Espresso Passion Maarssen

Safariweg 301 3605 ME Maarssen Nederland Kaart
31-346820187

Over restaurant Espresso Passion Maarssen

Het Italiaanse koffiehuis

Haal een koffie af terwijl je onderweg bent naar je werk of creëer een ontspannen moment voor jezelf, bij Espresso Passion kan het allebei. Authentieke Italiaanse koffievariaties zijn er aan de orde van de dag en worden rechtstreeks geïmporteerd uit Abruzzo. Ook de verse broodjes met hun pure Italiaanse smaken zijn volledig ingeburgerd in Maarssen. De sfeer is er uitstekend en tijdens de Aperitivo worden koffie, wijnen en cocktails geserveerd met gratis hapjes.

Meer informatie over restaurant Espresso Passion Maarssen

Dineke M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Echt een topper: koffie/lunch en op vrijdag en zaterdag ook diner. Als aanrader voor de lunch een hamburger, club sandwich, frittata. Wij komen hier zeer geregeld en de prijs kwaliteit is altijd uitermate goed. Ze zijn flexibel in de wensen en doen er alles aan om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Er is niet beter in de omgeving Utrecht!
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik ga hier regelmatig lunchen en op verzoek vraag ik altijd of sla, tomaat etc weggelaten kunnen worden op mijn broodje. Hier houden ze altijd rekening mee. Echt heel fijn, altijd erg lekker en heel gezellig!
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Om te vieren dat ik een doel bereikt heb mezelf getrakteerd op deze verwennerij. Ondanks dat het druk was en vol zat een hele snelle bediening. Deze keer een hamburger gekozen, gewoon omdat ik er zin in had. De keuken kwam persoonlijk vragen of het smaakte. En het smaakte weer uitstekend. Om je vingers bij af te likken, zo lekker. En zoals gewoonlijk ook veel. Ga zo door met jullie lekkere eten en service
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ons dagelijks koffie uurtje is altijd gezellig en heerlijk. Het eten op vrijdags of zaterdags is ook altijd vers en heerlijk bereid.
Jan Willem Z.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Afgelopen vrijdagavond met 4 personen bij Espresso gegeten en we kunnen niet anders dan erg enthousiast zijn. Zeer smaakvol voorgerecht en een zeer lekker hoofdgerecht wat in kwaliteit uitblinkt.
Vriendelijke bediening, goeie verse producten gebruikt.
Zeker zullen we hier terugkomen!!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Lekker, goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk voor enkel een kop koffie of voor een lunch. Vriendelijke bediening. Hier kom ik nog een keer terug
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Aardige bediening,lekkere cocktails zo veel op de kaart dat het moeilijk is te kiezen.elke donderdag staat het menu op face book ,voor ieder wat wils.We hebben dan ook heerlijk gegeten en voldoende voor die prijs.
Zou alleen wat lampjes aan de wand of twee staande lampen nemen,dan het helemaal perfect. komen zeker terug uit Hilversum
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch restaurant. Kom hier regelmatig voor koffie en lunch en in het weekend voor een diner. Producen zij vers en de prijs kwaliteitverhouding is prima!
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Geweldig restaurant, vriendelijk personeel die de tijd voori e neemt. Een echte aanrader, sinds kort ook een espresso pasion in woerden!!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Geweldige sfeer, en lekker eten, alles is vers en dat proef je. Heerlijke broodjes, soep, en 3 gangen diner. En natuurlijk heerlijke koffie's
Brian S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Uitstekende service met leuk personeel!
Altijd lekker eten! Goeie chef!
Kom zeker vaker terug.
Ook de take-away pasta die doordeweeks verkocht wordt is heerlijk
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het is altijd super lekkeren en super gezellig.... zeker een aanrader.. ik zeg gewoon doen... en dan vooral de broodjes.
Margot F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Top tent, kom er heel regelmatig voor een heerlijke koffie met iets lekkers, lunch, high tea of diner. Heel vriendelijk personeel en niets is ze te veel!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijke pasta gegeten; top kok die zijn eten met passie klaar maakt en een goede gastheer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Elvira S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De beste aanwinst in Maarssen! De Italiaanse design koekjes zijn superlekker. Het eten ook. Persoonlijke benadering van het personeel ( Leon) is top. Je voelt je direct welkom. En de koffie is heerlijk, dus kom ik minstens 3 x per week voor mijn cappuccino to go
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
afgelopen weekend met 10 man 3 gangen menu gekozen, goede service, lekker gegeten. vooral de pasta. Als afsluiter nog een heerlijke espresso genomen.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellig, leuk maar vooral heerlijke lunchgerechten. Daarnaast ook nog betaalbaar en de locatie is perfect. Kortom top!!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellige sfeer, lekker en vers eten voor een leuke prijs! Welkom gevoel van begin tot eind. Op een centraal gelegen plek naast het station. Lunch en diner al genuttigd beide prima! Ga zo door!