Espresso Passion Maarssen

Safariweg 301 3605 ME Maarssen Nederland Kaart
31-346820187

Over het restaurant Espresso Passion Maarssen

Het Italiaanse koffiehuis

Haal een koffie af terwijl je onderweg bent naar je werk of creëer een ontspannen moment voor jezelf, bij Espresso Passion kan het allebei. Authentieke Italiaanse koffievariaties zijn er aan de orde van de dag en worden rechtstreeks geïmporteerd uit Abruzzo. Ook de verse broodjes met hun pure Italiaanse smaken zijn volledig ingeburgerd in Maarssen. De sfeer is er uitstekend en tijdens de Aperitivo worden koffie, wijnen en cocktails geserveerd met gratis hapjes.

Meer informatie over restaurant Espresso Passion Maarssen

9,3
9,3
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De gezelligste lekkerste koffie lunch restaurant
Ookvoor feesten en vergaderingen ,de weekend diner zijn ook lekker
Ik kom er heel graag
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Je kunt bij expresso passion heerlijke broodjes eten met een fantastisch gemaakte kop koffie.
Ook kun ke in het weekend een heerlijke hap eten voor weinig geld.
zeker een 100% aanrader.
Marj0 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
In korte tijd 2x geweest voor een uitgebreide lunch. Heel makkelijk bereikbaar tegenover station. Broodjes overheerlijk met knapperige korst en aardige bediening. En de eigengemaakte truffelmayonaise mag er wezen!
Marj0 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met AH coupon 3 gangen lunch. Heerlijke lunch, lekker schuimgebak toe en tevreden weer huiswaarts. Prima prijs/kwaliteit.
chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Enorme gezellige avond en heerlijk gegeten. Echt een aanrader om lekker ongedwongen te genieten van wisselende Italiaanse gerechten.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Alle tafels waren bezet. Porties van goed formaat! Alles vers bereid in open keukentje. Goede bediening. Perfecte prijs.
We komen zeker terug.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Enorme gezellige avond en heerlijk gegegeten. De persoonlijke aandacht is enorm welkom. Echt geslaagd voor een gezellig etentje, waarbij je geniet van de culinaire hoogstandjes!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima prijs / kwaliteit verhouding. Porties aan de grote kant, wij hadden moeite om het op te eten, en de kinderen al helemaal. Een apart kindermenu (met een simpele pasta bolognese of zo) zou top zijn, dat werd wel een beetje gemist bij ons.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg leuk en gezellig restaurant. Makkelijk parkeren en heerlijk eten. Goede sfeer en lieve bediende. Top om keer te eten. We houden hem zeker in gedachten voor andere keren.
Dineke M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met vriendinnen van een heerlijke lunch genoten.
Gerechten waren zeer smakelijk en werden mooi presenteerd.
Dit alles in een mooie verzorgende locatie met vriendelijke bediening.
Gaan hier zeer zeker naar terug want we zijn erg benieuwd naar het diner.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Echt een topper: koffie/lunch en op vrijdag en zaterdag ook diner. Als aanrader voor de lunch een hamburger, club sandwich, frittata. Wij komen hier zeer geregeld en de prijs kwaliteit is altijd uitermate goed. Ze zijn flexibel in de wensen en doen er alles aan om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Er is niet beter in de omgeving Utrecht!
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik ga hier regelmatig lunchen en op verzoek vraag ik altijd of sla, tomaat etc weggelaten kunnen worden op mijn broodje. Hier houden ze altijd rekening mee. Echt heel fijn, altijd erg lekker en heel gezellig!
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met drie bevriende stellen hebben wij gegeten en gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie met tweede driegangen diner gratis. De ontvangst was hartelijk en onze jassen werden keurig aangenomen. We konden voor iedere gang kiezen uit twee gerechten. Allen erg lekker gegeten. Vooral het voorgerecht van salade met roquefort (welke na verzoek eenvoudig vervangen werd door parmezaanse kaas) en een heerlijke dressing, viel erg in de smaak. Hoewel de prijs vanwege de actie nu wel erg aantrekkelijk was, is de 'normale' prijs-kwaliteit verhouding echt prima. Een aanrader wat ons betreft.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Om te vieren dat ik een doel bereikt heb mezelf getrakteerd op deze verwennerij. Ondanks dat het druk was en vol zat een hele snelle bediening. Deze keer een hamburger gekozen, gewoon omdat ik er zin in had. De keuken kwam persoonlijk vragen of het smaakte. En het smaakte weer uitstekend. Om je vingers bij af te likken, zo lekker. En zoals gewoonlijk ook veel. Ga zo door met jullie lekkere eten en service
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ons dagelijks koffie uurtje is altijd gezellig en heerlijk. Het eten op vrijdags of zaterdags is ook altijd vers en heerlijk bereid.
Jan Willem Z.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Afgelopen vrijdagavond met 4 personen bij Espresso gegeten en we kunnen niet anders dan erg enthousiast zijn. Zeer smaakvol voorgerecht en een zeer lekker hoofdgerecht wat in kwaliteit uitblinkt.
Vriendelijke bediening, goeie verse producten gebruikt.
Zeker zullen we hier terugkomen!!
nina V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Lekker, goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk voor enkel een kop koffie of voor een lunch. Vriendelijke bediening. Hier kom ik nog een keer terug
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Aardige bediening,lekkere cocktails zo veel op de kaart dat het moeilijk is te kiezen.elke donderdag staat het menu op face book ,voor ieder wat wils.We hebben dan ook heerlijk gegeten en voldoende voor die prijs.
Zou alleen wat lampjes aan de wand of twee staande lampen nemen,dan het helemaal perfect. komen zeker terug uit Hilversum
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch restaurant. Kom hier regelmatig voor koffie en lunch en in het weekend voor een diner. Producen zij vers en de prijs kwaliteitverhouding is prima!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Geweldige sfeer, en lekker eten, alles is vers en dat proef je. Heerlijke broodjes, soep, en 3 gangen diner. En natuurlijk heerlijke koffie's