die je erbij

De sfeer is lekker gemoedelijk je voelt je op je gemak en dat is ook heel fijn.

Voor herhaling vatbaar en we komen zeker een keer weer langs.

Jet .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren een familiedag afgesloten bij Moeders. Wat een aanfluiting! Na een laffe mosterd- of tomatensoep, een gaarkeukenhap pastasaus met halfgare groenten en kerrie-kip in geschifte bruine jus. Oh ja en een bak fantasieloze sla. Wat een aanfluiting om dit je gasten voor te moeten zetten! Familieleden uit het westen zijn bovendien zonder toetje vertrokken omdat de afgesproken eindtijd niet werd gehaald. En als uitsmijter het verzoek om bij vertrek direct de forse nota af te rekenen. Een totale afrader! Echt ver beneden alle peil. Met als enige lichtpuntje het vriendelijke, hard werkende, behulpzame meisje in de bediening, die als klap op de vuurpijl deze avond door collega's volledig aan haar lot werd overgelaten... Eten bij Moeders? NIET DOEN!
Geachte gast, het spijt me bijzonder dat u zo teleurgesteld bent.
Er is geserveerd wat er vooraf uitdrukkelijk door de familie besteld is. Er is hierbij door de organisatie van uw familiedag gekozen voor een absolute budgetvariant van een drie-gangen menu voor €15,50. De invulling van de gerechten zijn door de organisatie zelf uitgekozen en daarbij was de prijs leidend. We doen iedere dag ons uiterste best om onze gasten zo goed mogelijk te verzorgen maar het zal duidelijk zijn dat de mogelijkheden binnen het gekozen budget beperkt zijn. Verder was de rekening voor een gezelschap van 24 personen voor 3 gangen, alle drankjes en borrelhapjes allerminst fors. Tenslotte lijkt het mij volstrekt normaal dat je bij vertrek je rekening betaald, zeker als daarover vooraf geen afspraken gemaakt zijn. Van een aantal andere gasten uit uw gezelschap hebben we overigens een geheel andere waardering gekregen. Nogmaals, ik vind het echt heel naar dat u zo'n slechte ervaring bij ons gehad heeft en hoop dat we in de toekomst toch de mogelijkheid zullen krijgen u naar volle tevredenheid te laten kennismaken met ons restaurant.
met vriendelijke groet, Heleen Blazer
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten.
We hadden overal ruim voldoende van en het was allemaal erg lekker.
Boven werd er rekening gehouden met het glutenvrij dieet van onze vriendin.
De bediening krijgt een pluim!
Cvdwijst .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Het klopt hier gewoon, fijne bediening, lekker menu en leuk dat de menukaart rond gereden wordt. Een aanrader! Ook erg leuk dat je de placemat in kan kleuren, alleen niet zo gezellig voor je tafelgenoot.
Kantens .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
De bediening was vriendelijk, ook de inrichting niets op aan te merken.
Alleen nog nooit zo weinig eten gehad voor de gevraagde prijs, eendeborst was koud en porsie behoorlijk klein, 1 klein bakje met aardappel en 1 bakje rouwkost voor twee personen.
KlaasE .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hadden heerlijke gerechten met goed vlees en gevarieerde smaak! Leuk dat ondaks dat elk gerecht uit een andere kookkeuken kwam ze toch stuk voor stuk lekker en bijzonder waren! De bediening is erg enthousiast en aardig! Ben je in de buurt? Ga langs bij eten bij moeders voor betaalbaar en verrassend eten!
Dagmartempel .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Kleine kaart met internationale gerechten die , voor zover mogelijk, met producten uit de regio bereid werden. Je voelt je welkom en kunt lekker eten, echt een aanwinst voor de regio.
Robengerda .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Wie niet wars is van een avond lang tafelen zal zich hier vast op z'n gemak voelen. Aan de inrichting van het pand waar het restaurant nu is gevestigd zal het niet liggen. Ook niet aan de uitbater die de boel bestiert. Die doet zijn uiterste best het zijn gasten naar de zin te maken en wel zo dat het gevoel ontstaat hier te doen te hebben met een oude bekende. Wel is het jammer dat de gerechten hoofdzakelijk worden gefrituurd en dat er niet meer variëteit qua garnituur wordt geboden. Kortom niet het eldorado voor de ware fijnproever, wel voor de gene die het gevoel wil hebben bij moeders thuis te zijn.
De gerechten komen, behalve de destijds geserveerde frites en de bitterballen, nooit uit de frituur....
Inmiddels zijn we overgestapt op gebakken aardappeltjes en is er niet één hoofdgerecht wat gefrituurd wordt. Kijk vooral voor het actuele menu op de kaart op onze website!
Kogelbbq .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Wat een mooi restaurant is dit geworden! De ruime inrichting van de eetzaal geeft deze gelegenheid het nodige 'cachet'. Door de informele bediening voel je je hier onmiddellijk thuis. Voor de kleine kinderen wacht een leuke verrassing! Wij hebben hier een heel leuke avond gehad.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Via website de nieuwe locatie gevonden van Eten bij Moeders.
Zeer aan te raden om hier eens te gaan eten door smakvolle menu en eten met zorg bereid.
Ook service en personeel uitmuntend, waar in een restaurant hangt men nog ongevraagd je jas op?
Voor en kleine plaats als Warffum, waar men nu zit, is dit een zeer goede aanwinst.
Een aanrader en voor vervolg vatbaar!!

