Espressobar Hugo

Meer informatie over restaurant Espressobar Hugo

6,5
EllaK .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Woensdag ben ik weer een keer naar Hugo gegaan voor het ochtendzonnetje en de vroege openingstijden die daar perfect voor zijn! Omdat ik een van de eerste op het terras was met aanhang en kindjes werden we vrolijk geholpen. Toen de eerste rond koffie op was gebeurde weer wat vaker gebeurd en waarom ik al geruime tijd niet meer bij Hugo was geweest: het opnemen van een tweede bakje koffie (of het bestellen van lunch bij een drankje, extra drankje voor aangeschoven gezelschap) werd veel te laat opgenomen. Ons gezelschap was inmiddels zonder koffie alweer vertrokken en is niet gezien? Nadat wij onze tweede ronde koffie op hadden ben ik naar binnen gelopen om af te rekenen uit ervaring dat dit altijd erg lang duurt en binnen aan de kassa wordt je gelijk geholpen.

Dus conclusie, koffie is heerlijk en de kleine brownie erbij ook echt, maar de bediening is erg traag en heeft te weinig inzicht / horecaervaring om in te schatten wat mensen graag willen, gezien worden!
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Lekkere broodjes, broodje Hugo is een topper! In de zomer kun je in Gorinchem lekker op het terras zitten met uitzicht op de fontein - een aanrader! De logistiek zou beter kunnen, bestel je koffie met gebak dan ontvang je je taartje pas tegen de tijd dat de koffie allang op is.
Joep L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Erg leuke ambiance bij Hugo. Mooi ingericht en vandaag op het terras was het heerlijk. Toch viel het ons tegen uiteindelijk. Er was heel snel iemand om de bestelling voor drankjes op te nemen (sinasappel, mango, ananassap en iced coffee maltezer). Het serveren daarvan duurde even, maar het was druk dus alle begrip. We wilden echter ook graag lunchen, maar er kwam niemand een bestelling opnemen. Uiteindelijk een serveerster aangesproken die haar collega zou doorsturen. Dit heeft vervolgens nog zeker een kwartier geduurd en na een tweede keer de serveerster aan te spreken kwam de collega de bestelling opnemen. Ik was van plan te vertrekken, maar mijn vrouw wilde graag blijven zitten. Ik was het wachten zat. Eenmaal de bestelling doorgegeven hebben we nog zeker een half uur moeten wachten op een hamburger en club sandwich. Bij het serveren daarvan nogmaals dezelfde drankjes besteld. De hamburger was saai, redelijk smakeloos. Ook niet vies of slecht, maar niet beter dan wat ik thuis ook kan. En dat is toch wat je verwacht. Hetzelfde geldt voor de club sandwich.
Na zolang wachten hoopten we in ieder geval dat het eten alles goed zou maken. Dat bleek toch een teleurstelling.
Een grotere bezetting van mensen die bestellingen kunnen opnemen en een grotere (of betere) keukenbezetting lijken noodakelijk om Hugo aantrekkelijk te maken voor een derde bezoek, want het eerste bezoek lag (in de winter) in lijn met de bevinding van vandaag.
Conclusie; prima voor een heerlijke koffie, geen aanrader voor een lunch.
Totale kosten; 41 euro voor vier drankjes en twee lunches
Oontje .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vandaag op het terras van Hugo een cappuccino gedronken met appeltaart. Ik ben zelf ondernemer in de horeca, en ben dus altijd benieuwd en kritisch naar andere soortgelijke zaken. Qua inrichting/sfeer is Hugo helemaal top. Espresso-machine Spirit van Kees v.d. Westen, die ik zelf ook gebruik, is natuurlijk de beste in zijn soort. De koffie was, ondanks mijn persoonlijke en zakelijke voorkeur voor een ander merk koffieboon, verrassend goed. Taart ook. Service en bediening op het terras was allemaal goed. Enige minpuntjes (noem het tips), is de prijs van een shot Monin siroop van 1 euro. De slagroom kan hiermee ook wat smakelijker worden gemaakt, deze miste wat smaak.
Verder is Hugo Oosterhout een aanrader, en in Oosterhout de enige zaak waar ik graag wat meer betaal voor een goede koffie.
Zomer2014 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Geen goede ervaring bij Hugo. Erg duur. Simpele lunch met koffie voor 2 is veel te duur! Gerechten vallen tegen met name de club sandwich die luxe zou moeten zijn. Kleine macchiato besteld, krijg en betaal een grote. Half uur zitten wachten en er kwam niemand een bestelling opnemen. Personeel komt zwaarmoedig over. Na een half uur maar gaan vragen of we konden bestellen. Vervolgens duurt t nog geruime tijd voordat de bestelling komt. Wel super ingericht.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Afgelopen week bij Hugo Oosterhout een bakkie gedaan samen met mijn dochter. Wat voorheen altijd heerlijk was is een stuk minder geworden. Geen water bij 1 koffie. De stukjes Brownie zijn de helft als voorheen en het heerlijke likeurtje met slagroom is een flop. De druppel likeur kon je met veel fantasie proeven. Jammer van zo'n leuke tent.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Iedereen is wat wisselt qua mening over Hugo. Wat in ieder geval belangrijk is: ik kom hier steeds weer naar terug. Dus ze doen toch een heleboel goed!

