Eten bij de Baas

31-203413690

Meer informatie over restaurant Eten bij de Baas

Alexander N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Het eten is lekker en de bediening vriendelijk. Helaas zijn de porties icm de prijzen veel te klein.
Zodra je extra vlees erbij besteld betaal je de hoofdprijs, maar krijg je amper extra vlees. Door de hoge prijs, wordt je als klant weggejaagd. Ik zal hier, met deze prijzen, geen eten meer afhalen. Daarvoor zijn er teveel andere restaurants die eten van dezelfde kwaliteit (als niet beter) aanbieden voor een aantrekkelijkere prijs.
Fijnproever1010 V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Mensen, het eten hier is echt beneden alle peil. Wij aten voor het eerst bij Eten bij de Baas. Wij zijn liefhebbers van de Surinaamse keuken en hebben veel Amsterdamse Suri-resto's gefrequenteerd, maar zo abominabel als hier aten wij nog nooit: droge bakabana, waterige satésaus (echt meer water dan saus), smakeloze rijst met - en dit was het dieptepunt- sperziebonen in tomatensaus met taaie tahoe die zo uit een blik leek te komen. Alleen de roti was oké. Dat de porties klein waren gaf gezien de beroerde kwaliteit niet, wel dat we zogenaamd extra groente hadden gekregen, dat moest dan een minischepje van de tomatenellende zijn geweest. Toen we het personeel erop aanspraken werd een maatlepel erbij gehaald. De jonge vrouw die afrekende schaamde zich duidelijk ook voor wat ze moest verkopen, aan haar vriendelijkheid lag het niet. Dat deze tent helemaal leeg was op vrijdagavond verbaasde ons achteraf dan ook niet. Reuzejammer, want het is een mooie hoge ruimte die gezellig en smaakvol is ingericht.
Lekkerbek D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Dat is verleden tijd ik heb daar gegeten er is en nieuwe eigenaar met mix van culinair eten surinaams chinees indiche thais heel apart lekker qua snelheid super en smaak ook super het gaat ook anders heten. zei de nieuwe eigenaar food4uglobalkitchen en aanrader dus heerlijk gegeten
Danny En Danny R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Vandaag roti vegetarisch afgehaald. Tempo is hier erg relaxed. Moest zelf om peper erbij vragen. De roti zelf was wat klef. Saus redelijk op smaak. Alleen de tahoe is erg saai. Gemarineerd en opgewarmd. Het ei was gewoon gekookt. Moest er thuis zout op doen om het op smaak te brengen. De rode peper was niet erg pittig. Hou zelf meer van de gele, wat zurige variant. Al met al niet heel spannend dus. Is het eten misschien aangepast aan het smaakpalet van het kantoorpubliek op deze locatie? Binnenkort toch weer eens langs voor een tweede kans.
Smulpaapje1983 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Kreeg laatst uitgedroogd oneetbaar vlees, sambal was op en ze vergeten wel eens iets mee te geven.
sauto soep bijzonder flauw, eten lijkt niet goed op surinaams eten.
de sate is wel erg lekker alleen krijg je er een heel klein bakje sate bij, te weinig net goed voor een half stokje.
ze zijn ook erg vroeg dicht om 21.00 uur erg jammer alllemaal ze zouden makkelijk hun omzet kunnen verdubbelen op deze lokatie als ze hun klanten serieus namen, klanten lopen weg en komen niet makkelijk terug en blijven lange tijd weg of blijven helemaal weg. Er is genoeg vergelijk.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Meer dan een uur moeten wachten op ons eten, Vuil glas, de lippen van mijn voorganger zaten er nog op! De saté lag op het servetje waar je ook je handen aan af kon vagen. Bestek werd niet geleverd. De baka bana was droog evenals de veg nasi.
Het personeel is aardig alleen onkundig.
Met dit mooie weer, een heerlijke plek om te zitten voor iets anders kom ik niet meer. Jammer
René V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Gisteren heb ik met mijn partner voor het eerst bij 'Eten bij de Baas' gedineerd. Een mooie locatie, stijlvolle inrichting en vriendelijk personeel. Als vooraf bestelden we pindasoep, baka bana en garnalensaté. Allemaal erg lekker, maar we moesten eindeloos wachten op ons eten, terwijl er maar 3 tafels bezet waren. Afhalers gaan hier kennelijk voor, maar dat waren er hooguit 10 en dan nog lukte het met zes(!) man personeel niet om onze gerechten tijdig en tegelijkertijd op tafel te krijgen. Advies: schakel een ervaren horecaprofessional in als coach en laat het hele werkproces doorlichten. Verder is de vegetarische rijst/nasi met groenten wel erg basic zonder saus. Op verzoek kregen we gelukkig wat pindasaus. Misschien is het slim om er standaard een sausje bij te serveren (dat scheelt ook weer heen en weer lopen).
Annasola .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Twee keer gegeten bij de Baas. Mooi eethuis, modern. Hoge plafonds, strakke inrichting. Bediening: leuke jonge mensen, bijzonder vriendelijk. Goede kaart en absoluut niet duur!
Dan het eten... Absoluut verrukkelijk. Misschien een klein beetje anders dan je verwacht bij een Surinaams eethuis, wél heel lekker. Neem de tijd als je gaat eten. Tempo is niet heel hoog, maar als je langer moet wachten krijg je, zoals wij, een drankje van de Baas met een lach en excuus. Al met al een aanrader en dat zeg ik, die jarenlang een goede Surinaamse kok in huis had:)
Bernadette S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Ik heb eten afgehaald. De roti was heerlijk. De saotosoep vond ik teleurstellend. Taaie kip, grove stukken kool, ondefinieerbare bouillon.
Willow2010 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Ik ben een van die afhalers uit de recentie van 'Rondeloos'. Tot nu toe een 3-tal keer gehaald: bami moksi meti, roti kip, braziliaanse rijst (special) en saté. De smaak is erg goed en 'vol'. Afhaalporties zijn precies goed. Soms wordt er iets extra's bij gedaan (gebakken banaan, sambal of een pittig uitjemengseltje). Soms wordt er iets vergeten: portie saté de vorige keer (stond wel op de rekening). Dat is jammer. Ben in elk geval blij met een goed Surimaans eethuis in de buurt! Binnenkort ga ik het eten en de service ook eens ter plekke uitproberen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Hier op dinsdag 18-12-2012 gegeten met 4 personen. Een vriendelijk ontvangst. Na onze bestelling te hebben opgegeven, was het voorgerecht er snel. Kipsate met een overheerlijke lekkere ( maar een beetje) scherpe saus en een kleine Saotosoep. Volgens mijn tafelgenoten een overheerlijke rijk gevulde soep.
Hoofdgerecht: 3 x Moksi Meti met Nasi en 1 x Pom met geroosterde kip. Dit alles heeft bijna een uur geduurd voor het op tafel kwam, ondanks dat wij de enige gasten waren. Wel zagen we vele afhalers komen en gaan. Gaan die voor op de mensen die aan tafel zitten?? Na hier tot twee maal toe een opmerking over te hebben gemaakt en dat we uiterlijk om 19.45 uur weg wilden i.v.m. theaterbezoek, hebben we deze gerechten echt met grote haast moeten opeten. De smaak was uitstekend en de porties te groot. Dit alles opgegeten met een lekkere huiswijn. De prijs die we moesten betalen is zeer goed en ik kan bijna zeggen goedkoop.
Advies: zorg dat de logistiek beter gaat. Verder heeft dit restaurant meer dan ze in 1 keer hebben laten zien.