Succes Marc
Jonathan G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Voor het eerst een beoordeling op deze site gezet, omdat het een bijzonder restaurant is.

Zoals je mag verwachten bij zo'n naam is de sfeer heel huiselijk en gemoedelijk. De gastheer is inderdaad erg aanwezig, maar wel op een spontane, geïnteresseerde en attente manier. Het maakt de zaak wel heel intiem, wij konden het erg waarderen.

Het eten was prima, oaar kleine minpuntjes (zoals te zoute soep). Over het algemeen gewoon heel goed eten; met name garnalencocktail en brownie waren heerlijk. Prijs is ook heel redelijk, een hoofdgerecht kost rond de 10-15 euro.

Zeer geslaagde avond, glimlachend het pand verlaten. Zeker een aanrader!
Joostvannoord S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Heerlijk eten voor weinig geld. Ontvangst is hartelijk, al is de heer die serveert soms wat te aanwezig. 45 euro voor drie personen voor een hoofd en nagerecht wat allemaal heerlijk smaakte (inclusief enkele drankjes!) een geweldige prijs voor prima eten en een echt vriendelijke service.
Gmkruizenga .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Wat hebben wij heerlijk en gezellig gegeten bij moeders. Lekker gemoedelijk. Soepje vooraf,Varkenshaas met eigengemaakte pesto en chocolade fudge met koffie. We zijn zelfs uitgelaten met een handdruk. Hier word je toch helemaal blij van. Een aanrader dus als je lekker gewoon uit eten wilt.
Ijtouwen .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Wat een warm onthaal! Het enthousiasme en de aandacht spat er van af. Van de ontvangst, van het eten en van het iedere-week-wisselende-'menubord'. We hebben ons een heerlijk avondje ondergedompeld in dit enthousiasme. Met als zoet&zacht slotstuk: subtiele tongstrelende fudge bij de koffie = absolute aanrader (zo ook de reine claude ranja :-)
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Eindelijk een tof eethuisje bij mij in de buurt. Ik kom er vaak en graag. Eten met natuurlijke ingredienten zonder veel poespas. Heel gezellig, zonder pretenties. Mark en Heleen petje af voor jullie onnavolgbare gastvrijheid
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Gezellig restaurantje wat aandoet als een knusse woonkamer.
Vrolijke bediening met een grap en een grol!
Men kookt hier zonder poespas, maar heerlijk!
Ivm Coeliakie moet ik glutenvrij eten en dat kan bij Moeders zeker!
Wisselende menukaart: iedere week wat anders.
Gezelligheid en lekker eten staat hoog in het vaandel! :-D
Ons .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
Wekelijks halen we een goede maaltijd op, gewoon no nonsens voor een scherpe prijs. Daarnaast regelmatig met vrienden een avondje gezellig uit eten in dit unieke restaurant. Goede gastvrouw en gastheer, attent! Dit restaurant is een welkome aanwinst voor het dorp. Op maandagmorgen wordt er door ouderen zelf gekookt en gezamenlijk gegeten. Waar kan dat tegenwoordig nog?
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Gezellig restaurant. Prima, dolenthousiaste bediening.
Wekelijks wisselende kaart.
Lekkere verse soep en telkens iets " niet alledaags"
Onlangs kippedijtjes in sesamsaus gegeten. Heerlijke,malse structuur van het vlees, absoluut geen plofkip.
Maar ook de ordinaire schnitsel is van de partij. Eigenlijk voor elk wat wils.
Ijsje of kop koffie na.
Alle tijd om nog even na te tafelen
Cherita M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Leuk, gezellig en knus! Goed eten en ook nog betaalbaar!
Elke week wisselende menukaart. Gezellige sfeer.
Keuze uit "gewone dingen" zoals schnitzel of sate maar ook bijzondere gerechten staan regelmatig op de kaart.
Heeeeeerlijke bosuienmayonaise!!
Ook een ideaal adres voor af halen van maaltijden.