Het eten vind ik goed, maar komop het is een espressobar dus je kunt geen hele hoofdgerechten verwachten. De service is wisselt, ze doen hun best maar zijn wat nuchter: niet overdreven vriendelijk, gewoon down to earth. Voor sommige is dit te weinig.

Maar.... de wijnen je betaald er wat voor maar die zijn echt goed: vooral de Merlot. Vaak gaan wij ergens anders wat eten en halen hier het toetje. Of ik ga hier heen voor mijn cheatmeal (zondag), en haal een brownie en cheesecake. Velen cheesecakes en brownies geproefd: deze zijn het beste! Echt een smaaksensatie!!!! Ik ga er soms ook langs om deze gewoon voor een zondag voor de familie te halen!
Veccie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Club sandwich is een kleffe boterham met laffe ingrediënten, geen smaak.
Voortaan elders lunchen ! de bediening loopt erbij alsof ze hun dag niet hebben, jammer leuke inrichting en locatie.
Iestougi .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Hugo! Ik ben gek op de Hugo in Gorinchem, maar ben binnenkort ook een keer langs die van Oosterhout geweest. Wederom perfecte koffies, lekker gebak erbij en vriendelijke bediening. Decor ziet er weer goed uit, erg leuk gedaan.
E B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Via Groupon hier met 4 volwassenen en 1 kind gegeten. Gekozen voor de BBQ- en de iItaliaanse burger met friet en salade. Plus een pizza voor mijn dochtertje. Ontvangst was vriendelijk, het etablissement zag er sfeervol uit en het ruime terras kon worden benut vanwege het mooie weer. Drinken werd opgenomen en vervolgens onze bestelling. Na 50 min hebben wij weer drinken besteld, maar het eten was nog niet in zicht..... Uiteindelijk werden de borden geserveerd, maar de burgers waren koud en rare ipv medium rare en doorbakken zoals gevraagd. Frietjes en salade waren wel goed. Pizza was erg dun en vulde daarom niet zo erg. Toetje was lekker. Ruim een uur wachten terwijl er bijna geen klanten zijn, vervolgens koude burgers opdienen zonder rekening te hebben gehouden met de gevraagde garing. Zonde!
StefanPijpers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Geluncht bij Hugo, zag er op het eerste gezicht gezellig en goed uit.
Verkeerde gerecht gebracht ( mijn tafelgenoot was al op de helft van haar warme lunch) en 11,50 voor 2 boterhammetjes is toch wel aan de royale kant vind ik.
Kortom echt niks bijzonders, wij gaan voortaan elders lunchen.
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Met een groupon bon hier gegeten.
De bbq burger was lekker, de cheese burger ook.
Friet was goed gebakken.
Bediening was goed.